abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 07:33:25 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59043652
quote:
Now bush Tries Legalizing Chemtrails
U.S. Senate Bill S2191 is scheduled to come up for a debate and Senate vote on Monday, June 2, 2008. This bill is designed to sell out the health and welfare of the people of the United States in order to establish a national and international Cap & Trade Money Market Scheme, and under Section 6E, “…initiate programs to “mitigate” the impacts of any unavoidable global climate change…” This bill has nothing to do with “Climate Security”. It is another bill designed to fleece the American people out of $Billions of their tax dollars to support a questionable “market scheme of carbon trading” or “emission allowances”.

lees verder
mmm lijkt er op dat Bush gewoon Chemtrails aan het legaliseren is...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 juni 2008 @ 07:40:40 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59043660
CO2 trails zijn al legaal, Bicje
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59043879
chem trails? Doe mij een lol. Dat is zo 2007.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_59044136
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
pi_59046060
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 1 juni 2008 @ 13:21:53 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59046803
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59046949
Een vliegtuig dat gemaakt is om te sproeien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59047038
NWS>BNW
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59047606
Miljaar Lambiekje, kon dit niet in een Chemtrails topicje hier in BNW?
  zondag 1 juni 2008 @ 18:36:06 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59052809
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
Nogal ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59052921
Okay nu hij hier in BNW staat is het misschien wenselijk om elkaar niet voor pismongool uit te maken of zo als je ergens juist wel of juist niet in gelooft.
pi_59052998
Alles goed en wel.
Maar als er zogenaamde chemtrails gebruikt worden, gaan daar gigantische berekeningen aan vooraf lijkt me.
Snelheid vliegtuig, windsterkte, windrichting om maar een paar te noemen.

Tenzij men de natuur kan laten doen wat men wilt tijdens het "chemtrailen".
Dus vandaar mijn ongeloof over dit onderwerp.

Misschien kan broeder lambik daar antwoord op geven.
pi_59053143
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:21 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wat is dat?
Een prototype vliegtuig, door vloeistof van de een naar de andere kant te verplaatsen kun je testen hoe het vliegtuig reageert op verplaatsende massa..
  zondag 1 juni 2008 @ 18:57:49 #14
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59053170
quote:

[..]

Wat is dat?
Een vliegtuig met allemaal vaten bier
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59053309
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Alles goed en wel.
Maar als er zogenaamde chemtrails gebruikt worden, gaan daar gigantische berekeningen aan vooraf lijkt me.

Good point.

Stel dat whatever ze verspreiden bedoeld is om ons te beïnvloeden (mak houden, onze evolutie beperken of wat dan ook...), dan zou de stof in ZEER lage concentraties al werkbaar moeten zijn, maar zou het in zeer hoge concentraties onschadelijk moeten zijn, het moet onmeetbaar zijn voor de reguliere wetenschappers, en het moet langdurig werken voor het geval de wind verkeerd zou staan en bepaalde bevolkingsgroepen het spul niet binnen zouden krijgen.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:50:55 #16
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59054207
Ah, daar gaan we weer
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 1 juni 2008 @ 19:53:59 #17
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59054261

Heuj chemtrails in WOII

Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
lucifer FTW!!!!
pi_59054341
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj chemtrails in WOII

Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:01:59 #19
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59054423
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.
Ow

Ik heb dus een aantal chemtrail topics gemist
lucifer FTW!!!!
pi_59055447
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ow

Ik heb dus een aantal chemtrail topics gemist
Stuk of 500, volgens mij!
pi_59055996
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.

http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
pi_59056548
quote:

[..]

Wat is dat?
Een vliegtuig dat getest wordt. Die vaten moeten het gewicht van passagiers voorstellen

http://english.people.com.cn/200506/17/eng20050617_190795.html
Er gaat niets boven Groningen
  zondag 1 juni 2008 @ 22:28:31 #23
109065 sungaMsunitraM
pi_59057417
pi_59057830
Beetje flauw, maar vooruit!
  maandag 2 juni 2008 @ 05:24:55 #25
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59061466
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.

http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
Whehehe
lucifer FTW!!!!
pi_59062702
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Een vliegtuig met allemaal vaten bier
Dan is zo'n bierkar voor en vrijgezellenfeestje toch wel wat afgezaagd.. Naja, dit is weer zo'n slecht onderbouwd topic, met dubieuze zwaar bevooroordeelde bronnen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:58:14 #27
52357 Lambiekje
pi_59063112
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Stuk of 500, volgens mij!
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?

en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:10:10 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59063287
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent.
Omdat de gelovers hardleers zijn
quote:
Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?

en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
Dat is alleen zo in de belevingswereld van een select aantal mensen.
Onikaan ni ov dovah
pi_59064233
quote:

[..]

Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?

Eeuh, omdat jij er steeds weer allemaal vage dingen in zet?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59066598
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

Heuj chemtrails in WOII

zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.

Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.
Daar zou deze foto dan toch leuker bij passen.

bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door Detoxinox op 02-06-2008 12:44:37 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 14:56:36 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59069987
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.

Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.

bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk
En daar ga je gruwlijk de mist in Ook simpele condensatiesporen kunnen uren blijven hangen.
Onikaan ni ov dovah
pi_59072339
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar ga je gruwlijk de mist in Ook simpele condensatiesporen kunnen uren blijven hangen.
Inderdaad. Alleen is het volgens die kneusjes dan ineens een chemtrail
Ik heb trouwens een redelijk aantal foto's gevonden uit WO2 met contrails die al lange tijd hangen.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:14:29 #33
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59073073
quote:
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrails

Bij deze wens ik je alvast heel veel succes.
lucifer FTW!!!!
pi_59073159
quote:

[..]

Ik heb het je al eerder gevraagd, maar kun je dan aantonen dat er al grootschalig chemtrails zijn getrokken (in WO2). Die foto's die gepost zijn bv., zijn dat volgens jou contrails of chemtrails. En indien het laatste het geval is, kun je dan uitleggen hoe (en waar) ze in die B-17's ruimte hadden voor de sproei-installaties? En waarom dat al die tijd onder de pet gehouden is door al die historici. En de duitsers er tijdens WO2 ook geen melding van gemaakt hebben?
pi_59073222
quote:

Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.
Ook apart dat ze het dan op grote schaal toegepast hebben, maar er nergens iets over te vinden.
quote:
Dat ze de technieken hadden, OK. Maar niet dat ze op ook maar enigszins grote schaal zijn toegepost. Ook voor jou gelden de vragen die ik in mijn vorige post aan Lambiekje gesteld heb.
pi_59073245
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Dát is het probleem met de complotdenkers.
Logische zaken MOETEN verklaard worden anders klopt het gewoonweg niet.

Op mijn post eerder komt geen zinnige reactie, die worden voor het gemak genegeerd...

quote:
Alles goed en wel.

Ik wacht geduldig af...
pi_59074806
Als dingen goed geheim gehouden worden, valt het akelig moeilijk te verklaren.

Ik vraag me alleen af wat vor spul ze zouden uitsproeien en wat voor effect het op de mensheid heeft en waarom niemand iets geks in de lucht gemeten heeft; veel wetenschappers meten regelmatig wat voor stoffen er in de lucht zitten. Misschien zoeken ze niet specifiek op DIT stofje, maar IEMAND moet toch IETS opgevallen zijn als het waar zou zijn?
pi_59079485
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.
Ook apart dat ze het dan op grote schaal toegepast hebben, maar er nergens iets over te vinden.
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.

Iedere chemtrail believer weet dat er contrails bestaan
Maar niet iedere contrail believer heeft door dat er chemtrails bestaan.

en als de heldere zomerlucht dit jaar weer zo'n patroon vertoond

moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
pi_59079817
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.

Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.

For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.

About Dibrom:

Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.

http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=18819
pi_59080104
Goh, dus het volk wordt gewaarschuwd voor chemtrails?
Dus chemtrails zijn insecticiden?
Klinkt niet echt als een conspiracy!
pi_59080576
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef ToT het volgende:
Goh, dus het volk wordt gewaarschuwd voor chemtrails?
Dus chemtrails zijn insecticiden?
Klinkt niet echt als een conspiracy!
zyklon b was ook insecticide.. en werd men ook vantevoren gewaarschuwd dat men in het belang van de volksgezondheid even besproeit ging worden.. toch ?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:10:52 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59081805
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.

Iedere chemtrail believer weet dat er contrails bestaan
Maar niet iedere contrail believer heeft door dat er chemtrails bestaan.

en als de heldere zomerlucht dit jaar weer zo'n patroon vertoond
[ afbeelding ]
moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
Dus? Er vliegen nu wel ff een tikkeltje meer vliegtuigen rond.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:13:38 #43
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59081827
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahahaha, hazmat, sprayer 5 gedoe.
Dat is wel enorm slecht gesoept.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59082024
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.

Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.

For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.

About Dibrom:

Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.

Quote dan ook effe dit, want die knip je er leuk tussenuit:
quote:
However, residents should be mindful of low-flying aircraft during this period, and expect to see planes at or above 150 feet above ground level during the actual spraying application.
Kortom dit heeft niets te maken met de chemtrails die in dit topic worden genoemd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 01:51:09 ]
pi_59082048
quote:

[..]

Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?
En nogmaals: hoe hebben ze dat dan in godsnaam verborgen kunnen houden?
Die B-17s die zijn regelmatig neergeschoten door de Duitsers. Ze hadden maar een beperkt laadvermogen, dus ofwel bommen ofwel iets anders. Als er iets anders dan bommen werden gebruikt, dan moet dat toch wel op een of andere manier ergens uitgekomen zijn?
En de jachtvliegtuigen die gebruikt werden in die tijd hadden echt geen ruimte om ook nog een sproei-installatie onopvallend te verbergen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:23:15 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59087040
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:

Die is er idd wel heel erg aan toe zeg.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:43:37 #47
33189 RM-rf
1/998001
pi_59087481
eventjes los van het gebash tussen verschillende 'kampen'

de genoemde wetgeving is de Lieberman-Warner Bill: "S. 2191: America's Climate Security Act of 2007"
http://www.govtrack.us/congress/bill.xpd?bill=s110-2191

Overigens heeft deze niks met president Bush te maken, integendeel, als deze doorgevoerd wordt zou het juist behoorlijk gezichtsverlies zijn aangezien juist Bush zulke wetgeving al zeven jaar tegenwerkt, nu wordt hij vooral door democraten gepushed en waarschijnlijk poogt Bush nu zijn gezicht te winnen door net te doen alsof hij opeens 'pro-klimaat-control' is

het stelt vaste quote qua uitlaat van gassen voor industriele faciliteiten, stelt een systeem ala Kyoto in wat betreft de 'handel' in emissierechten.
verder veruimt het bepaalde wetgeving wat betreft de verwerking van CO2 (kooldioxide, wat een algemeen voorkomend gas is in de aardatmosfeer)....

Ik vermoed eerder dat de lobby tégen deze wetgeving, makkelijk misbruik maakt van een eenvoudig te manipuleren doelgroep, namelijk de 'complot-gelovers'... de mening van zulke groepen is redelijk eenvoudig te sturen...
domweg door hard te roepen dat bepaalde wetgeving een 'overheidscomplot' is en er wat populaire suggestieve beweringen aan te koppelen, zijn er hele volksstammen die opeens die mening makkelijk en vooral kritiekloos overnemen.

vreemd genoeg zijn juist bepaalde doelgroepen van alternatieve en complot-vermoedende groeperingen de eenvouigst te manipuleren en voor allerhande 'politieke lobby-karretjes' te spannen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:08:17 #48
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_59087986
Wat voor een complot-denker een complot is, is voor de ander een spel !
Net zoals politiek, daar wordt het spel gespeelt, maar ze spellen maar wat ze willen, ook zij komen zich ooit zelf tegen en dan ben je uitgespeelt. Veel succes hufters !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:10:13 #49
109065 sungaMsunitraM
pi_59088021
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:08 schreef Moondreamer het volgende:
[...]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:31:28 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59088507
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Dat vroeg ik mij ook al af...
Onikaan ni ov dovah
pi_59090379
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef Wombcat het volgende:
Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?
warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeien
The first use of an aerial dispersal system by Navy entomologists was accomplished by LT(jg) Joseph S. Yuill and LT George S. Tullock in 1943 while working in North Africa near what is now Kenitra, Morocco. A specially rigged French Amiot bomber was used to disperse paris green during malaria control operations.

http://www.afpmb.org/military_entomology/usnavyento/history.htm
quote:
En nogmaals: hoe hebben ze dat dan in godsnaam verborgen kunnen houden?
dat er niemand onderzoek naar doet betekent niet dat het verborgen is. Een beetje op fok zitten wachten tot iemand je alles in detail voorkauwd en de lolbroek uithangen is toch pure tijdverspilling en zou gedefinieerd kunnen worden als "Down time" aangezien je zelf ook actief kan gaan zoeken..
quote:
Die B-17s die zijn regelmatig neergeschoten door de Duitsers. Ze hadden maar een beperkt laadvermogen, dus ofwel bommen ofwel iets anders. Als er iets anders dan bommen werden gebruikt, dan moet dat toch wel op een of andere manier ergens uitgekomen zijn?
En de jachtvliegtuigen die gebruikt werden in die tijd hadden echt geen ruimte om ook nog een sproei-installatie onopvallend te verbergen.
Dat Churchill het plan had wil niet zeggen dat het ook uitgevoerd is.
Als je maar wel beseft wat ze het liefst met ons noord europeanen wilden doen. Ja wij Nederlanders zijn net als Wilhelmus namelijk ook gewoon van Duitschen bloed. (dwz. vallen genetisch gezien onder germaans ras / noord europeaan / Proto indo europees ) maar wellicht val jij daar niet onder.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:59:58 #52
33189 RM-rf
1/998001
pi_59090876
ehm, het bestaan van sproeivliegtuigen is volgens mij niet iets dat door iemand hier ontkend wordt ...

dat zijn echter altijd sproeivliegtuigen die om effectief te kunnen functioneren, op lage hoogte moeten vliegen zodat de gesproeide vloeistoffen direkt neerslaan op het target-gebied....

het idee dat vliegtuigen honderden meters tot kilometers hoog in de lucht een chemische lading uitstrooien, met een bewust doel en onder effectieve 'regie' om iets te bereiken (waarbij de stoffen die zo verspreid worden honderden kilometers verder kunnen nerslaan en er verder geen 'controle' over uit te oefenen is), is een behoorlijke vreemde en onlogische gedachte.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_59091071
Als je niet weet wat het doel is, kun je ook niet oordelen of het zin heeft of logisch is om van die hoogte te sprayen.

Wie weet spuiten ze wel gewoon ozon om " het gat " te dichten ,
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:54:42 #54
33189 RM-rf
1/998001
pi_59092366
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:08 schreef Detoxinox het volgende:

Wie weet spuiten ze wel gewoon ozon om " het gat " te dichten ,
pi_59092936
Whehe, meesterlijk topic weer van Lambiekje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:18:45 #56
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59094717
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

About Dibrom:

Op zich best tof. Een herc gebruiken om wat zooi tegen vliegjes te sproeien.

Zien er iig beter uit dan deze lelijke dingen:

lucifer FTW!!!!
pi_59095273
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeien

Je hoeft niets, maar in deze post lijk je te zeggen dat je de mogelijkheid open houdt dat de geposte foto's uit WO2 chemtrails bevatten. Dan is het toch wel relevant om te weten waar je die aanname op baseert. Kennelijk op niet meer dan dat ze chemicalieën konden sproeien (wat ik nergens bestreed), maar niet uit ook maar enigszins concrete aanwijzingen op daadwerkelijke toepassing daarvan d.m.v. de getoonde vliegtuigen. Mijn stelling dat die foto´s contrails bevatten is dus vooralsnog niet ontkracht.
pi_59095913
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bent
pi_59105347
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:13 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bent
dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ? hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
maar noem jij mij maar gerust de sukkel hoor..
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:47:44 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59106144
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ? hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
Je bent een ignorante sukkel
Maar ff serieus, hij heeft wel een punt. Een turbofan verwerkt veel meer lucht en genereert een heel ander spoor.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 juni 2008 @ 04:41:41 #61
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59107278
Even een vraag voor de chemtrailgelovers:

Stel er wordt idd allemaal rotzooi uitgestrooid boven onze hoofden. En stel jij werkt bij de overheid en neemt deel aan dit proces. Waarom zou je dan uberhaupt hieraan deel willen nemen? Je sproeit allemaal gif waarvan ji niet weet of het schadelijk voor de mens is, maar wat je uiteindelijk wel binnen krijgt als je weer gewoon op de grond bent. Je bent dan dus in feite jezelf aan het vergiftigen. Denken jullie nu werkelijk dat hier mensen doelbewust aan mee willen werken? Lijkt mij niet, dus heeft zo'n chemtrailproject ook geen kans van slagen omdat er toch niemand aan mee wilt werken.

Maar waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld en kwam er toen of geen antwoord op, of er kwam weer een onzinnig en ontwijkend antwoord op.
lucifer FTW!!!!
pi_59107282
pi_59107287
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 04:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even een vraag voor de chemtrailgelovers:

Stel er wordt idd allemaal rotzooi uitgestrooid boven onze hoofden. En stel jij werkt bij de overheid en neemt deel aan dit proces. Waarom zou je dan uberhaupt hieraan deel willen nemen? Je sproeit allemaal gif waarvan ji niet weet of het schadelijk voor de mens is, maar wat je uiteindelijk wel binnen krijgt als je weer gewoon op de grond bent. Je bent dan dus in feite jezelf aan het vergiftigen. Denken jullie nu werkelijk dat hier mensen doelbewust aan mee willen werken? Lijkt mij niet, dus heeft zo'n chemtrailproject ook geen kans van slagen omdat er toch niemand aan mee wilt werken.

Maar waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld en kwam er toen of geen antwoord op, of er kwam weer een onzinnig en ontwijkend antwoord op.
Dat het gaande is, is een feit.
Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
pi_59107675
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
Die weer. Die is al eerder langsgekomen, en toen is ook al aangegeven dat er daar niet gesproeid wordt, maar geobserveerd. Dat staat al in de eerste zin:
quote:
We propose to deploy an intensive cloud and aerosol observing system to the ARM
Climate Research Facility’s (ACRF) North Slope of Alaska (NSA) locale for three weeks in
April 2008.
Verderop (p.14) staat dit:
quote:
Several different aircraft flight patterns are needed to achieve the objectives of the
experiment. Although definite plans and profiles will be formulated at a meeting before the start
of ISDAC, some initial plans are presented here. Vertical spirals over the Barrow site will be
performed at the beginning and end of each flight to provide aerosol input data for the cloud
models and to provide aerosol and cloud evaluation data for the retrievals. These data will also
be used to describe the relationship between aerosols, IN and ice crystal concentrations.
Oftewel ze hebben verschillende vluchtpatronen nodig om data te verzamelen, er staat niet dat ze gaan sproeien.

Waar in het stuk lees je dat ze sproeien, of dat er chemtrails zijn/worden gemaakt?
Overigens vind ik het erg flauw dat je er nu weer mee komt. In dit topic kwam je ook al met dit onderzoeksvoorstel, maar verdween je uit het topic toen The stranger en ik je dezelfde vraag stelden als die ik nu stel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2008 08:13:17 ]
pi_59109555
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Een turbofan verwerkt veel meer lucht en genereert een heel ander spoor.
dat doen bruine bonen ook en ietrs doet me vermoeden dat zijn ouders die sporen wel eens eerder gezien hebben. maar daar heb ik zo snel geen foto van.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:12:10 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59110870
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Erm... nee. Het is jouw mening dat iets gaande is. Dat is iets anders. En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:10:13 #67
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59113892
Als die chemtrails nou juist bedoeld zijn om chemicalien over ons uit te strooien, waarom dan op zo'n grote hoogte, waar ze juist uren lang blijven hangen? En hoe onlogisch is het dat volgens de theorie allerlei zware chemicalien (polymeren, metalen) wel in de lucht blijven hangen, en condens (waterdruppeltjes...) niet?? It just doesn't make sense. Los van het feit dat er gewoon een sluitende meteorologische verklaring is.
Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?

echt een kwaliteitstopic weer.
Are these the nazis, Walter?
pi_59116758
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:

En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.
Zeg maar rustig niets.
pi_59121023
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp. Natuurlijk waren er vroeger al contrails. Die zijn er altijd al geweest. Is namelijk heel normaal. En tuurlijk had je vroeger ook contrails die uren bleven hangen. Is namelijk ook heel normaal.
Sinds de jaren zeventig heeft de turbofan z'n intrede gedaan. Een motor die heel veel meer lucht verplaatst dan eerdere type motoren, dus ook grotere, en langer hangend blijvende contrails. Tel daarbij ook nog eens op dat het luchtverkeer de afgelopen decennia qua drukte natuurlijk ENORM is toegenomen.

Dus ja... Sukkel.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:07:20 #70
33189 RM-rf
1/998001
pi_59121339
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:

Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?

Dat vind ik het opvallendste... die wet S.2219 is gericht op het invoeren van bepaalde Kyoto-achtige milieu-maatregelen in de VS, dat tot nu toe juist niks wilde weten van erkenning van het Kyoto-protocol....

Nu kan je best tégen zulke milieu-maatregelen zijn, en kritiek hebben op Kyoto (daar is idd ook eea. op af te dingen)...
maar het vreemde is hier dat er een aantal vage en losse beschuldigingen naar die wet gedaan wordt en dan vervolgens een specifieke groep mensen direkt 'tégen' die wet is, bij voorbaat... zonder zich verder nog te verdiepen in die wet, lopen ze deegene na die beweert dat die wet een uiting van 'overheids-complotten' zou zijn...

Dit terwijl die groep mensen die zich zo makelijk achter een bepaald lobby-karretje tégen deze wet laat spannen, zo graag van zichzelf beweert dat ze niet manipuleerbaar zouden zijn en zeer kritische denkers...
De eenvoud waar ze echter door een beetje misinformatie en losse beweringen bv hier gebracht worden een typische aloude neo-conservaieve politieke lijn van juist die president Bush te volgen, tegen regelgeving voor klimaat-controle, is zéér opvallend.

Overigens, ik vind juist uitstekend dat er kritisch gedsicussieerd kan worden over bv of mogelijke toekomstige klimaat-ontwikkelingen gevaarlijk zouden zijne n of millieu-maatregelen nodig zijn .... maar dan een discussie op feiten..
in dit geval word er bv bij chemtrails een zeer vage aanname gedan die zelfs de 'gelovers' bv in geen enkele mate kunnen onderbouwen, maar daarmee proberen ze wel bij groepen de politieke opinie te beinvloedden... dat zet natuurlijk de deur naar misinformatie en manipulatie eerder wagenwijd open
pi_59133458
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp.
Sinds de jaren zeventig heeft de turbofan z'n intrede gedaan. Een motor die heel veel meer lucht verplaatst dan eerdere type motoren, dus ook grotere, en langer hangend blijvende contrails. Tel daarbij ook nog eens op dat het luchtverkeer de afgelopen decennia qua drukte natuurlijk ENORM is toegenomen.

Dus ja... Sukkel.
JA Hoooooorrrrr .

van alle fokkers moet ik weer net de Anthony treffen..
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:31:50 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59133869
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:04 schreef Detoxinox het volgende:

[..]

JA Hoooooorrrrr .

van alle fokkers moet ik weer net de Anthony treffen..
En het punt van het filmpje is?
Onikaan ni ov dovah
pi_59136576
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Als die chemtrails nou juist bedoeld zijn om chemicalien over ons uit te strooien, waarom dan op zo'n grote hoogte, waar ze juist uren lang blijven hangen? En hoe onlogisch is het dat volgens de theorie allerlei zware chemicalien (polymeren, metalen) wel in de lucht blijven hangen, en condens (waterdruppeltjes...) niet?? It just doesn't make sense. Los van het feit dat er gewoon een sluitende meteorologische verklaring is.

echt een kwaliteitstopic weer.
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?
Zou je er via die theorie wel 'n kwaliteitstopic van kunnen maken ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 5 juni 2008 @ 08:53:12 #74
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59136620
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sunscreen?
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:14:13 #75
52357 Lambiekje
pi_59136985
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sunscreen?
jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.

De wetenschap weet helemaal NIETS. maar toch worden er idiootgevaarlijke beslissingen genomen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:22:10 #76
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59137119
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.

De wetenschap weet helemaal NIETS. maar toch worden er idiootgevaarlijke beslissingen genomen.
Hiermee ben ik het met je eens, wat een belachelijk plan zeg
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:39:57 #77
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59137422
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je praat dan eigenlijk over door mensen gemaakte wolken. Een wolk bestaat uit waterdruppeltjes. Om die wolken na te maken, sproei je dan, logisch gezien, grote hoeveelheden waterdruppeltjes in de lucht. Oftewel contrails, en geen chemtrails. Los van het feit dat dat niks met het wetsvoorstel in de US te maken heeft, lijkt er me ook weinig samenzweerderigs aan. Dus niet in dit topic..
Als je de discussie wil ombuigen naar wat de effecten voor het mileu zijn van vliegtuigstrepen die op bepaalde dagen lang blijven hangen, zonder een eventuele bijbehorende complottheorie, dan zou het misschien een kwaliteitstopic kunnen worden. Wel in het verkeerde subforum, en offtopic mbt de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door WalterSobchak op 05-06-2008 09:58:47 ]
Are these the nazis, Walter?
pi_59137621
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je maakt van een losse aanname, die waarschijnlijk gegeven werd in de verwachting dat je misschien met argumenten en mogelijk zelfs bewijzen voor zulk een bewering zou komen... nu opeens iets dat doet overkomen alsof heet een 'feit' zou zijn...

le nu eens uit waarom jij dat denkt ... of is dat gewoon jouw 'geloof' dat mensen vervolgens zomaar kritiekloos moeten aannemen en vooal niet om bewijzen en argumenten voor die aanname te vragen?

kom nu eens aan met bewijzen, en nee, dat wetsvoorstel, dat ging over CO2 en CO2-emissierechten en handel erin (zoals al in het Kyoto-protocol voorgesteld) heeft N I K S te maken met uitlaatgassen van vliegtuigen of de sporen die deze nalaten.
pi_59139287
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Je praat dan eigenlijk over door mensen gemaakte wolken.
Niet alleen,o.a. ook over door mensen "bestuurde " wolken van 'n samenstelling die anders is dan natuurlijke wolken en op andere hoogtes dan natuurlijke wolken.
quote:
Een wolk bestaat uit waterdruppeltjes. Om die wolken na te maken, sproei je dan, logisch gezien, grote hoeveelheden waterdruppeltjes in de lucht. Oftewel contrails, en geen chemtrails.
'N wolk bestaat uit meer dan waterdruppeltjes. Voor het ontstaan van 'n wolk is meer nodig.
Logisch gezien doe je dat dus anders en bovendien kan het ook anders.
Het primaire doel is niet " n wolk maken, maar 'n sunscreen aanleggen, dit hoeft niet per se dmv wolken te gebeuren.
quote:
Los van het feit dat dat niks met het wetsvoorstel in de US te maken heeft, lijkt er me ook weinig samenzweerderigs aan. Dus niet in dit topic..
Indien de gevolgen van 'n sunscreen ook negatief kunnen zijn, lijkt me dit genoeg reden om het heimelijk uit te voeren.
Afhankelijk van de gebruikte methode past dit imo wel in die Bill , maar vind zeer zeker dat er andere wetsvoorstellen zijn (lees de OP verder) waar deze theorie beter in past.
Deze b.v.
http://www.govtrack.us/congress/bill.xpd?bill=s110-1807&tab=summary
http://www.govtrack.us/congress/billtext.xpd?bill=h110-3445
quote:
Als je de discussie wil ombuigen naar wat de effecten voor het mileu zijn van vliegtuigstrepen die op bepaalde dagen lang blijven hangen, zonder een eventuele bijbehorende complottheorie, dan zou het misschien een kwaliteitstopic kunnen worden. Wel in het verkeerde subforum, en offtopic mbt de OP.
Ik denk dat het belangrijkste ingeredient voor n kwaliteitstopic enige basiskennis bij de posters is.
DE OP rept (lees verder) over meerdere " Bills" dus off topic lijkt me onjuist.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59139320
Had ik deze toch ff gemist.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:17:46 #81
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59139434
Nu weet ik weer waar ik aan moest denken bij het woord sunscreen: (ani)matrix!
pi_59141705
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En het punt van het filmpje is?
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:53:31 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59141872
Goh wat schattig... een troller.
Onikaan ni ov dovah
pi_59145646
Eisenhower1961.
pi_59148192
Voor ieder hersenspinsel is er dus wel een website te vinden waarin dat hersenspinsel bevestigd word....
Hoe triest.
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 23:26:17 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_59419501
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:24 schreef Bommenlegger het volgende:
Voor ieder hersenspinsel is er dus wel een website te vinden waarin dat hersenspinsel bevestigd word....
Hoe triest.
Natuurlijk. Over het algemeen denk ik ook niet dat alu-hoedjes zelf dingen bedenken. Ze praten vooral websites na die elkaar weer napraten. Verder wordt er ook niet kritisch gelezen. Ze zien een paar steekwoorden en denken dan direct dat het hun punt onderschrijft.

Het is al vaak voorgekomen hier dat er met linkjes gegooid worden die, als je het goed gaat lezen, helemaal niets met het onderwerp te maken heeft of precies het tegenovergestelde wordt gezegd dan wat de believer denkt dat er gezegd wordt.

Mensen die vervolgens gaan roepen dat de wetenschap niets weet, maar zelf nog minder weten EN niet beseffen dat bepaalde dingen die ze roepen zelf ook voortkomen uit wetenschap, tja, die kun je eigenlijk niet serieus nemen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 16 juni 2008 @ 12:09:15 #87
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59428177
Weer zo'n parel.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:07:42 #88
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_59441172
Waren we inmiddels al zo ver dat we wisten hoe het kan dat het sproeien van bepaalde stoffen ervoor zorgt dat trails langer blijven hangen?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_59449681
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef Rasing het volgende:
Waren we inmiddels al zo ver dat we wisten hoe het kan dat het sproeien van bepaalde stoffen ervoor zorgt dat trails langer blijven hangen?
quote:
The first ideas involved putting alumina dusts into the skies and letting that react with the HF in the air. Problems came in the form of limited suspension time and the need to renew it almost daily. So, the next idea was to make the aluminum a component of the jet fuel in commercial planes. Then, the concept for making clouds became apparent. When soluble aluminum compounds are mixed with jet fuels and burned, one gets some alumina dust to react with the H2SO4 in the air and one also gets aluminum sulfate, Al2(SO4)3, which is hygroscopic and retains water molecules becoming Al2(SO4)3*18HOH. It is this effect that produces persistent thick clouds that grow to make more rain.
http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:55:52 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59453213
Dus het gaat er vaker van regenen, da's alleen maar mooi toch?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:40:34 #91
41051 Rasing
pi_59457233
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef Erasmo het volgende:
Dus het gaat er vaker van regenen, da's alleen maar mooi toch?
Ik moet de eerste trail nog tegenkomen die uitgroeit tot een donderwolk
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:48:31 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59457432
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Rasing het volgende:

[..]

Het zal zeker de regenval bevorderen
pi_59461162
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Rasing het volgende:

[..]

Beviel mijn antw. je niet ?
Nu moeten het zelfs donderwolken worden.
Maar.. al die jaren dat jij trails volgt heb je er nog nooit één uit zien groeien tot 'n donderwolk, het bleven altijd cirrus wolkjes ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:24:09 #94
41051 Rasing
pi_59461883
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef Resonancer het volgende:
Je had me bijna overtuigd. of nouja, 'bijna'... 'helemaal niet' dekt de lading beter.
quote:
Maar.. al die jaren dat jij trails volgt heb je er nog nooit één uit zien groeien tot 'n donderwolk, het bleven altijd cirrus wolkjes ?
Eh... ja?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:35 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59463111
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het enige wat er in je antwoord staat is een manier om wolken te maken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:52:10 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59464301
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]
Dus? Dat kunnen contrails ook op eigen kracht.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:04:16 #97
33189 RM-rf
1/998001
pi_59464623
dus als ik het juist heb (na die site van Jim Phelps gelezen te hebben, die vast geen manisch-depressieve geflipte wetenschapper is, maar allemaal juist beweringen doet over dat Joodse complot tegen de Us of A) ..

... zijn de chemtrails bedoelt als middel om het Ozon-gat te dichten?

waarbij volgens onze Jim Phelps er een direkte links is tussen Ozon-gaten én de opwarming van de aardatmosfeer, waarbij hij ook nog de lasers van het Star wars project erbij haalt

pi_59467958
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:04 schreef RM-rf het volgende:
dus als ik het juist heb (na die site van Jim Phelps gelezen te hebben, die vast geen manisch-depressieve geflipte wetenschapper is, maar allemaal juist beweringen doet over dat Joodse complot tegen de Us of A) ..
Als er onjuiste beweringen tussen zitten, dan hoor ik dat graag.
quote:
... zijn de chemtrails bedoelt als middel om het Ozon-gat te dichten?
Zo is het begonnen, het gaat daarbij overigens niet specifiek om het gat in de ozonlaag alleen, maar om de afbraak van Ozon en de gevolgen daarvan in het algemeen.
quote:
waarbij volgens onze Jim Phelps er een direkte links is tussen Ozon-gaten én de opwarming van de aardatmosfeer, waarbij hij ook nog de lasers van het Star wars project erbij haalt

Ja, HIJ is geen hokjesdenker i.d.d..
Eisenhower1961.
pi_59468025
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef Rasing het volgende:

[..]

Je had me bijna overtuigd. of nouja, 'bijna'... 'helemaal niet' dekt de lading beter.
[..]
Voor 'n Taalnazi druk je je beroerd uit.
quote:
Eh... ja?
Ja, of Ja ?
Eisenhower1961.
pi_59468068
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus? Dat kunnen contrails ook op eigen kracht.
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:27:24 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59468132
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Dat is vrij simpel te verklaren ja...
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:41:34 #102
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59468543
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Waren het er vroeger minder? Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?
Als je zegt dat ze toenemen onderbouw dat dan ook.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:42:34 #103
41051 Rasing
pi_59468569
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef Resonancer het volgende:
Ja, of Ja ?
Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?
pi_59469585
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waren het er vroeger minder?
Ja, volgens mijn eigen waarneming ben ik daar zeker van.
quote:
Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?
Als je zegt dat ze toenemen onderbouw dat dan ook.
Nope, baseer dit op mijn eigen waarnemingen en foto's uit eigen albums en/van fam en kennissen.
Heb van mensen met wie ik hierover discuseer nog nooit 1 foto uit eigen archief gekregen van voor 90' waarop luchten zichtbaar zijn zoals die vandaag de dag vaak voorkomen. Het blijft altijd bij die WW2 foto's.

Schreef jaren geleden al, dat de enige aanname die ik mbt dit onderwerp doe is :
De toename van de hoeveelheid trails staat niet in verhouding met de toename van vliegverkeer.
Statistieken en grafieken heb ik dus niet voor je.
Eisenhower1961.
pi_59469615
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef Rasing het volgende:

[..]

Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?
Nee ? Ik wilde ff zeker weten of jij trails altijd in cirrus vorm ziet.
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:15:03 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59472837
Bonusvragen: Waarom storten vliegtuigen alleen op grote hoogten? Dan waait het allemaal de zee in.
pi_59472943
Valt minder op dan als een F-16 over de A2 heen jakkert met Mach 2.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:57:23 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59474287
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef ToT het volgende:
Valt minder op dan als een F-16 over de A2 heen jakkert met Mach 2.
Werden die dingen niet uit jumbojets ed. gestrooid? Die scheren hier constant redelijk laag over Amsterdam.
Hoe krijg je duizenden liters chem in een F-16?
pi_59474662
Good point.

Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 23:15:56 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_59474937
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.

Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
Inclusief de mensen die het hele plannetje bedacht hebben? Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling. Daarnaast, als je de hele mensheid wil treffen, dan kun je dat beter bereiken op andere manieren, drinkwater is zo'n manier.
pi_59496039
De bedenkers hebben vast een tegengif!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:14:56 #112
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59496174
En als die zooi door passagiersvluchten uitgestrooid wordt, denk je niet dat de passagiers aan boord van die vluchten geen vragen gaan stellen als ze door het raampje kijken en zien dat hun vliegtuig vloeistof verliest?
lucifer FTW!!!!
pi_59497010
Nee, want voor zover ik het begrijp zou het in de brandstof moeten zitten; het gaat via de uitlaatgassen weer naar buiten, of hoe je het ook noemen wil.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:01:50 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59497347
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.

Volgens mij waait het meeste zo de Noordzee in, als je iets wat lager boven een grote stad uitstrooit dan is het veel effectiever. Maar er zijn sowieso veel effectievere manieren om je gif aan de hele bevolking te leveren.
pi_59498605
Dat laatste ben ik sowieso wel met je eens ja, dat bedacht ik me ook al.
pi_59635895
Chemtrails - Shocking Phoenix Air Quality Test Results
By Ted Twietmeyer
6-14-8

http://www.rense.com/general82/chemit.htm
Eisenhower1961.
pi_59636187
In Duitsland hebben politici, wetenschappers en ook figuren uit de luchtmacht al bevestigd dat er wel iets als chemtrails bestaan en dat dit ook gebruikt wordt. Ook in Zwitserland waren vreemde, op niet natuurlijke manier verklaarbare hoeveelheden zware metalen in de lucht gevonden door wetenschappers.

Wat ik dan vreemd vind, is dat dit niet wordt opgepakt door media of anderen en verder onderzocht wordt..
pi_59644542
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef OldJeller het volgende:
In Duitsland hebben politici, wetenschappers en ook figuren uit de luchtmacht al bevestigd dat er wel iets als chemtrails bestaan en dat dit ook gebruikt wordt. Ook in Zwitserland waren vreemde, op niet natuurlijke manier verklaarbare hoeveelheden zware metalen in de lucht gevonden door wetenschappers.

Wat ik dan vreemd vind, is dat dit niet wordt opgepakt door media of anderen en verder onderzocht wordt..
Soms sijpelt er wel 's wat door, ook richting reguliere media:

http://www.bfed.dk/bfed/chemtrails_haarp_raum_zeit_127_2004.pdf
Eisenhower1961.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:12:57 #119
39581 Salvad0R
universal
pi_59648365
http://www.nrcnext.nl/nieuws/internationaal/article1133672.ece
quote:
Al decennialang strooien vrachtvliegtuigen op belangrijke nationale feestdagen in wolken nabij de Russische hoofdstad een mengsel van cement en chemicaliën uit, zodat die daar neerslaan als regenbuien. Zo wordt in het centrum van de stad zonnig weer gegarandeerd.
Of

http://www.weer.nl/nl/hom(...)t_landt_op_huis.html
quote:
Zo is eerder door de Chinezen al aangekondigd dat rondom de Olympische Spelen door het inzaaien van onder meer zilverjodide in de wolkenpartijen men gaat proberen de regenproductie op bepaalde locaties op gang te brengen om de soms extreme luchtvervuiling grotendeels ‘weg te regenen’.
Mensen in denial, Suck My Dick .
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:27:53 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59650159
quote:
Zelfde als in het andere topic, wtf heeft dat er mee te maken? Denk dat cement toch wel wat lastig mixt met kerosine, en dat een gemiddelde turbofan daar niet heel blij van wordt.
Onikaan ni ov dovah
pi_59650233
quote:
Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:57:24 #122
39581 Salvad0R
universal
pi_59650970
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?

Het is topje van ijsberg.
pi_59651049
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?

Maar dat is geen uitleg over hoe je van weermodificatie wat al zeker 30 jaar gebeurt naar chemtrail komt zoals ze hier besproken worden, dat is in de verschillende andere topics waar je deze onzinnige link probeert te leggen je ook al verteld.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:36:35 #124
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59653430
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee. Die lui laten wolken regenen door zilverjodide erop te strooien.
Als een tuinbouwer het klimaat in zijn kas controleert wil toch ook niet automatisch zeggen dat hij iedereen die in die kas komt controleert?
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:00:13 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59674138
Paar vragen dan maar:

Waarmee worden ze dan gestrooid, passagiersvliegtuigen of straaljagers?
Waar bestaan de chemtrails uit? Wat voor zware metalen?
Waarom zo en niet via een veel effectievere manier zoals het drinkwater of in ons voedsel?
pi_59691967
Dit is hilarrrrisch
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_59694479
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:28 schreef Resonancer het volgende:
Soms sijpelt er wel 's wat door, ook richting reguliere media:
http://www.bfed.dk/bfed/chemtrails_haarp_raum_zeit_127_2004.pdf
Interessant, hoewel mijn duits niet optimaal is.. Thnx hiervoor, komt overeen met wat ik zelf heb gezien..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 29 juni 2008 @ 11:38:48 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59769016
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef Erasmo het volgende:
Paar vragen dan maar:

Waarom zo en niet via een veel effectievere manier zoals het drinkwater of in ons voedsel?
pi_59773321
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef Erasmo het volgende:
Paar vragen dan maar:

Lees de topics 's door voor de evt antwoorden, of gewoon dit artikel:
Eisenhower1961.
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:33:00 #130
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59834055
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lees de topics 's door voor de evt antwoorden, of gewoon dit artikel:
Sorry maar ik ga voor die drie eeenvoudige vragen geen lap Engelse tekst van 30 pagina's doorlezen

Hier staat alles maar dan ook echt alles uitgelegd over chemtrails.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:42:42 #131
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_60191368
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:

In de UK in 'the guardian' :

http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html
Asked whether such tests are still being carried out, she said: 'It is not our policy to discuss
ongoing research.'

In Duitsland op RTL news, sprayen over Duitsland en Nederland:

In Amerika schijnen er steeds meer mensen met een rare huidziekte rond te lopen waarbij
fiber uit de huid groeit... Deze ziekte is bevestigd en in onderzoek genomen door het CDC
en heeft in de volksmond de naam: "Morgellons"

Een aantal mensen legt hierbij de link naar wat er gevonden is in de lucht na zogenaamde
chemtrail besproeiingen... Anderen denken dat het te maken heeft met genetische manipulatie
van katoen, of de pesticiden die daarbij gebruikt worden...

http://www.foxnews.com/story/0,2933,207497,00.html

In de medische wetenschap is vol ongeloof gereageerd en er zijn maar weinig mensen
die berichten hiervan serieus nemen en zelfs maar monsters aannemen van patienten...
Doch is een onderzoek door het CDC ingesteld wat tot nu toe nog geen verder nieuws
naar buiten heeft gebracht behalve dit op 1 Januari 2008:

"What I can tell you is real is the suffering that these patients are experiencing. I cannot
characterize this as a syndrome, as disease. I can tell you it's an unexplained illness."

En dan nog iets:

De mensen die andere mensen uitlachen over het onderzoeken van dingen die niet
door de beugel kunnen (welke HOPELIJK niet waar zijn) zijn de zieligste mensen die
er zijn... Mensen zouden het moeten aanmoedigen om dingen te ontmaskeren die
kennelijk zonder ons medeweten op ons getest worden...

Hoe dom moet je je wel niet voelen als t toch waar blijkt te zijn en je de mensen
gekleineerd hebt die het met veel moeite boven water gekregen hebben?

Als het niet waar blijkt te zijn kan je tenminste zeggen 'Gelukkig is het niet zo'...

Aan deze zieligerds: Eet vooral nog een stukkie steak en laat mensen gewoon in
hun waarde... Misschien heb je ooit nog iets aan deze mensen te danken...

[ Bericht 9% gewijzigd door B-FliP op 18-07-2008 18:45:51 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_60192026
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sorry maar ik ga voor die drie eeenvoudige vragen geen lap Engelse tekst van 30 pagina's doorlezen

Hier staat alles maar dan ook echt alles uitgelegd over chemtrails.
Als jij denkt dat je vragen eenvoudig zijn heeft dat idd weinig zin.

Succes met googelen...
Eisenhower1961.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 10:31:26 #133
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60204137
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je vragen eenvoudig zijn heeft dat idd weinig zin.

Succes met googelen...
Waarom? Behalve de laatste vraag kunnen ze met een woord beantwoord, wat is daar moeilijk om aan te beantwoorden?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:35:34 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60213228
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 10:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waarom? Behalve de laatste vraag kunnen ze met een woord beantwoord, wat is daar moeilijk om aan te beantwoorden?
Mijn vermoeden:
Die antwoorden bestaan niet.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:15:57 #135
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60324267
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mijn vermoeden:
Die antwoorden bestaan niet.
*geluid van doodse stilte aan de andere kant*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:27:52 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60423428
Heel erg
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:29:57 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60423473
Tsja Het lijkt nogal op te zijn.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:05:40 #138
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_60424147
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Het bericht van de guardian had anders compleet niets met weermanipulatie te maken
maar had met chemische oorlogsvoering van doen en hoe het zich zou verspreiden
in het geval van een aanval... Op de een of andere manier hebben ze daar decennia
lang voor moeten sproeien... Ook wilden ze niet reageren ofdat er nog steeds dergelijke
onderzoeken op de leefgebieden en/of mensen worden uitgevoerd...

Het zou niet onze zaak zijn en t is een policy om niet over lopende onderzoeken uit te wijden...

In het bericht staat wat en hoe...

Sorry hoor, maar als mensen dingen uitstrooien boven ons hoofd, dan vind ik dat weldegelijk
onze zaak... Dit soort acties en dergelijke uitspraken zorgen voor achterdocht...

Een soortgelijk iets:

In Nederland is het overigens gelukkig tegen gehouden om fluor aan het drinkwater toe
te voegen, maar in veel landen is dit wel ingevoerd...

Hier een video uit 1985 waar de EPA fluor gehaltes wilde verdubbelen, waarbij de wetenschappers
van de EPA zelf de rechtzaal in gingen om te protesteren tegen dit besluit... De EPA gaf geen
plausibele reden voor de verdubbeling, en stelde dat mensen die er problemen mee hadden maar
een andere bron voor water moesten zoeken... Ze wilde hun eigen wetenschappers tegen houden
om een weerwoord te geven in de rechtzaal...

Als er geen onderzoek gedaan wordt naar, en vragen gesteld worden over dit soort dingen,
dan is het einde zoek...

Fluor schijnt overigens een psychologisch effect te hebben dat mensen 'makker' maakt,
en wordt ook gebruikt in verscheidene psychiatrische medicatie zoals prozac...

Alhoewel er al lang bewezen is dat fluor in het drinkwater niet het gewenste effect heeft
op het gebit ,wordt dit nog steeds toegevoegd in het drinkwater in verschillende landen...

[ Bericht 2% gewijzigd door B-FliP op 29-07-2008 18:15:11 ]
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:17:40 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60424365
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:05 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Het bericht van de guardian had anders compleet niets met weermanipulatie te maken
maar had met chemische oorlogsvoering van doen en hoe het zich zou verspreiden
in het geval van een aanval... Op de een of andere manier hebben ze daar decennia
lang voor moeten sproeien... Ook wilden ze niet reageren ofdat er nog steeds dergelijke
onderzoeken op de leefgebieden en/of mensen worden uitgevoerd...

Het zou niet onze zaak zijn en t is een policy om niet over lopende onderzoeken uit te wijden...

In het bericht staat wat en hoe...

Sorry hoor, maar als mensen dingen uitstrooien boven ons hoofd, dan vind ik dat weldegelijk
onze zaak... Dit soort acties en dergelijke uitspraken zorgen voor achterdocht...

<knip>
Een simpele vraag dan. Wat vind je zoal zo schokkend aan dat verhaal in de Guardian? En wat is de relevantie met chemtrails?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:28:31 #140
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_60425924
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Een simpele vraag dan. Wat vind je zoal zo schokkend aan dat verhaal in de Guardian? En wat is de relevantie met chemtrails?
Ik vind het schokkend dat er schijnbaar zonder ons medeweten op ons getest wordt,
en dat we maar moeten aannemen dat het allemaal wel goed zit, en geen antwoorden
krijgen over de huidige situatie... De arrogantie om te zeggen dat het ook niet onze zaak
is schokt me ook, en dat regeringen zo met ons omspringen vind ik ook schokkend...

Als we ook maar iets uit de geschiedenis hebben mogen leren dan is het vragen te
stellen bij de acties en beweegredenen van onze eigen leiders en regeringen...

En welke relevantie er is?

Het hele chemtrail verhaal gaat over dat er langdurig dingen in ons luchtruim worden
uitgesproeid worden zonder ons medeweten, en we maar moeten gissen naar de
situatie totdat er een openbaring is of genoeg vragen gesteld worden of bewijs komt
dat het weldegelijk gebeurt... Moet ik verder nog uitleggen wat dit met het stuk in de
Guardian van doen heeft?

Ik zou heel graag met de meeste mensen meegeinen over de wilde theorien van
sommige mensen (niet over deze mensen zelf), maar kijkend naar wat er de
afgelopen honderd jaar op deze aardkloot heeft afgespeeld verbaast helemaal niets
me meer... Ik heb te veel direct onweerlegbaar materiaal gezien dat er gewoon heel
veel niet klopt, en ik juich mensen toe die dat soort zaken in het daglicht willen zetten...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:54:26 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60426559
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik vind het schokkend dat er schijnbaar zonder ons medeweten op ons getest wordt,
en dat we maar moeten aannemen dat het allemaal wel goed zit, en geen antwoorden
krijgen over de huidige situatie... De arrogantie om te zeggen dat het ook niet onze zaak
is schokt me ook, en dat regeringen zo met ons omspringen vind ik ook schokkend...

Als we ook maar iets uit de geschiedenis hebben mogen leren dan is het vragen te
stellen bij de acties en beweegredenen van onze eigen leiders en regeringen...
Ik ben het er ook niet echt mee eens dat dergelijke dingen in het geheim gaan/gingen. Op zich kan ik me er wel wat bij voorstellen dat dat toen d'r tijd verstandiger was vanwege eventuele paniekzaaierij. Dus tsja, lastig om een oordeel over te geven. Verder zie ik het kwaad eigenlijk niet als ze bacteriën gebruiken die verder geen kwaad kunnen.
quote:
En welke relevantie er is?

Het hele chemtrail verhaal gaat over dat er langdurig dingen in ons luchtruim worden
uitgesproeid worden zonder ons medeweten, en we maar moeten gissen naar de
situatie totdat er een openbaring is of genoeg vragen gesteld worden of bewijs komt
dat het weldegelijk gebeurt... Moet ik verder nog uitleggen wat dit met het stuk in de
Guardian van doen heeft?
Lijkt me wel handig ja. De term wordt binnen deze topic reeks over het algemeen binnen de context van (passagiers)vliegtuigen en condens sporen gebruikt.
quote:
Ik zou heel graag met de meeste mensen meegeinen over de wilde theorien van
sommige mensen (niet over deze mensen zelf), maar kijkend naar wat er de
afgelopen honderd jaar op deze aardkloot heeft afgespeeld verbaast helemaal niets
me meer... Ik heb te veel direct onweerlegbaar materiaal gezien dat er gewoon heel
veel niet klopt, en ik juich mensen toe die dat soort zaken in het daglicht willen zetten...
Oh dat kan prima Het is alleen zo jammer dat er ook zo veel mensen er mee bezig hebben die de kennis en/of het verstand niet hebben zich er mee bemoeien. Helaas zitten daar dan ook weer types tussen die die kennis ook niet willen vergaren. Dan houd het vrij snel op.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:31:38 #142
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_60427440
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ben het er ook niet echt mee eens dat dergelijke dingen in het geheim gaan/gingen. Op zich kan ik me er wel wat bij voorstellen dat dat toen d'r tijd verstandiger was vanwege eventuele paniekzaaierij. Dus tsja, lastig om een oordeel over te geven. Verder zie ik het kwaad eigenlijk niet als ze bacteriën gebruiken die verder geen kwaad kunnen.
Voor zover wij en/of zij weten natuurlijk...

Deste meer mensen er mee bezig zijn of er van op de hoogte zijn, deste eerder er
op ingesprongen kan worden, en deste meer begrip er voor een situatie of actie
zou kunnen ontstaan...

Een bepaalde transparantie zou zeer wenselijk zijn...
quote:
Lijkt me wel handig ja. De term wordt binnen deze topic reeks over het algemeen binnen de context van (passagiers)vliegtuigen en condens sporen gebruikt.
Maakt het uit uit wat voor soort vliegtuigen het afkomstig is? En de sporen waren
voor veel mensen de aanleiding om dit verder te onderzoeken...
quote:
Oh dat kan prima Het is alleen zo jammer dat er ook zo veel mensen er mee bezig hebben die de kennis en/of het verstand niet hebben zich er mee bemoeien. Helaas zitten daar dan ook weer types tussen die die kennis ook niet willen vergaren. Dan houd het vrij snel op.
fijn dat je het zo ziet! Aan de andere kant zitten er ook net zoveel mensen van
dat caliber bij de zogenaamde 'trollen' en debunkers dus dat moet je ook een btje
kunnen relativeren...

Wat ik nog even kwijt wil over het hele 'Brave New World' gedoe, is dat enorm veel
leiders door de geschiedenis steeds nieuwe en betere manieren hebben gevonden
om een bevolking te controleren (en soms te domineren), anderen buiten spel te
zetten om zo nog meer macht naar zich toe te trekken... In de huidige maatschappij
begint het naar mijn mening steeds meer 1984 / Brave New World achtige verschijnselen
te vertonen... Ik ben enorm voor technische vooruitgang, en het kan wat mij betreft
niet hard genoeg gaan, maar waar zijn we in hemelsnaam mee bezig? Juist de
projecten die ons een nieuw tijdperk in kunnen laten gaan worden omwille van
gebrek aan winst niet uitgevoerd of verder bestudeerd...

Waar ik vind waar we voor op moeten passen is dat we ons humanisme niet
moeten verliezen... Ook vind ik de arrogantie van de heersende elite enorm
misplaatst als je bekijkt wie het allemaal mogelijk hebben gemaakt... We moeten
trots zijn op wat we zijn, want we zijn tot ondenkbare mooie dingen in staat,
en ik vind niet dat dat gecontroleerd of zelfs tegen gewerkt moet worden door
een heersende elite... Al ben ik wel van mening dat er leiderschap nodig is, is
totale transparantie de enige mogelijkheid op controle van die leiderschap...
B-FliP Youtube Channel
pi_60436849
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Het was op vakantie,
maar de antwoorden stonden er allemaal al, helaas zijn mensen te lui om de link door te lezen.
Eisenhower1961.
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:33:06 #144
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60437169
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het was op vakantie,
maar de antwoorden stonden er allemaal al, helaas zijn mensen te lui om de link door te lezen.
De eerste 3 vragen zijn te beantwoorden met een antwoord van wel één woord, wie is er hier nou lui?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:28:01 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60440899
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het was op vakantie,
Ik heb wel wat beters te doen dan dergelijke lappen tekst lezen Andere lappen tekst (publicaties etc.) bijvoorbeeld. Een kort antwoord op die vragen, als die antwoorden bestaan, zou dus gewaardeerd worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_60441036
Wat is dat hele chemtrail gedoe nou waar ik op FOK altijd over lees? Ja ik snap dat het die strepen uit vliegtuigen zijn maar verder snap ik het niet?
pi_60441487
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De eerste 3 vragen zijn te beantwoorden met een antwoord van wel één woord, wie is er hier nou lui?
Je moest 's weten hoe vaak ik in die jaren dat ik over dit topic post deze vragen beantwoord heb, ik ben van mening dat dit niet in één woord kan, maar als je het zo goed weet dan....doe je het toch zelf.
Eisenhower1961.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:58:35 #148
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60441653
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je moest 's weten hoe vaak ik in die jaren dat ik over dit topic post deze vragen beantwoord heb, ik ben van mening dat dit niet in één woord kan, maar als je het zo goed weet dan....doe je het toch zelf.
Passagiersvliegtuigen of straaljagers? Welke chemicaliën?

Met het aantal toetsaanslagen in jouw post hierboven had je die vragen 4x kunnen beantwoorden.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:11:55 #149
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60441923
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Helgi het volgende:
Wat is dat hele chemtrail gedoe nou waar ik op FOK altijd over lees? Ja ik snap dat het die strepen uit vliegtuigen zijn maar verder snap ik het niet?
Er valt verder ook weinig aan te snappen, want er is niks. Het zijn gewoon condens strepen, en dat is alles. Alleen lopen er mensen rond die allerlei prachtige theorieen verzinnen, over dat er chemicalien ofzo worden uitgestrooid boven onze hoofden.... Ach ja, je moet ergens in geloven
lucifer FTW!!!!
pi_60443727
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:58 schreef Erasmo het volgende:
welke chemicaliën?
Het antw daarop zal i.i.g meer zijn dan 1 woord, of anders zou de vraag zijn welke chemische stof.
Nogmaals NAAR MIJN MENING kan dit niet in één woord.
Eisenhower1961.
pi_60444102
Over chemtrails zijn diverse theorieën: de één zegt dat de strepen een soort antenne of data-kabel vormen voor onderlinge communicatie, anderen zeggen weer dat het een stof is om ons gedwee te houden, en weer anderen zeggen dat die stof er voor zorgt dat onze evolutie onderdrukt wordt, omdat aliens zich bedreigd voelen door onze snelle vooruitgang en ons zullen vernietigen als we onze evolutie niet afremmen. (Serieus; die theorie is er! )
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:24:47 #152
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60445084
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het antw daarop zal i.i.g meer zijn dan 1 woord, of anders zou de vraag zijn welke chemische stof.
Nogmaals NAAR MIJN MENING kan dit niet in één woord.
Welke chemische stof dan?

En wat dacht je van die twee andere vragen die je zo mooi negeert?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:58:57 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60517954
Nog steeds...
pi_60532480
Philip Jones' Open Letter to the Danish Government
quote:
Can you go home and sleep at night knowing that small children are having their lives destroyed. That our food and water supplies are being deliberately poluted and contaminated. That our brain capacity is being diminished and our minds left open to outside programming via the HAARP facility in Alaska and it's many substations particularly throughout Nato countries.

If this all sounds like just another `Conspiracy Theory`, I challenge you to read the attached documentation.
http://internet.phobic.no/chemtrail.pdf
Eisenhower1961.
pi_60621310
Vers van de pers.
quote:
Board to forward contrail fears

Residents who suspect plane contrails are showering harmful metal particulates on Shasta County made their plea for local testing Tuesday, but instead their concerns will be sent to state and federal officials.

The Shasta County Board of Supervisors, acting as the county's Air Pollution Control Board, heard from 13 speakers at their Tuesday meeting. About 40 people attended.

Residents who addressed the board said they've recorded high levels of metals like aluminum, barium and strontium in various parts of the county. They fear a public health threat from the contrails, which some call "chemtrails."
http://www.redding.com/ne(...)ward-contrail-fears/
Eisenhower1961.
pi_60673285
Deze stond er nog steeds niet.
Eisenhower1961.
pi_60752513
Uhm hoezo bestaan wel of niet??

Duiste leger heeft al jaren geleden toegegeven gebruik te maken van sproei-technieken om zo o.a. het weer te beinvloeden .

Duitse Metereoloog klaagt Defensie aan voor gebruik Chemtrails in Weer Manipulatie Experimenten

Met BIJZONDERE beelden (+vertaling) van de Duitse Mainstream Media
(waar blijft 'onze' mainstream media?)

Het Duitse leger geeft toe dat er gesproeid wordt met metalen deeltjes!! Op kleine schaal en onschadelijk verklaart men… enkele Duitse weermannen denken er anders over, volgens hen gaat het over een hoeveelheid van vele tonnen. Zij verdenken het leger van manipulatie van de radarbeelden/weerkaarten en dienden een klacht in om deze illegale experimenten, waar wereldwijd steeds meer protest tegen komt, te stoppen. Ook de Duitse regering wordt aangepakt en moet volgens hen meer uitleg kunnen geven over deze besproeingen. Regelmatige bezoekers van hetechtenieuws.be weten dat deze besproeingen al talloze keren plaatsvonden boven België en Nederland.

http://www.nujij.nl/duits(...)aan-ivm.999546.lynkx
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:11:52 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60758460
En daar is het chaff verhaal weer...
Onikaan ni ov dovah
pi_61136464
Feature Story - The Chemtrail Smoking Gun - Proof of Global Geoengineering Projects
illustration - by Bruce Conway / revised 6.20.03 / Lightwatcher Publishing
forward: For the past few years investigators and researchers have been searching for hard evidence on
the elusive phenomena of chemtrail spraying. If one searches GoogleNews for articles on chemtrails in
(with 4500 periodicals represented) not one article will be found. There is simply no coverage on this
topic in the mainstream media.
Imagine our surprise when we discovered extensive proof of government involvement, funding,
sponsorship, multidisciplinary research, policy making and implementation of global atmospheric
modification under the classification of 'Geoengineering.' This is the chemtrail smoking gun we have been
looking for.
Authorized by Congress and sponsored by the National Academy of Sciences, a monumental and in-depth
study on global warming and possible corrective measures (mitigations) was undertaken in the early
1990s. Represented were senior researchers, faculty, theoreticians, atmospheric scientists, department
heads and CEO's from a multitude of prestigious institutions. The Smithsonian, Harvard, General Motors,
Cambridge, MIT, Yale, World Resources Institute, National Center for Atmospheric Research, the
Secretary General of the United Nations, Oxford, Brookings Institution, Columbia University, Oak Ridge
National Laboratory, Carnegie-Mellon University, Princeton University, Brown University, Lawrence
Livermore Laboratory, and many more. This colossal study recalls the scope, expense and secrecy of the
Manhattan Project, yet the goals and eventual impacts of it are far greater.
The Chemtrail Smoking Gun
Proof of global atmospheric geoengineering
by: Bruce Conway
"There are more things in heaven and Earth,
Horatio, than are dreamt in your philosophy." -
Shakespeare
Five years ago I founded the Chemtrails Hall of
Shame web site to document and investigate the
elusive Chemtrail spraying operations in the skies
above my home in the Pacific NW. The site can be
found at: http://www.lightwatcher.com
During this time I have had the opportunity to work
with and befriend several of the luminaries within
this field of investigation: Diane Harvey, Brian
Holmes and a very special investigator who chooses
to remain anonymous in this article. Each of these
individuals has contributed greatly to the subject,
keeping this topic alive within the alternative media
. These chemtrail spraying programs, which are
apparently being conducted on a worldwide basis,
are evident to anyone who has the desire to look up
and perceive the evidence. Yet, definitive proof has
remained elusive.
Total denial by governmental authorities, the
shunning of this topic by mainstream media, the
systematic discreditation of researchers, ongoing
coverups by the scientific establishment, and a
coordinated systematic policy of disinformation has
relegated this topic to the realm of fantasy and
paranoid delusion. Regardless, it continues to go on
above our heads, and has now grown to become
the largest coordinated global engineering project
in the history of our species. How can I make such a preposterous claim?
Brian Holmes of www.holmestead.ca has investigated these eco-crimes for the past several years.
Because of his efforts, many within Canada and on the net have become aware of the ongoing spraying
operations. Like other serious investigators who have studied this phenomena, Brian's work has been
maligned, and there are ongoing attempts to discredit him and his sources.
The Chemtrail Smoking Gun - Geoengineering http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
2 of 8 23/04/2007 4:38
Some months ago, a Chemtrail insider that Brian nicknamed 'Deep Shield' came forward with specific and
detailed information about this mysterious program, corresponding with him via e-mail. A transcript of
the communications with Deep Shield and the Shield Project can be read online at:
http://www.holmestead.ca/chemtrails/shieldproject.html. For those of us who have studied chemtrails
carefully, the revealing dialog rang of the truth.
Since then we have been able to study, and verify a number of Deep Shield's primary claims. The
anonymous insider gave Brian's readers some valuable clues to follow if they wished to investigate
deeper into the history and hard science of chemtrails. A primary clue was to investigate the term
'geoengineering.'
One investigator took the clues provided by 'Deep Shield' and dug in. She eventually found an N.A.S.
study on Geoengineering and the Mitigation of Global Warming. This study is still available online and is
also available in hardcover. This massive document validates the insider information provided by Deep
Shield, and has lead to an additional gold mine of evidence.
This massive research study is entitled: Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation,
Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming, sponsored by
the National Academy of Sciences, National Academy of Engineering, and the Institute of Medicine. The
results were presented in 1992 and published in book form in 2000 by the National Academy Press. This
994 page study is the textbook on greenhouse gasses, global warming, policy decisions and mitigation's
(corrective measures). Included within is the hard science many chemtrails researchers have been
searching for: the scientists, agencies, institutions and corporations involved, cost factors, chemical
formula, mathematical modeling, delivery methods, policies, recruiting of foreign governments,
acquisition of materials, and the manufacturing of aerosol compounds, ect.
This entire volume can presently be read online at:
http://books.nap.edu/books/0309043867/html/index.html. Keep in mind that this study
is only the tip of the iceberg. Literally hundreds of papers on related topics have been
published in scientific journals. We don't expect this featured study to remian online for
long once the cat is out of the bag. So do check it out soon.
The full involvement of foremost government agencies, research firms, universities and
private corporations are detailed in this global 'geoengineering' study. Keep in mind
that this was approved by and funded by Congress. We expect that this
documentation will bolster the beliefs of most hardcore chemtrail believers. It will also
continue to undermining what little trust still remains in our leaders and their
institutions. This documentation proves that they have lied repeatedly about their involvement and the
existence of chemtrail spraying programs.
It alsp appears that we 'Chemtrail' investigators have been chasing our tails, being intentionally
discredited, maligned, and fed disinformation to keep the actual truth just below the levels of media
perception. The real story has been taking place in broad daylight, safely concealed under the scientific
umbrella of 'Geoengineering and intentional climate change.'
Chemtrails are just one of the 'mitigations' proposed to Geoengineering our planet. Once we began sifting
through the numerous studies, experiments and papers written on intentional climate change, we found a
wealth of supporting evidence of well funded global atmospheric modification programs. One such paper
is Geoengineering: A Climate Change Manhattan Project
http://www.metatronics.net/lit/geo2.html#two (Jay Michaelson, published in the Stanford Environmental
Law Journal, January, 1998)
The author makes a very convincing case for the pressing need of undertaking geoengineering projects.
He argues that regulation, environmental laws and other stumbling blocks limit our ability to directly
address the dangers that threaten us directly and immediately. He writes: "The projected insufficiency of
Kyoto's emission reduction regime, and the problems of absence, cost, and incentives discussed in part
II, cry out for an alternative to our present state of climate change policy myopia."
"Geoengineering--intentional, human-directed manipulation of the Earth's climatic systems--may be such
an alternative. This part proposes that, unlike a regulatory "Marshall Plan" of costly emissions reductions,
technology subsidies, and other mitigation measures, a non-regulatory "Manhattan Project" geared
toward developing feasible geoengineering remedies for climate change can meaningfully close the gaps
in global warming and avert many of its most dire consequences."
"In some ways, this phase has already begun, as geoengineering has moved from the pages of science
fiction to respectable scientific and policy journals. [FN127] One of the most encouraging proposals today
The Chemtrail Smoking Gun - Geoengineering http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
3 of 8 23/04/2007 4:38
focuses on the creation of vast carbon sinks by artificially stimulating phytoplankton growth with iron
"fertilizer" in parts of the Earth's oceans. [FN128] Another proposal suggests creating miniature, *106
artificial "Mount Pinatubos" by allowing airplanes to release dust particles into the upper atmosphere,
simulating the greenhouse- arresting eruption of Mount Pinatubo in 1991. [FN129]" pp. 105-106,
Geoengineering: A Climate Change Manhattan Project."
In Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Bases conclusion,
the N.A.S. found that the most effective global warming mitigation turned out to be the spraying
of reflective aerosol compounds into the atmosphere utilizing commercial, military and private
aircraft. This preferred mitigation method is designed to create a global atmospheric shield which would
increase the planet's albedo (reflectivity) using aerosol compounds of aluminum and barium oxides, and
to introduce ozone generating chemicals into the atmosphere.
This method was the most cost effective, and yielded the largest benefits. It could also be conducted
covertly to avoid the burdens of environmental protection and regulatory entanglements.
It is evident to anyone who cares to look up, that this mitigation is now being conducted worldwide and
on a daily basis. It is certain that our leaders have already embarked on an immense geoengineering
project; one in which they expect millions of human fatalities, and consider these to be acceptable losses.
This landmark study; the widespread experimentation and published papers of atmospheric theorists and
scientists, combined with the visual evidence that atmospheric mitigations are being conducted in our
skies, clearly shows that Chemtrail spraying has became a preferred solution to global warming
mitigation.
The evidence is all around us. For example; this past week Boeing Aircraft received an enormous initial
order from the Pentagon for 100 Boeing 767 tanker planes, to begin replacing the Air Force's aging fleet
of KC-135s, the most commonly seen chemtrail spray plane. The final order will exceed 500 planes. There
has been no mention of the usage of these aircraft.
Geoengineering is being carried on Earth on a staggering scale, without the impediment of environmental
laws or regulatory constraints. This grand experiment is being conducted in full view, while being
concealed in plain sight.
Warming
Evaluating
Geoengineering
Options
"Several
geoengineering
options appear to
have considerable
potential for
offsetting global
warming and are
much less expensive
than other options
being considered.
Because these
options have the
potential to affect the
radiative forcing of
the planet, because
some of them cause
or alter a variety of
chemical reactions in
the atmosphere, and
because the climate
system is poorly
4 of 8 23/04/2007 4:38
understood, such
options must be
considered extremely
carefully. These options might be needed if greenhouse warming occurs, climate sensitivity is at the high
end of the range considered in this report, and other efforts to restrain greenhouse gas emissions fail."
"The first set of geoengineering options screens incoming solar radiation with dust or soot in orbit about
the earth or in the atmosphere. The second set changes cloud abundance by increasing cloud
condensation nuclei through carefully controlled emissions of particulate matter."
"The stratospheric particle options should be pursued only under extreme conditions or if additional
research and development removes the concern about these problems. The cloud stimulation option
should be examined further and could be pursued if concerns about acid rain could be managed through
the choice of materials for cloud condensation nuclei or by careful management of the system. The third
class increases ocean absorption of CO2 through stimulating growth of biological organisms."
Screening Out Some Sunlight
"Another option for mitigating a global warming would be to try to control the global radiation balance by
limiting the amount of incoming radiation from the sun. This could be done by increasing the reflectivity
of the earth, i.e., the albedo. Proposals for increasing the whiteness of roofs and surface features would
have some effect, but only a fraction of incident solar radiation reaches the earth's surface and a
purposeful change in albedo would have more impact if done high in the atmosphere. According to
Ramanathan (1988), an increase in planetary albedo of just 0.5 percent is sufficient to halve the effect of
a CO2 doubling. Placing a screen in the atmosphere or low earth orbit could take several forms: it could
involve changing the quantity or character of cloud cover, it could take the form of a continuous sheet, or
it could be divided into many ''mirrors" or a cloud of dust. Preliminary characterizations of some of the
possibilities that might be considered are provided below."
Stratospheric Dust
"Although the space
dust option does not
appear to be sensible,
computations of the
residence times of
0.2-Mm dust above 20
to 40 km are of the
order of 1 to 3 years
(Hunten, 1975). It
seems to be generally
accepted that volcanic
aerosols remain in
the stratosphere for
several years (Kellogg
and Schneider, 1974;
Ramaswamy and
Kiehl, 1985). A screen
could be created in
the stratosphere by
adding more dust to
the natural
stratospheric dust to
increase its net reflection of sunlight."
Mass Estimates
"Ramaswamy and Kiehl (1985) estimate that an aerosol dust loading of 0.2 g/m2 for dust with a radius of
about 0.26 Mm increases the planetary albedo by 12 percent, resulting in a 15 percent decrease of solar
flux reaching the surface. Since an approximately 1 percent change in solar flux is required, and their
Figures 13 and 15 suggest that, at these loadings, the dust effects may reasonably be extrapolated
downward linearly, estimates will be made by using a dust loading of 0.02 g/m2 with a particle radius of
0.26 Mm."
"The dust in Ramaswamy and Kiehl's model is distributed between 10 and 30 km in the stratosphere,
uniformly over the globe. The actual effect on radiative forcing of a global distribution of additional dust
would be somewhat greater at low than at high latitudes because more of the sunlight is effective there
for geometric reasons. This would decrease slightly the equator-to-pole temperature gradients and might
have some effect on weather intensity. Presumably, this effect can also be studied with global climate
5 of 8 23/04/2007 4:38
models."
Delivery Scenarios
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the
commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for
a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent
doubling of CO2. They proposed that retuning the engine combustion systems to burn rich during the
high-altitude portion of commercial flights could be done with negligible efficiency loss. Using Reck's
estimates of extinction coefficients for particulates (Reck, 1979a, 1984), they estimated a requirement of
about 1.168 ¥ 1010 kg of particulates, compared with the panel's estimate of 1010 kg, based upon
Ramaswamy and Kiehl (1985). They then estimated that if 1 percent of the fuel of aircraft flying above
30,000 feet is emitted as soot, over a 10-year period the required mass of particulate material would be
emitted.
However, current commercial aircraft fleets seldom operate above 40,000 feet (12 km), and the lifetimes
of particles at the operating altitudes will be much shorter than 10 years."
"An alternate possibility is simply to lease commercial aircraft to carry dust to their maximum flight
altitude, where they would distribute it. To make a cost estimate, a simple assumption is made that the
same amount of dust assumed above for the stratosphere would work for the tropopause (the boundary
between the troposphere and the stratosphere). The results can be scaled for other amounts. The
comments made above about the possible effect of dust on stratospheric ozone apply as well to ozone in
the low stratosphere, but not in the troposphere. The altitude of the tropopause varies with latitude and
season of the year."
"In 1987, domestic airlines flew 4,339 million ton-miles of freight and express, for a total express and
freight operating revenue of $4,904 million (U.S. Bureau of the Census, 1988). This gives a cost of
slightly more than $1 per ton-mile for freight. If a dust distribution mission requires the equivalent of a
500-mile flight (about 1.5 hours), the delivery cost for dust is $500/t, and ignoring the difference
between English and metric tons, a cost of $0.50/kg of dust. If 1010 kg must be delivered each 83 days,
(provided dust falls out at the same rate as soot), 5 times more than the 1987 total ton-miles will be
required."
"The question of whether dedicated aircraft could fly longer distances at the same effective rate should be
investigated."
Changing Cloud Abundance - The Approach
"Independent studies estimated that an approximately 4 percent increase in the coverage of marine
stratocumulus clouds would be sufficient to offset CO2 doubling (Reck, 1978; Randall et al., 1984).
Albrecht (1989) suggests that the average low-cloud reflectivity could be increased if the abundance of
cloud condensation nuclei (CCN) increased due to emissions of SO2. It is proposed that CCN emissions
should be released over the oceans, that the release should produce an increase in the stratocumulus
cloud albedo only, and that the clouds should remain at the same latitudes over the ocean where the
surface albedo is relatively constant and small."
"Albrecht (1989) estimates that a roughly 30 percent increase in CCN would be necessary to increase the
fractional cloudiness or albedo of marine stratocumulus clouds by 4 percent. Albrecht's idealized
stratocumulus cloud, which he argues is typical, has a thickness of 375 m, a drizzle rate of 1 mm per day,
and a mean droplet radius of 100 mm, and he assumes that each droplet is formed by the coalescence of
1000 smaller droplets. The rate at which the CCN are depleted by his model is 1000/cm3 per day.
Consequently, about 300/cm3 per day (30 percent of 1000) of additional CCN would have to be
discharged per day at the base of the cloud to maintain a 4 percent increase in cloudiness. This assumes
that the perturbed atmosphere would also remain sufficiently close to saturation in the vicinity of the CCN
that additional cloud cover would be formed every time the number of CCN increased."
Mass Estimates of Cloud Condensation Nuclei
"With Albrecht's assumption in mind that cloudiness in a typical ocean region is limited by the small
number of CCN, we now extrapolate to the entire globe. On the average, 31.2 percent of the globe is
covered by marine stratiform clouds (Charlson et al., 1987). If no high-level clouds are present, the
number n of CCN that need to be added per day is 1.8 ¥ 1025 CCN/day. The mass of a CCN is equal to
4/3pr3 ¥ density, and it is assumed that the mean radius r is equal to 0.07 ¥ 10-4 cm (Charlson et al.,
1987). Because the density of sulfuric acid (H2SO4) is 1.841 g/cm3, the CCN mass is 2.7 ¥ 10-15 g. The
total weight of H2SO4 to be added per day is 31 ¥ 103 t per day SO2 if all SO2 is converted to H2SO4
CCN.
To put this number in perspective, a medium-sized coal-fired U.S. power plant emits about this much
SO2 in a year. Consequently, the equivalent emissions of 365 U.S. coal-burning power plants, distributed
homogeneously, would be needed to produce sufficient CCN."
6 of 8 23/04/2007 4:38
"Cloud stimulation by provision of cloud condensation nuclei appears to be a feasible and low-cost option
capable of being used to mitigate any quantity of CO2 equivalent per year. Details of the cloud physics,
verification of the amount of CCN to be added for a particular degree of mitigation, and the possible acid
rain or other effects of adding CCN over the oceans need to be investigated before such system is put to
use. Once a decision has been made, the system could be mobilized and begin to operate in a year or so,
and mitigation effects would be immediate. If the system were stopped, the mitigation effect would
presumably cease very rapidly, within days or weeks, as extra CCN were removed by rain and drizzle."
"Several schemes depend on the effect of additional dust compounds in the stratosphere or very low
stratosphere screening out sunlight. Such dust might be delivered to the stratosphere by various means,
including being fired with large rifles or rockets or being lifted by hydrogen or hot-air balloons. These
possibilities appear feasible, economical, and capable of mitigating the effect of as much CO2 equivalent
per year as we care to pay for. (Lifting dust, or soot, to the tropopause or the low stratosphere with
aircraft may be limited, at low cost, to the mitigation of 8 to 80 Gt CO2 equivalent per year.) Such
systems could probably be put into full effect within a year or two of a decision to do so, and mitigation
effects would begin immediately. Because dust falls out naturally, if the delivery of dust were stopped,
mitigation effects would cease within about 6 months for dust (or soot) delivered to the tropopause and
within a couple of years for dust delivered to the midstratosphere."
"Sunlight screening systems would not have to be put into practice until shortly before they were needed
for mitigation, although research to understand their effects, as well as design and engineering work,
should be done now so that it will be known whether these technologies are available if wanted."
"Perhaps one of the surprises of this analysis is the relatively low costs at which some of the
geoengineering options might be implemented."
(end of excerpts)

Sorry voor de lap tekst, dit is een copy/paste van een Pdf.
Reuters
Tuesday, June 17, 2008; 11:17 AM
MOSCOW (Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.
"A pack of cement used in creating ... good weather in the capital region ... failed to pulverize completely at high altitude and fell on the roof of a house, making a hole about 80-100 cm (2.5-3 ft),"
police in Naro-Fominsk told agency RIA-Novosti.
Ahead of major public holidays the Russian Air Force often dispatches up to 12 cargo planes carrying loads of silver iodide, liquid nitrogen and cement powder to seed clouds above Moscow and empty the skies of moisture.
A spokesman for the Russian Air Force refused to comment.
June 12 was Russia Day, a patriotic holiday celebrating the country's independence after the break-up of the Soviet Union.
Weather specialists said the cement's failure to turn to powder was the first hiccup in 20 years.
The homeowner was not injured, but refused an offer of 50,000 roubles ($2,100) from the air force, saying she would sue for damages and compensation for moral suffering, Interfax said.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_61136586
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:
En daar is het chaff verhaal weer...
Sowieso vertrouw ik geen website waar je zelf het nieuws kan maken, zoals nujij.nl.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:36:15 #164
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_61199178
UncleScorp, wat is precies het nut van die copypastateksten?
pi_61344020
quote:
I don't recall any terrorist's flying over America with an aerosolized sprayer releasing airborne weapons of mass destruction on her citizens. I am aware, however, of the U.S. government spraying weapons of mass destruction on us, in the form of toxic nerve agents (malathion, pyrenone 5,25, Checkmate OLR-F, Checkmate LBAM-F) with the excuse of protecting us from non-threatening fruit flies, light brown apple moths, and mosquitoes allegedly carrying the West Nile Virus (which is almost no threat to humans).
http://www.opednews.com/a(...)Howe-080901-716.html
Hij is aware, nu de massa nog.
Eisenhower1961.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:26:59 #166
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61346891
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Erg fijn voor hem.

Maar stel dat er gif wordt uitgestrooid boven onze hoofden (zoals hij beweerd), dan moeten er toch ergens cijfers zijn van veel hogere bevolkingssterfte? Of doen we daar tegenwoordig niet meer aan? En het lijkt mij dat er zo nu en dan toch wel ergens autoptie wordt uitgevoerd, waaruit blijkt dat mensen vergiftigd zijn. Ook dat moet dan bekend zijn, lijkt me. Of zit gewoon de hele mediische wereld ook in het complot?

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucifer_Doosje op 03-09-2008 14:57:18 ]
lucifer FTW!!!!
pi_61348193
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Erg fijn voor hem.

Maar stel dat er gif wordt uitgestrooid boven onze hoofden (zoals hij beweerd), dan moeten er toch ergens cijfers zijn van veel hogere bevolkingssterfte? Of doen we daar tegenwoordig niet meer aan? En het lijkt mij dat er zo nu en dan toch wel ergens autoptie wordt uitgevoerd, waaruit blijkt dat mensen vergiftigd zijn. Ook dat moet dan bekend zijn, lijkt me. Of zit gewoon de hele mediische wereld ook in het complot?

Kom op zeg, denk toch eens een keer na (kan lastig zijn, maar probeer het eens een keer in je leven...) voordat je in deze bullshit gaat geloven.
Ik heb net voor het eerst geprobeerd na te denken.hoofdpijn. maar wie zegt dat het de bedoeling is dat we er (meteen) dood aan gaan ? Dode mensen kopen geen medicijnen meer hoor.
Eisenhower1961.
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:04:14 #168
41051 Rasing
pi_61422614
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is er geen verschil tussen passagiersvliegtuigen die op 10 km hoogte strepen trekken en sproeivliegtuigen die op enkele tientallen meters hoogte gif sproeien?
pi_61432094
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:04 schreef Rasing het volgende:

[..]

Is er geen verschil tussen passagiersvliegtuigen die op 10 km hoogte strepen trekken en sproeivliegtuigen die op enkele tientallen meters hoogte gif sproeien?
Het effect schijnt hetzelfde te zijn, aldus de complotbelievers.
pi_61432312
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:03 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Het effect schijnt hetzelfde te zijn, aldus de complotbelievers.
Speak for yourself, of...
Eisenhower1961.
pi_61432476
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:11 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Speak for yourself, of...
Wel fijn dat je je aangesproken voelt.
En wbt het andere, ontken het.
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:19:54 #172
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61432519
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit? Hoe zou men dat dan reguleren volgens de gangbare theorien?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61432566
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef teamlead het volgende:
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit? Hoe zou men dat dan reguleren volgens de gangbare theorien?
Dat weet de complotter zelf niet eens.
Vandaar de antwoorden die ze geven op de vragen van mensen die er twijfels bij hebben...
pi_61432572
quote:
ik heb er niet veel verstand van, maar mij lijkt toch dat sproeien op die hoogte veel minder effectief is en veel lastiger te doseren dan wanneer je op kleinere hoogte sproeit?
Idd. Je kunt niet bepalen waar het terecht komt (en wanneer).
pi_61434846
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wel fijn dat je je aangesproken voelt.
En wbt het andere, ontken het.
Indien jij in kampen wil denken ( complotters vs ???????? types als jij ????? ), kies ik er voor om " n complotter" te zijn en voel ik me i.d.d. aangesproken. Maar dat kun jij niet concluderen nav die post.
Ik voel me tergelijkertijd niet aangesproken omdat ik je stelling niet onderschrijf.
Eisenhower1961.
pi_61442792
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Je kunt niet bepalen waar het terecht komt (en wanneer).
Je zou de conclusie kunnen trekken dat het de bedoeling is dat de complete mensheid over de hele wereld ermee beïnvloed zou moeten worden, dus dan maakt het amper uit hoe de wind waait: als alle vliegtuigmaatschappijen van alle landen in het complot betrokken zouden zijn, dan verspreidt die onmeetbare chemische stof zich toch wel over de hele aardbol heen.
Die foto's dat er een heel netwerk van condenssporen chemtrails boven een stad te zien is, is wel weer apart; misschien hopen ze dat er zo toch wat meer op specifiek die plek terecht komen?

(Persoonlijk geloof ik niet echt in chemtrails, maar ik vind het altijd interessant om mee te denken met diverse opvattingen.)
pi_61442911
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Die foto's dat er een heel netwerk van condenssporen chemtrails boven een stad te zien is, is wel weer apart; misschien hopen ze dat er zo toch wat meer op specifiek die plek terecht komen?

Als er één ding zeker is, dan is het wel dat het niet terecht komt daar waar je sproeit.
  zondag 7 september 2008 @ 11:18:11 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61443975
quote:

[..]

Je zou de conclusie kunnen trekken dat het de bedoeling is dat de complete mensheid over de hele wereld ermee beïnvloed zou moeten worden, dus dan maakt het amper uit hoe de wind waait: als alle vliegtuigmaatschappijen van alle landen in het complot betrokken zouden zijn, dan verspreidt die onmeetbare chemische stof zich toch wel over de hele aardbol heen.

(Persoonlijk geloof ik niet echt in chemtrails, maar ik vind het altijd interessant om mee te denken met diverse opvattingen.)
Waarom zie ik dan regelmatig midden op zee trails?
pi_61443995
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waarom zie ik dan regelmatig midden op zee trails?
Dat zegt 'ie toch in de eerste zin?
pi_61450047
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

zondag 7 september 2008 @ 16:29:24 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61450663
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik bedoel echt midden op zee dat de trails allang het water ingezakt zijn voor ze überhaupt ook maar in de buurt van het land gekomen zijn
pi_61450680
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik bedoel echt midden op zee dat de trails allang het water ingezakt zijn voor ze überhaupt ook maar in de buurt van het land gekomen zijn
Dat hoeft dus niet. Ook als je midden op de Stille Oceaan sproeit, kan het best in Afrika terechtkomen.
De regen die we hier krijgen komt ook vaak van de Atlantische Oceaan af.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2008 16:30:56 ]
pi_61459397
quote:
Het antwoord op je vraag is volledig afhankelijk van wat het doel is.
Reguleren ism de Nasa, of je eigen satelieten en meetinstrumeneten.

Gevolg ?
http://space.newscientist(...)argeted-by-nasa.html

Hier staat het alemaal in:
Eisenhower1961.
  zondag 7 september 2008 @ 21:44:37 #184
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61459725
ik begrijp nog steeds niet helemaal waar die chemtrails voor zouden dienen. Is controle over de media niet voldoende om de massa te controleren (er van uitgaande dat dat het doel is)?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_61466437
Er zijn serieus conspiracy-theorieën over dat aliens bang zijn voor onze achterlijk snelle evolutie en dat die onze overheid voor een keuze hebben gesteld: ze moesten onze evolutie sterk afremmen met bepaalde chemicaliën die ze via chemtrails moesten verspreiden, of de aliens zouden ons vernietigen zodat we in de toekomst geen bedreiging voor ons zouden kunnen vormen.
  maandag 8 september 2008 @ 13:17:03 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61472032
quote:

[..]

Dat wekt gelijk de vraag weer op waarom mensen er aan meewerken als ze weten dat geliefden er ook door beïnvloed worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_61473269
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat wekt gelijk de vraag weer op waarom mensen er aan meewerken als ze weten dat geliefden er ook door beïnvloed worden.
Misschien krijgen zij ook gewoon een andere uitleg voorgeschoteld ... weermanipulatie bijv., daar wordt tegenwoordig niet moeilijk meer over gedaan (cfr. China en de OS, cementzakken in Rusland etc.) .
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_61477778
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die krijgen uiteraard een antistof!
pi_61483829
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Die krijgen uiteraard een antistof!
Net als vroeger.
quote:
Later these metals and health efforts became more specialized and went into the realm of metal colloids. Here particular metals could be sought that had excellent reactivity with fluorine in the body and could penetrate all cellular and other barriers. Gold Colloids were the most prized of the curative metals that brought on good health and mental enlightenment, and the divine power of highest cognitive reasoning and thought. This was a prize generally reserved for only the rulers and the highest priest of these times.
Eisenhower1961.
pi_61523127
quote:
One of the accepted truisms of scientific study is the fact that if scientists are proposing an idea, then those scientists with access to the bottomless pit of black-budget secret government funding are already doing it.
http://www.infowars.com/?p=4345
Maar voor Chemtrails zal dat wel niet gelden en die verhoogde Barium (arsenic, chromium, cadmium, selenium and silver.) concentraties hebben 'n andere oorzaak ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 11-09-2008 00:43:07 ]
Eisenhower1961.
pi_61541840

Heb de film ook en vind hem te gek . mooie tekst.

Om toch in de muzieksfeer te blijven.

1 trail in 1985. op 1:50..

Eisenhower1961.
pi_61543689

Handig, als je in de USA woont dan.

Eisenhower1961.
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 09:58:56 #193
16180 crew  CoolGuy
pi_61544511
quote:
Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef Resonancer het volgende:

Heb de film ook en vind hem te gek . mooie tekst.

Om toch in de muzieksfeer te blijven.

1 trail in 1985. op 1:50..

Ja, want alle film en muziekproducenten zitten ook in het grote complot he. Waarom zou Pixar in godsnaam chemtrails in Cars tekenen? Als verborgen waarschuwing? of wat?

En die Kate Bush zie ik bij de aluhoedjes ook maar steeds terugkomen. En dan nog wel een mix die gere-edit is. Sjonge jonge jonge. Waarom staat daar het woord 'organon' bij? Als ik de lyrics van dat nummer bekijk, dan dan zie ik dat hele woord niet voorkomen in de tekst. Wel het woord 'algernon' in de 1e regel van het nummer.

Ik vermoed zo dat 'organon' een of andere betekenis heeft in de alu-hoedjes wereld, en dat dat dan wordt gelinkt aan Kate Bush ofzo.

Overigens, op 1m50s in die clip zie ik iets van wolken, met 1 wolkensliert. Ik neem aan dat die sliert dan de 'chemtrail' is? Voor zover ik me hiermee bezig hou is HET argument voor het bestaan van chemtrails toch dat ze langer blijven hangen dan contrails, die binnen 10 minuten verdwenen zijn.

Hoe weet jij nou zo stellig te beweren dat de wolkensliert in die clip een chemtrails is Resonancer? Daar heb je geen enkel bewijs voor, los van het feit dat het een 'wolkensliert' is. Maar goed, dat kan dan ook nog een contrail zijn he. Blijkbaar heb jij ander bewijs dat het een chemtrail is, anders zou je niet als omschrijving bij die video plaatsen "1 chemtrail op 1:50".

So tell me, wat is jouw bewijs dat de sliert in die video een chemtrail is, en geen contrail.
pi_61544671
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want alle film en muziekproducenten zitten ook in het grote complot he. Waarom zou Pixar in godsnaam chemtrails in Cars tekenen? Als verborgen waarschuwing? of wat?

En die Kate Bush zie ik bij de aluhoedjes ook maar steeds terugkomen. En dan nog wel een mix die gere-edit is. Sjonge jonge jonge. Waarom staat daar het woord 'organon' bij? Als ik de lyrics van dat nummer bekijk, dan dan zie ik dat hele woord niet voorkomen in de tekst. Wel het woord 'algernon' in de 1e regel van het nummer.

Ik vermoed zo dat 'organon' een of andere betekenis heeft in de alu-hoedjes wereld, en dat dat dan wordt gelinkt aan Kate Bush ofzo.

Overigens, op 1m50s in die clip zie ik iets van wolken, met 1 wolkensliert. Ik neem aan dat die sliert dan de 'chemtrail' is? Voor zover ik me hiermee bezig hou is HET argument voor het bestaan van chemtrails toch dat ze langer blijven hangen dan contrails, die binnen 10 minuten verdwenen zijn.

Hoe weet jij nou zo stellig te beweren dat de wolkensliert in die clip een chemtrails is Resonancer? Daar heb je geen enkel bewijs voor, los van het feit dat het een 'wolkensliert' is. Maar goed, dat kan dan ook nog een contrail zijn he. Blijkbaar heb jij ander bewijs dat het een chemtrail is, anders zou je niet als omschrijving bij die video plaatsen "1 chemtrail op 1:50".

So tell me, wat is jouw bewijs dat de sliert in die video een chemtrail is, en geen contrail.
LEES, ik zeg TRAIL op 1:50. EN ik weet zeker dat ik n trail zie en geen wolkensliert, dus je zgn feit vind BS. Over waarnemingen discuseren lijkt me zinloos.

Waarom Pixar dat doet ? Om ook de jeugd al die troep in de lucht normaal te laten vinden ?
En Cars is niet de enige film met trails zoals je weet.

Al in 1985 vertaalde men Algeron dus verkeerd ?

Ik hoor toch echt Organon, maar ook daarover discuseren heeft imo weinig zin.

http://www.metrolyrics.com/cloudbusting-lyrics-kate-bush.html
http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
http://www.mp3lyrics.org/k/kate-bush/cloudbusting/

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 11-09-2008 10:15:38 ]
Eisenhower1961.
pi_61545709
"Seeding the Clouds" zong Tuxedomoon al 20 jaar geleden ...

Cloudseeding is toch al geen geheim meer ? Weermanipulatie is al common sense geworden .
  donderdag 11 september 2008 @ 12:15:45 #196
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_61547380
Cloudbuster
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
A Cloudbuster is a device -- described by scientists as "pseudoscientific" -- in the form of an "Orgone shooter" by which Austrian psychoanalyst Wilhelm Reich claimed to be able to manipulate streams of "cosmic orgone energy" to cause clouds to produce rain and thereby dissipate.

[edit] Cloudbusters in popular media
Wilhelm Reich's cloudbuster was the inspiration for the song "Cloudbusting" by Kate Bush. The song describes Reich's arrest and incarceration through the eyes of Reich's son, Peter, who wrote his father's story in A Book of Dreams, published in 1973. A cloudbuster is also featured in the video of the song, directed by Julian Doyle, conceived by Terry Gilliam and Kate Bush.
The practice also appeared in two scenes in Terry Gilliam's film, The Fisher King.
A cloudbuster appeared in the 1999 short film about Wilhelm Reich (entitled IT CAN BE DONE) by Jon East.

[edit] Chembusters
Although not conceived by Reich for this purpose, some[who?] claim to employ cloudbusters to destroy and make chemtrails vanish. These devices are usually home built from plans available through the internet[citation needed], and are also known as chembusters. Diverse sources on the internet[citation needed] claim that these devices have an effect on chemtrails (chemical trails, liquid emissions from equipment aboard high altitude airplanes). As yet, no peer-reviewed scientific research has been published to verify either the existence of chemtrails or these claims.

Nu is wiki niet heilig, maar ik denk dat ze wel organon of orgone zingt.
Maar ik denk niet dat dit lied over chemtrails gaat.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 12:29:57 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_61547723
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

LEES, ik zeg TRAIL op 1:50. EN ik weet zeker dat ik n trail zie en geen wolkensliert, dus je zgn feit vind BS. Over waarnemingen discuseren lijkt me zinloos.

Waarom Pixar dat doet ? Om ook de jeugd al die troep in de lucht normaal te laten vinden ?
En Cars is niet de enige film met trails zoals je weet.

Al in 1985 vertaalde men Algeron dus verkeerd ?

Ik hoor toch echt Organon, maar ook daarover discuseren heeft imo weinig zin.

http://www.metrolyrics.com/cloudbusting-lyrics-kate-bush.html
http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
http://www.mp3lyrics.org/k/kate-bush/cloudbusting/

Hou toch op jongen. Jouw post bestond uit 3 filmpjes die VOOR het bestaan van Chemtrails moesten spreken. Vervolgens claim je een trail te zien in die video van Kate Bush, en dan ga je nu een beetje lopen te vertellen dat het wel meevalt met dat dat een chemtrail is, maar net zo goed een contrail kon zijn?

Je laat je weer eens geweldig kennen. De tekst van het nummer is toch duidelijk of niet. Wellicht dat iemand hier die cd origineel heeft, omdat in het boekje van een cd meestal de tekste nvan de nummers staan. Maar dat zul je dan ook wel weer niet geloven, want dat zal ook wel door 'hen' aangepast zijn.

Ja natuurlijk. Pixar zit in het complot. Dmv een fucking wolkenlucht in een van hun tekenfilms willen ze de kleine kinderen indoctrineren om zo te voorkomen dat ze later vragen gaan stellen over die rotzooi in de lucht. Inderdaad, dat, OF de mensen die denken dat de makers van elke film en clip waar iets -volgens jullie- vreemds in zit ook in het complot zitten zijn niet goed snik.

Als we jullie moeten geloven zitten er zoveel bedrijven e.d. in het complot dat zon beetje de halve wereldbevolking dus IN het complot zit. En die halve wereldbevolking doet natuurlijk vrolijk mee, wetende dat er shit boven hun hoofden wordt uitgegooid. En de halve wereldbevolking slikt daar natuurlijk ook antistoffen voor.

Dus eigenlijk is er nog een complot bovenop het complot. Immers, de medicijnenfabrikanten zitten ook in het complot. Maar de mensen die weet hebben van dit complot, en er aan meewerken, moeten natuurlijk wel zorgen dat ze zelf niet ten prooi vallen aan de shit die gestrooid wordt in de lucht, dus moeten zij antistoffen nemen...hey...dat betekent dusd at die ook gefabriceerd moeten worden...self fullfilling prophecy dit hoor.
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 12:33:04 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_61547812
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:15 schreef Knarf het volgende:

Nu is wiki niet heilig, maar ik denk dat ze wel organon of orgone zingt.
Maar ik denk niet dat dit lied over chemtrails gaat.
Jawel, Kate Bush zit in het complot. Is duidelijk nietwaar? En anders haar platenmaatschappij, want misschien wist zij wel niet waar ze over zong. Of misschien wist ze dat wel, en wilde ze niet, maar heeft ze medicijnen gehad om haar willoos te maken. Misschien hebben ze haar wel chemtrails gevoerd met een lepel, om daarna een clip te maken die verwijst naar diezelfde chemtrails.

Om wat eigenlijk? Het te promoten, of te waarschuwen tegen? Als ze er nou tegen zou waarschuwen, waarom zouden de breinen achter het hele chemtrailcomplot dat toestaan eigenlijk?

Belachelijke onzin dit
  donderdag 11 september 2008 @ 13:40:40 #199
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_61549300
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, Kate Bush zit in het complot. Is duidelijk nietwaar? En anders haar platenmaatschappij, want misschien wist zij wel niet waar ze over zong. Of misschien wist ze dat wel, en wilde ze niet, maar heeft ze medicijnen gehad om haar willoos te maken. Misschien hebben ze haar wel chemtrails gevoerd met een lepel, om daarna een clip te maken die verwijst naar diezelfde chemtrails.

Om wat eigenlijk? Het te promoten, of te waarschuwen tegen? Als ze er nou tegen zou waarschuwen, waarom zouden de breinen achter het hele chemtrailcomplot dat toestaan eigenlijk?

Belachelijke onzin dit
Kate Bush zingt over de 'ontdekker' van orgone.
Dit wil niet zeggen dat Kate Bush dus over chemtrails zingt, dat moet ze zelf maar verklaren (Ik denk niet dat ze dat doet)

En ik vind zowel orgone als chemtrails onzin.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_61549405
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Belachelijke onzin dit
Tja, ik snap de logica ook niet echt. En al helemaal de beweegredenen niet.
pi_61549802
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hou toch op jongen. Jouw post bestond uit 3 filmpjes die VOOR het bestaan van Chemtrails moesten spreken.
Dat maak jij er helemaal zelf van. Ik post 3 filmpjes die mijns inziens Chemtrail gerelateerd zijn, de een wat meer dan de ander. Hier wordt regelmatig gedweept met foto's van voor 1990 waar trails op staan. Nu plaats ik 'n videootje (volgens jou niet) van voor 1985 waarop 'n trail is te zien is het weer niet goed.
Bovendien zijn cloudbusters inmiddels 'n regelmatig besproken aspect van chemtrails geworden vandaar dat ik het wel de moeite waard vond om te plaatsen. Nergens zeg ik dat Kate Bush in 'n complot zou zitten, vind de video gewoon opmerkelijk.
Ennu..ik hou niet op hoor of de MOD's moeten er anders over denken.
Eisenhower1961.
pi_61549861
Ik snap de link niet tussen Youtube filmpjes van een oude clip en Chemtrails. Dat snap ik dus niet.
pi_61550080
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de link niet tussen Youtube filmpjes van een oude clip en Chemtrails. Dat snap ik dus niet.
http://www.metatech.org/cloudbuster_&_orgone_generator.html
http://www.wereldgeheimen.nl/cloudbuster.htm
http://www.rense.com/general34/trev.htm

Nu wel ?
Eisenhower1961.
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 14:36:43 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_61550632
quote:
Leg eens een keer iets uit in je eigen bewoordingen in plaats van altijd maar linkjes voor je te laten spreken.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:41:45 #205
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61550770
zullen we anders gewoon een beetje relaxter op elkaar reageren?
  donderdag 11 september 2008 @ 14:42:10 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61550788
quote:
Ik mag toch hopen dat je dergelijke dingen niet te serieus neemt...
Onikaan ni ov dovah
pi_61550905
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie ben jij om voor hem te hopen man, vuyge onwaardige.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:52:29 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61551107
Gut, krijgen we dat gedoe ook weer?
Onikaan ni ov dovah
pi_61551185
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef teamlead het volgende:
zullen we anders gewoon een beetje relaxter op elkaar reageren?
Er is vandaag nog niet gesproeid zeker ?
  donderdag 11 september 2008 @ 15:50:27 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61552701
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Er is vandaag nog niet gesproeid zeker ?
Blijkbaar
Onikaan ni ov dovah
pi_61553448
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet in die mate in dat aspect van Reich verdiept dat ik daar iets over durf te zeggen.
http://www.bodymindintegration.com/ReichArchive.html
De FBI en de FDA vond het wel serieus genoeg om Reich aan 'n nader onderzoek te onderwerpen.
quote:
I would like to plead for my right to investigate natural phenomena without having guns pointed at me. I also ask for the right to be wrong without being hanged for it. — Wilhelm Reich
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich
Deze quote lijkt me wel op dit topic van toepassing.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 12-09-2008 00:41:34 ]
Eisenhower1961.
pi_61560424
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:09 schreef Resonancer het volgende:
[ link | afbeelding ]

Handig, als je in de USA woont dan.

[ afbeelding ]
Tof, dat moeten ze hier ook maar eens doen. Na het weerbericht ofzo.

"Tot zover het weer, dan nu de chemtrail voorspelling voor morgen"
lucifer FTW!!!!
pi_61560474
-tvp
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61566948
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Tof, dat moeten ze hier ook maar eens doen. Na het weerbericht ofzo.

"Tot zover het weer, dan nu de chemtrail voorspelling voor morgen"
De volkskrant is al 's gevraagd om dat te doen, niet met de omschrijving chemtrails, maar vliegtuigstrepen/contrails, dit was het antw:
quote:
"Niet vermeldenswaard."

Wageningen, 12 november 1997.
"Geachte Robert van Waning,
Terecht merkt u op dat condensstrepen van vliegtuigen meer en meer het beeld van het zwerk bepalen. Echter mijns inziens zijn zij alleen van invloed op het esthetische gehalte ervan. De Volkskrant wil echter een zakelijk weerbericht. Aangezien contrails geen neerslag, zichtbelemmering of belemmering voor de zon veroorzaken, zijn ze niet vermeldenswaard."
Koen Manders (MeteoConsult, Wageningen).
http://www.meteologica.nl/
Eisenhower1961.
pi_61567299
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Leg eens een keer iets uit in je eigen bewoordingen in plaats van altijd maar linkjes voor je te laten spreken.
Nu zeg je "je", en net was het "jullie".? Anders moet ik eerst ff gaan overleggen.
Euh.. wat was ook al weer de vraag ? Ben ff in de war.

http://psychologytoday.com/articles/pto-20050125-000003.html
Eisenhower1961.
pi_61568374
Vind je het handig je voor- en achternaam zo openbaar neer te plempen? Of heb je een fake naam gebruikt?
pi_61568408
tvp
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:19 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_61570408
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 01:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nu zeg je "je", en net was het "jullie".? Anders moet ik eerst ff gaan overleggen.
Euh.. wat was ook al weer de vraag ? Ben ff in de war.

http://psychologytoday.com/articles/pto-20050125-000003.html
Jij leest met opzet zo letterlijk zodat je er moeiijk over kunt doen. Zodat je in ieder geval niet inhoudelijk hoeft te reageren. Typisch voor jouw manier van reageren. Je kunt toch gewoon ook NIET zo moeilijk doen, en gewoon inhoudelijk je EIGEN mening geven zonder suggestieve opmerkingen te plaatsen, gevolgd door een link.

Dat kun je wel, it ain't rocket science. Jij kiest er gewoon voor om dat niet te doen. Ik vraag me af waarom.

[ Bericht 15% gewijzigd door CoolGuy op 12-09-2008 10:00:17 ]
pi_61911944
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij leest met opzet zo letterlijk zodat je er moeiijk over kunt doen. Zodat je in ieder geval niet inhoudelijk hoeft te reageren. Typisch voor jouw manier van reageren. Je kunt toch gewoon ook NIET zo moeilijk doen, en gewoon inhoudelijk je EIGEN mening geven zonder suggestieve opmerkingen te plaatsen, gevolgd door een link.

Dat kun je wel, it ain't rocket science. Jij kiest er gewoon voor om dat niet te doen. Ik vraag me af waarom.
En weet je het al ? Mij beschuldigen van niet inhoudelijk reageren.
Heb nog nooit 1 zinnige reactie gelezen op deze link en dan van mij wel verwachten om op je persoonlijk getinte getroll in te gaan.

Mondjes dicht, (de suggestive opmerking) gevolgd door de link:
Eisenhower1961.
pi_62043022
Leesvoer:
quote:
Before Planning Activism Read This Book

The Book "Devilvision: The Worlds New Wireless Grid", by Bill Gallagher of Hachita, New Mexico, is an observational and research study of Environmental Modification (ENMOD) technologies, and their behavior modifying characteristics which have been foisted on the populace of the world in the last two decades. The book in its entirety is available free to users of the internet at the link included above.

Gallagher has traveled the United States since October 2001, photographing and logging the various Environmental Modification Technologies, their deployment, and their results on people and the environment. Bill was anthraxed in Thonotosassa Florida during April of 2002, while investigating the Jeb Bush administration, and nearly died as a result. Also as a result of that attack Bill Gallagher has exposed medical complicity in Gulf War type biotechnologies being tested on the worlds population. This book is a must read for anyone with questions about international happenings today.

This book encompasses and reveals some very technical and highly classified technology in an easily understandable format. It is an interesting and enjoyable read as well. Tesla, HAARP, Chemtrails: these subjects and many more are covered in depth with historical and present day examples
http://arkansas.indymedia.org/newswire/display/22622/index.php
Chemtrails worden in dit boek veelvuldig besproken zoals in Hfdstk 6:
quote:
Also remember that even though certain cloud types such as Mammatus (Named for their resemblance to pendulous or full female breasts) were known prior to ENMOD, they were rare, occurring only in very odd and special circumstances. Now they have become Electro-Mammatus, and are much more common, because they are a tell tale artifact of a phased array antennae operation which is used to manipulate the vapor stream in hydrodynamic process.
http://baltimore.indymedia.org/newswire/display/17416/index.php
Hfdstk 9
quote:
A large part of wireless is what can only be called Quantum Energy Harvesting which is represented visibly by massive chemical spraying and phased array antennae. A lot of the exercises and uses for this supposedly secret program, for which cell phones are just the cover story, is actual ground heating, and other types of heating like the aforementioned Ionospheric heating. Induction of heat through magnification of the suns energy, might seem desirable overall, excepting the fact the machinators of this science have denied this is even going on and have constructed elaborate scenarios to explain away any questions concerning the science, and the use of it. One needs only open ones eyes to what is going on to see this does not bode well for people in general, and specifically Americans.
http://baltimore.indymedia.org/newswire/display/17389/index.php
Eisenhower1961.
pi_62046741
Interessant Resonancer! Daar ga ik eens in neuzen!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_62049145
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 08:50 schreef Resonancer het volgende:
Leesvoer:
[..]

Chemtrails worden in dit boek veelvuldig besproken zoals in Hfdstk 6:
[..]

Hfdstk 9
[..]

het 'boek' dat een vreemde mengeling is tussen fictie en bepaalde politiek-maatschappelijke ideeen en meningen is gewoon online te lezen via
http://www.luxefaire.com/devilvision/tableofcontents.html

onder meer de theorie die ikzelf wel leuk en volgens mij redelijk nieuw en onorthodox vind, is zijn theorie dat alle mobiele telefoons die mensen met zich bijdragen een netwerk vormt voor onderbewuste stralingen die de overheid uitzend om mensen te manipuleren ....

of je het gelooft is natuurlijk ieders eigen keuze, maar volgens mij is die gast een klein ietsiebietsie beetje doorgeslagen in zn complotdenken, niet ver verwijderd van het putn waar hij zn amalgaam vullingen door de tandarts laat verwijderen zodat de regering deze niet meer als transmitter kan benutten (als hij het al niet al heeft laten doen)
pi_62057309
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het 'boek' dat een vreemde mengeling is tussen fictie en bepaalde politiek-maatschappelijke ideeen en meningen is gewoon online te lezen via
http://www.luxefaire.com/devilvision/tableofcontents.html

onder meer de theorie die ikzelf wel leuk en volgens mij redelijk nieuw en onorthodox vind, is zijn theorie dat alle mobiele telefoons die mensen met zich bijdragen een netwerk vormt voor onderbewuste stralingen die de overheid uitzend om mensen te manipuleren ....

of je het gelooft is natuurlijk ieders eigen keuze, maar volgens mij is die gast een klein ietsiebietsie beetje doorgeslagen in zn complotdenken, niet ver verwijderd van het putn waar hij zn amalgaam vullingen door de tandarts laat verwijderen zodat de regering deze niet meer als transmitter kan benutten (als hij het al niet al heeft laten doen)
Het linkje stond al verdekt in mijn post, tof dat je er wat van gelezen hebt.
Geen idee of de man te ver is doorgeslagen feit is dat de GWEN torens er gewoon staan, en HAARP e.d. ook. Feit is ook dat EM straling gemoedstoestanden, gezondheid, etc kan veranderen.
Of de Black Op's van het Pentagon er ook gebruik van maken dat is de vraag, de geschiedenis doet mij vermoeden van wel.
quote:
According to Jerry. E. Smith, in his book HAARP: the Ultimate Weapon Of The Conspiracy:

"Entrainment is the result of external stimulation of the brain by electromagnetic means. An external signal generator...can entrain brain patterns, overriding the normal frequencies of the brains operations. ..This causes changes in brain wave patterns, which [in turn] cause changes in brain chemistry...[thereby] changing thoughts, emotions, and [overall] physical condition.
Door mij al meer dan twee jaar eerder gequote in het HAARP topic:
quote:
Tim Rifat wrote in his Microwave Mind Control in the UK article http://www.brazilboycott.org/ that cellular phones use 435 MHz. UK police use 450 MHz exclusively. Dr. Ross Adey used this for CIA behavioral modification experiments. Police have a vast array of antennae to broadcast this frequency all over the UK. Adey used 0.75mW/cm2 intensity of pulse modulate microwave at a frequency of 450 MHz, with an ELF modulation to control all aspects of human behavior. 450 MHZ radar modulated at 60 Hz greatly reduced T-lymphocyte activity to kill cultured cancer cells. A study of USA 60 Hz powerlines repeated this finding.
Dus echt vernieuwend en onorthodox is de theorie niet.

Scott Stevens denkt overigens dat Chemtrails bedoelt zijn om de gevolgen van EM experimenten zichtbaar te maken. Vooradt mensen denken dat ik teveel off topic ga.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')