Hyvenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:40 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niks, anders was ik niet blijven hangen natuurlijk
Als er niks te beleven is ben ik meestal gauw weg...
Ik zit trouwens op twee andere fora, en die zijn van invisionfree.com en dat ligt er al de hele dag uit.. Nu weet ik echt niet wat ik op Internet moet doen
Wij zijn samen zo geweldig, dat ik de dag er na me er niks van herinnerquote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Nou Yasha & Cocktailprikker slaap lekker
In dat geval zou ik je adviseren vlot te zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Enne Mikkie ik reageer een dezer dagen weer op je PB, heb er wel interesse in denk ik
Ideaal toch? Krijg je voldoende nachtrustquote:Op zondag 1 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Argh, ik was aan het wachten tot m'n schijfdefragmentatie klaar was, goeie smoes om nog niet te gaan slapen.. hij was pas op 48%.. maar nu is ie ineens klaar
Neu. Bovendien heb ik bijna niets gedronken vanavond dus ik kan mooi nog met de auto. Hoef ik me niet meer fatsoenlijk aan te kleden, maar kan makkelijk in mn korte broek nog even heen en weerquote:Op maandag 2 juni 2008 00:02 schreef LastRequest het volgende:
Haha succes met het kaartje, moet je ver (fietsen?)?
Over verslaving gesproken zegquote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opblijven omdat je HDD aan 't defragmenteren is, dat is wel de slechtste smoes ooit.
Ja hee, een reallife Catanmeet wil ik ook wel! Al wordt het dan natuurlijk wel lastig cheatenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
maar za hoelaat eigelijk ? ik dacht dat we overdag hedden afgesproken namelijkik heb savonds iig een feestje rond 10 ofzo en we kunnen katannen bij yasha toch
met pietje en coctail
Iets van 20 m², verdeeld over twee kamers (met gedeeltelijk schuine muren), 300+ euro, weet niet precies hoeveel. Heb jij een kamer nodig dan... ik woon niet in het centrum ofzo hčquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie kamer vrij ? hoeduur en hoeveel m2 ?
daarom kan je dus nietquote:Op maandag 2 juni 2008 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, een reallife Catanmeet wil ik ook wel! Al wordt het dan natuurlijk wel lastig cheaten
kaart?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Fuck, ben ik die kaart wezen wegbrengen, ben ik nu weer klaarwakker.
De 7e kan ik echt niet. Ik moet werken en heb direct daarna een BBQ.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom kan je dus nietof kom je wel gewoon
Ik dacht dat jij altijd zo goed was in teruglezen?quote:
dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 2 juni 2008 01:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo goed was in teruglezen?
Nijmegen #108 - het topic waar geen slot op zit
gewoon keihard laten zien wie de baas isquote:Op maandag 2 juni 2008 01:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan huisgenoten die hun afspraken niet nakomen. Na een half jaar moet je zelf om je dvd's vragen. Ze leent een nagelknippertje 'voor vijf minuten', vijf dagen later is ie nog niet terug. Laatst moest ze m'n duimstok hebben om iets op te meten, ook nog steeds niet terug. Op zich is ze best aardig en sociaal, maar een aantal karaktertrekjes van d'r begin ik aardig beu te worden
Het zijn mijn spullen, dus daarover ben ik sowieso de baasquote:Op maandag 2 juni 2008 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon keihard laten zien wie de baas is
Hooikoorts en dan bloed laten prikken? Ik geef toe, vandaag een beetje een ruwe start van de dag dankzij het gesnotter en de jankende ogen, maar dat trekt langzaamaan ook wel weer weg. Hoe erg heb jij het dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:09 schreef LastRequest het volgende:
Hooikoorts ftw!
Van de week moet ik bloed prikken bij de huisarts, die wil na 10 jaar zeiken ineens toch wel testen.. en dan in juli naar een allergoloog.. ik hoop dat er een keer wat uit komt
Ja hij gaat het bloed gewoon laten testen, kijken of ie iets duidelijker kan zien waar ik allergisch voor ben en wat ik voor medicijnen kan nemen. M'n zusje heeft het ook, die heeft laatst gewoon twee volle weken op bed gelegen, en echt niet omdat ze zich aanstelde. Ik kon vanochtend ook bijna de deur niet uit, ben een uur later gegaan toen alles weer een beetje gekalmeerd was, maar nu voel ik me ook echt beroerd op school.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hooikoorts en dan bloed laten prikken? Ik geef toe, vandaag een beetje een ruwe start van de dag dankzij het gesnotter en de jankende ogen, maar dat trekt langzaamaan ook wel weer weg. Hoe erg heb jij het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |