Had je dat nog niet gedaan dan? Dat heb ik meteen gedaan... ouders een voordeursleutel + kamersleutel gegeven. Je weet maar nooit, in het geval dat, enzo...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
God had ik net mijn huisgenootje gesmst.. of ze dan nu wel thuis was want mijn ouders zijn vroeger thuis dan verwacht.. Krijg ik weer geen reactie![]()
Ik laat morgen meteen ergens een sleutel bij maken
Zeg hetzelfde als dat zij vroeger altijd zeiden als je geen zin had om een klusje te doen: "Dan maak je maar zin!"quote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg ik net om 10 uur een smsJah nu hebben mn ouders geen zin meer..
Dan maar morgenvroeg
footoquote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahah misschien is dat het, Yasha deed haar best maar swarma miste
Ik zit met volle verbazing te kijken naar de nieuwe tattoo van een meisje dat ik ken, gewoon over dr hele rug
Zondequote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahah misschien is dat het, Yasha deed haar best maar swarma miste
Ik zit met volle verbazing te kijken naar de nieuwe tattoo van een meisje dat ik ken, gewoon over dr hele rug
Haha, inderdaad. Jij bent hier ook nog niet zo lang toch? Dat verklaart dat we nu pas rond de 100 topics zijn, terwijl het juist megasnel gaat als ik het zo ziequote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn swarma en ik net Carlo en Irene.. Zo los zijn we wel redelijk.. Maar als duo zijn we magisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |