Not again, zal je wel bedoelen, maar de enige die last heeft van een hersenspinsel, ben jij en diegene die het ontkennen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
Sure... daarom hebben ze het er ook over op Harvard websites.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
Het is zwakte van hun kant. Zij sluiten liever de ogen en vallen liever iedereen aan die dat niet doet, dan dat ze voor zichzelf onderzoek doen en hun eigen beoordelingsvermogen vertrouwen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:11 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.
Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Summers het volgende:
Ik heb er eens op gelet vliegtuigen die chemtrails sproeien , van 11.00 s'ochtends tot 1 uur s'middags was er een vliegtuig bezig met chemtrails sproeien , dat vliegtuig vloog heen en weer , je kon het dus met het oog volgen en dat vliegtuig was echt niet op doorreis of hij was de weg kwijt en cirkelde " toevallig" 2 uur lang rond op 1 plek en liet strepen achter waar je boter kaas en eieren op kon spelen .
Heel " toevallig " cirkelde die 2 uur lang ook een legervliegtuig mee .
Voor de mensen die het onzin vinden ....
IPV blabla roepen kan je ook heel SIMPEL eens in de lucht kijken en zien wat er gebeurd boven je hoofd !
met je eigen ogen , dan hoef je geen linkje te plaatsen van bijv skepsis maar gewoon je nek uitrekken .
pfff hoezo moet alles via via je hebt toch zelf zintuigen gekregen , het moet niet nog gekker worden .
Laten we di-hydroxy-mono-oxide niet vergeten, het belangrijkste bestanddeel van chemtrails! De gevaren:quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef Marcel76 het volgende:
Dat is de verklaring van normale contrails, niet van chemtrails die skepsis geeft. Hoe verklaar je de monsters dan met stoffen als barium, magnesium en titanium en cadnium? Barium veroorzaakt problemen als ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Cadnium zorgt voor: schade aan het centrale zenuwstelsel, schade aan het immuumsysteem, voortplantingsproblemen/onvruchtbaarheid, botbreuken, psychologische aandoeningen, mogelijke schade aan het DNA of veroorzaker van kanker (longkanker bij rokers).
bron: http://www.dhmo.orgquote:Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities. Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage. Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects. DHMO is a major component of acid rain. Gaseous DHMO can cause severe burns. Contributes to soil erosion.
Wat is precies jouw definitie van "wetenschappelijk"? Dat iemand veel wetenschappelijke termen gebruikt? Een betere definitie is dat iets wetenschappelijk aangetoond is en onafhankelijk door heel veel wetenschappers wereldwijd bevestigd is en onomstreden is, dat is echte wetenschap. In jouw link gaat die meneer ervan uit dat alle normale contrails na een paar minuten verdwijnen, terwijl "normale" contrails dagen kunnen blijven hangen, dat is wetenschappelijk volkomen aantoonbaar en logisch, dus die site klopt in ieder geval al van geen kanten, al bestaan chemtrails echt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Marcel76 het volgende:
Eén van de wtenschappelijke linken:
http://www.eqgen.nl/chemtrails_spiegelbeeld.html
Ze hebben gewoon eerlijk verteld dat ze een experiment met besproeing deden. Alsof ze dat zouden toegeven als de gehele chemtrails theorie zou kloppen en ze OOK wereldwijd menselijke gedachtes aan het beinvloeden zouden zijn daarmee? Nee, gewoon een test, net zoals gewassen ook besproeid worden.quote:Opvallend detail de Duitse overheid heeft inmiddels het bestaan van chemtrails bevestigd.
Waar staat in die linkjes dan iets over sproeien. Er wordt onderzoek gedaan naar de samenstelling van wolken en de invloed van aerosolen. Maar er wordt niet gerept over het zelf sproeien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sure... daarom hebben ze het er ook over op Harvard websites.
Bewust kortzichtigen
http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
Alsjeblieft zeg rasing , ga toch fietsen met je ideeen via via , ik heb er maanden op gelet en uren bekeken , fijn voor je dat je streepjes kan herkennen en voor de rest met je neus gaat staren naar letters op papier of een scherm die de waarheid wel even voor jou vertellen . ga je nu beweren dat mijn zintuigen me bedriegen ?quote:Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.
Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.quote:Op zondag 6 april 2008 09:21 schreef Wombcat het volgende:
Summers, misschien woon je onder (of bij) een wachttraject (ben even kwijt hoe het precies heet) voor vliegtuigen. Daar moeten ze rondjes (rechthoeken) vliegen in afwachting tot ze kunnen landen.
Die boter, kaas en eieren patronen komen simpelweg omdat vliegtuigen meestal over bepaalde trajcten vliegen. Door de wind verplaatsen hun contrails. Dat levert een boter,kaas en eieren patroon op.
Wombcat heeft het al gepost, maar het verdient nog een post naar mijn mening...quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sure... daarom hebben ze het er ook over op Harvard websites.
Bewust kortzichtigen
http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?quote:Op zondag 6 april 2008 09:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.
Nieuw? Er zijn al 30+ topics over geweest.quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef Schonedal het volgende:
Eindelijk weer eens een nieuwe complottheorie: de chemtrails.
Nogal ja. Zelfs naar meerdere verzoeken kunnen de personen die er in geloven geen duidelijk kenmerk geven waar je ze aan zou moeten herkennen. Puur ongefundeerde bangmakerij...quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Not again!!
jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Not again!!
Niet dus.quote:Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
Weet je wat ik een beetje vreemd vind.....
Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
wil laten neerkomen?
Wat ligt er plat dan?quote:Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef boomstick het volgende:
[..]
jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
Goede vraag. Stel nu dat de overheid echt ons zwakker wil maken met chemicalien, of ons denken beinvloeden. Het is zo veel makkelijker om gewoon wat stofjes in het drinkwater te gooien, ook veel efficienter. Zo komt het in ons kraanwater en ook in alle producten waar kraanwater in zit (praktisch alles dat we eten).quote:Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
Weet je wat ik een beetje vreemd vind.....
Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
wil laten neerkomen?
Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
Dus wat is het nut er dan nog van?
Uit die link:quote:Op zondag 6 april 2008 23:55 schreef Marcel76 het volgende:
Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:
http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
En daar gaat het gelijk fout. Contrails kunnen prima lang blijven hangen en wolken etc. vormen. De reden dat er niets achter die kruislingse patronen gezocht hoeft te worden lijkt me ondertussen wel duidelijk.quote:Wat is een chemtrail?
Een chemtrail heeft veel overeenkomsten met een contrail of condensstreep veroorzaakt door een vliegtuig onder bepaalde atmosferische en meteorologische omstandigheden. Echter, chemische trails of chemtrails schijnen een stuk langer zichtbaar te zijn en blijkbaar stapelen zij meer vochtigheid op dan contrails. In sommige gevallen veranderen chemtrails uiteindelijk zelfs in (kunstmatige) wolken vanwege de vochtigheid die ze absorberen. Daarnaast is het zo dat chemtrails van elkaar verschillen in hun vluchtpatroon van die van contrails, ze laten geen vluchttraject zien van punt A naar B, eerder kruiselingse patronen.
tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..quote:Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.
Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
Die begrijp jij anders ook voor geen meter, of je hebt het niet eens gelezen trollquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
Ik vind je UI tekenend voor dit topic.quote:Op zondag 6 april 2008 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?
Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
En alle luchtverkeersleiders ook!quote:Op maandag 7 april 2008 11:58 schreef L.Denninger het volgende:
Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
Evil bastards !
Echt? Heb je een foto of iets dergelijks, en een map met vliegroutes die volgens jou wel alles met het vliegverkeer te maken hebben? Dan kan ik ze vergelijken en kan ik zien of je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef Moondreamer het volgende:
De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.![]()
Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
Elk volwassen mens weet dat mijn boze mannen wolkjestheorie niet waar is.quote:Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Summers het volgende:
[..]
tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.quote:Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.
Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
quote:Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.
Ik weet niet wat je gebruikt, maar het lijkt aardig te werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |