Ja hoor. Nét die ene dag dat ik had besloten thuis lekker de ramen open te laten en nu eens níet m'n jas mee te slepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm
Ik denk dat het losbarst vlak voor dat ik er op de fiets op uit moet.
Bedoel je nou een dag zoals ik die weleens heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef Z het volgende:
Nou sterkte er mee Gellius. Ik ben er nu wel weer grotendeels overheen. Wat een k-dag was dat zeg.
Ok, ik noteer: tot 11:45 droog. En dan vanmiddag van 16:15 tot 16:45 dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat het nog een uurtje droog blijft, en rond half 5 ook weer een uurtje.
Een z-dag dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Bedoel je nou een dag zoals ik die weleens heb?
Hm, ja. Helaas gemist dus. Het was al een herhaling, zie ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om deze documentaire. (NPS, zie ik nu.) Staat zo te zien (nog) niet online.
Ik ga toch niet in m'n hemdje en op slippers door dit weer naar huis fietsen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Moet je niet naar huis om je ramen dicht te doen?
Jij wordt wel weer droog, maar je spullen???????quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in m'n hemdje en op slippers door dit weer naar huis fietsen!
Dat zien we dan wel weer. Er zijn weinig spullen waar ik dermate waarde aan hecht dat ze beslist niet nat mogen worden (behalve de kaartjes voor het Bruce Springsteenconcert, maar die liggen uiteraard veilig opgeborgen). De keuken en badkamer dweil ik dan wel als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wordt wel weer droog, maar je spullen???????
Valencia? Ook dit is helemaal nieuw voor me. Wat voor problemen zijn er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd waardoor er problemen met het Palau de les Arts zijn ontstaan. Weet jij daar iets van, k_man?
Precies dit ja. Misschien komt er vanavond NOG een keer onweer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:43 schreef k_man het volgende:
Gisteraviond heeft het al stevig geonweerd hier, maar het is er niet veel beter op gewordne. Het is iets koeler, maar een stuk klammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |