quote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mneeeh dan ga ik nog hele tijd zitten lurken dus heeft toch geen nut
Nu ga ik even beginnen aan de hel die bed op maken heet.. Kan het beter nu doen dan straks wanneer ik dood op ben
Vraag maar aan H_M, toen was je op vakantiequote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
wat is hi2u ?? en is rickroll banwaardig ??
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah met een gewoon bed wel, met een hoogslaper is het iets anders
zij komen toch nietquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef LastRequest het volgende:
Irritant dat ie het niet deed
Ik ben nog naar de supermarkt geweest ook.. en ik twijfel wat ik morgen moet doen.
Naar school, megaveel last hebben van hooikoorts maar iig aanwezig zijn bij de projectgroep.. of thuis blijven, er minder last van hebben en gewoon via msn/telefoon contact met ze houden.
Haha true, maar tis wel de laatste week.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij komen toch nietzoals vorige keren
bespaar je de moeite
vind ik stiekem ook altijd grappig om te zienquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh toch wel jaJammer dat ik hem niet heb inzien klappen ziet er altijd leuk uit
bron ?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, wat doe jij met 10.000+ op zak. Die jongen is gewoon drugshandelaar terwijl ie gaat zuipen
.
als t inslaat heb je n probleem ofzo maarja... dan ben ik ee ndag bezig met al die stekkersquote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een hele domme vraag, maar in hoeverre is het waar dat je beter je electrische apparaten van de stroom af kan halen? Of is dat een heel ouderwets idee?
ik ben er ook mee opgevoed, moeders haalde ook altijd keurig alle kabels van tv en radio eruit..quote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een hele domme vraag, maar in hoeverre is het waar dat je beter je electrische apparaten van de stroom af kan halen? Of is dat een heel ouderwets idee?
beter dat ie t wel doet dan dat je morgen moet gaan dweilenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Maartel het volgende:
Iets zegt me dat dat dekselse wateralarm hier in huis vannacht weer af gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |