The Riverquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef IQM het volgende:
Ik heb helemaal níks met Bruce Springsteen. Lees: Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.Ik weet dat hij bestaat en dat hij liedjes maakt, maar ik ken geen nummer van hem. Oh, wacht: Born In The Usa. Die wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Bruce Springsteen kan ik echt niet uitstaan.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
.
.
.
Mijn held. Mijn hoop in bange dagen. Mijn redder in nood. Mijn life changing experience, elke keer weer. Mijn licht aan het einde van de tunnel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
Als het over mooie teksten gaat, wat vinden jullie van Acda en de Munnik dan?
Dat hebben mijn lief en ik met Fok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zeg ik, zonder Bruce waren Do2 en ik nu niet eens bij elkaar!
Sommige teksten vind ik wel okay, de liedjes iets minder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
Als het over mooie teksten gaat, wat vinden jullie van Acda en de Munnik dan?
Duidelijk...quote:
Ik had ergens gelezen dat ze tijdens het schrijven van het nummer nogal high waren.quote:
Ze hebben meer dan één liedje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sommige teksten vind ik wel okay, de liedjes iets minder.
Weet ik dat eindelijk ook eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat ze tijdens het schrijven van het nummer nogal high waren.Verklaart meteen "Hello lamp-post, what cha knowin'?"
Ohhh how I love you, girl! Dat zong mijn mama vroeger voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet ik dat eindelijk ook eens.
[..]
Ohhh how I love you, girl! Dat zong mijn mama vroeger voor mij.![]()
Scarborough Fair, ook zo prachtig.En America. En The Boxer. En Cathy's Song. En! En! En! Eindelijk iemand gevonden die het ook mooi vindt!
Ze is te zien in je avatar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:48 schreef JAM het volgende:
Drie, twee, één, Maitje! Zaterdag komt mijn Japanse schone voor tien dagen naar Nederland..
Ik heb die wel helemaal op CD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik heb de dvd-registratie van hét concert in 1981 op m'n pc staan.
Hmm, da's inderdaad wel treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb die wel helemaal op CD.
Mijn liefde voor S&G begon heel treurig, met de dood van mijn opa, op wiens crematie Bridge over Troubled Water werd gedraaid. In de tijd daarna hebben mijn moeder en ik veelvuldig naar zijn favoriete LP geluisterd (Greatest Hits, die groene). Daarna ben ik meer gaan luisteren.
Ik ben helemaal niet zo'n muziekfan, zet zelden een plaatje op. Maar S&G blijven altijd bij me.
Da's een filmpje van jaren terug, inmiddels, op het vliegveld van Bangkok. Moe en geïrriteerd na een lange vlucht, met een reporter die haar en haar zoontje niet met rust wilde laten, ondanks herhaaldelijk vragen. Wat nog steeds geen reden is om gwelddadig te worden, maar het wel een beetje in perspectief plaatst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:04 schreef Z het volgende:
Laatst zag ik een filmpje waain Bjork haar cool verloor en een fotograaf (vrouw) in elkaar timmerde. Bizar. En niet zo schattig.
Kind slaaot, dus ik ga ook.
Is het ook wel. Ook op die van mij zal het gedraaid worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, da's inderdaad wel treurig.'t Is eigenlijk ook wel een beetje een 'begrafenisnummer', hè.
Als dat geen dwepen is!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
.
.
.
Mijn held. Mijn hoop in bange dagen. Mijn redder in nood. Mijn life changing experience, elke keer weer. Mijn licht aan het einde van de tunnel.
Ok, ik overdrijf misschien enigszins. Maar er gaat geen dag voorbij zonder Bruce. En ja, ik luister ook naar andere muziek. Ik moet wel, Do2 is m'n vriendje.
We zullen het toch met jou moeten doen. En jij bent op de TTK-schaal een dweperd. Of je nou enigszins overdrijft of niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg er toch bij dat ik overdrijf! Ik kon die opmerking van Isegrim natuurlijk niet over m'n kant laten gaan..
Als je mij vergelijkt met andere Brucefans ben ik echt een kleintje, hoor.
Ik begrijp de vergelijking niet helemaal, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal nooit begrijpen hoe iemand idolaat kan zijn van Bruce Springsteen als er eenJeff Buckley
is geweest.
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.quote:
True. Maar hij speelde wel goed. Ik vind hem sowieso erg goed in serieuze rollen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond trouwens The Number 23 lichtelijk tegenvallen, IQM. Maar dat was denk ik niet dankzij Jim, maar meer omdat ik vond dat het geheel wat dieper uitgewerkt had mogen worden ofzo.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.
Ha, één etiketje kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.
Daar ben ik bij volledig van bewust, Z, volledig. Zolang vriendlief extatisch blijft verzuchten dat 'ie van z'n leven nog niet zulke goede seks heeft gehad, heb ik daar geen enkele moeite mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:48 schreef Z het volgende:
Je hebt altijd nog het etiket van een tikkie oversexte Groninger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |