abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57850980
Ik vraag me al een tijdje af wat er precies waar is van chemtrails? Voor een ieder die niet het verschil weet tussen contrails en chemtrails het volgende:
-Contrails zijn de normale bevroren gekristalisseerde waterdampen van een straaljager, die dunne witte strepen veroorzaken in het luchtruim en vanzelf redelijk snel op lossen.
-Chemtrails zouden chemische beproeien zijn tussen de normale uitlaatgassen in, die veel bredere witte strepen achter zich laten die uren blijven hangen en kunnen uitwaaieren tot één deken. Opvallend detail de Duitse overheid heeft inmiddels het bestaan van chemtrails bevestigd.
Eén van de wtenschappelijke linken:
http://www.eqgen.nl/chemtrails_spiegelbeeld.html
Achter iedere zin schuilt emotie.
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:29:04 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57851025
Not again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...

[ Bericht 5% gewijzigd door RemcoDelft op 05-04-2008 17:02:58 ]
censuur :O
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:35:32 #3
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851126
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
Not again, zal je wel bedoelen, maar de enige die last heeft van een hersenspinsel, ben jij en diegene die het ontkennen.
Wat "CHEMTRAILS" precies zijn, staat voor mij op de tweede plaats, maar dat ze sproeien is voor mij een feit.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_57851168
quote:
Nog again!!
Sure... daarom hebben ze het er ook over op Harvard websites.
Bewust kortzichtigen

http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
pi_57851169
Fijn dat je zo zeker van je zaak bent, ik ben dat minder, heb je de link al gelezen in zijn geheel? Bovendien heb ik ze zelf in februari ook nog gezien...

Anyway, ik hoop dat het fantasie is...maar waarom dan zoveel mensen die het bevestigen? Leven die allemaal in een droomwereld?
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:46:25 #6
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851305
Er zijn mensen die het niet willen zien, maar je hebt ook mensen die het niet kunnen zien en dat is typisch Nederlandse naieviteit, hebben ze hier veel last van.
Als hier iets niet "hard" bewezen wordt, is het onzin of complotdenkkerij, weet ik wat ze hier zoal verzinnen.
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_57851518
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:04:11 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57851552
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
censuur :O
pi_57851579
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:11:40 #10
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851684
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.
pi_57851725
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:11 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.
Het is zwakte van hun kant. Zij sluiten liever de ogen en vallen liever iedereen aan die dat niet doet, dan dat ze voor zichzelf onderzoek doen en hun eigen beoordelingsvermogen vertrouwen.

Schapen zijn het.
pi_57852071
Van skepsis.nl:

Meteorologen zien daarentegen niks verdachts in de lucht: zij weten dat contrails zich kunnen uitbreiden en dat ze wel twee dagen kunnen blijven bestaan. Een vliegtuigmotor produceert veel waterdamp, die op 10 km hoogte vrijwel meteen in ijskristallen verandert. Daarnaast wordt ook CO2 uitgestoten, wat minder plezierig is. De kristallen verdampen weer snel wanneer de lucht droog is of wanneer ze in een warmere luchtlaag afdalen. Maar bij een hoge luchtvochtigheid en speciaal wanneer er een weersomslag op til is, blijven ze hangen en kunnen ze uitgroeien tot een cirrusachtige bewolking, die vooral bestaat uit water dat al in de atmosfeer aanwezig was. Evenwijdige banen ontstaan wanneer meerdere vliegtuigen door dezelfde luchtcorridor passeren, waarbij de strepen soms door de wind afdrijven. Banen die elkaar kruisen, bevinden zich in werkelijkheid niet op dezelfde hoogte.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_57852904
Dat is de verklaring van normale contrails, niet van chemtrails die skepsis geeft. Hoe verklaar je de monsters dan met stoffen als barium, magnesium en titanium en cadnium? Barium veroorzaakt problemen als ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Cadnium zorgt voor: schade aan het centrale zenuwstelsel, schade aan het immuumsysteem, voortplantingsproblemen/onvruchtbaarheid, botbreuken, psychologische aandoeningen, mogelijke schade aan het DNA of veroorzaker van kanker (longkanker bij rokers).
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:51:32 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57853552
Ik heb er eens op gelet vliegtuigen die chemtrails sproeien , van 11.00 s'ochtends tot 1 uur s'middags was er een vliegtuig bezig met chemtrails sproeien , dat vliegtuig vloog heen en weer , je kon het dus met het oog volgen en dat vliegtuig was echt niet op doorreis of hij was de weg kwijt en cirkelde " toevallig" 2 uur lang rond op 1 plek en liet strepen achter waar je boter kaas en eieren op kon spelen .
Heel " toevallig " cirkelde die 2 uur lang ook een legervliegtuig mee .
Voor de mensen die het onzin vinden ....
IPV blabla roepen kan je ook heel SIMPEL eens in de lucht kijken en zien wat er gebeurd boven je hoofd !
met je eigen ogen , dan hoef je geen linkje te plaatsen van bijv skepsis maar gewoon je nek uitrekken .
pfff hoezo moet alles via via je hebt toch zelf zintuigen gekregen , het moet niet nog gekker worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 april 2008 @ 01:22:20 #15
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57862071
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Summers het volgende:
Ik heb er eens op gelet vliegtuigen die chemtrails sproeien , van 11.00 s'ochtends tot 1 uur s'middags was er een vliegtuig bezig met chemtrails sproeien , dat vliegtuig vloog heen en weer , je kon het dus met het oog volgen en dat vliegtuig was echt niet op doorreis of hij was de weg kwijt en cirkelde " toevallig" 2 uur lang rond op 1 plek en liet strepen achter waar je boter kaas en eieren op kon spelen .
Heel " toevallig " cirkelde die 2 uur lang ook een legervliegtuig mee .
Voor de mensen die het onzin vinden ....
IPV blabla roepen kan je ook heel SIMPEL eens in de lucht kijken en zien wat er gebeurd boven je hoofd !
met je eigen ogen , dan hoef je geen linkje te plaatsen van bijv skepsis maar gewoon je nek uitrekken .
pfff hoezo moet alles via via je hebt toch zelf zintuigen gekregen , het moet niet nog gekker worden .
Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.

Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 6 april 2008 @ 01:25:48 #16
41051 Rasing
pi_57862131
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef Marcel76 het volgende:
Dat is de verklaring van normale contrails, niet van chemtrails die skepsis geeft. Hoe verklaar je de monsters dan met stoffen als barium, magnesium en titanium en cadnium? Barium veroorzaakt problemen als ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Cadnium zorgt voor: schade aan het centrale zenuwstelsel, schade aan het immuumsysteem, voortplantingsproblemen/onvruchtbaarheid, botbreuken, psychologische aandoeningen, mogelijke schade aan het DNA of veroorzaker van kanker (longkanker bij rokers).
Laten we di-hydroxy-mono-oxide niet vergeten, het belangrijkste bestanddeel van chemtrails! De gevaren:
quote:
  • Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities.
  • Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage.
  • Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects.
  • DHMO is a major component of acid rain.
  • Gaseous DHMO can cause severe burns.
  • Contributes to soil erosion.
  • bron: http://www.dhmo.org
    pi_57863037
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Marcel76 het volgende:
    Eén van de wtenschappelijke linken:
    http://www.eqgen.nl/chemtrails_spiegelbeeld.html
    Wat is precies jouw definitie van "wetenschappelijk"? Dat iemand veel wetenschappelijke termen gebruikt? Een betere definitie is dat iets wetenschappelijk aangetoond is en onafhankelijk door heel veel wetenschappers wereldwijd bevestigd is en onomstreden is, dat is echte wetenschap. In jouw link gaat die meneer ervan uit dat alle normale contrails na een paar minuten verdwijnen, terwijl "normale" contrails dagen kunnen blijven hangen, dat is wetenschappelijk volkomen aantoonbaar en logisch, dus die site klopt in ieder geval al van geen kanten, al bestaan chemtrails echt.
    quote:
    Opvallend detail de Duitse overheid heeft inmiddels het bestaan van chemtrails bevestigd.
    Ze hebben gewoon eerlijk verteld dat ze een experiment met besproeing deden. Alsof ze dat zouden toegeven als de gehele chemtrails theorie zou kloppen en ze OOK wereldwijd menselijke gedachtes aan het beinvloeden zouden zijn daarmee? Nee, gewoon een test, net zoals gewassen ook besproeid worden.
    De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
    pi_57863749
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bewust kortzichtigen

Waar staat in die linkjes dan iets over sproeien. Er wordt onderzoek gedaan naar de samenstelling van wolken en de invloed van aerosolen. Maar er wordt niet gerept over het zelf sproeien.
    Kijk bijvoorbeeld eens goed naar de onderzoeksvragen op p. 9-10 van je tweede link.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2008 07:44:55 ]
      zondag 6 april 2008 @ 09:04:40 #19
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_57863869
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.

Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
    Alsjeblieft zeg rasing , ga toch fietsen met je ideeen via via , ik heb er maanden op gelet en uren bekeken , fijn voor je dat je streepjes kan herkennen en voor de rest met je neus gaat staren naar letters op papier of een scherm die de waarheid wel even voor jou vertellen . ga je nu beweren dat mijn zintuigen me bedriegen ? blijf jij lekker 2 sec ff nadenken en doe het af met boter kaas en eieren vliegroutes en blijf vooral alles BUITEN jezelf zoeken , wat zal jij ver komen .
    pi_57863932
    Summers, misschien woon je onder (of bij) een wachttraject (ben even kwijt hoe het precies heet) voor vliegtuigen. Daar moeten ze rondjes (rechthoeken) vliegen in afwachting tot ze kunnen landen.

Die boter, kaas en eieren patronen komen simpelweg omdat vliegtuigen meestal over bepaalde trajcten vliegen. Door de wind verplaatsen hun contrails. Dat levert een boter,kaas en eieren patroon op.
      zondag 6 april 2008 @ 09:32:49 #21
    41051 Rasing
    pi_57864007
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:21 schreef Wombcat het volgende:
    Summers, misschien woon je onder (of bij) een wachttraject (ben even kwijt hoe het precies heet) voor vliegtuigen. Daar moeten ze rondjes (rechthoeken) vliegen in afwachting tot ze kunnen landen.

Die boter, kaas en eieren patronen komen simpelweg omdat vliegtuigen meestal over bepaalde trajcten vliegen. Door de wind verplaatsen hun contrails. Dat levert een boter,kaas en eieren patroon op.
    Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.
    pi_57864072
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bewust kortzichtigen

Wombcat heeft het al gepost, maar het verdient nog een post naar mijn mening...

Heb je eigenlijk wel je links gelezen? Of bleef je bij het woord "forced" steken?

Deze twee links ondersteunen het chemtrail verhaal niet, lees ze nog maar eens na...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      Moderator zondag 6 april 2008 @ 10:43:58 #23
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_57864663
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:32 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.
    Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?

Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_57865773
    Eindelijk weer eens een nieuwe complottheorie: de chemtrails.
    Het middel tegen chemtrails -de chembusters- vind ik nog ongeloofwaardiger.
    Deze apparaten werken op orgone energie afkomstig van bergkristallen, ziedaar een niet functionerend middel tegen een niet bestaand gevaar, zoiets werkt altijd.
    pi_57865795
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef Schonedal het volgende:
    Eindelijk weer eens een nieuwe complottheorie: de chemtrails.
    Nieuw? Er zijn al 30+ topics over geweest.
    pi_57873114
    Weet je wat ik een beetje vreemd vind.....
    Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
    zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
    wil laten neerkomen?
    Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
    zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
    Dus wat is het nut er dan nog van?
    pi_57875928
    Er wordt in 1 keer voldoende chemische stoffen gesproeid om kleine hoeveelheden 'afval' in te dekken.
    Het wordt voornamelijk gebruikt om weerspatronen te beinvloeden en niet om ons te vergiftigen. Calcium chloride (CAC12) en silver iodide (Agl) zorgen dat het bijvoorbeeld eerder gaat regenen. Als deze stoffen uiteindelijk in de rivieren terecht komen is het alsnog een gevaar bv. bij inname de ziekte van Alzheimer. Lees ter bevestiging ook eens de link http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
      zondag 6 april 2008 @ 20:46:44 #28
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57876455
    quote:
    Not again!!
    Nogal ja. Zelfs naar meerdere verzoeken kunnen de personen die er in geloven geen duidelijk kenmerk geven waar je ze aan zou moeten herkennen. Puur ongefundeerde bangmakerij...
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 6 april 2008 @ 21:27:01 #29
    200510 boomstick
    10 inch beef, baby
    pi_57877324
    quote:
    Not again!!
    jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
    standing tall
    pi_57877393
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
    Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
    zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
    wil laten neerkomen?
    Niet dus.
      zondag 6 april 2008 @ 22:18:41 #31
    41051 Rasing
    pi_57878521
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef boomstick het volgende:

[..]

jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
    Wat ligt er plat dan?
      zondag 6 april 2008 @ 23:28:10 #32
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_57880196
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
    wil laten neerkomen?
    Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
    zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
    Dus wat is het nut er dan nog van?
    Goede vraag. Stel nu dat de overheid echt ons zwakker wil maken met chemicalien, of ons denken beinvloeden. Het is zo veel makkelijker om gewoon wat stofjes in het drinkwater te gooien, ook veel efficienter. Zo komt het in ons kraanwater en ook in alle producten waar kraanwater in zit (praktisch alles dat we eten).
    Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen met sproeivliegtuigjes.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_57880704
    Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
      maandag 7 april 2008 @ 00:09:44 #34
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_57880937
    Dat gebeurt dus zeker; chemicalien in voedsel, en inderdaad een stofje in het drinkwater heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht.

Als je dan inderdaad in conspiracy's gaat denken, dan zou er plotseling op een dag in één keer een gehele bevolking kunnen worden verziekt met een stof in het geleverde drinkwater.. op 1 dag, op de meest snelle manier. Maar dan zou je bijna moeten uitgaan van een complot om de wereldbevolking uit te roeien, en ja, ik heb documenten gezien die zich bezig hielden met die vorm van oorlogsvoering en planning... of ik het dan geloof is een tweede, de documententen waren wel authentiek en uit betrouwbare bron. Valt me wel zo nu en dan op dat de regering niet echt geïnteresseerd is in het welzijn van haar bevolking. Draadloos dit.. draadloos dat..UMTS masten erbij, vult weer lekker de kas van de gemeente... wat was het? 20.000 euro per jaar voor 1 enkele mast? Hoewel het op andere fronten ook weer soms beter lijkt te worden.

Dan het fenomeen chemtrails. Ben het voor het eerst 5 jaar geleden tegen gekomen op zo'n conspiracy site. Vervolgens ben ik er op gaan letten en inderdaad, je kunt er niet om heen, sommige trails zijn bizar breed gesluierd en blijven ook erg, erg lang hangen. Mijn vraag is dan ook.. ALS dat chemicaliën zijn.. waar waaien die dan helemaal naartoe. Dan zijn er nog de enorme tanks in een vliegtoestel. Dan zijn er nog de mensen die ze moeten vullen... de stof moet geproduceerd worden.. Lijkt me persoonlijk een te grote operatie om geheim te houden. En dan nog iets. Wie wil ons dan verzwakken? Dan gaan we waarschijnlijk weer uit van de Illuminati, Bilderbergersgroep.. ons koningklijk huis dus o.a.? Dan zitten zij toch ook zelf in de damp? Vind het inmiddels niet meer echt logisch.

Ik heb dus 4 jaar geleden contact gezocht met een kennis van mijn ouders die piloot is en al jaren vliegt. Ik stelde hem de simpele vraag: Is het u wel eens opgevallen dat er trails zijn die heel breed uitwaaieren en heel lang blijven hangen? Zijn dat soms andere trails dan de gewone contrails? De man keek me aan en antwoordde: " Beste, de duur van de aanwezigheid van een trail hangt simpelweg af van de hoogte waarop een vliegtuig zich beweegt". Ik heb het daar maar bij gelaten. Ik had alle aannames en voor mezelf ook een aantal antwoorden en dacht.. whatever, ik ga me verder bezig houden met een ander onderwerp.
    Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
      maandag 7 april 2008 @ 00:26:55 #35
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57881196
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 23:55 schreef Marcel76 het volgende:
    Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
    Uit die link:
    quote:
    Wat is een chemtrail?

Een chemtrail heeft veel overeenkomsten met een contrail of condensstreep veroorzaakt door een vliegtuig onder bepaalde atmosferische en meteorologische omstandigheden. Echter, chemische trails of chemtrails schijnen een stuk langer zichtbaar te zijn en blijkbaar stapelen zij meer vochtigheid op dan contrails. In sommige gevallen veranderen chemtrails uiteindelijk zelfs in (kunstmatige) wolken vanwege de vochtigheid die ze absorberen. Daarnaast is het zo dat chemtrails van elkaar verschillen in hun vluchtpatroon van die van contrails, ze laten geen vluchttraject zien van punt A naar B, eerder kruiselingse patronen.
    En daar gaat het gelijk fout. Contrails kunnen prima lang blijven hangen en wolken etc. vormen. De reden dat er niets achter die kruislingse patronen gezocht hoeft te worden lijkt me ondertussen wel duidelijk.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57881597
    Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
    elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
      maandag 7 april 2008 @ 07:27:16 #37
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_57882607
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
    Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
    elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
    tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
      † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 07:33:10 #38
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_57882637
    schopje BNW
    pi_57885525
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 17:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
    Die begrijp jij anders ook voor geen meter, of je hebt het niet eens gelezen troll
      maandag 7 april 2008 @ 11:46:33 #40
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57886037
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 10:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?

Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
    Ik vind je UI tekenend voor dit topic.
      maandag 7 april 2008 @ 11:58:54 #41
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_57886333
    Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
    Evil bastards !
    zzz
      maandag 7 april 2008 @ 12:10:02 #42
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57886547
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 11:58 schreef L.Denninger het volgende:
    Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
    Evil bastards !
    En alle luchtverkeersleiders ook!
      maandag 7 april 2008 @ 15:39:05 #43
    180856 Moondreamer
    Don't Lie To Me
    pi_57890364
    De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
    Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
      maandag 7 april 2008 @ 15:45:25 #44
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57890474
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef Moondreamer het volgende:
    De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
    Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
    Echt? Heb je een foto of iets dergelijks, en een map met vliegroutes die volgens jou wel alles met het vliegverkeer te maken hebben? Dan kan ik ze vergelijken en kan ik zien of je gelijk hebt.
    pi_57893899
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Summers het volgende:

[..]

tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
    Elk volwassen mens weet dat mijn boze mannen wolkjestheorie niet waar is.
    Maar niet elke volwassene kan in een keer zien of de chemtrailstheorie waar is of niet.
    Dat is het verschil ertussen. Maar naar mijn mening zie ik die twee hetzelfde, omdat ik in allebei
    niet geloof.
    Ik geloof best dat er in contrails/chemtrails vast wel chemicalien zitten. Maar wie kan bewijzen dat ze
    er bedoeld of juist onbedoeld in zitten?
      maandag 7 april 2008 @ 20:12:47 #46
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_57895942
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      maandag 7 april 2008 @ 23:15:20 #47
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_57900309
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.

Precies, Simpel voorbeeld waar veel mensen niet bij stil staan..
    Neem alleen onze verkeersborden eens bewust onder de loep, qua vorm en kleur.

Rood, blauw, rond, driehoek, voorrangsweg; ruitvorm (octahedron) + Geel...

Stoplicht:
    Groen = vrij
    Oranje = Attentie / keuze / mogelijk gevaar
    Rood = Verbod / gevaar

Om nog maar te zwijgen over subliminale beelden in films en commercials...

Logo Nederland 1: Rode ruit (Octahedron wederom = Lucht) in het iedere avond getoonde korte filmpje: allemaal zwevende ruitjes door de lucht...toeval?

Logo ABNAmro: Groen schild met gele driehoek = wortel2 generatie, dus: genereren met die handel; lucht omzetten, geld omzetten.

Logo Rabobank: mannetje stapt vanuit de oranje ( Oranje = occulte kleur zonnegod Egypte) 8-spaak (Saturnus) vanuit de (wortel)2 en vormt abstract met benen en schaduw wederom de beruchte ruit (Octahedron) dus weer genereren met die handel, geld moet rollen... Ja ja, banken zijn gek op die ruit, haha...

(oude) Logo KPN: Blauwe Ruit, generen met die handel.. groene vierkantjes onderin (net als ABNAmro) Kroontje erboven met een gekantelde Tau erop (doos op doos: Wij controleren alles!) Waar heb ik dit eerder gezien? Want wat staat er ook alweer (gekanteld) op de mijter van de paus? Mijter? Mijter zegt u? Ja ja, die wortel3, Vesica Pisces (vissenkop) vorm weet u wel weer? Vissen vorm? Dat Christen teken bedoelt u, die vis? Zouden die mensen uberhaupt snappen waar die Vesica vandaan komt? Mijter waar heb ik die mijter eerder gezien? Was dat niet die Kerel uit Spanje? Sinterklaas? Ja, die man met die staf weet u wel... staf? Ja! staf! Staat die niet op het 5 euro biljet verstopt in de achtergrond? Precies! Hey, is dat niet dat PHI ratio, of Gulden Snede ding? Ja ja, da's dus niet wortel2, wortel3 maar wortel 5! En zo is de cirkel weer rond.

Hey die gekke tovenaar uit Lord of the Rings had eerst zo'n domme houten stok en toen kwam ie terug uit de Dark Night of the Soul Hellfire, toen had ie z'n grootste zelfconfrontatie gehad en toen was ie opeens wit! Ja mooi he? Maar heb je z'n nieuwe staf gezien? Nou, dat was dus een hele dikke Vesica Pisces oftwel Christus vis! Back from the dead...haha.

Let maar niet op mij, ik ben gek.. ik zie ik zie wat jij niet ziet..

[ Bericht 2% gewijzigd door DaantjeF op 07-04-2008 23:24:57 ]
    Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
      maandag 7 april 2008 @ 23:41:48 #48
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_57900936
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

-vaag verhaal-
    Ik weet niet wat je gebruikt, maar het lijkt aardig te werken.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_57903956
    tvp
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_57912777
    Vergelijkings videos

Een vergelijking

Nog een vergelijking

Caught in the act

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')