Het is een slowchattopic ja. Of een langzaampraattopic (de afkorting LPT komt ook regelmatig voorbij in de TT'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp dit topic niet.Wat is de bedoeling? Is dit een soort slowchat? Ik zie de TT steeds voorbij komen en word dan nieuwsgierig.
Okee, duidelijk. Ik miste een topicnummer, vandaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een slowchattopic ja. Of een langzaampraattopic (de afkorting LPT komt ook regelmatig voorbij in de TT's).
Ja, dat liedje natuurlijk. Ik zag haar op tv, optredend op Pinkpop. Dit vond ik ook wel een vrolijk liedje.quote:
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Okee, duidelijk. Ik miste een topicnummer, vandaar.
Ordnung muss sein!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?
Nou, het hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?
Als wij dat zouden doen, zouden al die anderen zich in een hoekje kapot gaan zitten schamen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het hoeft niet.Maar de meeste slowchats hebben wel nummers dacht ik.
Was meer dat ik het daarom niet herkende als een slowchat.
Toch niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Z het volgende:
Ik heb dan toch eindelijk mijn kind in slaap gekregen.
Ja, gelukkig zijn we daar mee opgehouden.quote:
Dat duurde hier vanavond ook even. Gelukkig kan ze nu begrijpen wat ik zeg, dus kan ik haar langzaam in slaap praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Z het volgende:
Ik heb dan toch eindelijk mijn kind in slaap gekregen.
Nou, om eerlijk te zijn had ik alle topics uitgeprint en klaar liggen om te bundelen, maar sinds jouw gekloot met die cijfers heb ik daar maar vanaf gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn we daar mee opgehouden.
Hoewel ik het wel grappig vond als mensen zich allerlei moeite getroostten om uit te zoeken wat het correcte nummer moest zijn, nadat ik een deel foutief genummerd had. Wie steekt er nou energie in het vinden van het juiste nummer van een topic waar na volgende week geen mens meer naar omkijkt?
Ik deed dat toen altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel grappig vond als mensen zich allerlei moeite getroostten om uit te zoeken wat het correcte nummer moest zijn, nadat ik een deel foutief genummerd had. Wie steekt er nou energie in het vinden van het juiste nummer van een topic waar na volgende week geen mens meer naar omkijkt?
Ik lees 's nachts nog wel eens oude LPT's. Die zijn bij tijden best wel leuk. Beter dan wat er tegenwoordig in de boekhandel ligt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op Pinkpop zong ze ook als een muppet. Live is ze dus niet zo goed, maar de liedjes zijn wel tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met dit live-nummer
Verder heeft ze wel een puike cd, daar niet van.
Koud geslingerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb vandaag honing gekocht!.
Waarom? Waarom? Altijd gezonder dan chocola, dat wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nummer 332 is ditquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu anders toch maar mooi wel 'n beetje nieuwsgierig geworden naar welk deel dit deel dan wel niet zou moeten zijn inmiddels, hoor.
Ik zou er vooral de rest van de avond aan besteden om dat tot op de bodem uit te zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu anders toch maar mooi wel 'n beetje nieuwsgierig geworden naar welk deel dit deel dan wel niet zou moeten zijn inmiddels, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |