Herman komt er wel vaker volgens mij...quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ] Hij was gister in Dollars, nog 2 nummertjes gezongen.
Dat moet je niet kijken, daar moet je naartoe gaan.quote:
Je hebt gelijk... Harm iddquote:Op zondag 1 juni 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Herman als in:
[ afbeelding ]
Of denk je dat Harm herman heet?
Net alsof je niet één dag werk kan afzeggen voor drie dagen pinkpopquote:Op zondag 1 juni 2008 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wist dat die opmerking zou komen
Maar niet iedereen kan altijd hea er bestaat ook nog zoiets als werken.. maarwil er ooit wel een keer naar toe maar vind ook niet alle bands die er komen tof..
Amy mcdonal nu
Dat had ik ook wel gewild, met een handtekening van Herman ben je onsterfelijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef J-heronimus het volgende:
Herman was vorig jaar bij ons op school toen onze conciërge, congierge van het jaar was geworden. Liep ie een beetje door de school te springen en kon je hem om een handtekening vragen
Had je dat nog niet gedaan dan? Dat heb ik meteen gedaan... ouders een voordeursleutel + kamersleutel gegeven. Je weet maar nooit, in het geval dat, enzo...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
God had ik net mijn huisgenootje gesmst.. of ze dan nu wel thuis was want mijn ouders zijn vroeger thuis dan verwacht.. Krijg ik weer geen reactie![]()
Ik laat morgen meteen ergens een sleutel bij maken
Zeg hetzelfde als dat zij vroeger altijd zeiden als je geen zin had om een klusje te doen: "Dan maak je maar zin!"quote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg ik net om 10 uur een smsJah nu hebben mn ouders geen zin meer..
Dan maar morgenvroeg
footoquote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahah misschien is dat het, Yasha deed haar best maar swarma miste
Ik zit met volle verbazing te kijken naar de nieuwe tattoo van een meisje dat ik ken, gewoon over dr hele rug
Zondequote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahah misschien is dat het, Yasha deed haar best maar swarma miste
Ik zit met volle verbazing te kijken naar de nieuwe tattoo van een meisje dat ik ken, gewoon over dr hele rug
Haha, inderdaad. Jij bent hier ook nog niet zo lang toch? Dat verklaart dat we nu pas rond de 100 topics zijn, terwijl het juist megasnel gaat als ik het zo ziequote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn swarma en ik net Carlo en Irene.. Zo los zijn we wel redelijk.. Maar als duo zijn we magisch
Hyvenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:40 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niks, anders was ik niet blijven hangen natuurlijk
Als er niks te beleven is ben ik meestal gauw weg...
Ik zit trouwens op twee andere fora, en die zijn van invisionfree.com en dat ligt er al de hele dag uit.. Nu weet ik echt niet wat ik op Internet moet doen
Wij zijn samen zo geweldig, dat ik de dag er na me er niks van herinnerquote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Nou Yasha & Cocktailprikker slaap lekker
In dat geval zou ik je adviseren vlot te zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Enne Mikkie ik reageer een dezer dagen weer op je PB, heb er wel interesse in denk ik
Ideaal toch? Krijg je voldoende nachtrustquote:Op zondag 1 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Argh, ik was aan het wachten tot m'n schijfdefragmentatie klaar was, goeie smoes om nog niet te gaan slapen.. hij was pas op 48%.. maar nu is ie ineens klaar
Neu. Bovendien heb ik bijna niets gedronken vanavond dus ik kan mooi nog met de auto. Hoef ik me niet meer fatsoenlijk aan te kleden, maar kan makkelijk in mn korte broek nog even heen en weerquote:Op maandag 2 juni 2008 00:02 schreef LastRequest het volgende:
Haha succes met het kaartje, moet je ver (fietsen?)?
Over verslaving gesproken zegquote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opblijven omdat je HDD aan 't defragmenteren is, dat is wel de slechtste smoes ooit.
Ja hee, een reallife Catanmeet wil ik ook wel! Al wordt het dan natuurlijk wel lastig cheatenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
maar za hoelaat eigelijk ? ik dacht dat we overdag hedden afgesproken namelijkik heb savonds iig een feestje rond 10 ofzo en we kunnen katannen bij yasha toch
met pietje en coctail
Iets van 20 m², verdeeld over twee kamers (met gedeeltelijk schuine muren), 300+ euro, weet niet precies hoeveel. Heb jij een kamer nodig dan... ik woon niet in het centrum ofzo hèquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie kamer vrij ? hoeduur en hoeveel m2 ?
daarom kan je dus nietquote:Op maandag 2 juni 2008 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, een reallife Catanmeet wil ik ook wel! Al wordt het dan natuurlijk wel lastig cheaten
kaart?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Fuck, ben ik die kaart wezen wegbrengen, ben ik nu weer klaarwakker.
De 7e kan ik echt niet. Ik moet werken en heb direct daarna een BBQ.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom kan je dus nietof kom je wel gewoon
Ik dacht dat jij altijd zo goed was in teruglezen?quote:
dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 2 juni 2008 01:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo goed was in teruglezen?
Nijmegen #108 - het topic waar geen slot op zit
gewoon keihard laten zien wie de baas isquote:Op maandag 2 juni 2008 01:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan huisgenoten die hun afspraken niet nakomen. Na een half jaar moet je zelf om je dvd's vragen. Ze leent een nagelknippertje 'voor vijf minuten', vijf dagen later is ie nog niet terug. Laatst moest ze m'n duimstok hebben om iets op te meten, ook nog steeds niet terug. Op zich is ze best aardig en sociaal, maar een aantal karaktertrekjes van d'r begin ik aardig beu te worden
Het zijn mijn spullen, dus daarover ben ik sowieso de baasquote:Op maandag 2 juni 2008 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon keihard laten zien wie de baas is
Hooikoorts en dan bloed laten prikken? Ik geef toe, vandaag een beetje een ruwe start van de dag dankzij het gesnotter en de jankende ogen, maar dat trekt langzaamaan ook wel weer weg. Hoe erg heb jij het dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:09 schreef LastRequest het volgende:
Hooikoorts ftw!
Van de week moet ik bloed prikken bij de huisarts, die wil na 10 jaar zeiken ineens toch wel testen.. en dan in juli naar een allergoloog.. ik hoop dat er een keer wat uit komt
Ja hij gaat het bloed gewoon laten testen, kijken of ie iets duidelijker kan zien waar ik allergisch voor ben en wat ik voor medicijnen kan nemen. M'n zusje heeft het ook, die heeft laatst gewoon twee volle weken op bed gelegen, en echt niet omdat ze zich aanstelde. Ik kon vanochtend ook bijna de deur niet uit, ben een uur later gegaan toen alles weer een beetje gekalmeerd was, maar nu voel ik me ook echt beroerd op school.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hooikoorts en dan bloed laten prikken? Ik geef toe, vandaag een beetje een ruwe start van de dag dankzij het gesnotter en de jankende ogen, maar dat trekt langzaamaan ook wel weer weg. Hoe erg heb jij het dan?
Hier welquote:
ik ook nietquote:
heb je een dakterrasquote:Op maandag 2 juni 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat kan ook
En gaan we dan ergens eten of bbqen?
kan ook komen doordat de radio zo hard staat hier....maar normaal zou je hem er toch overheen moeten horenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde m goed hoor...
Daar heb je vanavond tijd zat voorquote:Op maandag 2 juni 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo en nu heb ik genoeg gesogt en ga ik maar eens strafrecht leren
quote:
quote:
muil houwe bitchquote:
Mikkie kan op vrijdag ook nietquote:Op maandag 2 juni 2008 09:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Overdag kan ik niet hoor swarma dan moet ik keihard leren.. Anders komt het niet goed..
We hadden wel 's avonds afgesproken.![]()
Maar ik ben het hele weekend in Nijmegen waarom verzetten we het niet naar vrijdag dan?
Volgens mij kon Pietje sowieso op vrijdag CP weten we vanavond wel ofzo en misschien dat Mikkie wel op vrijdag kan..
3 wekenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lamstraal, hoe lang 'werk' je er nou al
Oh sorryquote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
en het smiley contact tussen houniet en cali mag ook gewoon via de pm
Als ik naar huis kom van de BBQ wil ik je anders nog wel even stevig komen uitwonen hoor?quote:
ik verwachtte een serieuze postquote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik naar huis kom van de BBQ wil ik je anders nog wel even stevig komen uitwonen hoor?
Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik verwachtte een serieuze posthad ik niet moeten doen
Maaltijdsalade is wel lekker met dit weerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten..
Maak je een salade van mozerella, tomaat basilicum, peper, zout, olijfolie en citroen... zalm in de oven... en pasta met knoflook/dille...quote:
En datzelfde is...?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik uhmlust heel veel niet
Maar ik wil echt anders gaan koken voor mezelf.. iedere keer hetzelfde wordt toch ook wel een beetje saai
vooruit... was't vet?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Dupje het volgende:
Ik heb pizza in oven gedaan. Ben nog zo dood van Pinkpop dat koken er echt niet in zit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
sous?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
mac bacon is wel lekker(zonder die vieze sous en goente erop natuurljk)
Heb gehoord van wel, ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef LastRequest het volgende:
Gaat het hier straks ook onweren?
Hoorde dat het ergens in het land al onweert haha
hij houd alleen maar zichzelf voor de gekquote:Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij gaat echt 4x in de week zuipen he, iedere keer gooi je 't onder een andere naam
.
quote:
wel de enige met eetbeperkingen denk ikquote:
Mag je een keer wat bepalenquote:
Neenee, ik lust sla écht niet. Alleen rucola krijg ik soms nog een klein beetje weg, van al het andere word ik echt kotsmisselijk.. Ga bijna over m'n nek als ik het proefquote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
en sla hangt van de dressing af natuurlijkik hield er ook neit van maar nu neem ik tijdens t werk regelmatig gewoon een bak sla met dressing en komkommer
(naast mijn stuk vlees en portie twisterfriet natuurlijk
)
I know! Das precies waarom ik twijfelquote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ik zit ook te denken om nog te gaan maar meer omdat ik morgen wss ook geen zin heb
Maar als ik vanavond ga ga ik weer allemaal chips enzo meenemen dus beter morgen nadat ik gegeten heb ofzo
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mneeeh dan ga ik nog hele tijd zitten lurken dus heeft toch geen nut
Nu ga ik even beginnen aan de hel die bed op maken heet.. Kan het beter nu doen dan straks wanneer ik dood op ben
Vraag maar aan H_M, toen was je op vakantiequote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
wat is hi2u ?? en is rickroll banwaardig ??
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah met een gewoon bed wel, met een hoogslaper is het iets anders
zij komen toch nietquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef LastRequest het volgende:
Irritant dat ie het niet deed
Ik ben nog naar de supermarkt geweest ook.. en ik twijfel wat ik morgen moet doen.
Naar school, megaveel last hebben van hooikoorts maar iig aanwezig zijn bij de projectgroep.. of thuis blijven, er minder last van hebben en gewoon via msn/telefoon contact met ze houden.
Haha true, maar tis wel de laatste week.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij komen toch nietzoals vorige keren
bespaar je de moeite
vind ik stiekem ook altijd grappig om te zienquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh toch wel jaJammer dat ik hem niet heb inzien klappen ziet er altijd leuk uit
bron ?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, wat doe jij met 10.000+ op zak. Die jongen is gewoon drugshandelaar terwijl ie gaat zuipen
.
als t inslaat heb je n probleem ofzo maarja... dan ben ik ee ndag bezig met al die stekkersquote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een hele domme vraag, maar in hoeverre is het waar dat je beter je electrische apparaten van de stroom af kan halen? Of is dat een heel ouderwets idee?
ik ben er ook mee opgevoed, moeders haalde ook altijd keurig alle kabels van tv en radio eruit..quote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een hele domme vraag, maar in hoeverre is het waar dat je beter je electrische apparaten van de stroom af kan halen? Of is dat een heel ouderwets idee?
beter dat ie t wel doet dan dat je morgen moet gaan dweilenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Maartel het volgende:
Iets zegt me dat dat dekselse wateralarm hier in huis vannacht weer af gaat
Nouja zeg, wat is dat voor beeld van mijquote:Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij gaat echt 4x in de week zuipen he, iedere keer gooi je 't onder een andere naam
.
Zeg, stalkertquote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, wat doe jij met 10.000+ op zak. Die jongen is gewoon drugshandelaar terwijl ie gaat zuipen
.
je begint oud te wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Damn, iets van 7 uur geslapen en nog kon ik zojuist m'n bed niet uit.
Ik heb bijna 12 uur geslapen, en kwam mn bed ook niet uit. Vannacht nog wel wakker geworden door t onweerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Damn, iets van 7 uur geslapen en nog kon ik zojuist m'n bed niet uit.
quote:
graagquote:
Oh is dat echtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
als je weet dat 112 in heel europa bereikbaar is is het niet zon stomme titel toch ?
novio en connexion zijn kutterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, nu een bakkie koffie en dan zo in de pauze een uur lang frustratie eruit gamen. NS
had dat nu voor za geregeld... beetje jammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't goed is heb ik komende week ergens een wii. Vorige week zondag besteld, levertijd binnen 14 dagen
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW is dat dan een hint dat wij die moeten regelen
Ik heb er al eenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't goed is heb ik komende week ergens een wii. Vorige week zondag besteld, levertijd binnen 14 dagen
.
Ik twijfel nog over 't modden, ze hebben homebrew al draaien dus de kans zit erin dat in 't komende halfjaar een softmod ook mogelijk is. Verder is er een risico dat nintendo kan zien dat je een gemodde hebt (met mogelijke gevolgen van dien).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:45 schreef Aibmi het volgende:
Ik heb er al eenMet modchip en 4 controllers+nunchuks
Met nieuwere wii's is het ook lastiger om te modden. Ik heb de mijne anderhalf jaar geleden met kerst gekregen, en het ding lag een beetje stof te verzamelen. En de modchip was goedkoper dan een spel, dus voor mij was de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over 't modden, ze hebben homebrew al draaien dus de kans zit erin dat in 't komende halfjaar een softmod ook mogelijk is. Verder is er een risico dat nintendo kan zien dat je een gemodde hebt (met mogelijke gevolgen van dien).
Ohquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:51 schreef Aibmi het volgende:
Met nieuwere wii's is het ook lastiger om te modden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |