Als ik naar huis kom van de BBQ wil ik je anders nog wel even stevig komen uitwonen hoor?quote:
ik verwachtte een serieuze postquote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik naar huis kom van de BBQ wil ik je anders nog wel even stevig komen uitwonen hoor?
Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik verwachtte een serieuze posthad ik niet moeten doen
Maaltijdsalade is wel lekker met dit weerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten..
Maak je een salade van mozerella, tomaat basilicum, peper, zout, olijfolie en citroen... zalm in de oven... en pasta met knoflook/dille...quote:
En datzelfde is...?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik uhmlust heel veel niet
Maar ik wil echt anders gaan koken voor mezelf.. iedere keer hetzelfde wordt toch ook wel een beetje saai
vooruit... was't vet?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Dupje het volgende:
Ik heb pizza in oven gedaan. Ben nog zo dood van Pinkpop dat koken er echt niet in zit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
sous?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
mac bacon is wel lekker(zonder die vieze sous en goente erop natuurljk)
Heb gehoord van wel, ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef LastRequest het volgende:
Gaat het hier straks ook onweren?
Hoorde dat het ergens in het land al onweert haha
hij houd alleen maar zichzelf voor de gekquote:Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij gaat echt 4x in de week zuipen he, iedere keer gooi je 't onder een andere naam
.
quote:
wel de enige met eetbeperkingen denk ikquote:
Mag je een keer wat bepalenquote:
Neenee, ik lust sla écht niet. Alleen rucola krijg ik soms nog een klein beetje weg, van al het andere word ik echt kotsmisselijk.. Ga bijna over m'n nek als ik het proefquote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
en sla hangt van de dressing af natuurlijkik hield er ook neit van maar nu neem ik tijdens t werk regelmatig gewoon een bak sla met dressing en komkommer
(naast mijn stuk vlees en portie twisterfriet natuurlijk
)
I know! Das precies waarom ik twijfelquote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ik zit ook te denken om nog te gaan maar meer omdat ik morgen wss ook geen zin heb
Maar als ik vanavond ga ga ik weer allemaal chips enzo meenemen dus beter morgen nadat ik gegeten heb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |