mmm lijkt er op dat Bush gewoon Chemtrails aan het legaliseren is...quote:Now bush Tries Legalizing Chemtrails
U.S. Senate Bill S2191 is scheduled to come up for a debate and Senate vote on Monday, June 2, 2008. This bill is designed to sell out the health and welfare of the people of the United States in order to establish a national and international Cap & Trade Money Market Scheme, and under Section 6E, “…initiate programs to “mitigate” the impacts of any unavoidable global climate change…” This bill has nothing to do with “Climate Security”. It is another bill designed to fleece the American people out of $Billions of their tax dollars to support a questionable “market scheme of carbon trading” or “emission allowances”.
lees verder
Wat is dat?quote:
Nogal ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
Een prototype vliegtuig, door vloeistof van de een naar de andere kant te verplaatsen kun je testen hoe het vliegtuig reageert op verplaatsende massa..quote:
Een vliegtuig met allemaal vaten bierquote:
Good point.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Alles goed en wel.
Maar als er zogenaamde chemtrails gebruikt worden, gaan daar gigantische berekeningen aan vooraf lijkt me.
Snelheid vliegtuig, windsterkte, windrichting om maar een paar te noemen.
Tenzij men de natuur kan laten doen wat men wilt tijdens het "chemtrailen".
Dus vandaar mijn ongeloof over dit onderwerp.
Misschien kan broeder lambik daar antwoord op geven.
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj chemtrails in WOII
Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
Owquote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.
Stuk of 500, volgens mij!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb dus een aantal chemtrail topics gemist
Een vliegtuig dat getest wordt. Die vaten moeten het gewicht van passagiers voorstellenquote:
Whehehequote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.
http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
Dan is zo'n bierkar voor en vrijgezellenfeestje toch wel wat afgezaagd..quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een vliegtuig met allemaal vaten bier
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?quote:
Omdat de gelovers hardleers zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent.
Dat is alleen zo in de belevingswereld van een select aantal mensen.quote:Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
Eeuh, omdat jij er steeds weer allemaal vage dingen in zet?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heuj chemtrails in WOII
Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
En daar ga je gruwlijk de mist inquote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.
Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.
Daar zou deze foto dan toch leuker bij passen.
bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk
Inderdaad. Alleen is het volgens die kneusjes dan ineens een chemtrailquote:Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daar ga je gruwlijk de mist inOok simpele condensatiesporen kunnen uren blijven hangen.
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrailsquote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.
Ik heb het je al eerder gevraagd, maar kun je dan aantonen dat er al grootschalig chemtrails zijn getrokken (in WO2). Die foto's die gepost zijn bv., zijn dat volgens jou contrails of chemtrails. En indien het laatste het geval is, kun je dan uitleggen hoe (en waar) ze in die B-17's ruimte hadden voor de sproei-installaties? En waarom dat al die tijd onder de pet gehouden is door al die historici. En de duitsers er tijdens WO2 ook geen melding van gemaakt hebben?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.
Daar zou deze foto dan toch leuker bij passen.
Dat ze de technieken hadden, OK. Maar niet dat ze op ook maar enigszins grote schaal zijn toegepost. Ook voor jou gelden de vragen die ik in mijn vorige post aan Lambiekje gesteld heb.quote:bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk
Dát is het probleem met de complotdenkers.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrails
Bij deze wens ik je alvast heel veel succes.
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.
Ook apart dat ze het dan op grote schaal toegepast hebben, maar er nergens iets over te vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrails
Bij deze wens ik je alvast heel veel succes.
zyklon b was ook insecticide.. en werd men ook vantevoren gewaarschuwd dat men in het belang van de volksgezondheid even besproeit ging worden.. toch ?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef ToT het volgende:
Goh, dus het volk wordt gewaarschuwd voor chemtrails?
Dus chemtrails zijn insecticiden?
Klinkt niet echt als een conspiracy!
Dus? Er vliegen nu wel ff een tikkeltje meer vliegtuigen rond.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.
Iedere chemtrail believer weet dat er contrails bestaan
Maar niet iedere contrail believer heeft door dat er chemtrails bestaan.
en als de heldere zomerlucht dit jaar weer zo'n patroon vertoond
[ afbeelding ]
moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
Whahahahaha, hazmat, sprayer 5 gedoe.quote:
Quote dan ook effe dit, want die knip je er leuk tussenuit:quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.
Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.
For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.
About Dibrom:
Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=18819
Kortom dit heeft niets te maken met de chemtrails die in dit topic worden genoemd.quote:However, residents should be mindful of low-flying aircraft during this period, and expect to see planes at or above 150 feet above ground level during the actual spraying application.
Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.
http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:08 schreef Moondreamer het volgende:
[...]
Dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef Wombcat het volgende:
Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?
dat er niemand onderzoek naar doet betekent niet dat het verborgen is. Een beetje op fok zitten wachten tot iemand je alles in detail voorkauwd en de lolbroek uithangen is toch pure tijdverspilling en zou gedefinieerd kunnen worden als "Down time" aangezien je zelf ook actief kan gaan zoeken..quote:En nogmaals: hoe hebben ze dat dan in godsnaam verborgen kunnen houden?
Dat Churchill het plan had wil niet zeggen dat het ook uitgevoerd is.quote:Die B-17s die zijn regelmatig neergeschoten door de Duitsers. Ze hadden maar een beperkt laadvermogen, dus ofwel bommen ofwel iets anders. Als er iets anders dan bommen werden gebruikt, dan moet dat toch wel op een of andere manier ergens uitgekomen zijn?
En de jachtvliegtuigen die gebruikt werden in die tijd hadden echt geen ruimte om ook nog een sproei-installatie onopvallend te verbergen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:08 schreef Detoxinox het volgende:
Wie weet spuiten ze wel gewoon ozon om " het gat " te dichten ,
Op zich best tof. Een herc gebruiken om wat zooi tegen vliegjes te sproeien.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.
Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.
For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.
About Dibrom:
Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=18819
Je hoeft niets, maar in deze post lijk je te zeggen dat je de mogelijkheid open houdt dat de geposte foto's uit WO2 chemtrails bevatten. Dan is het toch wel relevant om te weten waar je die aanname op baseert. Kennelijk op niet meer dan dat ze chemicalieën konden sproeien (wat ik nergens bestreed), maar niet uit ook maar enigszins concrete aanwijzingen op daadwerkelijke toepassing daarvan d.m.v. de getoonde vliegtuigen. Mijn stelling dat die foto´s contrails bevatten is dus vooralsnog niet ontkracht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeien
Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bentquote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bent
Je bent een ignorante sukkelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ?
hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
maar noem jij mij maar gerust de sukkel hoor..
Dat het gaande is, is een feit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even een vraag voor de chemtrailgelovers:
Stel er wordt idd allemaal rotzooi uitgestrooid boven onze hoofden. En stel jij werkt bij de overheid en neemt deel aan dit proces. Waarom zou je dan uberhaupt hieraan deel willen nemen? Je sproeit allemaal gif waarvan ji niet weet of het schadelijk voor de mens is, maar wat je uiteindelijk wel binnen krijgt als je weer gewoon op de grond bent. Je bent dan dus in feite jezelf aan het vergiftigen. Denken jullie nu werkelijk dat hier mensen doelbewust aan mee willen werken? Lijkt mij niet, dus heeft zo'n chemtrailproject ook geen kans van slagen omdat er toch niemand aan mee wilt werken.
Maar waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld en kwam er toen of geen antwoord op, of er kwam weer een onzinnig en ontwijkend antwoord op.
Die weer. Die is al eerder langsgekomen, en toen is ook al aangegeven dat er daar niet gesproeid wordt, maar geobserveerd. Dat staat al in de eerste zin:quote:Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het gaande is, is een feit.
Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
Verderop (p.14) staat dit:quote:We propose to deploy an intensive cloud and aerosol observing system to the ARM
Climate Research Facility’s (ACRF) North Slope of Alaska (NSA) locale for three weeks in
April 2008.
Oftewel ze hebben verschillende vluchtpatronen nodig om data te verzamelen, er staat niet dat ze gaan sproeien.quote:Several different aircraft flight patterns are needed to achieve the objectives of the
experiment. Although definite plans and profiles will be formulated at a meeting before the start
of ISDAC, some initial plans are presented here. Vertical spirals over the Barrow site will be
performed at the beginning and end of each flight to provide aerosol input data for the cloud
models and to provide aerosol and cloud evaluation data for the retrievals. These data will also
be used to describe the relationship between aerosols, IN and ice crystal concentrations.
dat doen bruine bonen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Een turbofan verwerkt veel meer lucht en genereert een heel ander spoor.
Erm... nee. Het is jouw mening dat iets gaande is. Dat is iets anders. En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het gaande is, is een feit.
Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
Zeg maar rustig niets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:
En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.
Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp. Natuurlijk waren er vroeger al contrails. Die zijn er altijd al geweest. Is namelijk heel normaal. En tuurlijk had je vroeger ook contrails die uren bleven hangen. Is namelijk ook heel normaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ?
hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
maar noem jij mij maar gerust de sukkel hoor..
Dat vind ik het opvallendste... die wet S.2219 is gericht op het invoeren van bepaalde Kyoto-achtige milieu-maatregelen in de VS, dat tot nu toe juist niks wilde weten van erkenning van het Kyoto-protocol....quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?
JA Hoooooorrrrr .quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp.
Sinds de jaren zeventig heeft de turbofan z'n intrede gedaan. Een motor die heel veel meer lucht verplaatst dan eerdere type motoren, dus ook grotere, en langer hangend blijvende contrails. Tel daarbij ook nog eens op dat het luchtverkeer de afgelopen decennia qua drukte natuurlijk ENORM is toegenomen.
Dus ja... Sukkel.
En het punt van het filmpje is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:04 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
JA Hoooooorrrrr .
van alle fokkers moet ik weer net de Anthony treffen..
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Als die chemtrails nou juist bedoeld zijn om chemicalien over ons uit te strooien, waarom dan op zo'n grote hoogte, waar ze juist uren lang blijven hangen? En hoe onlogisch is het dat volgens de theorie allerlei zware chemicalien (polymeren, metalen) wel in de lucht blijven hangen, en condens (waterdruppeltjes...) niet?? It just doesn't make sense. Los van het feit dat er gewoon een sluitende meteorologische verklaring is.
Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?
echt een kwaliteitstopic weer.
Sunscreen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?
Zou je er via die theorie wel 'n kwaliteitstopic van kunnen maken ?
jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.quote:
Hiermee ben ik het met je eens, wat een belachelijk plan zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.
De wetenschap weet helemaal NIETS. maar toch worden er idiootgevaarlijke beslissingen genomen.
Je praat dan eigenlijk over door mensen gemaakte wolken. Een wolk bestaat uit waterdruppeltjes. Om die wolken na te maken, sproei je dan, logisch gezien, grote hoeveelheden waterdruppeltjes in de lucht. Oftewel contrails, en geen chemtrails. Los van het feit dat dat niks met het wetsvoorstel in de US te maken heeft, lijkt er me ook weinig samenzweerderigs aan. Dus niet in dit topic..quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?
Zou je er via die theorie wel 'n kwaliteitstopic van kunnen maken ?
je maakt van een losse aanname, die waarschijnlijk gegeven werd in de verwachting dat je misschien met argumenten en mogelijk zelfs bewijzen voor zulk een bewering zou komen... nu opeens iets dat doet overkomen alsof heet een 'feit' zou zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.
De wetenschap weet helemaal NIETS. maar toch worden er idiootgevaarlijke beslissingen genomen.
Niet alleen,o.a. ook over door mensen "bestuurde " wolken van 'n samenstelling die anders is dan natuurlijke wolken en op andere hoogtes dan natuurlijke wolken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je praat dan eigenlijk over door mensen gemaakte wolken.
'N wolk bestaat uit meer dan waterdruppeltjes. Voor het ontstaan van 'n wolk is meer nodig.quote:Een wolk bestaat uit waterdruppeltjes. Om die wolken na te maken, sproei je dan, logisch gezien, grote hoeveelheden waterdruppeltjes in de lucht. Oftewel contrails, en geen chemtrails.
Indien de gevolgen van 'n sunscreen ook negatief kunnen zijn, lijkt me dit genoeg reden om het heimelijk uit te voeren.quote:Los van het feit dat dat niks met het wetsvoorstel in de US te maken heeft, lijkt er me ook weinig samenzweerderigs aan. Dus niet in dit topic..
Ik denk dat het belangrijkste ingeredient voor n kwaliteitstopic enige basiskennis bij de posters is.quote:Als je de discussie wil ombuigen naar wat de effecten voor het mileu zijn van vliegtuigstrepen die op bepaalde dagen lang blijven hangen, zonder een eventuele bijbehorende complottheorie, dan zou het misschien een kwaliteitstopic kunnen worden. Wel in het verkeerde subforum, en offtopic mbt de OP.
Ik denk dan aan TELLER,quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Nu weet ik weer waar ik aan moest denken bij het woord sunscreen: (ani)matrix!
Natuurlijk. Over het algemeen denk ik ook niet dat alu-hoedjes zelf dingen bedenken. Ze praten vooral websites na die elkaar weer napraten. Verder wordt er ook niet kritisch gelezen. Ze zien een paar steekwoorden en denken dan direct dat het hun punt onderschrijft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:24 schreef Bommenlegger het volgende:
Voor ieder hersenspinsel is er dus wel een website te vinden waarin dat hersenspinsel bevestigd word....
Hoe triest.
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Rasing het volgende:
Waren we inmiddels al zo ver dat we wisten hoe het kan dat het sproeien van bepaalde stoffen ervoor zorgt dat trails langer blijven hangen?
quote:The first ideas involved putting alumina dusts into the skies and letting that react with the HF in the air. Problems came in the form of limited suspension time and the need to renew it almost daily. So, the next idea was to make the aluminum a component of the jet fuel in commercial planes. Then, the concept for making clouds became apparent. When soluble aluminum compounds are mixed with jet fuels and burned, one gets some alumina dust to react with the H2SO4 in the air and one also gets aluminum sulfate, Al2(SO4)3, which is hygroscopic and retains water molecules becoming Al2(SO4)3*18HOH. It is this effect that produces persistent thick clouds that grow to make more rain.
http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
Ik moet de eerste trail nog tegenkomen die uitgroeit tot een donderwolkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef Erasmo het volgende:
Dus het gaat er vaker van regenen, da's alleen maar mooi toch?
Het zal zeker de regenval bevorderenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik moet de eerste trail nog tegenkomen die uitgroeit tot een donderwolk
Beviel mijn antw. je niet ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik moet de eerste trail nog tegenkomen die uitgroeit tot een donderwolk
Je had me bijna overtuigd. of nouja, 'bijna'... 'helemaal niet' dekt de lading beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef Resonancer het volgende:
Beviel mijn antw. je niet ?
Eh... ja?quote:Nu moeten het zelfs donderwolken worden.
Maar.. al die jaren dat jij trails volgtheb je er nog nooit één uit zien groeien tot 'n donderwolk, het bleven altijd cirrus wolkjes ?
Het enige wat er in je antwoord staat is een manier om wolken te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Beviel mijn antw. je niet ?
Nu moeten het zelfs donderwolken worden.
Maar.. al die jaren dat jij trails volgtheb je er nog nooit één uit zien groeien tot 'n donderwolk, het bleven altijd cirrus wolkjes ?
Dus? Dat kunnen contrails ook op eigen kracht.quote:
Als er onjuiste beweringen tussen zitten, dan hoor ik dat graag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:04 schreef RM-rf het volgende:
dus als ik het juist heb (na die site van Jim Phelps gelezen te hebben, die vast geen manisch-depressieve geflipte wetenschapper is, maar allemaal juist beweringen doet over dat Joodse complot tegen de Us of A) ..
Zo is het begonnen, het gaat daarbij overigens niet specifiek om het gat in de ozonlaag alleen, maar om de afbraak van Ozon en de gevolgen daarvan in het algemeen.quote:... zijn de chemtrails bedoelt als middel om het Ozon-gat te dichten?
Ja, HIJ is geen hokjesdenker i.d.d..quote:waarbij volgens onze Jim Phelps er een direkte links is tussen Ozon-gaten én de opwarming van de aardatmosfeer, waarbij hij ook nog de lasers van het Star wars project erbij haalt![]()
Voor 'n Taalnazi druk je je beroerd uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef Rasing het volgende:
[..]
Je had me bijna overtuigd. of nouja, 'bijna'... 'helemaal niet' dekt de lading beter.
[..]
Ja, of Ja ?quote:Eh... ja?
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus? Dat kunnen contrails ook op eigen kracht.
Dat is vrij simpel te verklaren ja...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Waren het er vroeger minder? Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef Resonancer het volgende:
Ja, of Ja ?
Ja, volgens mijn eigen waarneming ben ik daar zeker van.quote:
Nope, baseer dit op mijn eigen waarnemingen en foto's uit eigen albums en/van fam en kennissen.quote:Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?
Als je zegt dat ze toenemen onderbouw dat dan ook.
Nee ? Ik wilde ff zeker weten of jij trails altijd in cirrus vorm ziet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef Rasing het volgende:
[..]
Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?
Werden die dingen niet uit jumbojets ed. gestrooid? Die scheren hier constant redelijk laag over Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef ToT het volgende:
Valt minder op dan als een F-16 over de A2 heen jakkert met Mach 2.
Inclusief de mensen die het hele plannetje bedacht hebben? Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling. Daarnaast, als je de hele mensheid wil treffen, dan kun je dat beter bereiken op andere manieren, drinkwater is zo'n manier.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.
Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
Volgens mij waait het meeste zo de Noordzee in, als je iets wat lager boven een grote stad uitstrooit dan is het veel effectiever. Maar er zijn sowieso veel effectievere manieren om je gif aan de hele bevolking te leveren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.
Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
Soms sijpelt er wel 's wat door, ook richting reguliere media:quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef OldJeller het volgende:
In Duitsland hebben politici, wetenschappers en ook figuren uit de luchtmacht al bevestigd dat er wel iets als chemtrails bestaan en dat dit ook gebruikt wordt. Ook in Zwitserland waren vreemde, op niet natuurlijke manier verklaarbare hoeveelheden zware metalen in de lucht gevonden door wetenschappers.
Wat ik dan vreemd vind, is dat dit niet wordt opgepakt door media of anderen en verder onderzocht wordt..
Ofquote:Al decennialang strooien vrachtvliegtuigen op belangrijke nationale feestdagen in wolken nabij de Russische hoofdstad een mengsel van cement en chemicaliën uit, zodat die daar neerslaan als regenbuien. Zo wordt in het centrum van de stad zonnig weer gegarandeerd.
Mensen in denial, Suck My Dick .quote:Zo is eerder door de Chinezen al aangekondigd dat rondom de Olympische Spelen door het inzaaien van onder meer zilverjodide in de wolkenpartijen men gaat proberen de regenproductie op bepaalde locaties op gang te brengen om de soms extreme luchtvervuiling grotendeels ‘weg te regenen’.
Zelfde als in het andere topic, wtf heeft dat er mee te maken? Denk dat cement toch wel wat lastig mixt met kerosine, en dat een gemiddelde turbofan daar niet heel blij van wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/internationaal/article1133672.ece
[..]
Of
http://www.weer.nl/nl/hom(...)t_landt_op_huis.html
[..]
Mensen in denial, Suck My Dick .
Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/internationaal/article1133672.ece
[..]
Of
http://www.weer.nl/nl/hom(...)t_landt_op_huis.html
[..]
Mensen in denial, Suck My Dick .
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?
Maar dat is geen uitleg over hoe je van weermodificatie wat al zeker 30 jaar gebeurt naar chemtrail komt zoals ze hier besproken worden, dat is in de verschillende andere topics waar je deze onzinnige link probeert te leggen je ook al verteld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?
Het is topje van ijsberg.
Nee. Die lui laten wolken regenen door zilverjodide erop te strooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?
Het is topje van ijsberg.
Interessant, hoewel mijn duits niet optimaal is.. Thnx hiervoor, komt overeen met wat ik zelf heb gezien..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:28 schreef Resonancer het volgende:
Soms sijpelt er wel 's wat door, ook richting reguliere media:
http://www.bfed.dk/bfed/chemtrails_haarp_raum_zeit_127_2004.pdf
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef Erasmo het volgende:
Paar vragen dan maar:
Waarmee worden ze dan gestrooid, passagiersvliegtuigen of straaljagers?
Waar bestaan de chemtrails uit? Wat voor zware metalen?
Waarom zo en niet via een veel effectievere manier zoals het drinkwater of in ons voedsel?
Lees de topics 's door voor de evt antwoorden, of gewoon dit artikel:quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef Erasmo het volgende:
Paar vragen dan maar:
Waarmee worden ze dan gestrooid, passagiersvliegtuigen of straaljagers?
Waar bestaan de chemtrails uit? Wat voor zware metalen?
Waarom zo en niet via een veel effectievere manier zoals het drinkwater of in ons voedsel?
Sorry maar ik ga voor die drie eeenvoudige vragen geen lap Engelse tekst van 30 pagina's doorlezenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lees de topics 's door voor de evt antwoorden, of gewoon dit artikel:
quote:Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
Als jij denkt dat je vragen eenvoudig zijn heeft dat idd weinig zin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga voor die drie eeenvoudige vragen geen lap Engelse tekst van 30 pagina's doorlezen![]()
Hier staat alles maar dan ook echt alles uitgelegd over chemtrails.
Waarom? Behalve de laatste vraag kunnen ze met een woord beantwoord, wat is daar moeilijk om aan te beantwoorden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je vragen eenvoudig zijn heeft dat idd weinig zin.
Succes met googelen...
Mijn vermoeden:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom? Behalve de laatste vraag kunnen ze met een woord beantwoord, wat is daar moeilijk om aan te beantwoorden?
*geluid van doodse stilte aan de andere kant*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vermoeden:
Die antwoorden bestaan niet.
Het bericht van de guardian had anders compleet niets met weermanipulatie te makenquote:
Een simpele vraag dan. Wat vind je zoal zo schokkend aan dat verhaal in de Guardian? En wat is de relevantie met chemtrails?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:05 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het bericht van de guardian had anders compleet niets met weermanipulatie te maken
maar had met chemische oorlogsvoering van doen en hoe het zich zou verspreiden
in het geval van een aanval... Op de een of andere manier hebben ze daar decennia
lang voor moeten sproeien... Ook wilden ze niet reageren ofdat er nog steeds dergelijke
onderzoeken op de leefgebieden en/of mensen worden uitgevoerd...
Het zou niet onze zaak zijn en t is een policy om niet over lopende onderzoeken uit te wijden...
In het bericht staat wat en hoe...
Sorry hoor, maar als mensen dingen uitstrooien boven ons hoofd, dan vind ik dat weldegelijk
onze zaak... Dit soort acties en dergelijke uitspraken zorgen voor achterdocht...
<knip>
Ik vind het schokkend dat er schijnbaar zonder ons medeweten op ons getest wordt,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Een simpele vraag dan. Wat vind je zoal zo schokkend aan dat verhaal in de Guardian? En wat is de relevantie met chemtrails?
Ik ben het er ook niet echt mee eens dat dergelijke dingen in het geheim gaan/gingen. Op zich kan ik me er wel wat bij voorstellen dat dat toen d'r tijd verstandiger was vanwege eventuele paniekzaaierij. Dus tsja, lastig om een oordeel over te geven. Verder zie ik het kwaad eigenlijk niet als ze bacteriën gebruiken die verder geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat er schijnbaar zonder ons medeweten op ons getest wordt,
en dat we maar moeten aannemen dat het allemaal wel goed zit, en geen antwoorden
krijgen over de huidige situatie... De arrogantie om te zeggen dat het ook niet onze zaak
is schokt me ook, en dat regeringen zo met ons omspringen vind ik ook schokkend...
Als we ook maar iets uit de geschiedenis hebben mogen leren dan is het vragen te
stellen bij de acties en beweegredenen van onze eigen leiders en regeringen...
Lijkt me wel handig ja. De term wordt binnen deze topic reeks over het algemeen binnen de context van (passagiers)vliegtuigen en condens sporen gebruikt.quote:En welke relevantie er is?
Het hele chemtrail verhaal gaat over dat er langdurig dingen in ons luchtruim worden
uitgesproeid worden zonder ons medeweten, en we maar moeten gissen naar de
situatie totdat er een openbaring is of genoeg vragen gesteld worden of bewijs komt
dat het weldegelijk gebeurt... Moet ik verder nog uitleggen wat dit met het stuk in de
Guardian van doen heeft?
Oh dat kan primaquote:Ik zou heel graag met de meeste mensen meegeinen over de wilde theorien van
sommige mensen (niet over deze mensen zelf), maar kijkend naar wat er de
afgelopen honderd jaar op deze aardkloot heeft afgespeeld verbaast helemaal niets
me meer... Ik heb te veel direct onweerlegbaar materiaal gezien dat er gewoon heel
veel niet klopt, en ik juich mensen toe die dat soort zaken in het daglicht willen zetten...
Voor zover wij en/of zij weten natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ben het er ook niet echt mee eens dat dergelijke dingen in het geheim gaan/gingen. Op zich kan ik me er wel wat bij voorstellen dat dat toen d'r tijd verstandiger was vanwege eventuele paniekzaaierij. Dus tsja, lastig om een oordeel over te geven. Verder zie ik het kwaad eigenlijk niet als ze bacteriën gebruiken die verder geen kwaad kunnen.
Maakt het uit uit wat voor soort vliegtuigen het afkomstig is? En de sporen warenquote:Lijkt me wel handig ja. De term wordt binnen deze topic reeks over het algemeen binnen de context van (passagiers)vliegtuigen en condens sporen gebruikt.
quote:Oh dat kan primaHet is alleen zo jammer dat er ook zo veel mensen er mee bezig hebben die de kennis en/of het verstand niet hebben zich er mee bemoeien. Helaas zitten daar dan ook weer types tussen die die kennis ook niet willen vergaren. Dan houd het vrij snel op.
Het was op vakantie,quote:
De eerste 3 vragen zijn te beantwoorden met een antwoord van wel één woord, wie is er hier nou lui?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was op vakantie,
maar de antwoorden stonden er allemaal al, helaas zijn mensen te lui om de link door te lezen.
Ik heb wel wat beters te doen dan dergelijke lappen tekst lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was op vakantie,
maar de antwoorden stonden er allemaal al, helaas zijn mensen te lui om de link door te lezen.
Je moest 's weten hoe vaak ik in die jaren dat ik over dit topic post deze vragen beantwoord heb, ik ben van mening dat dit niet in één woord kan, maar als je het zo goed weet dan....doe je het toch zelf.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De eerste 3 vragen zijn te beantwoorden met een antwoord van wel één woord, wie is er hier nou lui?
Passagiersvliegtuigen of straaljagers? Welke chemicaliën?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoe vaak ik in die jaren dat ik over dit topic post deze vragen beantwoord heb, ik ben van mening dat dit niet in één woord kan, maar als je het zo goed weet dan....doe je het toch zelf.
Er valt verder ook weinig aan te snappen, want er is niks. Het zijn gewoon condens strepen, en dat is alles. Alleen lopen er mensen rond die allerlei prachtige theorieen verzinnen, over dat er chemicalien ofzo worden uitgestrooid boven onze hoofden.... Ach ja, je moet ergens in gelovenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Helgi het volgende:
Wat is dat hele chemtrail gedoe nou waar ik op FOK altijd over lees? Ja ik snap dat het die strepen uit vliegtuigen zijn maar verder snap ik het niet?
Het antw daarop zal i.i.g meer zijn dan 1 woord, of anders zou de vraag zijn welke chemische stof.quote:
Welke chemische stof dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het antw daarop zal i.i.g meer zijn dan 1 woord, of anders zou de vraag zijn welke chemische stof.
Nogmaals NAAR MIJN MENING kan dit niet in één woord.
quote:Can you go home and sleep at night knowing that small children are having their lives destroyed. That our food and water supplies are being deliberately poluted and contaminated. That our brain capacity is being diminished and our minds left open to outside programming via the HAARP facility in Alaska and it's many substations particularly throughout Nato countries.
If this all sounds like just another `Conspiracy Theory`, I challenge you to read the attached documentation.
http://internet.phobic.no/chemtrail.pdf
quote:Board to forward contrail fears
Residents who suspect plane contrails are showering harmful metal particulates on Shasta County made their plea for local testing Tuesday, but instead their concerns will be sent to state and federal officials.
The Shasta County Board of Supervisors, acting as the county's Air Pollution Control Board, heard from 13 speakers at their Tuesday meeting. About 40 people attended.
Residents who addressed the board said they've recorded high levels of metals like aluminum, barium and strontium in various parts of the county. They fear a public health threat from the contrails, which some call "chemtrails."
http://www.redding.com/ne(...)ward-contrail-fears/
Sowieso vertrouw ik geen website waar je zelf het nieuws kan maken, zoals nujij.nl.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
En daar is het chaff verhaal weer...
Hij is aware, nu de massa nog.quote:I don't recall any terrorist's flying over America with an aerosolized sprayer releasing airborne weapons of mass destruction on her citizens. I am aware, however, of the U.S. government spraying weapons of mass destruction on us, in the form of toxic nerve agents (malathion, pyrenone 5,25, Checkmate OLR-F, Checkmate LBAM-F) with the excuse of protecting us from non-threatening fruit flies, light brown apple moths, and mosquitoes allegedly carrying the West Nile Virus (which is almost no threat to humans).
http://www.opednews.com/a(...)Howe-080901-716.html
Erg fijn voor hem.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij is aware, nu de massa nog.
Ik heb net voor het eerst geprobeerd na te denken.hoofdpijn. maar wie zegt dat het de bedoeling is dat we er (meteen) dood aan gaan ? Dode mensen kopen geen medicijnen meer hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Erg fijn voor hem.
Maar stel dat er gif wordt uitgestrooid boven onze hoofden (zoals hij beweerd), dan moeten er toch ergens cijfers zijn van veel hogere bevolkingssterfte? Of doen we daar tegenwoordig niet meer aan? En het lijkt mij dat er zo nu en dan toch wel ergens autoptie wordt uitgevoerd, waaruit blijkt dat mensen vergiftigd zijn. Ook dat moet dan bekend zijn, lijkt me. Of zit gewoon de hele mediische wereld ook in het complot?
Kom op zeg, denk toch eens een keer na (kan lastig zijn, maar probeer het eens een keer in je leven...) voordat je in deze bullshit gaat geloven.
Is er geen verschil tussen passagiersvliegtuigen die op 10 km hoogte strepen trekken en sproeivliegtuigen die op enkele tientallen meters hoogte gif sproeien?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij is aware, nu de massa nog.
Het effect schijnt hetzelfde te zijn, aldus de complotbelievers.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
Is er geen verschil tussen passagiersvliegtuigen die op 10 km hoogte strepen trekken en sproeivliegtuigen die op enkele tientallen meters hoogte gif sproeien?
Speak for yourself, of...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:03 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het effect schijnt hetzelfde te zijn, aldus de complotbelievers.
Dat weet de complotter zelf niet eens.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef teamlead het volgende:
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit? Hoe zou men dat dan reguleren volgens de gangbare theorien?
Idd. Je kunt niet bepalen waar het terecht komt (en wanneer).quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef teamlead het volgende:
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit?
Indien jij in kampen wil denken ( complotters vs ???????? types als jij ????? ), kies ik er voor om " n complotter" te zijn en voel ik me i.d.d. aangesproken. Maar dat kun jij niet concluderen nav die post.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je aangesproken voelt.
En wbt het andere, ontken het.
Je zou de conclusie kunnen trekken dat het de bedoeling is dat de complete mensheid over de hele wereld ermee beïnvloed zou moeten worden, dus dan maakt het amper uit hoe de wind waait: als alle vliegtuigmaatschappijen van alle landen in het complot betrokken zouden zijn, dan verspreidt die onmeetbare chemische stof zich toch wel over de hele aardbol heen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Je kunt niet bepalen waar het terecht komt (en wanneer).
Als er één ding zeker is, dan is het wel dat het niet terecht komt daar waar je sproeit.quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die foto's dat er een heel netwerk van condenssporen chemtrails boven een stad te zien is, is wel weer apart; misschien hopen ze dat er zo toch wat meer op specifiek die plek terecht komen?
Waarom zie ik dan regelmatig midden op zee trails?quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou de conclusie kunnen trekken dat het de bedoeling is dat de complete mensheid over de hele wereld ermee beïnvloed zou moeten worden, dus dan maakt het amper uit hoe de wind waait: als alle vliegtuigmaatschappijen van alle landen in het complot betrokken zouden zijn, dan verspreidt die onmeetbare chemische stof zich toch wel over de hele aardbol heen.
Die foto's dat er een heel netwerk van condenssporen chemtrails boven een stad te zien is, is wel weer apart; misschien hopen ze dat er zo toch wat meer op specifiek die plek terecht komen?
(Persoonlijk geloof ik niet echt in chemtrails, maar ik vind het altijd interessant om mee te denken met diverse opvattingen.)
Dat zegt 'ie toch in de eerste zin?quote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan regelmatig midden op zee trails?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch in de eerste zin?
Ik bedoel echt midden op zee dat de trails allang het water ingezakt zijn voor ze überhaupt ook maar in de buurt van het land gekomen zijnquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch in de eerste zin?
Dat hoeft dus niet. Ook als je midden op de Stille Oceaan sproeit, kan het best in Afrika terechtkomen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik bedoel echt midden op zee dat de trails allang het water ingezakt zijn voor ze überhaupt ook maar in de buurt van het land gekomen zijn
Het antwoord op je vraag is volledig afhankelijk van wat het doel is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef teamlead het volgende:
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit? Hoe zou men dat dan reguleren volgens de gangbare theorien?
Dat wekt gelijk de vraag weer op waarom mensen er aan meewerken als ze weten dat geliefden er ook door beïnvloed worden.quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou de conclusie kunnen trekken dat het de bedoeling is dat de complete mensheid over de hele wereld ermee beïnvloed zou moeten worden, dus dan maakt het amper uit hoe de wind waait: als alle vliegtuigmaatschappijen van alle landen in het complot betrokken zouden zijn, dan verspreidt die onmeetbare chemische stof zich toch wel over de hele aardbol heen.
(Persoonlijk geloof ik niet echt in chemtrails, maar ik vind het altijd interessant om mee te denken met diverse opvattingen.)
Misschien krijgen zij ook gewoon een andere uitleg voorgeschoteld ... weermanipulatie bijv., daar wordt tegenwoordig niet moeilijk meer over gedaan (cfr. China en de OS, cementzakken in Rusland etc.) .quote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat wekt gelijk de vraag weer op waarom mensen er aan meewerken als ze weten dat geliefden er ook door beïnvloed worden.
Die krijgen uiteraard een antistof!quote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat wekt gelijk de vraag weer op waarom mensen er aan meewerken als ze weten dat geliefden er ook door beïnvloed worden.
Net als vroeger.quote:
quote:Later these metals and health efforts became more specialized and went into the realm of metal colloids. Here particular metals could be sought that had excellent reactivity with fluorine in the body and could penetrate all cellular and other barriers. Gold Colloids were the most prized of the curative metals that brought on good health and mental enlightenment, and the divine power of highest cognitive reasoning and thought. This was a prize generally reserved for only the rulers and the highest priest of these times.
Maar voor Chemtrails zal dat wel niet gelden en die verhoogde Barium (arsenic, chromium, cadmium, selenium and silver.) concentraties hebben 'n andere oorzaak ?quote:One of the accepted truisms of scientific study is the fact that if scientists are proposing an idea, then those scientists with access to the bottomless pit of black-budget secret government funding are already doing it.
http://www.infowars.com/?p=4345
Ja, want alle film en muziekproducenten zitten ook in het grote complot he. Waarom zou Pixar in godsnaam chemtrails in Cars tekenen? Als verborgen waarschuwing? of wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef Resonancer het volgende:
Heb de film ook en vind hem te gek . mooie tekst.
Om toch in de muzieksfeer te blijven.
1 trail in 1985. op 1:50..
LEES, ik zeg TRAIL op 1:50. EN ik weet zeker dat ik n trail zie en geen wolkensliert, dus je zgn feit vind BS. Over waarnemingen discuseren lijkt me zinloos.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want alle film en muziekproducenten zitten ook in het grote complot he. Waarom zou Pixar in godsnaam chemtrails in Cars tekenen? Als verborgen waarschuwing? of wat?
En die Kate Bush zie ik bij de aluhoedjes ook maar steeds terugkomen. En dan nog wel een mix die gere-edit is. Sjonge jonge jonge. Waarom staat daar het woord 'organon' bij? Als ik de lyrics van dat nummer bekijk, dan dan zie ik dat hele woord niet voorkomen in de tekst. Wel het woord 'algernon' in de 1e regel van het nummer.
Ik vermoed zo dat 'organon' een of andere betekenis heeft in de alu-hoedjes wereld, en dat dat dan wordt gelinkt aan Kate Bush ofzo.
Overigens, op 1m50s in die clip zie ik iets van wolken, met 1 wolkensliert. Ik neem aan dat die sliert dan de 'chemtrail' is? Voor zover ik me hiermee bezig hou is HET argument voor het bestaan van chemtrails toch dat ze langer blijven hangen dan contrails, die binnen 10 minuten verdwenen zijn.
Hoe weet jij nou zo stellig te beweren dat de wolkensliert in die clip een chemtrails is Resonancer? Daar heb je geen enkel bewijs voor, los van het feit dat het een 'wolkensliert' is. Maar goed, dat kan dan ook nog een contrail zijn he. Blijkbaar heb jij ander bewijs dat het een chemtrail is, anders zou je niet als omschrijving bij die video plaatsen "1 chemtrail op 1:50".
So tell me, wat is jouw bewijs dat de sliert in die video een chemtrail is, en geen contrail.
Hou toch op jongen. Jouw post bestond uit 3 filmpjes die VOOR het bestaan van Chemtrails moesten spreken. Vervolgens claim je een trail te zien in die video van Kate Bush, en dan ga je nu een beetje lopen te vertellen dat het wel meevalt met dat dat een chemtrail is, maar net zo goed een contrail kon zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
LEES, ik zeg TRAIL op 1:50. EN ik weet zeker dat ik n trail zie en geen wolkensliert, dus je zgn feit vind BS. Over waarnemingen discuseren lijkt me zinloos.
Waarom Pixar dat doet ? Om ook de jeugd al die troep in de lucht normaal te laten vinden ?
En Cars is niet de enige film met trails zoals je weet.
Al in 1985 vertaalde men Algeron dus verkeerd ?
Ik hoor toch echt Organon, maar ook daarover discuseren heeft imo weinig zin.
http://www.metrolyrics.com/cloudbusting-lyrics-kate-bush.html
http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
http://www.mp3lyrics.org/k/kate-bush/cloudbusting/
Jawel, Kate Bush zit in het complot. Is duidelijk nietwaar? En anders haar platenmaatschappij, want misschien wist zij wel niet waar ze over zong. Of misschien wist ze dat wel, en wilde ze niet, maar heeft ze medicijnen gehad om haar willoos te maken. Misschien hebben ze haar wel chemtrails gevoerd met een lepel, om daarna een clip te maken die verwijst naar diezelfde chemtrails.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef Knarf het volgende:
Nu is wiki niet heilig, maar ik denk dat ze wel organon of orgone zingt.
Maar ik denk niet dat dit lied over chemtrails gaat.
Kate Bush zingt over de 'ontdekker' van orgone.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, Kate Bush zit in het complot. Is duidelijk nietwaar? En anders haar platenmaatschappij, want misschien wist zij wel niet waar ze over zong. Of misschien wist ze dat wel, en wilde ze niet, maar heeft ze medicijnen gehad om haar willoos te maken. Misschien hebben ze haar wel chemtrails gevoerd met een lepel, om daarna een clip te maken die verwijst naar diezelfde chemtrails.
Om wat eigenlijk? Het te promoten, of te waarschuwen tegen? Als ze er nou tegen zou waarschuwen, waarom zouden de breinen achter het hele chemtrailcomplot dat toestaan eigenlijk?
Belachelijke onzin dit
Tja, ik snap de logica ook niet echt. En al helemaal de beweegredenen niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, Kate Bush zit in het complot. Is duidelijk nietwaar? En anders haar platenmaatschappij, want misschien wist zij wel niet waar ze over zong. Of misschien wist ze dat wel, en wilde ze niet, maar heeft ze medicijnen gehad om haar willoos te maken. Misschien hebben ze haar wel chemtrails gevoerd met een lepel, om daarna een clip te maken die verwijst naar diezelfde chemtrails.
Om wat eigenlijk? Het te promoten, of te waarschuwen tegen? Als ze er nou tegen zou waarschuwen, waarom zouden de breinen achter het hele chemtrailcomplot dat toestaan eigenlijk?
Belachelijke onzin dit
Dat maak jij er helemaal zelf van. Ik post 3 filmpjes die mijns inziens Chemtrail gerelateerd zijn, de een wat meer dan de ander. Hier wordt regelmatig gedweept met foto's van voor 1990 waar trails op staan. Nu plaats ik 'n videootje (volgens jou niet) van voor 1985 waarop 'n trail is te zien is het weer niet goed.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hou toch op jongen. Jouw post bestond uit 3 filmpjes die VOOR het bestaan van Chemtrails moesten spreken.
http://www.metatech.org/cloudbuster_&_orgone_generator.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de link niet tussen Youtube filmpjes van een oude clip en Chemtrails. Dat snap ik dus niet.
Leg eens een keer iets uit in je eigen bewoordingen in plaats van altijd maar linkjes voor je te laten spreken.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://www.metatech.org/cloudbuster_&_orgone_generator.html
http://www.wereldgeheimen.nl/cloudbuster.htm
http://www.rense.com/general34/trev.htm
Nu wel ?
Ik mag toch hopen dat je dergelijke dingen niet te serieus neemt...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://www.metatech.org/cloudbuster_&_orgone_generator.html
http://www.wereldgeheimen.nl/cloudbuster.htm
http://www.rense.com/general34/trev.htm
Nu wel ?
Wie ben jij om voor hem te hopen man, vuyge onwaardige.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dergelijke dingen niet te serieus neemt...
Er is vandaag nog niet gesproeid zeker ?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef teamlead het volgende:
zullen we anders gewoon een beetje relaxter op elkaar reageren?
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 september 2008 14:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is vandaag nog niet gesproeid zeker ?
Ik heb me eerlijk gezegd nog niet in die mate in dat aspect van Reich verdiept dat ik daar iets over durf te zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dergelijke dingen niet te serieus neemt...
Deze quote lijkt me wel op dit topic van toepassing.quote:I would like to plead for my right to investigate natural phenomena without having guns pointed at me. I also ask for the right to be wrong without being hanged for it. — Wilhelm Reich
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich
Tof, dat moeten ze hier ook maar eens doen. Na het weerbericht ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:09 schreef Resonancer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Handig, als je in de USA woont dan.
[ afbeelding ]
De volkskrant is al 's gevraagd om dat te doen, niet met de omschrijving chemtrails, maar vliegtuigstrepen/contrails, dit was het antw:quote:Op donderdag 11 september 2008 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Tof, dat moeten ze hier ook maar eens doen. Na het weerbericht ofzo.![]()
"Tot zover het weer, dan nu de chemtrail voorspelling voor morgen"
quote:"Niet vermeldenswaard."
Wageningen, 12 november 1997.
"Geachte Robert van Waning,
Terecht merkt u op dat condensstrepen van vliegtuigen meer en meer het beeld van het zwerk bepalen. Echter mijns inziens zijn zij alleen van invloed op het esthetische gehalte ervan. De Volkskrant wil echter een zakelijk weerbericht. Aangezien contrails geen neerslag, zichtbelemmering of belemmering voor de zon veroorzaken, zijn ze niet vermeldenswaard."
Koen Manders (MeteoConsult, Wageningen).
http://www.meteologica.nl/
Nu zeg je "je", en net was het "jullie".? Anders moet ik eerst ff gaan overleggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leg eens een keer iets uit in je eigen bewoordingen in plaats van altijd maar linkjes voor je te laten spreken.
Jij leest met opzet zo letterlijk zodat je er moeiijk over kunt doen. Zodat je in ieder geval niet inhoudelijk hoeft te reageren. Typisch voor jouw manier van reageren. Je kunt toch gewoon ook NIET zo moeilijk doen, en gewoon inhoudelijk je EIGEN mening geven zonder suggestieve opmerkingen te plaatsen, gevolgd door een link.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nu zeg je "je", en net was het "jullie".? Anders moet ik eerst ff gaan overleggen.
Euh.. wat was ook al weer de vraag ? Ben ff in de war.
http://psychologytoday.com/articles/pto-20050125-000003.html
En weet je het al ? Mij beschuldigen van niet inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij leest met opzet zo letterlijk zodat je er moeiijk over kunt doen. Zodat je in ieder geval niet inhoudelijk hoeft te reageren. Typisch voor jouw manier van reageren. Je kunt toch gewoon ook NIET zo moeilijk doen, en gewoon inhoudelijk je EIGEN mening geven zonder suggestieve opmerkingen te plaatsen, gevolgd door een link.
Dat kun je wel, it ain't rocket science. Jij kiest er gewoon voor om dat niet te doen. Ik vraag me af waarom.
Chemtrails worden in dit boek veelvuldig besproken zoals in Hfdstk 6:quote:Before Planning Activism Read This Book
The Book "Devilvision: The Worlds New Wireless Grid", by Bill Gallagher of Hachita, New Mexico, is an observational and research study of Environmental Modification (ENMOD) technologies, and their behavior modifying characteristics which have been foisted on the populace of the world in the last two decades. The book in its entirety is available free to users of the internet at the link included above.
Gallagher has traveled the United States since October 2001, photographing and logging the various Environmental Modification Technologies, their deployment, and their results on people and the environment. Bill was anthraxed in Thonotosassa Florida during April of 2002, while investigating the Jeb Bush administration, and nearly died as a result. Also as a result of that attack Bill Gallagher has exposed medical complicity in Gulf War type biotechnologies being tested on the worlds population. This book is a must read for anyone with questions about international happenings today.
This book encompasses and reveals some very technical and highly classified technology in an easily understandable format. It is an interesting and enjoyable read as well. Tesla, HAARP, Chemtrails: these subjects and many more are covered in depth with historical and present day examples
http://arkansas.indymedia.org/newswire/display/22622/index.php
Hfdstk 9quote:Also remember that even though certain cloud types such as Mammatus (Named for their resemblance to pendulous or full female breasts) were known prior to ENMOD, they were rare, occurring only in very odd and special circumstances. Now they have become Electro-Mammatus, and are much more common, because they are a tell tale artifact of a phased array antennae operation which is used to manipulate the vapor stream in hydrodynamic process.
http://baltimore.indymedia.org/newswire/display/17416/index.php
quote:A large part of wireless is what can only be called Quantum Energy Harvesting which is represented visibly by massive chemical spraying and phased array antennae. A lot of the exercises and uses for this supposedly secret program, for which cell phones are just the cover story, is actual ground heating, and other types of heating like the aforementioned Ionospheric heating. Induction of heat through magnification of the suns energy, might seem desirable overall, excepting the fact the machinators of this science have denied this is even going on and have constructed elaborate scenarios to explain away any questions concerning the science, and the use of it. One needs only open ones eyes to what is going on to see this does not bode well for people in general, and specifically Americans.
http://baltimore.indymedia.org/newswire/display/17389/index.php
het 'boek' dat een vreemde mengeling is tussen fictie en bepaalde politiek-maatschappelijke ideeen en meningen is gewoon online te lezen viaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:50 schreef Resonancer het volgende:
Leesvoer:
[..]
Chemtrails worden in dit boek veelvuldig besproken zoals in Hfdstk 6:
[..]
Hfdstk 9
[..]
Het linkje stond al verdekt in mijn post, tof dat je er wat van gelezen hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het 'boek' dat een vreemde mengeling is tussen fictie en bepaalde politiek-maatschappelijke ideeen en meningen is gewoon online te lezen via
http://www.luxefaire.com/devilvision/tableofcontents.html
onder meer de theorie die ikzelf wel leuk en volgens mij redelijk nieuw en onorthodox vind, is zijn theorie dat alle mobiele telefoons die mensen met zich bijdragen een netwerk vormt voor onderbewuste stralingen die de overheid uitzend om mensen te manipuleren ....
of je het gelooft is natuurlijk ieders eigen keuze, maar volgens mij is die gast een klein ietsiebietsie beetje doorgeslagen in zn complotdenken, niet ver verwijderd van het putn waar hij zn amalgaam vullingen door de tandarts laat verwijderen zodat de regering deze niet meer als transmitter kan benutten (als hij het al niet al heeft laten doen)
Door mij al meer dan twee jaar eerder gequote in het HAARP topic:quote:According to Jerry. E. Smith, in his book HAARP: the Ultimate Weapon Of The Conspiracy:
"Entrainment is the result of external stimulation of the brain by electromagnetic means. An external signal generator...can entrain brain patterns, overriding the normal frequencies of the brains operations. ..This causes changes in brain wave patterns, which [in turn] cause changes in brain chemistry...[thereby] changing thoughts, emotions, and [overall] physical condition.
Dus echt vernieuwend en onorthodox is de theorie niet.quote:Tim Rifat wrote in his Microwave Mind Control in the UK article http://www.brazilboycott.org/ that cellular phones use 435 MHz. UK police use 450 MHz exclusively. Dr. Ross Adey used this for CIA behavioral modification experiments. Police have a vast array of antennae to broadcast this frequency all over the UK. Adey used 0.75mW/cm2 intensity of pulse modulate microwave at a frequency of 450 MHz, with an ELF modulation to control all aspects of human behavior. 450 MHZ radar modulated at 60 Hz greatly reduced T-lymphocyte activity to kill cultured cancer cells. A study of USA 60 Hz powerlines repeated this finding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |