mmm lijkt er op dat Bush gewoon Chemtrails aan het legaliseren is...quote:Now bush Tries Legalizing Chemtrails
U.S. Senate Bill S2191 is scheduled to come up for a debate and Senate vote on Monday, June 2, 2008. This bill is designed to sell out the health and welfare of the people of the United States in order to establish a national and international Cap & Trade Money Market Scheme, and under Section 6E, “…initiate programs to “mitigate” the impacts of any unavoidable global climate change…” This bill has nothing to do with “Climate Security”. It is another bill designed to fleece the American people out of $Billions of their tax dollars to support a questionable “market scheme of carbon trading” or “emission allowances”.
lees verder
Wat is dat?quote:
Nogal ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
En van alle conspiracies, is de chemtrail onzin wel de meest stomme. Als je hierin gelooft, moet je wel heel erg beperkt zijn qua hersenfunctie.
Een prototype vliegtuig, door vloeistof van de een naar de andere kant te verplaatsen kun je testen hoe het vliegtuig reageert op verplaatsende massa..quote:
Een vliegtuig met allemaal vaten bierquote:
Good point.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Alles goed en wel.
Maar als er zogenaamde chemtrails gebruikt worden, gaan daar gigantische berekeningen aan vooraf lijkt me.
Snelheid vliegtuig, windsterkte, windrichting om maar een paar te noemen.
Tenzij men de natuur kan laten doen wat men wilt tijdens het "chemtrailen".
Dus vandaar mijn ongeloof over dit onderwerp.
Misschien kan broeder lambik daar antwoord op geven.
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj chemtrails in WOII
Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
Owquote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die foto is in zowat elk chemtrailtopic al langsgekomen, dus ik gok dat 'ie Lambiekje niet overtuigd.
Stuk of 500, volgens mij!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb dus een aantal chemtrail topics gemist
Een vliegtuig dat getest wordt. Die vaten moeten het gewicht van passagiers voorstellenquote:
Whehehequote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.
http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
Dan is zo'n bierkar voor en vrijgezellenfeestje toch wel wat afgezaagd..quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een vliegtuig met allemaal vaten bier
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?quote:
Omdat de gelovers hardleers zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent.
Dat is alleen zo in de belevingswereld van een select aantal mensen.quote:Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
Eeuh, omdat jij er steeds weer allemaal vage dingen in zet?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
en over de WO2 .. toen was men al aan het experimenteren met rotzooi in de lucht.
zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heuj chemtrails in WOII
Zo, bij deze al aangetoond dat chemtrails niet bestaan, aangezien men in WOII nog niet eens de technieken en kenis hierover had.
En daar ga je gruwlijk de mist inquote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
zo'n foto zegt dus totaal niks met betrekking tot chemtrails , condensatie sporen zijn uiteraard zichtbaar maar verwaaien snel en lossen gewoonlijk op. In tegenstelling tot de bewuste sporen van chemicalien/metalen/troep die vele uren zichtbaar blijven.
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.
Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.
Daar zou deze foto dan toch leuker bij passen.
bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk
Inderdaad. Alleen is het volgens die kneusjes dan ineens een chemtrailquote:Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daar ga je gruwlijk de mist inOok simpele condensatiesporen kunnen uren blijven hangen.
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrailsquote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
Uit zo'n foto met zo'n korte trail kun je verder dus niks halen en is zeker geen bewijs tegen chemtrails.
Ik heb het je al eerder gevraagd, maar kun je dan aantonen dat er al grootschalig chemtrails zijn getrokken (in WO2). Die foto's die gepost zijn bv., zijn dat volgens jou contrails of chemtrails. En indien het laatste het geval is, kun je dan uitleggen hoe (en waar) ze in die B-17's ruimte hadden voor de sproei-installaties? En waarom dat al die tijd onder de pet gehouden is door al die historici. En de duitsers er tijdens WO2 ook geen melding van gemaakt hebben?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het een nononderwerp is .. waarom zijn er dan alleen al op dit forum 500 topics geopent. Waarom is het dan verwerkt in een amerikaanse potentiele wet? Waarom is het toegegven door US en UK.?
Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Detoxinox het volgende:
Wellicht is het interressant om te weten dat Churchill heel Duitsland wilde vergassen vanuit de lucht.
Daar zou deze foto dan toch leuker bij passen.
Dat ze de technieken hadden, OK. Maar niet dat ze op ook maar enigszins grote schaal zijn toegepost. Ook voor jou gelden de vragen die ik in mijn vorige post aan Lambiekje gesteld heb.quote:bovendien is beweren dat ze in de tweede wereldoorlog nog niet over sproeitechnieken zouden bezitten een beetje belachelijk natuurlijk
Dát is het probleem met de complotdenkers.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrails
Bij deze wens ik je alvast heel veel succes.
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Vandaar ook dat ze ook boven Frankrijk en NL sproeiden natuurlijk. En niet te vergeten de foto's uit de Slag om Engeland waar contrails op te zien zijn.
Ook apart dat ze het dan op grote schaal toegepast hebben, maar er nergens iets over te vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met bewijs voor chemtrails
Bij deze wens ik je alvast heel veel succes.
zyklon b was ook insecticide.. en werd men ook vantevoren gewaarschuwd dat men in het belang van de volksgezondheid even besproeit ging worden.. toch ?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef ToT het volgende:
Goh, dus het volk wordt gewaarschuwd voor chemtrails?
Dus chemtrails zijn insecticiden?
Klinkt niet echt als een conspiracy!
Dus? Er vliegen nu wel ff een tikkeltje meer vliegtuigen rond.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.
Iedere chemtrail believer weet dat er contrails bestaan
Maar niet iedere contrail believer heeft door dat er chemtrails bestaan.
en als de heldere zomerlucht dit jaar weer zo'n patroon vertoond
[ afbeelding ]
moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
Whahahahaha, hazmat, sprayer 5 gedoe.quote:
Quote dan ook effe dit, want die knip je er leuk tussenuit:quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.
Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.
For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.
About Dibrom:
Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=18819
Kortom dit heeft niets te maken met de chemtrails die in dit topic worden genoemd.quote:However, residents should be mindful of low-flying aircraft during this period, and expect to see planes at or above 150 feet above ground level during the actual spraying application.
Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die foto daar daadwerkelijk bewijs van is. alleen dat je het net zo goed bij zo'n bewering kan plakken als zogenaamde bewijsvoering en dat het dan net zo valide is als bewijs als dat het nu tegen chemtrails is. totaal niet dus.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Heheh, paar weken geleden heb ik ook nog zo'n chemtrail-nerd voor lul gezet. Walk in the park natuurlijk, maar desalniettemin erg leuk om te doen.
http://frontpage.fok.nl/column/7110/1/-superworm:-Chemtrails-of-bewolking?.html Ergens halverwege de reacties begint het.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:08 schreef Moondreamer het volgende:
[...]
Dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef Wombcat het volgende:
Heb je ook maar iets van bewijs dat er tijdens WO2 chemtrails zijn toegepast?
dat er niemand onderzoek naar doet betekent niet dat het verborgen is. Een beetje op fok zitten wachten tot iemand je alles in detail voorkauwd en de lolbroek uithangen is toch pure tijdverspilling en zou gedefinieerd kunnen worden als "Down time" aangezien je zelf ook actief kan gaan zoeken..quote:En nogmaals: hoe hebben ze dat dan in godsnaam verborgen kunnen houden?
Dat Churchill het plan had wil niet zeggen dat het ook uitgevoerd is.quote:Die B-17s die zijn regelmatig neergeschoten door de Duitsers. Ze hadden maar een beperkt laadvermogen, dus ofwel bommen ofwel iets anders. Als er iets anders dan bommen werden gebruikt, dan moet dat toch wel op een of andere manier ergens uitgekomen zijn?
En de jachtvliegtuigen die gebruikt werden in die tijd hadden echt geen ruimte om ook nog een sproei-installatie onopvallend te verbergen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:08 schreef Detoxinox het volgende:
Wie weet spuiten ze wel gewoon ozon om " het gat " te dichten ,
Op zich best tof. Een herc gebruiken om wat zooi tegen vliegjes te sproeien.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
Specially equipped U.S. Air Force Reserve (AFRC) C-130H cargo planes from the 910th Airlift Wing, Youngstown, Ohio will commence a routine aerial spraying operation using the insecticide Dibrom (also known as naled) approximately one hour before dusk in New Orleans. Outlying areas of Louisiana and Alabama may be sprayed at a later date, if needed.
Residents may opt to stay indoors during the operation or wear long sleeves and pants to remain completely free from interaction with the insecticide. The amount of insecticide in the air should not affect people or animals.
For more information about the spraying program or any health concerns, contact the Louisiana Department of Agriculture and Forestry's pesticide hotline at 225-925-3763.
About Dibrom:
Dibrom (also known as naled) is an Environmental Protection Agency-registered chemical and is currently in use for many mosquito control programs across the country. When properly applied, Dibrom is non-toxic to humans, animals, and plants.
http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=18819
Je hoeft niets, maar in deze post lijk je te zeggen dat je de mogelijkheid open houdt dat de geposte foto's uit WO2 chemtrails bevatten. Dan is het toch wel relevant om te weten waar je die aanname op baseert. Kennelijk op niet meer dan dat ze chemicalieën konden sproeien (wat ik nergens bestreed), maar niet uit ook maar enigszins concrete aanwijzingen op daadwerkelijke toepassing daarvan d.m.v. de getoonde vliegtuigen. Mijn stelling dat die foto´s contrails bevatten is dus vooralsnog niet ontkracht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
warom moet ik iets bewijzen wat ik niet beweer maar als je zo graag wilt weten of ze in die tijd al chemicalien konden sproeien
Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bentquote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je maar eens aan je ouders en grootouders vragen of ze dat vroeger wel eens eerder gezien hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook nog geen turbofans, ongelooflijke sukkel dat je er bent
Je bent een ignorante sukkelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ?
hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
maar noem jij mij maar gerust de sukkel hoor..
Dat het gaande is, is een feit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even een vraag voor de chemtrailgelovers:
Stel er wordt idd allemaal rotzooi uitgestrooid boven onze hoofden. En stel jij werkt bij de overheid en neemt deel aan dit proces. Waarom zou je dan uberhaupt hieraan deel willen nemen? Je sproeit allemaal gif waarvan ji niet weet of het schadelijk voor de mens is, maar wat je uiteindelijk wel binnen krijgt als je weer gewoon op de grond bent. Je bent dan dus in feite jezelf aan het vergiftigen. Denken jullie nu werkelijk dat hier mensen doelbewust aan mee willen werken? Lijkt mij niet, dus heeft zo'n chemtrailproject ook geen kans van slagen omdat er toch niemand aan mee wilt werken.
Maar waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld en kwam er toen of geen antwoord op, of er kwam weer een onzinnig en ontwijkend antwoord op.
Die weer. Die is al eerder langsgekomen, en toen is ook al aangegeven dat er daar niet gesproeid wordt, maar geobserveerd. Dat staat al in de eerste zin:quote:Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het gaande is, is een feit.
Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
Verderop (p.14) staat dit:quote:We propose to deploy an intensive cloud and aerosol observing system to the ARM
Climate Research Facility’s (ACRF) North Slope of Alaska (NSA) locale for three weeks in
April 2008.
Oftewel ze hebben verschillende vluchtpatronen nodig om data te verzamelen, er staat niet dat ze gaan sproeien.quote:Several different aircraft flight patterns are needed to achieve the objectives of the
experiment. Although definite plans and profiles will be formulated at a meeting before the start
of ISDAC, some initial plans are presented here. Vertical spirals over the Barrow site will be
performed at the beginning and end of each flight to provide aerosol input data for the cloud
models and to provide aerosol and cloud evaluation data for the retrievals. These data will also
be used to describe the relationship between aerosols, IN and ice crystal concentrations.
dat doen bruine bonen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Een turbofan verwerkt veel meer lucht en genereert een heel ander spoor.
Erm... nee. Het is jouw mening dat iets gaande is. Dat is iets anders. En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 05:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het gaande is, is een feit.
Of mensen in dat vakgebied bezig zijn allemaal exact weten wat er zoal verspreid wordt, is een tweede. Het zo zijn dat ze denken dat het een positief effect heeft, bijvoorbeeld voor het vormen van wolken om opwarming door de zon tegen te gaan, niet wetend dat hetgeen waaruit de wolken bestaan neveneffecten heeft.
Zeg maar rustig niets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:
En idd, zoals al aangegeven: die link heeft zo te zien niet bijzonder veel met dit onderwerp te maken.
Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp. Natuurlijk waren er vroeger al contrails. Die zijn er altijd al geweest. Is namelijk heel normaal. En tuurlijk had je vroeger ook contrails die uren bleven hangen. Is namelijk ook heel normaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
dat is ook totaal relevant op de vraag of je ouders vroeger wel eens rasters van "con"trails hebben gezien. NOT.. of wil je beweren dat alleen turbofans die kunnen creeren ?
hoe zit het dan met die tweede wereldoorlog foto he ?
maar noem jij mij maar gerust de sukkel hoor..
Dat vind ik het opvallendste... die wet S.2219 is gericht op het invoeren van bepaalde Kyoto-achtige milieu-maatregelen in de VS, dat tot nu toe juist niks wilde weten van erkenning van het Kyoto-protocol....quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?
JA Hoooooorrrrr .quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja ik noem jou inderdaad een ontzettende sukkel. Je hebt namelijk hélemaal geen verstand van dit onderwerp.
Sinds de jaren zeventig heeft de turbofan z'n intrede gedaan. Een motor die heel veel meer lucht verplaatst dan eerdere type motoren, dus ook grotere, en langer hangend blijvende contrails. Tel daarbij ook nog eens op dat het luchtverkeer de afgelopen decennia qua drukte natuurlijk ENORM is toegenomen.
Dus ja... Sukkel.
En het punt van het filmpje is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:04 schreef Detoxinox het volgende:
[..]
JA Hoooooorrrrr .
van alle fokkers moet ik weer net de Anthony treffen..
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Als die chemtrails nou juist bedoeld zijn om chemicalien over ons uit te strooien, waarom dan op zo'n grote hoogte, waar ze juist uren lang blijven hangen? En hoe onlogisch is het dat volgens de theorie allerlei zware chemicalien (polymeren, metalen) wel in de lucht blijven hangen, en condens (waterdruppeltjes...) niet?? It just doesn't make sense. Los van het feit dat er gewoon een sluitende meteorologische verklaring is.
Verder gaat die bill s2191, die in de OP genoemd wordt, helemaal niet over chem/contrails..!?
echt een kwaliteitstopic weer.
Sunscreen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als die chemtrails bedoeld zijn om 'n sunscreen aan te leggen?
Zou je er via die theorie wel 'n kwaliteitstopic van kunnen maken ?
jaá zonnescherm middels chemicaliën ... tegengaan van de opwarming. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |