Dat is vrij simpel te verklaren ja...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Waren het er vroeger minder? Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Verklaard dat waarom er hedentendage zo ontzettend veel contrails dat " op eigen kracht " doen ?
Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef Resonancer het volgende:
Ja, of Ja ?
Ja, volgens mijn eigen waarneming ben ik daar zeker van.quote:
Nope, baseer dit op mijn eigen waarnemingen en foto's uit eigen albums en/van fam en kennissen.quote:Heb je een grafiekje oid. met waarnemingen door de jaren heen?
Als je zegt dat ze toenemen onderbouw dat dan ook.
Nee ? Ik wilde ff zeker weten of jij trails altijd in cirrus vorm ziet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef Rasing het volgende:
[..]
Impliceerde je met je vraag dat jij trails hebt zien uitgroeien tot donderwolken?
Werden die dingen niet uit jumbojets ed. gestrooid? Die scheren hier constant redelijk laag over Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef ToT het volgende:
Valt minder op dan als een F-16 over de A2 heen jakkert met Mach 2.
Inclusief de mensen die het hele plannetje bedacht hebben? Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling. Daarnaast, als je de hele mensheid wil treffen, dan kun je dat beter bereiken op andere manieren, drinkwater is zo'n manier.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.
Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
Volgens mij waait het meeste zo de Noordzee in, als je iets wat lager boven een grote stad uitstrooit dan is het veel effectiever. Maar er zijn sowieso veel effectievere manieren om je gif aan de hele bevolking te leveren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef ToT het volgende:
Good point.
Misschien moeten ze heel goed verdeeld worden zodat de hele mensheid er door getroffen wordt? (Theoretisch gezien dan)
Soms sijpelt er wel 's wat door, ook richting reguliere media:quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef OldJeller het volgende:
In Duitsland hebben politici, wetenschappers en ook figuren uit de luchtmacht al bevestigd dat er wel iets als chemtrails bestaan en dat dit ook gebruikt wordt. Ook in Zwitserland waren vreemde, op niet natuurlijke manier verklaarbare hoeveelheden zware metalen in de lucht gevonden door wetenschappers.
Wat ik dan vreemd vind, is dat dit niet wordt opgepakt door media of anderen en verder onderzocht wordt..
Ofquote:Al decennialang strooien vrachtvliegtuigen op belangrijke nationale feestdagen in wolken nabij de Russische hoofdstad een mengsel van cement en chemicaliën uit, zodat die daar neerslaan als regenbuien. Zo wordt in het centrum van de stad zonnig weer gegarandeerd.
Mensen in denial, Suck My Dick .quote:Zo is eerder door de Chinezen al aangekondigd dat rondom de Olympische Spelen door het inzaaien van onder meer zilverjodide in de wolkenpartijen men gaat proberen de regenproductie op bepaalde locaties op gang te brengen om de soms extreme luchtvervuiling grotendeels ‘weg te regenen’.
Zelfde als in het andere topic, wtf heeft dat er mee te maken? Denk dat cement toch wel wat lastig mixt met kerosine, en dat een gemiddelde turbofan daar niet heel blij van wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/internationaal/article1133672.ece
[..]
Of
http://www.weer.nl/nl/hom(...)t_landt_op_huis.html
[..]
Mensen in denial, Suck My Dick .
Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/internationaal/article1133672.ece
[..]
Of
http://www.weer.nl/nl/hom(...)t_landt_op_huis.html
[..]
Mensen in denial, Suck My Dick .
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is anders ook al in elk chemtrail topic voorbijgekomen maar leg mij eens uit wat deze toepassing te maken heeft met zoals chemtrails hier worden besproken?
Maar dat is geen uitleg over hoe je van weermodificatie wat al zeker 30 jaar gebeurt naar chemtrail komt zoals ze hier besproken worden, dat is in de verschillende andere topics waar je deze onzinnige link probeert te leggen je ook al verteld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?
Het is topje van ijsberg.
Nee. Die lui laten wolken regenen door zilverjodide erop te strooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen die het weer controleren geen andere toepassingen hebben bedacht, zoals het manipuleren van de mens zelf, naast het weer?
Het is topje van ijsberg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |