abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57850980
Ik vraag me al een tijdje af wat er precies waar is van chemtrails? Voor een ieder die niet het verschil weet tussen contrails en chemtrails het volgende:
-Contrails zijn de normale bevroren gekristalisseerde waterdampen van een straaljager, die dunne witte strepen veroorzaken in het luchtruim en vanzelf redelijk snel op lossen.
-Chemtrails zouden chemische beproeien zijn tussen de normale uitlaatgassen in, die veel bredere witte strepen achter zich laten die uren blijven hangen en kunnen uitwaaieren tot één deken. Opvallend detail de Duitse overheid heeft inmiddels het bestaan van chemtrails bevestigd.
Eén van de wtenschappelijke linken:
http://www.eqgen.nl/chemtrails_spiegelbeeld.html
Achter iedere zin schuilt emotie.
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:29:04 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57851025
Not again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...

[ Bericht 5% gewijzigd door RemcoDelft op 05-04-2008 17:02:58 ]
censuur :O
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:35:32 #3
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851126
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
Not again, zal je wel bedoelen, maar de enige die last heeft van een hersenspinsel, ben jij en diegene die het ontkennen.
Wat "CHEMTRAILS" precies zijn, staat voor mij op de tweede plaats, maar dat ze sproeien is voor mij een feit.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_57851168
quote:
Nog again!!
Sure... daarom hebben ze het er ook over op Harvard websites.
Bewust kortzichtigen

http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
pi_57851169
Fijn dat je zo zeker van je zaak bent, ik ben dat minder, heb je de link al gelezen in zijn geheel? Bovendien heb ik ze zelf in februari ook nog gezien...

Anyway, ik hoop dat het fantasie is...maar waarom dan zoveel mensen die het bevestigen? Leven die allemaal in een droomwereld?
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:46:25 #6
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851305
Er zijn mensen die het niet willen zien, maar je hebt ook mensen die het niet kunnen zien en dat is typisch Nederlandse naieviteit, hebben ze hier veel last van.
Als hier iets niet "hard" bewezen wordt, is het onzin of complotdenkkerij, weet ik wat ze hier zoal verzinnen.
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_57851518
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:04:11 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57851552
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
censuur :O
pi_57851579
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Oja ik zie nu pas dat dit topic in "TRU" staat en niet in een serieus forum... Sorry, even vergeten dat hier alleen maar wanna-believers rondlopen...
je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:11:40 #10
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57851684
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.
pi_57851725
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:11 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen, zoals jij, met een opgeheven hoofd door het leven kunnen gaan en zeggen : perfect world, niets aan de hand.
Het is zwakte van hun kant. Zij sluiten liever de ogen en vallen liever iedereen aan die dat niet doet, dan dat ze voor zichzelf onderzoek doen en hun eigen beoordelingsvermogen vertrouwen.

Schapen zijn het.
pi_57852071
Van skepsis.nl:

Meteorologen zien daarentegen niks verdachts in de lucht: zij weten dat contrails zich kunnen uitbreiden en dat ze wel twee dagen kunnen blijven bestaan. Een vliegtuigmotor produceert veel waterdamp, die op 10 km hoogte vrijwel meteen in ijskristallen verandert. Daarnaast wordt ook CO2 uitgestoten, wat minder plezierig is. De kristallen verdampen weer snel wanneer de lucht droog is of wanneer ze in een warmere luchtlaag afdalen. Maar bij een hoge luchtvochtigheid en speciaal wanneer er een weersomslag op til is, blijven ze hangen en kunnen ze uitgroeien tot een cirrusachtige bewolking, die vooral bestaat uit water dat al in de atmosfeer aanwezig was. Evenwijdige banen ontstaan wanneer meerdere vliegtuigen door dezelfde luchtcorridor passeren, waarbij de strepen soms door de wind afdrijven. Banen die elkaar kruisen, bevinden zich in werkelijkheid niet op dezelfde hoogte.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_57852904
Dat is de verklaring van normale contrails, niet van chemtrails die skepsis geeft. Hoe verklaar je de monsters dan met stoffen als barium, magnesium en titanium en cadnium? Barium veroorzaakt problemen als ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Cadnium zorgt voor: schade aan het centrale zenuwstelsel, schade aan het immuumsysteem, voortplantingsproblemen/onvruchtbaarheid, botbreuken, psychologische aandoeningen, mogelijke schade aan het DNA of veroorzaker van kanker (longkanker bij rokers).
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:51:32 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57853552
Ik heb er eens op gelet vliegtuigen die chemtrails sproeien , van 11.00 s'ochtends tot 1 uur s'middags was er een vliegtuig bezig met chemtrails sproeien , dat vliegtuig vloog heen en weer , je kon het dus met het oog volgen en dat vliegtuig was echt niet op doorreis of hij was de weg kwijt en cirkelde " toevallig" 2 uur lang rond op 1 plek en liet strepen achter waar je boter kaas en eieren op kon spelen .
Heel " toevallig " cirkelde die 2 uur lang ook een legervliegtuig mee .
Voor de mensen die het onzin vinden ....
IPV blabla roepen kan je ook heel SIMPEL eens in de lucht kijken en zien wat er gebeurd boven je hoofd !
met je eigen ogen , dan hoef je geen linkje te plaatsen van bijv skepsis maar gewoon je nek uitrekken .
pfff hoezo moet alles via via je hebt toch zelf zintuigen gekregen , het moet niet nog gekker worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 april 2008 @ 01:22:20 #15
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57862071
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Summers het volgende:
Ik heb er eens op gelet vliegtuigen die chemtrails sproeien , van 11.00 s'ochtends tot 1 uur s'middags was er een vliegtuig bezig met chemtrails sproeien , dat vliegtuig vloog heen en weer , je kon het dus met het oog volgen en dat vliegtuig was echt niet op doorreis of hij was de weg kwijt en cirkelde " toevallig" 2 uur lang rond op 1 plek en liet strepen achter waar je boter kaas en eieren op kon spelen .
Heel " toevallig " cirkelde die 2 uur lang ook een legervliegtuig mee .
Voor de mensen die het onzin vinden ....
IPV blabla roepen kan je ook heel SIMPEL eens in de lucht kijken en zien wat er gebeurd boven je hoofd !
met je eigen ogen , dan hoef je geen linkje te plaatsen van bijv skepsis maar gewoon je nek uitrekken .
pfff hoezo moet alles via via je hebt toch zelf zintuigen gekregen , het moet niet nog gekker worden .
Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.

Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 6 april 2008 @ 01:25:48 #16
41051 Rasing
pi_57862131
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef Marcel76 het volgende:
Dat is de verklaring van normale contrails, niet van chemtrails die skepsis geeft. Hoe verklaar je de monsters dan met stoffen als barium, magnesium en titanium en cadnium? Barium veroorzaakt problemen als ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Cadnium zorgt voor: schade aan het centrale zenuwstelsel, schade aan het immuumsysteem, voortplantingsproblemen/onvruchtbaarheid, botbreuken, psychologische aandoeningen, mogelijke schade aan het DNA of veroorzaker van kanker (longkanker bij rokers).
Laten we di-hydroxy-mono-oxide niet vergeten, het belangrijkste bestanddeel van chemtrails! De gevaren:
quote:
  • Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities.
  • Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage.
  • Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects.
  • DHMO is a major component of acid rain.
  • Gaseous DHMO can cause severe burns.
  • Contributes to soil erosion.
  • bron: http://www.dhmo.org
    pi_57863037
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Marcel76 het volgende:
    Eén van de wtenschappelijke linken:
    http://www.eqgen.nl/chemtrails_spiegelbeeld.html
    Wat is precies jouw definitie van "wetenschappelijk"? Dat iemand veel wetenschappelijke termen gebruikt? Een betere definitie is dat iets wetenschappelijk aangetoond is en onafhankelijk door heel veel wetenschappers wereldwijd bevestigd is en onomstreden is, dat is echte wetenschap. In jouw link gaat die meneer ervan uit dat alle normale contrails na een paar minuten verdwijnen, terwijl "normale" contrails dagen kunnen blijven hangen, dat is wetenschappelijk volkomen aantoonbaar en logisch, dus die site klopt in ieder geval al van geen kanten, al bestaan chemtrails echt.
    quote:
    Opvallend detail de Duitse overheid heeft inmiddels het bestaan van chemtrails bevestigd.
    Ze hebben gewoon eerlijk verteld dat ze een experiment met besproeing deden. Alsof ze dat zouden toegeven als de gehele chemtrails theorie zou kloppen en ze OOK wereldwijd menselijke gedachtes aan het beinvloeden zouden zijn daarmee? Nee, gewoon een test, net zoals gewassen ook besproeid worden.
    De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
    pi_57863749
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bewust kortzichtigen

Waar staat in die linkjes dan iets over sproeien. Er wordt onderzoek gedaan naar de samenstelling van wolken en de invloed van aerosolen. Maar er wordt niet gerept over het zelf sproeien.
    Kijk bijvoorbeeld eens goed naar de onderzoeksvragen op p. 9-10 van je tweede link.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2008 07:44:55 ]
      zondag 6 april 2008 @ 09:04:40 #19
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_57863869
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.

Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
    Alsjeblieft zeg rasing , ga toch fietsen met je ideeen via via , ik heb er maanden op gelet en uren bekeken , fijn voor je dat je streepjes kan herkennen en voor de rest met je neus gaat staren naar letters op papier of een scherm die de waarheid wel even voor jou vertellen . ga je nu beweren dat mijn zintuigen me bedriegen ? blijf jij lekker 2 sec ff nadenken en doe het af met boter kaas en eieren vliegroutes en blijf vooral alles BUITEN jezelf zoeken , wat zal jij ver komen .
    pi_57863932
    Summers, misschien woon je onder (of bij) een wachttraject (ben even kwijt hoe het precies heet) voor vliegtuigen. Daar moeten ze rondjes (rechthoeken) vliegen in afwachting tot ze kunnen landen.

Die boter, kaas en eieren patronen komen simpelweg omdat vliegtuigen meestal over bepaalde trajcten vliegen. Door de wind verplaatsen hun contrails. Dat levert een boter,kaas en eieren patroon op.
      zondag 6 april 2008 @ 09:32:49 #21
    41051 Rasing
    pi_57864007
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:21 schreef Wombcat het volgende:
    Summers, misschien woon je onder (of bij) een wachttraject (ben even kwijt hoe het precies heet) voor vliegtuigen. Daar moeten ze rondjes (rechthoeken) vliegen in afwachting tot ze kunnen landen.

Die boter, kaas en eieren patronen komen simpelweg omdat vliegtuigen meestal over bepaalde trajcten vliegen. Door de wind verplaatsen hun contrails. Dat levert een boter,kaas en eieren patroon op.
    Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.
    pi_57864072
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bewust kortzichtigen

Wombcat heeft het al gepost, maar het verdient nog een post naar mijn mening...

Heb je eigenlijk wel je links gelezen? Of bleef je bij het woord "forced" steken?

Deze twee links ondersteunen het chemtrail verhaal niet, lees ze nog maar eens na...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      Moderator zondag 6 april 2008 @ 10:43:58 #23
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_57864663
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 09:32 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dapper. Maar helaas, Summers is alwetend. Haar zintuigen zijn onfeilbaar.
    Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?

Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_57865773
    Eindelijk weer eens een nieuwe complottheorie: de chemtrails.
    Het middel tegen chemtrails -de chembusters- vind ik nog ongeloofwaardiger.
    Deze apparaten werken op orgone energie afkomstig van bergkristallen, ziedaar een niet functionerend middel tegen een niet bestaand gevaar, zoiets werkt altijd.
    pi_57865795
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef Schonedal het volgende:
    Eindelijk weer eens een nieuwe complottheorie: de chemtrails.
    Nieuw? Er zijn al 30+ topics over geweest.
    pi_57873114
    Weet je wat ik een beetje vreemd vind.....
    Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
    zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
    wil laten neerkomen?
    Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
    zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
    Dus wat is het nut er dan nog van?
    pi_57875928
    Er wordt in 1 keer voldoende chemische stoffen gesproeid om kleine hoeveelheden 'afval' in te dekken.
    Het wordt voornamelijk gebruikt om weerspatronen te beinvloeden en niet om ons te vergiftigen. Calcium chloride (CAC12) en silver iodide (Agl) zorgen dat het bijvoorbeeld eerder gaat regenen. Als deze stoffen uiteindelijk in de rivieren terecht komen is het alsnog een gevaar bv. bij inname de ziekte van Alzheimer. Lees ter bevestiging ook eens de link http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
      zondag 6 april 2008 @ 20:46:44 #28
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57876455
    quote:
    Not again!!
    Nogal ja. Zelfs naar meerdere verzoeken kunnen de personen die er in geloven geen duidelijk kenmerk geven waar je ze aan zou moeten herkennen. Puur ongefundeerde bangmakerij...
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 6 april 2008 @ 21:27:01 #29
    200510 boomstick
    10 inch beef, baby
    pi_57877324
    quote:
    Not again!!
    jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
    standing tall
    pi_57877393
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
    Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
    zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
    wil laten neerkomen?
    Niet dus.
      zondag 6 april 2008 @ 22:18:41 #31
    41051 Rasing
    pi_57878521
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef boomstick het volgende:

[..]

jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
    Wat ligt er plat dan?
      zondag 6 april 2008 @ 23:28:10 #32
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_57880196
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
    wil laten neerkomen?
    Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
    zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
    Dus wat is het nut er dan nog van?
    Goede vraag. Stel nu dat de overheid echt ons zwakker wil maken met chemicalien, of ons denken beinvloeden. Het is zo veel makkelijker om gewoon wat stofjes in het drinkwater te gooien, ook veel efficienter. Zo komt het in ons kraanwater en ook in alle producten waar kraanwater in zit (praktisch alles dat we eten).
    Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen met sproeivliegtuigjes.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_57880704
    Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
      maandag 7 april 2008 @ 00:09:44 #34
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_57880937
    Dat gebeurt dus zeker; chemicalien in voedsel, en inderdaad een stofje in het drinkwater heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht.

Als je dan inderdaad in conspiracy's gaat denken, dan zou er plotseling op een dag in één keer een gehele bevolking kunnen worden verziekt met een stof in het geleverde drinkwater.. op 1 dag, op de meest snelle manier. Maar dan zou je bijna moeten uitgaan van een complot om de wereldbevolking uit te roeien, en ja, ik heb documenten gezien die zich bezig hielden met die vorm van oorlogsvoering en planning... of ik het dan geloof is een tweede, de documententen waren wel authentiek en uit betrouwbare bron. Valt me wel zo nu en dan op dat de regering niet echt geïnteresseerd is in het welzijn van haar bevolking. Draadloos dit.. draadloos dat..UMTS masten erbij, vult weer lekker de kas van de gemeente... wat was het? 20.000 euro per jaar voor 1 enkele mast? Hoewel het op andere fronten ook weer soms beter lijkt te worden.

Dan het fenomeen chemtrails. Ben het voor het eerst 5 jaar geleden tegen gekomen op zo'n conspiracy site. Vervolgens ben ik er op gaan letten en inderdaad, je kunt er niet om heen, sommige trails zijn bizar breed gesluierd en blijven ook erg, erg lang hangen. Mijn vraag is dan ook.. ALS dat chemicaliën zijn.. waar waaien die dan helemaal naartoe. Dan zijn er nog de enorme tanks in een vliegtoestel. Dan zijn er nog de mensen die ze moeten vullen... de stof moet geproduceerd worden.. Lijkt me persoonlijk een te grote operatie om geheim te houden. En dan nog iets. Wie wil ons dan verzwakken? Dan gaan we waarschijnlijk weer uit van de Illuminati, Bilderbergersgroep.. ons koningklijk huis dus o.a.? Dan zitten zij toch ook zelf in de damp? Vind het inmiddels niet meer echt logisch.

Ik heb dus 4 jaar geleden contact gezocht met een kennis van mijn ouders die piloot is en al jaren vliegt. Ik stelde hem de simpele vraag: Is het u wel eens opgevallen dat er trails zijn die heel breed uitwaaieren en heel lang blijven hangen? Zijn dat soms andere trails dan de gewone contrails? De man keek me aan en antwoordde: " Beste, de duur van de aanwezigheid van een trail hangt simpelweg af van de hoogte waarop een vliegtuig zich beweegt". Ik heb het daar maar bij gelaten. Ik had alle aannames en voor mezelf ook een aantal antwoorden en dacht.. whatever, ik ga me verder bezig houden met een ander onderwerp.
    Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
      maandag 7 april 2008 @ 00:26:55 #35
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57881196
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 23:55 schreef Marcel76 het volgende:
    Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
    Uit die link:
    quote:
    Wat is een chemtrail?

Een chemtrail heeft veel overeenkomsten met een contrail of condensstreep veroorzaakt door een vliegtuig onder bepaalde atmosferische en meteorologische omstandigheden. Echter, chemische trails of chemtrails schijnen een stuk langer zichtbaar te zijn en blijkbaar stapelen zij meer vochtigheid op dan contrails. In sommige gevallen veranderen chemtrails uiteindelijk zelfs in (kunstmatige) wolken vanwege de vochtigheid die ze absorberen. Daarnaast is het zo dat chemtrails van elkaar verschillen in hun vluchtpatroon van die van contrails, ze laten geen vluchttraject zien van punt A naar B, eerder kruiselingse patronen.
    En daar gaat het gelijk fout. Contrails kunnen prima lang blijven hangen en wolken etc. vormen. De reden dat er niets achter die kruislingse patronen gezocht hoeft te worden lijkt me ondertussen wel duidelijk.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57881597
    Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
    elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
      maandag 7 april 2008 @ 07:27:16 #37
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_57882607
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
    Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
    elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
    tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
      † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 07:33:10 #38
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_57882637
    schopje BNW
    pi_57885525
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 17:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
    Die begrijp jij anders ook voor geen meter, of je hebt het niet eens gelezen troll
      maandag 7 april 2008 @ 11:46:33 #40
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57886037
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 10:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?

Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
    Ik vind je UI tekenend voor dit topic.
      maandag 7 april 2008 @ 11:58:54 #41
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_57886333
    Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
    Evil bastards !
    zzz
      maandag 7 april 2008 @ 12:10:02 #42
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57886547
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 11:58 schreef L.Denninger het volgende:
    Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
    Evil bastards !
    En alle luchtverkeersleiders ook!
      maandag 7 april 2008 @ 15:39:05 #43
    180856 Moondreamer
    Don't Lie To Me
    pi_57890364
    De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
    Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
      maandag 7 april 2008 @ 15:45:25 #44
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57890474
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef Moondreamer het volgende:
    De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
    Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
    Echt? Heb je een foto of iets dergelijks, en een map met vliegroutes die volgens jou wel alles met het vliegverkeer te maken hebben? Dan kan ik ze vergelijken en kan ik zien of je gelijk hebt.
    pi_57893899
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Summers het volgende:

[..]

tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
    Elk volwassen mens weet dat mijn boze mannen wolkjestheorie niet waar is.
    Maar niet elke volwassene kan in een keer zien of de chemtrailstheorie waar is of niet.
    Dat is het verschil ertussen. Maar naar mijn mening zie ik die twee hetzelfde, omdat ik in allebei
    niet geloof.
    Ik geloof best dat er in contrails/chemtrails vast wel chemicalien zitten. Maar wie kan bewijzen dat ze
    er bedoeld of juist onbedoeld in zitten?
      maandag 7 april 2008 @ 20:12:47 #46
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_57895942
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      maandag 7 april 2008 @ 23:15:20 #47
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_57900309
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.

Precies, Simpel voorbeeld waar veel mensen niet bij stil staan..
    Neem alleen onze verkeersborden eens bewust onder de loep, qua vorm en kleur.

Rood, blauw, rond, driehoek, voorrangsweg; ruitvorm (octahedron) + Geel...

Stoplicht:
    Groen = vrij
    Oranje = Attentie / keuze / mogelijk gevaar
    Rood = Verbod / gevaar

Om nog maar te zwijgen over subliminale beelden in films en commercials...

Logo Nederland 1: Rode ruit (Octahedron wederom = Lucht) in het iedere avond getoonde korte filmpje: allemaal zwevende ruitjes door de lucht...toeval?

Logo ABNAmro: Groen schild met gele driehoek = wortel2 generatie, dus: genereren met die handel; lucht omzetten, geld omzetten.

Logo Rabobank: mannetje stapt vanuit de oranje ( Oranje = occulte kleur zonnegod Egypte) 8-spaak (Saturnus) vanuit de (wortel)2 en vormt abstract met benen en schaduw wederom de beruchte ruit (Octahedron) dus weer genereren met die handel, geld moet rollen... Ja ja, banken zijn gek op die ruit, haha...

(oude) Logo KPN: Blauwe Ruit, generen met die handel.. groene vierkantjes onderin (net als ABNAmro) Kroontje erboven met een gekantelde Tau erop (doos op doos: Wij controleren alles!) Waar heb ik dit eerder gezien? Want wat staat er ook alweer (gekanteld) op de mijter van de paus? Mijter? Mijter zegt u? Ja ja, die wortel3, Vesica Pisces (vissenkop) vorm weet u wel weer? Vissen vorm? Dat Christen teken bedoelt u, die vis? Zouden die mensen uberhaupt snappen waar die Vesica vandaan komt? Mijter waar heb ik die mijter eerder gezien? Was dat niet die Kerel uit Spanje? Sinterklaas? Ja, die man met die staf weet u wel... staf? Ja! staf! Staat die niet op het 5 euro biljet verstopt in de achtergrond? Precies! Hey, is dat niet dat PHI ratio, of Gulden Snede ding? Ja ja, da's dus niet wortel2, wortel3 maar wortel 5! En zo is de cirkel weer rond.

Hey die gekke tovenaar uit Lord of the Rings had eerst zo'n domme houten stok en toen kwam ie terug uit de Dark Night of the Soul Hellfire, toen had ie z'n grootste zelfconfrontatie gehad en toen was ie opeens wit! Ja mooi he? Maar heb je z'n nieuwe staf gezien? Nou, dat was dus een hele dikke Vesica Pisces oftwel Christus vis! Back from the dead...haha.

Let maar niet op mij, ik ben gek.. ik zie ik zie wat jij niet ziet..

[ Bericht 2% gewijzigd door DaantjeF op 07-04-2008 23:24:57 ]
      maandag 7 april 2008 @ 23:41:48 #48
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_57900936
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

-vaag verhaal-
    Ik weet niet wat je gebruikt, maar het lijkt aardig te werken.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_57903956
    tvp
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_57912777
    Vergelijkings videos

Een vergelijking

Nog een vergelijking

Caught in the act

pi_57914092
    Jeuj gaan we weer!

zie eventueel het andere topic wat nogsteeds open is voor ontkrachting van alle geruchten rondom zogenaamde chemtrails:
    het zijn dus chemtrails en GEEN contrails
    pi_57914228
    quote:
    Op zaterdag 5 april 200817:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Blijkbaar kun jíj dat niet, want in dat artikel wordt met geen woord gerept over chemtrails, het gaat over een onderzoek naar gewone, alledaagse cumulus-wolken
      dinsdag 8 april 2008 @ 19:23:53 #53
    52357 Lambiekje
    pi_57916326
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:19 schreef mcDavid het volgende:
    Jeuj gaan we weer!

zie eventueel het andere topic wat nogsteeds open is voor ontkrachting van alle geruchten rondom zogenaamde chemtrails:
    het zijn dus chemtrails en GEEN contrails
    Knul er valt NIETS te ontkrachten. UK, USA en Duitsland hebben toegegeven het te doen. Dat jy het nog steeds niet wil geloven is jouw naieve onwetenheid.Glasharde denial.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_57916649
    quote:
    Op dinsdag 8 april 200819:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Knul er valt NIETS te ontkrachten. UK, USA en Duitsland hebben toegegeven het te doen. Dat jy het nog steeds niet wil geloven is jouw naieve onwetenheid.Glasharde denial.
    Die hebben toegegeven militaire/kleinschalige experimenten te doen. Dat is iets compleet anders. Zoals ook al gezegd in het vorige topic:
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die links gaan beide over militaire experimenten, en hebben niets met grootschalig gebruik danwel met burgerluchtvaart te maken.

Dat het leger nog wel eens gevaarlijke dingen uit een vliegtuig wil laten vallen, is toch wel redelijk algemeen bekend lijkt me zo.
    Maar er valt idd niets te ontkrachten, want er bestaat ook niets
      dinsdag 8 april 2008 @ 19:38:44 #55
    52357 Lambiekje
    pi_57916716
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die hebben toegegeven militaire/kleinschalige experimenten te doen. Dat is iets compleet anders. Zoals ook al gezegd in het vorige topic:
    [..]

Maar er valt idd niets te ontkrachten, want er bestaat ook niets
    Zucht.
      dinsdag 8 april 2008 @ 19:55:58 #56
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57917085
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zucht.
    QFT. Echt irritant, die opdringerige conspiracydenkers.
    pi_57917120
    quote:
    Op dinsdag 8 april 200819:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zucht.
    Goed weerwoord
    pi_57922206
    Als je het onderwerp irritant vindt, wat doe je dan in de rubriek "The truth is in here."? Stel dat çhemtrails echt waar zijn, dan worden we als mieren verdelgd en we accepteren het ook nog. Als chemtrails niet waar zijn, dan zou ik wel hééél erg graag en snel een verklaring willen hebben over de gifhoudende monsters die in labaratoriums onderzocht zijn, dit komt echt niet uit de normale uitlaatgassen van een straaljager. Al met al, het wordt tijd voor actie, zolang er geen duidelijkheid geschept wordt over dit onderwerp, geeft ik ze het nadeel van de twijfel.
      woensdag 9 april 2008 @ 00:26:22 #59
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_57924998
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef dubidub het volgende:

[..]

QFT. Echt irritant, die opdringerige conspiracydenkers.
    je zoekt het zelf op. Niemand vraagt je om je pc aan te zetten, te surfen naar fok en naar rubriek BNW te gaan.
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
      woensdag 9 april 2008 @ 00:55:55 #60
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_57925482
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

je zoekt het zelf op. Niemand vraagt je om je pc aan te zetten, te surfen naar fok en naar rubriek BNW te gaan.
    pi_57925697
    quote:
    Op dinsdag 8 april 200822:54 schreef Marcel76 het volgende:
    Als je het onderwerp irritant vindt, wat doe je dan in de rubriek "The truth is in here."? Stel dat çhemtrails echt waar zijn, dan worden we als mieren verdelgd en we accepteren het ook nog. Als chemtrails niet waar zijn, dan zou ik wel hééél erg graag en snel een verklaring willen hebben over de gifhoudende monsters die in labaratoriums onderzocht zijn, dit komt echt niet uit de normale uitlaatgassen van een straaljager. Al met al, het wordt tijd voor actie, zolang er geen duidelijkheid geschept wordt over dit onderwerp, geeft ik ze het nadeel van de twijfel.
    Vertel eens, welke gifhoudende monsters precies?

Die boven Corus in ijmuiden?
    pi_57926844
    pi_57927922
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 07:31 schreef Marcel76 het volgende:
    Check http://www.ncbi.nlm.nih.gov
    Heb je ook nog een specifiek onderzoek of begrijp je zoals je zo vaak tegenkomt bij aanhangers van deze idiote theorie weer eens niet wat er staat?
      woensdag 9 april 2008 @ 09:35:53 #64
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57928096
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ach, ik reageer hetzelfde als degene die 'zucht' typt.
    quote:
    Waar moet ik naar kijken? Ik zie het nationaal centrum voor biotechnologische informatie voor me en zoeken op Chemtrail levert niets op.
      woensdag 9 april 2008 @ 09:37:18 #65
    52357 Lambiekje
    pi_57928123
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef Marcel76 het volgende:
    precies en zeker omdat bepaalde regeringen toe hebben gegeve het te doen (of zo gezegd hebben gedaan).
    pi_57928894
    quote:
    Help me even op weg a.u.b., ik zie even niet wat je bedoelt...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      woensdag 9 april 2008 @ 18:15:05 #67
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57938982
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

precies en zeker omdat bepaalde regeringen toe hebben gegeve het te doen (of zo gezegd hebben gedaan).
    Die mag je toch nog een keer uitleggen. Zijn toch best veel mensen die dat er toch echt niet in lezen.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57941511

[ Bericht 100% gewijzigd door Marcel76 op 09-04-2008 20:09:18 ]
      woensdag 9 april 2008 @ 20:08:00 #69
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57941604
    Video is niet beschikbaar.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57941776
    Herstel. bekijk dit filmpje voor makkelijkere uitleg:
      woensdag 9 april 2008 @ 20:15:16 #71
    156145 Lucifer_Doosje
    Licht ontvlambaar
    pi_57941793
    Ah gezellig, nog zo'n topic
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
      woensdag 9 april 2008 @ 20:22:28 #72
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57941973
    Dus? Het is zo te zien weer de gebruikelijke onzin.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57942246
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:
    Dus? Het is zo te zien weer de gebruikelijke onzin.
    Dit is een lokaal officieel lokaal nieuwsstation in de V.S., niet de buurman die aan de LSD zit en dacht dat ie zonet Elvis Presley in de supermarkt tegenkwam. ***ZUCHT***
    pi_57942683
    quote:
    Op woensdag 9 april 200820:31 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

Dit is een lokaal officieel lokaal nieuwsstation in de V.S., niet de buurman die aan de LSD zit en dacht dat ie zonet Elvis Presley in de supermarkt tegenkwam. ***ZUCHT***
    Oeh, een mannetje met een potje met water waar barium in zit.
    Ja nee, we kunnen er niet meer onderuit! Chemtrails zijn echt!

_!
    Komop in het filmpje zelf wordt al gezegd dat het onmogelijk is de bron vast te stellen, en aan het einde dat er bij het "Poison Control Center" geen énkele klacht is binnengekomen over barium.

Overigens, je zei net dat het enige doel van chemtrails is het weer beinvloeden. Dit filmpje rept alleen maar geheime overheids-testen op het publiek. Wat is het nou?
    pi_57942802
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Oeh, een mannetje met een potje met water waar barium in zit.
    Ja nee, we kunnen er niet meer onderuit! Chemtrails zijn echt! [ afbeelding ]

_!
    Komop in het filmpje zelf wordt al gezegd dat het onmogelijk is de bron vast te stellen, en aan het einde dat er bij het "Poison Control Center" geen énkele klacht is binnengekomen over barium.

Overigens, je zei net dat het enige doel van chemtrails is het weer beinvloeden. Dit filmpje rept alleen maar geheime overheids-testen op het publiek. Wat is het nou?
    Ik zit niet bij de betrokken mensen die precies weten waarom het gebeurt, het heeft sowieso met weersinvloeden te maken en dat gebruiken ze als excuus voor het grotere drama...dus beide
      woensdag 9 april 2008 @ 20:56:05 #76
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57942835
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

Ik zit niet bij de betrokken mensen die precies weten waarom het gebeurt, het heeft sowieso met weersinvloeden te maken en dat gebruiken ze als excuus voor het grotere drama...dus beide
    Dus je weet niet waarom het gebeurt, maar je weet wel sowieso dat het met weersinvloeden te maken heeft.
      woensdag 9 april 2008 @ 21:08:14 #77
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57943095
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 20:31 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

En jij vertrouwt de nieuwszenders met wetenschappelijke zaken?
    Ze doen in dat filmpje een aantal uitspraken die simpelweg niet kloppen of onmogelijk zijn. Dan hou je niet veel betrouwbaarheid meer over.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57943893
    quote:
    Op woensdag 9 april 200820:54 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

Je spreekt nu regelrecht tegen wat je in een van je eerste posts van dit topic beweerde.
    quote:
    Op zondag 6 april 200820:23 schreef Marcel76 het volgende:
    Er wordt in 1 keer voldoende chemische stoffen gesproeid om kleine hoeveelheden 'afval' in te dekken.
    Het wordt voornamelijk gebruikt om weerspatronen te beinvloeden en niet om ons te vergiftigen. Calcium chloride (CAC12) en silver iodide (Agl) zorgen dat het bijvoorbeeld eerder gaat regenen. Als deze stoffen uiteindelijk in de rivieren terecht komen is het alsnog een gevaar bv. bij inname de ziekte van Alzheimer. Lees ter bevestiging ook eens de link http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
    Geeft niet hoor. We gaan gewoon door. Kom maar met het volgende zogenaamde bewijsstuk.
    pi_57943939
    quote:
    Op woensdag 9 april 200820:56 schreef dubidub het volgende:

[..]

Dus je weet niet waarom het gebeurt, maar je weet wel sowieso dat het met weersinvloeden te maken heeft.
    Sja één van de symptonen van complotten he. Niemand weet precies wat er gebeurt en waarom, maar iedereen weet zeker dat de gevolgen zéér ernstig zijn.
      woensdag 9 april 2008 @ 21:52:56 #80
    52357 Lambiekje
    pi_57944248
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 20:31 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om tegen A-tuinhek in te gaan. Hij is hier om structureel niet op de materie in te gaan en is doelbewust hier de boel aan het stangen en verzieken. Of het nu Chemtrails, 911 of CO2 is ... meneer loopt zielig te doen. Maar ik denk dan het gewoon rationele onkunde is. Dat is niet opzich niet erg, maar structureel weigeren om maar ook iets van documenten en docus en filmpjes te bekijken wordt het toch wel irritant. Het is een trol zonder enig kennis van wat dan ook en dan ook nog eens geen debunkkwaliteiten.

Overigens zegt het mij wel genoeg dat er al minstens 40 topics over Chemtrails (op dit forum) zijn. Er is iets gaande in de lucht. Maar wat en waarom. Duizenden en duizende videootjes op YouTube. Gros van de mensen zijn zo blind voor wat er rondom hun gebeurd.

Maar ik denk dat het in een groter plaatje moet zien. Er wordt gesuggereerd dat chemtrails een soort van schild is tegen de zon, tenminste volgens een USA leerboek op college. Maar ik denk dat de autoriteiten zich aan het voorbereiden zijn op de naderende Niburu (?!), de bekende onbekende planeet. Die na een duizelingwekkende elipsbaan weer eens bij ons in de buurt komt. Vandaar ook de rare klimaat effecten >> extra gravitale krachten. Anderzijds past het in het plaatje van HAARP, mindcontrol en depopulatie. En derde optie is het controleren en beheren van het weer, ook middels HAARP.

Ik heb overigens nog geen onderwerp in Truth of BNW waar (echt) series op de dissidente kant wordt in gegaan. Mensen blijven structureel hameren op de overbekende orthodoxe waarheid. Die iedereen al wel kent. En als er in NWS ook maar een verkeerd woord valt wordt het automatisch verplaatst naar BNW. Echt de massa WIL en MAG de waarheid niet horen. Er is wel degelijk een probleem met persvrijheid in dit verdomde banenenrepubliek. Overal wordt confronterende artikelen weggemoffeld op de bekende blogs. Ik heb zo het idee dat er een bewegings is, om elke stap die gezet wordt om wakker te worden, wordt dicht getrapt. Het past precies in de 3 faces van een waarheid. Er zijn maar een paar die serieus meegaan in stellingen of zich enigszins wil verdiepen in de andere kant van zaken.
      woensdag 9 april 2008 @ 21:56:12 #81
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57944333
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om tegen A-tuinhek in te gaan. Hij is hier om structureel niet op de materie in te gaan en is doelbewust hier de boel aan het stangen en verzieken. Of het nu Chemtrails, 911 of CO2 is ... meneer loopt zielig te doen. Maar ik denk dan het gewoon rationele onkunde is. Dat is niet opzich niet erg, maar structureel weigeren om maar ook iets van documenten en docus en filmpjes te bekijken wordt het toch wel irritant. Het is een trol zonder enig kennis van wat dan ook en dan ook nog eens geen debunkkwaliteiten.

Overigens zegt het mij wel genoeg dat er al minstens 40 topics over Chemtrails (op dit forum) zijn. Er is iets gaande in de lucht. Maar wat en waarom. Duizenden en duizende videootjes op YouTube. Gros van de mensen zijn zo blind voor wat er rondom hun gebeurd.

Maar ik denk dat het in een groter plaatje moet zien. Er wordt gesuggereerd dat chemtrails een soort van schild is tegen de zon, tenminste volgens een USA leerboek op college. Maar ik denk dat de autoriteiten zich aan het voorbereiden zijn op de naderende Niburu (?!), de bekende onbekende planeet. Die na een duizelingwekkende elipsbaan weer eens bij ons in de buurt komt. Vandaar ook de rare klimaat effecten >> extra gravitale krachten. Anderzijds past het in het plaatje van HAARP, mindcontrol en depopulatie. En derde optie is het controleren en beheren van het weer, ook middels HAARP.

Ik heb overigens nog geen onderwerp in Truth of BNW waar (echt) series op de dissidente kant wordt in gegaan. Mensen blijven structureel hameren op de overbekende orthodoxe waarheid. Die iedereen al wel kent. En als er in NWS ook maar een verkeerd woord valt wordt het automatisch verplaatst naar BNW. Echt de massa WIL en MAG de waarheid niet horen. Er is wel degelijk een probleem met persvrijheid in dit verdomde banenenrepubliek. Overal wordt confronterende artikelen weggemoffeld op de bekende blogs. Ik heb zo het idee dat er een bewegings is, om elke stap die gezet wordt om wakker te worden, wordt dicht getrapt. Het past precies in de 3 faces van een waarheid. Er zijn maar een paar die serieus meegaan in stellingen of zich enigszins wil verdiepen in de andere kant van zaken.
    Zucht... Ga je weer met je leugens. Moet dat nou?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57944373
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je spreekt nu regelrecht tegen wat je in een van je eerste posts van dit topic beweerde.
    [..]

Geeft niet hoor. We gaan gewoon door. Kom maar met het volgende zogenaamde bewijsstuk.
    Het is geen tegenspraak, maar een aanvulling, ....als het bewijs op tafel wordt gelegd, zal men het allereerst op het beinvloeden van het weer gaan gooien, denk je dat die gasten meteen gaan zeggen dat ze ons dood willen hebben dan??? Anyway, ik heb al mijn troeven op tafel gegooid, zie maar wat je ervan en denkt en doet er is toch niemand die ze tegen houdt zolang iedereen zo sceptisch reageert.
    pi_57944552
    Was dat alles al?

Sjezus. Jij bent snel overtuigd. . Nu is de lol eraf.

Doe nog eens wat foto's van schaduwen die zogenaamd chemtrails zijn enzo. Die zijn altijd leuk!
    pi_57944723
    Het is wel grappig om te zien hoe makkelijk een complotdenker op een ander been te zetten is als het hem uitkomt.

Eerst is het weersbeïnvloeding dmv calciumchloride en zilverjodide, dan vindt één of andere amerikaan barium in zijn vijver, maken we er voor het gemak maar van dat die weersbeinvloeding stiekem een dekmantel is voor het vergiftigen van de gehele wereldbevolking.
      woensdag 9 april 2008 @ 22:51:45 #85
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57945816
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De 3 faces van een waarheid? Welk filmpje heb ik nu weer gemist? Was het Zeitgeist?
    pi_57948118
    Ik heb al weken geen persistente trails meer gezien, ( zowiezo n stuk minder vliegverkeer) zijn de omstandigheden de afgelopen tijd zoveel anders? Of gaan er nu maar heel weinig mensen vliegen?
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_57948242
    quote:
    Op donderdag 10 april 200800:23 schreef Resonancer het volgende:
    Ik heb al weken geen persistente trails meer gezien, ( zowiezo n stuk minder vliegverkeer) zijn de omstandigheden de afgelopen tijd zoveel anders? Of gaan er nu maar heel weinig mensen vliegen?
    Jep. Winter -> lage drukgebieden -> contrails slaan snel uit elkaar.

Kijk in augustus nog maar een keer, als we overheersend hogedrukgebieden hebben. Wedden dat het dan weer barst van de barium?
    pi_57949039
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 00:30 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Jep. Winter -> lage drukgebieden -> contrails slaan snel uit elkaar.

Kijk in augustus nog maar een keer, als we overheersend hogedrukgebieden hebben. Wedden dat het dan weer barst van de barium?
    1 foto gemaakt in de winter en in 'n hogedruk gebied.

08-02-2008 9:48
    Luchtdruk 1036
    Je theorie kan best kloppen maar je argumentatie... terug.
    Eisenhower1961.
    pi_57949188
    quote:
    Op donderdag 10 april 200801:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

1 foto gemaakt in de winter en in 'n hogedruk gebied.

[afbeelding]
    08-02-2008 9:48
    Luchtdruk 1036
    Je theorie kan best kloppen maar je argumentatie... terug.
    Dat bevestigt het toch juist?
    1036 HPa is een behoorlijk hoge luchtdruk, en zal dus ongetwijfeld een zeer stabiele atmosfeer tot gevolg hebben gehad, waarin contrails uren kunnen blijven hangen.

In de winter zijn datsoort dagen schaars, in de (na-)zomer barst het er over het algemeen van.
    pi_57950500
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 01:53 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dat bevestigt het toch juist?
    1036 HPa is een behoorlijk hoge luchtdruk, en zal dus ongetwijfeld een zeer stabiele atmosfeer tot gevolg hebben gehad, waarin contrails uren kunnen blijven hangen.

In de winter zijn datsoort dagen schaars, in de (na-)zomer barst het er over het algemeen van.
    Mijn foto's van persistente trails in de winter zijn anders niet schaars.
    Afgelopen maand zaten er toch wel wat dagen met 'n luchtdruk van meer dan 1020 bij, echter niet 1 trail gezien.
    winter = lage druk vind ik n btje te kort door de bocht vandaar mijn opm, die jij nu wel nunanceert.
    Eisenhower1961.
      donderdag 10 april 2008 @ 12:25:39 #91
    180856 Moondreamer
    Don't Lie To Me
    pi_57954757
    Na het zien van een doc. op TV over het ontstaan van het leven op aarde en de daarmee gepaarde evolutie, werd er gesugereerd dat evolutie op de oppervlakte ontstaat door zonlicht.
    Dan zou het best wel eens kunnen dat ze dat met chemtrails willen tegenhouden.
    Ze hadden het over UV-straling dat er voor gezorgd heeft dat er evolutie is ontstaan bij alles wat leefd.
    Nu zouden ze met chemtrails wel eens zoveel mogelijk zonlicht willen tegenhouden, maar dat is natuurlijk onmogelijk, mits ze van plan zijn om het weer zo te beinvloeden dat het elke dag bewolkt is.
    Het zou een mogelijke rede kunnen zijn.
    pi_57954840
    quote:
    Op donderdag 10 april 200808:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijn foto's van persistente trails in de winter zijn anders niet schaars.
    Afgelopen maand zaten er toch wel wat dagen met 'n luchtdruk van meer dan 1020 bij, echter niet 1 trail gezien.
    Gelukkig is luchtdruk niet de enige invloedsfactor op het weer.
    pi_57954855
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:25 schreef Moondreamer het volgende:
    Na het zien van een doc. op TV over het ontstaan van het leven op aarde en de daarmee gepaarde evolutie, werd er gesugereerd dat evolutie op de oppervlakte ontstaat door zonlicht.
    Dan zou het best wel eens kunnen dat ze dat met chemtrails willen tegenhouden.
    Ze hadden het over UV-straling dat er voor gezorgd heeft dat er evolutie is ontstaan bij alles wat leefd.
    Nu zouden ze met chemtrails wel eens zoveel mogelijk zonlicht willen tegenhouden, maar dat is natuurlijk onmogelijk, mits ze van plan zijn om het weer zo te beinvloeden dat het elke dag bewolkt is.
    Het zou een mogelijke rede kunnen zijn.
    En waarom zouden we precies de evolutie willen tegen gaan...........?
    pi_57954949
    quote:
    Op donderdag 10 april 200812:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En waarom zouden we precies de evolutie willen tegen gaan...........?
    Joh, maak het niet te moeilijk. Het waarom heeft nog nooit uitgemaakt in chemtrailland.

Er is ook nog steeds niemand die weet waarom de hoge pieven van het complot er voor kiezen de barium op een dusdanige manier te verspreiden dat ze ook zichzelf vergiftigen.
    pi_57955065
    Ik heb trouwens ook nog geen verklaring gehoord voor hoe alle luchthavens wereldwijd het voor elkaar krijgen op dagen met een stabiele atmosfeer de chemtrail-brandstof te tanken, en op dagen met een instabiele atmosfeer de 'gewone' brandstof.

Sterker nog, intercontinentale vliegtuigen die met meerdere weertypes in aanmerking komen lijken zelfs een knopje te hebben om de chemtrails aan te zetten als ze een stabiel stuk lucht in vliegen.
    pi_57955093
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:38 schreef mcDavid het volgende:
    Ik heb trouwens ook nog geen verklaring gehoord voor hoe alle luchthavens wereldwijd het voor elkaar krijgen op dagen met een stabiele atmosfeer de chemtrail-brandstof te tanken, en op dagen met een instabiele atmosfeer de 'gewone' brandstof.

Sterker nog, intercontinentale vliegtuigen die met meerdere weertypes in aanmerking komen lijken zelfs een knopje te hebben om de chemtrails aan te zetten als ze een stabiel stuk lucht in vliegen.
    Je stelt wel hele moeilijke vragen hoor, voor je het weet ben je een debunker!
    pi_57955116
    Wat ook een mooie vraag is, als er wereldwijd zoveel vliegtuigen en dus zoveel mensen bij betrokken zijn, waarom is er nog geen medewerker met gewetenswroeging naar voren gekomen om het te melden.........

The plot thickens....
    pi_57955423
    quote:
    Op donderdag 10 april 200812:40 schreef Scorpie het volgende:
    Wat ook een mooie vraag is, als er wereldwijd zoveel vliegtuigen en dus zoveel mensen bij betrokken zijn, waarom is er nog geen medewerker met gewetenswroeging naar voren gekomen om het te melden.........

The plot thickens....
    Dat komt natuurlijk omdat alleen een paar hoge pieven weten hoe het zit. Én een klein lokaal Amerikaans televisiestation. De rest is zich van geen kwaad bewust.

-edit-
    ohnee de piloten hadden een knopje he. Shit.
      donderdag 10 april 2008 @ 14:00:19 #99
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57956834
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:54 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat alleen een paar hoge pieven weten hoe het zit. Én een klein lokaal Amerikaans televisiestation. De rest is zich van geen kwaad bewust.

-edit-
    ohnee de piloten hadden een knopje he. Shit.
    http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm
    Waar zou dat knopje zitten?
    Onikaan ni ov dovah
      donderdag 10 april 2008 @ 15:38:07 #100
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57958919
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef Scorpie het volgende:

The plot thickens....
    De onwetenden willen onwetend blijven, liek duh!
      donderdag 10 april 2008 @ 16:01:38 #101
    52357 Lambiekje
    pi_57959480
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:33 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Joh, maak het niet te moeilijk. Het waarom heeft nog nooit uitgemaakt in chemtrailland.

Er is ook nog steeds niemand die weet waarom de hoge pieven van het complot er voor kiezen de barium op een dusdanige manier te verspreiden dat ze ook zichzelf vergiftigen.
    echt he ... de grootste en meest prangende vraag is WHY.
      donderdag 10 april 2008 @ 16:07:07 #102
    52357 Lambiekje
    pi_57959578
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm
    Waar zou dat knopje zitten?
    In windows heb je toch ook allemaal toetscombos dus in een vliegtuig is het ook best mogelijk. Ongedocumenteerde features
    pi_57959798
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In windows heb je toch ook allemaal toetscombos dus in een vliegtuig is het ook best mogelijk. Ongedocumenteerde features
    En dan moeten mensen die knop bedienen. En aangezien elk groot publiek geheim wel iemand kent die zich daarover uitlaat, waarom zijn er nog geen ex-piloten geweest die dit meldden?
      donderdag 10 april 2008 @ 16:29:32 #104
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_57959988
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tsja, je afvragen waarom iets gebeurt wat nog niet wetenschappelijk is aangetoond is altijd een leuke bezigheid he.

[ Bericht 1% gewijzigd door dubidub op 10-04-2008 16:35:23 ]
      donderdag 10 april 2008 @ 18:57:01 #105
    52357 Lambiekje
    pi_57962981
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef dubidub het volgende:

[..]

Tsja, je afvragen waarom iets gebeurt wat nog niet wetenschappelijk is aangetoond is altijd een leuke bezigheid he.
    Gast ?!! Iets is pas werkelijk als het wetenschappelijk vast is gesteld. Man oh man wat een bekrompen wereldbeeld.

Een zeer grote groep kan het niet boeien noch registreerd het. Een redelijke groep weet van het bestaan maar beridiculiseerd het omdat het niet erkend wordt door de autoriteiten en dus is het er niet. En een kleine groep vraagt zich af waarom gebeurd en wordt het niet behandeld in media/autoriteit.

Feit is dat er gechemtrailed wordt daar valt niet meer over te discusieren. Het gebeurd. Maar waarom ?

Lijkt er op dat de gros niet WIL geinformeerd worden. Maar ondertussen wel allerlei allergie en aandoeningen (als Morgellons) oplopen.
    pi_57963169
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef dubidub het volgende:

[..]

Wat is nog niet wetenschappelijk aangetoond?

Dat de stratosfeer gassen en partikels ettelijke jaren " vast kan houden " ?
    Dat er addtitieven aan jet fuel worden toegevoegd ?
    Wat ?
    Eisenhower1961.
    pi_57963216
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 12:28 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Gelukkig is luchtdruk niet de enige invloedsfactor op het weer.
    Dat is o.a. wat ik je probeerde te vertellen en waarom ik het niet met je argumentatie eens ben.
    Eisenhower1961.
    pi_57970372
    Opgeschoond. Ontopic blijven svp.
    bye
    pi_57971096
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 00:09 schreef DaantjeF het volgende:
    Vervolgens ben ik er op gaan letten en inderdaad, je kunt er niet om heen, sommige trails zijn bizar breed gesluierd en blijven ook erg, erg lang hangen.
    Wat is daar precies bizar aan volgens jou? Waarop baseer je de aanname dat "gewone" contrails dat niet kunnen? Dat is enkel gebaseerd op de beweringen van die conspiracy theorie zelf, niet op logische en natuurkundige bewijzen, het is namelijk totaal logisch dat dat kan gebeuren. Het is juist logisch dat ze breder worden en verwaaien. Wat had jij dan precies verwacht, dat ze van het ene op het andere moment opeens weg zijn? Natuurlijk verwaaien ze? Dat het bizar zou zijn dat ze langer hangen dan JIJ verwacht is enkel gebaseerd op wat jij zelf erover denkt, maar dat betekent niet dat het niet volkomen normaal is. Het is net zo "bizar" als zeggen dat je een rare boom in je tuin hebt die wel vijf meter hoog is, alsof daarmee opeens bewezen is dat normale bomen niet vijf meter hoog kunnen worden?
    quote:
    Ik heb dus 4 jaar geleden contact gezocht met een kennis van mijn ouders die piloot is en al jaren vliegt. Ik stelde hem de simpele vraag: Is het u wel eens opgevallen dat er trails zijn die heel breed uitwaaieren en heel lang blijven hangen? Zijn dat soms andere trails dan de gewone contrails? De man keek me aan en antwoordde: " Beste, de duur van de aanwezigheid van een trail hangt simpelweg af van de hoogte waarop een vliegtuig zich beweegt". Ik heb het daar maar bij gelaten. Ik had alle aannames en voor mezelf ook een aantal antwoorden en dacht.. whatever, ik ga me verder bezig houden met een ander onderwerp.
    Dus als iemand jou gewoon het wetenschappelijke juiste antwoord geeft, dat volkomen meetbaar en natuurkundig klopt, als je zelf de moeite neemt om het uit te zoeken, dan zeg jij "whatever"? Alleen als hij had bevestigd wat jij al geloofde was z'n antwoord zinnig geweest? Dan heeft het weinig zin om te vragen.
    pi_57971518
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 18:57 schreef Lambiekje het volgende:
    Gast ?!! Iets is pas werkelijk als het wetenschappelijk vast is gesteld. Man oh man wat een bekrompen wereldbeeld.
    Nee, iets is pas werkelijk als het alle wetenschappelijke bewijzen die het aantoonbaar tegenspreken kan weerleggen. Volgens jouw definitie bestaat alles wat je maar kan verzinnen en kan de wetenschap het alleen nog niet meten, ook al tonen de metingen en de natuurkunde onomstotelijk aan dat het verschijnsel dat je verzint gewoon natuurkundig normaal is.
    quote:
    Een zeer grote groep kan het niet boeien noch registreerd het. Een redelijke groep weet van het bestaan maar beridiculiseerd het omdat het niet erkend wordt door de autoriteiten en dus is het er niet. En een kleine groep vraagt zich af waarom gebeurd en wordt het niet behandeld in media/autoriteit.
    En jij gaat er om voor mij onduidelijke redenen vanuit dat die kleine groep de enige groep is die het bij het rechte eind heeft? Statistisch gezien de kleinste kans, buiten dat het gewoon aantoonbaar logisch gedrag is van contrails. Het is geen hogere wiskunde, maar heel simpel voorspelbaar hoe die contrails zich gedragen en dat komt exact overeen met alle beschrijvingen die ze van "chemtrails" geven.
    quote:
    Feit is dat er gechemtrailed wordt daar valt niet meer over te discusieren. Het gebeurd. Maar waarom ?
    Wat is dan jouw definite van een feit? Het hoeft volgens jou niet wetenschappelijk te zijn vastgesteld? Wat is dan het bewijs? Als het een "feit" is kun je vast gedegen links geven waarin het bewezen wordt, buiten de links van sites die zeggen dat chemtrails bestaan omdat gewone contrails altijd na een paar minuten verdwenen zijn, dat kun je met de beste wil van de wereld niet serieus nemen.
    quote:
    Lijkt er op dat de gros niet WIL geinformeerd worden. Maar ondertussen wel allerlei allergie en aandoeningen (als Morgellons) oplopen.
    Alsof er dan opeens geen 1000en andere VEEL waarschijnlijkere oorzaken van toename in allergieen zijn? Voeding, te goede hygiene etc. Niet geinformeerd willen worden kan ook betekenen de duidelijke wetenschappelijke feiten niet willen horen.
    quote:
    Die vraag is pas zinnig als vaststaat DAT we echt besproeid worden. Anders is het speculeren in het oneindige. Eindeloos filosoferen over motieven van regeringen om het weer of de mensen te beinvloeden dragen helemaal niets bij aan het onderzoek of chemtrails uberhaupt echt bestaan.
    pi_57976726
    quote:

[..]

Deze zin staat HAAKS op je volgende zin:
    quote:
    Per definitie elke vorm van discussie uitsluiten, dat is pas een bekrompen wereldbeeld.
    pi_57976793
    Verder helemaal eens met mike_another
      vrijdag 11 april 2008 @ 10:23:00 #113
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_57976897
    quote:
    Feit is dat er gechemtrailed wordt daar valt niet meer over te discusieren. Het gebeurd.
    Geen feit, mening. Punt.

En leer eens je d's en t's goed te gebruiken.
    zzz
      vrijdag 11 april 2008 @ 11:43:56 #114
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57978466
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 10:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Per definitie elke vorm van discussie uitsluiten, dat is pas een bekrompen wereldbeeld.
    Zoiets schreef ik ook maar dat werd weg gehaald
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57978931
    Mike_another! Nou is de lol eraf!

Naja slotje maar weer dan
      vrijdag 11 april 2008 @ 13:34:06 #116
    52357 Lambiekje
    pi_57980942
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef mike_another het volgende:

[..]

Nee, iets is pas werkelijk als het alle wetenschappelijke bewijzen die het aantoonbaar tegenspreken kan weerleggen. Volgens jouw definitie bestaat alles wat je maar kan verzinnen en kan de wetenschap het alleen nog niet meten, ook al tonen de metingen en de natuurkunde onomstotelijk aan dat het verschijnsel dat je verzint gewoon natuurkundig normaal is.
    [..]

En jij gaat er om voor mij onduidelijke redenen vanuit dat die kleine groep de enige groep is die het bij het rechte eind heeft? Statistisch gezien de kleinste kans, buiten dat het gewoon aantoonbaar logisch gedrag is van contrails. Het is geen hogere wiskunde, maar heel simpel voorspelbaar hoe die contrails zich gedragen en dat komt exact overeen met alle beschrijvingen die ze van "chemtrails" geven.
    [..]
    De aanvaarde waarheid dat is het basis waar je van uit moet gaan. Algemeen genomen wordt het wel erg kortzichtig en eenzijdig belicht door wetenschap en autoriteit.
    Alles wat maar ook iets een beetje in de richting van gezondheid, overheid, bedrijf point dan dient dat weggemoffeld te worden. En als er iemand toch onverhoopt over begint de mondsnoeren.

Zoals bv met dat geimpregneerde hout-zaak. De ECHTE waarheid mag niet verkondigd worden. En daar is de overheid willens en wetens mee bezig. Het tegenhouden van de waarheid.
    quote:
    Wat is dan jouw definite van een feit? Het hoeft volgens jou niet wetenschappelijk te zijn vastgesteld? Wat is dan het bewijs? Als het een "feit" is kun je vast gedegen links geven waarin het bewezen wordt, buiten de links van sites die zeggen dat chemtrails bestaan omdat gewone contrails altijd na een paar minuten verdwenen zijn, dat kun je met de beste wil van de wereld niet serieus nemen.
    [..]
    Er zijn zat onderzoeken die aantonen dat er rare chemicalen in de lucht dwarrelen in de buurt van z'n trail. Meningeen is zo steke blind videootjes ter overvloede. Rare patronen, onderbrekingen en weet ik veel allemaal. Dat heeft niets met contrails van doen.

Blijf maar lekker je kop in het zand stekken, want als je het niet ziet dan is het er niet. CDA-principe.
    quote:
    Alsof er dan opeens geen 1000en andere VEEL waarschijnlijkere oorzaken van toename in allergieen zijn? Voeding, te goede hygiene etc. Niet geinformeerd willen worden kan ook betekenen de duidelijke wetenschappelijke feiten niet willen horen.
    [..]
    Die hele kliek hoort bijelkaar en wordt door een en het hetzelfde bedrijf gedirigeerd, genaamd Monsanto.
    Dat is mijn mening.
    quote:
    Die vraag is pas zinnig als vaststaat DAT we echt besproeid worden. Anders is het speculeren in het oneindige. Eindeloos filosoferen over motieven van regeringen om het weer of de mensen te beinvloeden dragen helemaal niets bij aan het onderzoek of chemtrails uberhaupt echt bestaan.

DAT staat vast ... meerdere landen geven het toe. En bovendien wordt het in USA het onderwezen
    pi_57981080
    quote:

[..]

quote:
      vrijdag 11 april 2008 @ 14:58:54 #118
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57983111
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De aanvaarde waarheid dat is het basis waar je van uit moet gaan. Algemeen genomen wordt het wel erg kortzichtig en eenzijdig belicht door wetenschap en autoriteit.
    Alles wat maar ook iets een beetje in de richting van gezondheid, overheid, bedrijf point dan dient dat weggemoffeld te worden. En als er iemand toch onverhoopt over begint de mondsnoeren.
    Onzin. Ik ben pas nog bij een colloquium geweest waar het over bedrijfsongevallen ging. Daar was niets weggemoffeld aan. Had jij ook gewoon zo bij aan kunnen schuiven.
    quote:
    Er zijn zat onderzoeken die aantonen dat er rare chemicalen in de lucht dwarrelen in de buurt van z'n trail. Meningeen is zo steke blind videootjes ter overvloede. Rare patronen, onderbrekingen en weet ik veel allemaal. Dat heeft niets met contrails van doen.
    Heb je door hoe onlogisch je bezig bent? De eigenschappen van een aerosol in de atmosfeer zorgen er voor dat het zeer onwaarschijnlijk is dat eventueel spul direct neer komt en dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het überhaupt in de buurt van het spoor neerkomt. In de tijd dat het onderweg is waait het mee op de wind etc. En als je met 'rare patronen' op kruisen en schaakborden doelt... tja. Als je dat niet kan bevatten (zelfs na duidelijke animaties) dan heeft het geen nut om dat nogmaals te herhalen.
    quote:
    Blijf maar lekker je kop in het zand stekken, want als je het niet ziet dan is het er niet. CDA-principe.
    De ironie
    quote:
    Die hele kliek hoort bijelkaar en wordt door een en het hetzelfde bedrijf gedirigeerd, genaamd Monsanto.
    Dat is mijn mening.
    Goedzo. Dat is jouw mening ja.
    quote:
    DAT staat vast ... meerdere landen geven het toe. En bovendien wordt het in USA het onderwezen
    Minder goed zo... Dat is ook jouw mening. En als ik me goed herinner gingen de teksten waar je die mening op leek te baseren niet eens over het juiste onderwerp, dus zou je die mening wat toe kunnen lichten?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57983297
    Lambiekje, wil je alsjeblieft even feiten en meningen apart houden, in plaats van ze als feiten te presenteren? Dank u.
    pi_57983385
    I love the smell of gemtreels in the morning.
      vrijdag 11 april 2008 @ 16:08:52 #122
    52357 Lambiekje
    pi_57984760
    pi_57985455
    Nou, Lambiekje, welke stoffen in die tabel horen dan niet thuis in normale brandstof en waarom niet? Die persoon van zozeg is trouwens niet goed in google. Hij zegt:
    quote:
    Ik hou me netjes aan de regels en op het internet is door de gemiddelde consument toch niet te achterhalen wat nu eigenlijk de werkzame stof is in bijv.
    Apollo PRI-19
    Hitec 580
    Nalco 5403
    DCI-4A
    DCI-6A
    Tolad 4410 enz..
    Mocht u wel weten wat er achter deze namen voor stoffen schuilgaan dan hoor ik dat graag!
    Nou, ik kies willekeurig DCI-4A. In de tabel kan je al zien dat het een stof is om roest tegen te gaan. Waaruit het bestaat:

aStadis 450 and DCI-4A are proprietary formulations; the antioxidant is N,N-diisopropylparaphenylene diamine or various blends of hindered phenols; the metal deactivator is N,N-disalicylidene-1,2-propanediamine or N,N-disalicylidene-1,2-cyclohexanediamine.

http://books.nap.edu/openbook.php?record_id=10578&page=14

Geen idee wat het scheikundig precies inhoudt, maar ik doe dan ook geen scheikunde. Maar een middel tegen roestvorming is het dus. Als er stoffen in die tabel tussen zitten die verdacht zijn is dat zo te achterhalen. Kunnen de scheikundige believers in chemtrails dan eens zeggen welke stoffen er niet thuishoren en waarom niet?
      vrijdag 11 april 2008 @ 20:07:08 #124
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_57989369
    quote:
    Dus? Welke conclusies trek je hieruit en waarom?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_57990556
    quote:
    Die heb je ook al eens eerder gepost.

En toen hebben we je óók al uit moeten leggen dat er nergens een lijstje met "mind control additives" of iets dergelijks tussen staat. Ik zie de barium nog steeds niet staan, maar misschien mankeer ik iets aan mijn ogen?

*zucht*
    pi_57996529
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
    Dat er geen wetenschappelijke verklaringen zijn die overeenkomen met wat jij gelooft, wil niet zeggen dat de overheid dat volledig in de hand heeft. We hebben het niet over algemeen aangenomen zaken die als propaganda worden gevoed aan het volk, maar over volkomen transparante wetenschappelijke beweringen die door elke burger zelf na te rekenen zijn en te testen zijn. Verklaar jij maar 'ns waarom het ijskristallen in de juiste luchthgesteldheid NIET dagen lang kunnen blijven bestaan? Het is niet voldoende om het simpelweg propaganda te noemen, maar dan moet je bewijs aanleveren waarom fundamentele en vrij simpele natuurwetten er volkomen naast zitten die dat wel degelijk bewijzen.
    quote:
    Als iets heel ver van de waarheid zit wil niet zeggen dat dat hetzelfde is als iets dat dicht bij gezondheidsrisico's zit en DAAROM wordt weggemoffeld.
    quote:
    Zoals bv met dat geimpregneerde hout-zaak. De ECHTE waarheid mag niet verkondigd worden. En daar is de overheid willens en wetens mee bezig. Het tegenhouden van de waarheid.
    Dus je haalt nu een zaak aan waar de wetenschap het over eens is en dus naar buiten is gekomen aan, als bewijs dat contrails ook niet kloppen maar NIET naar buiten komt? Dat hout is toch juist een mooi voorbeeld van dat de objectieve wetenschap uitendeindelijk zegeviert en de gemene regereringen het helemaal niet zomaar allemaal kunnen onderdrukken?
    quote:
    Die bewijzen zijn er niet, er zijn enkel veel sites die onwetenschappelijke conclusies trekken over doodnormale contrails gebaseerd op een fundamenteel gebrek aan kennis van de realiteit.
    quote:
    Alles wat je denkt te zien, is er ook niet per se... (publiek bij een goochelshow-principe)
    quote:
    Dat is mijn mening.
    Dus Monsanto heeft ook 1000 jaar lang heel langzaam steeds betere hygiene (bv zoiets simpels als riolen) ingevoerd volgens jou? Dan mag je ze wel bedanken, buiten dat het inderdaad wellicht allergieen kan veroorzaken heeft het ook heel veel ziektes en andere problemen opgelost.
    quote:
    Dan hier een mooie kans voor jou om mij op m'n plaats te zetten. Blijkbaar zijn er volgens jou links/bewijzen waarin landen toegeven chemtrails te verspeiden om zo het volk/klimaat te beinvloeden. En ook in hoe het in de USA wordt onderwezen ben ik heel geinteresseerd.
    pi_57997603
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 02:08 schreef mike_another het volgende:
    En ook in hoe het in de USA wordt onderwezen ben ik heel geinteresseerd.
    quote:
    The chemtrails section is found in the Centre Point Learning Science I Essential Interactions science book. Under "Solutions for Global Warming", section 5.19 features a photo of a big multi-engine jet sporting a familiar orange/red paint scheme.

The caption reads: "Figure 1- Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen".

The logo on the plane says: "Particle Air".

http://school.nelson.com/(...)074953/abouttoc.html
    Eisenhower1961.
      zondag 13 april 2008 @ 01:52:41 #128
    52357 Lambiekje
    pi_58015028
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 02:08 schreef mike_another het volgende:

[..]

Dat er geen wetenschappelijke verklaringen zijn die overeenkomen met wat jij gelooft, wil niet zeggen dat de overheid dat volledig in de hand heeft. We hebben het niet over algemeen aangenomen zaken die als propaganda worden gevoed aan het volk, maar over volkomen transparante wetenschappelijke beweringen die door elke burger zelf na te rekenen zijn en te testen zijn. Verklaar jij maar 'ns waarom het ijskristallen in de juiste luchthgesteldheid NIET dagen lang kunnen blijven bestaan? Het is niet voldoende om het simpelweg propaganda te noemen, maar dan moet je bewijs aanleveren waarom fundamentele en vrij simpele natuurwetten er volkomen naast zitten die dat wel degelijk bewijzen.
    [..]

Als iets heel ver van de waarheid zit wil niet zeggen dat dat hetzelfde is als iets dat dicht bij gezondheidsrisico's zit en DAAROM wordt weggemoffeld.
    [..]

Dus je haalt nu een zaak aan waar de wetenschap het over eens is en dus naar buiten is gekomen aan, als bewijs dat contrails ook niet kloppen maar NIET naar buiten komt? Dat hout is toch juist een mooi voorbeeld van dat de objectieve wetenschap uitendeindelijk zegeviert en de gemene regereringen het helemaal niet zomaar allemaal kunnen onderdrukken?
    [..]
    Nee maar dat is de overheid wel aan het proberen. En als het al doen bij houtimpregnatie. http://www.hetechtenieuws.org/
    quote:
    Die bewijzen zijn er niet, er zijn enkel veel sites die onwetenschappelijke conclusies trekken over doodnormale contrails gebaseerd op een fundamenteel gebrek aan kennis van de realiteit.
    [..]

Alles wat je denkt te zien, is er ook niet per se... (publiek bij een goochelshow-principe)
    [..]

Dus Monsanto heeft ook 1000 jaar lang heel langzaam steeds betere hygiene (bv zoiets simpels als riolen) ingevoerd volgens jou? Dan mag je ze wel bedanken, buiten dat het inderdaad wellicht allergieen kan veroorzaken heeft het ook heel veel ziektes en andere problemen opgelost.
    [..]
    Nee Monsanto heeft gewoon patenten gekregen waarop ze mogen kloten met DNAstructuren. Nu kan je gewoon stukken DNA patenteren. Complete varkens zijn gepatenteerd.
    Nu ze hun patenten hebben kunnen zij hun idiote plannen uitvoeren. En de WHO, FDA en weet ik veel voor instellingen gaan er mee akkoord. Het gaat zelfs zo ver dat 150 landen dat stomme Codex Alimentarius hebben onder tekend.
    quote:
    Dan hier een mooie kans voor jou om mij op m'n plaats te zetten. Blijkbaar zijn er volgens jou links/bewijzen waarin landen toegeven chemtrails te verspeiden om zo het volk/klimaat te beinvloeden. En ook in hoe het in de USA wordt onderwezen ben ik heel geinteresseerd.
    zie resonancer. ..

Och kijk hier toch eens Space Preservation Act HR2977
    7.2Bii >> " Such terms include exotic weapons systems such as-- (ii) Chemtrails"

Het wordt ook weer hoogtijd om deze declassified Owning the Weather in 2025 pdf te linken.

Maar nee er speelt niets in de lucht. Volgens mij heeft half Nederland een nieuwe bril nodig.
    pi_58015121
    lambiekje, bij het onderwerp blijven alsjeblieft.
    bye
    pi_58017633
    Wat denk jij dan Mike, chemtrails verbeelding of werkelijkheid?
      maandag 14 april 2008 @ 00:02:45 #131
    161041 DaantjeF
    Tijdelijk aanwezig.
    pi_58034174
    quote:
    Op zondag 13 april 2008 01:52 schreef Lambiekje het volgende:

Maar nee er speelt niets in de lucht. Volgens mij heeft half Nederland een nieuwe bril nodig.
    pi_58036814
    Maar nogmaals aan alle believers, geef eens een verklaring voor het feit dat indien dit op grote schaal uitgevoerd wordt, er nog geen enkele "dropout" is geweest die deze zaak openbaar maakt........
      maandag 14 april 2008 @ 08:54:37 #133
    52357 Lambiekje
    pi_58037011
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
    Maar nogmaals aan alle believers, geef eens een verklaring voor het feit dat indien dit op grote schaal uitgevoerd wordt, er nog geen enkele "dropout" is geweest die deze zaak openbaar maakt........
    Ik denk dat NL overheid van niets weet. Er is gewoon een internationaal verdrag getekend dat Amerika over ons heen mag vliegen en doen en laten wat ze willen in ons luchtruim.

Pardoes toen Australië in 2005/6 ook het verdrag heeft getekend. Is het boter-kaas-en-eieren ook daar operationeel.

Zoals men weet is NL ook goed voor nucleair opslag voor de Amerikanen. Nee ik ben van mening dat onze clowns in DenHaag van niets weten. Misschien Jeep de hoop scheffer.
      maandag 14 april 2008 @ 09:10:35 #134
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58037217
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat NL overheid van niets weet. Er is gewoon een internationaal verdrag getekend dat Amerika over ons heen mag vliegen en doen en laten wat ze willen in ons luchtruim.

Pardoes toen Australië in 2005/6 ook het verdrag heeft getekend. Is het boter-kaas-en-eieren ook daar operationeel.

Zoals men weet is NL ook goed voor nucleair opslag voor de Amerikanen. Nee ik ben van mening dat onze clowns in DenHaag van niets weten. Misschien Jeep de hoop scheffer.
    Hoe weet jij dat zo zeker?
    Onikaan ni ov dovah
      maandag 14 april 2008 @ 10:13:28 #135
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_58038227
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 21:06 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die heb je ook al eens eerder gepost.

maar misschien mankeer ik iets aan mijn ogen?

*zucht*
    tsja, die barium heeft je een vette -5 bezorgd.
    pi_58038726
    -dubbel-

[ Bericht 98% gewijzigd door The_stranger op 14-04-2008 10:40:14 (traag Fok!forum) ]
    C. Sagan
    pi_58038734
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
    Al in 2000 waren er mensen die geloofden dat ze besproeid werden in Australïe, dus 2005/6 heeff er weinig mee te maken...
    C. Sagan
      maandag 14 april 2008 @ 10:52:08 #138
    205537 jeh1
    gevaarlijk
    pi_58038944
    los van het feit dat er wel of geen chemtrails zijn: de vraag is eerder "wat ga je eraan doen" . Zelf ben ik niet zon conspiracy theorist maar 1 ding weet ik wel:

Niks gebeurt zonder reden.

Lambiekje is zeker meer verdiept erin, en zo heb ik ook een hele goeie kameraad die er heel erg mee bezig is (geweest). 911, tekenen op geldbriefjes gebouwen , de plaatsing van het pentagon met andere grote gebouwen etc, die vanuit de lucht gezien tekenen vormen, ruiten etc etc. Allemaal terug te voeren naar oudheid, en weet ik veel wat nog meer. Bloedlijnen etc etc. Achter alles zit zon beetje een betekenis. Niks gaat zonder reden. Zelf ben ik skeptisch, kritisch en realistisch. Dingen zijn in het oneindige door te voeren maar maakt de ware betekenis echt uit? Heb je uiteindlelijk niet alles in eigen hand?

Met chemtrails net zo, de kans is zeker aanwezig dat er geexperimenteerd wordt met stoffen waarvan wij allemaal de betekenis niet weten, ik raad iedereen af om te denken dat de meeste machtige mensen het beste met elkaar voor hebben. Denk ik dat er chemtrails worden gesprayd om wat voor reden dan ook ? Mwa op zich acht ik die kans wel aanwezig ja. Waarom? Ja mensen met macht en lust naar macht doen de gekste dingen met de gekste achterliggende ideeen. Denk ik dat het opzich uitmaakt voor mijn gezondheid en welzijn? Nee, in de verste vorm bepaal je je eigen 'zijn'. Ik ben opzich nog al spiritueel aangelegd. Met bewustzjin kom je al heel ver.

Maar mensen die dingen snel afwimpelen raad ik aan om iets verder te kijken dan hun neus lang is.

Mensen die helemaal opgaan in de conspiracy gekte raad ik aan om in hunzelf te kijken en af te vragen wat het uitmaakt voor jezelf en wat je eraan gaat doen.
    pi_58050658
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
    Ik weet niet of ik 'n believer ben, schaar mezelf onder degene die het bestaan van chemtrails waarschijnlijk vinden. Chemtrails kunnen meerdere toepassingen hebben, de 1 meer waarschijnlijker dan de ander.
    Ben ook van mening dat ,zeker bij meer simpele toepassingen, er weinig insiders nodig zijn om chemtrails te realiseren.
    quote:
    This page is written by the person that invented the DOE's biggest project on re-mediation for the ozone hole. Jim Phelps invented the DOE's "Global Shield" Weather Control Projects in the mid-1980s to compensate for man's damage to the ozone layer leading to global warming. Jim Phelps spotted the predominate mechanisms for global warming and found ways to lessen the damage using commercial aircraft to make cloud systems to cool the Earth.

Jim Phelps invented the concepts of "Global Systems Engineering" to do studies that allowed Human activities to more harmonize with the natural order of the Earth, rather than conflict. Phelps discovered the way UV-b radiation damaged the ocean's cloud systems and invented the large scale methods using commercial jet planes that attempt to restore some of this cloud based cooling effect and lessen the rate for Global Warming.
    http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
    Heb hier nog nooit één zinnig commentaar op gelezen, ( exc. Lambiekje dan) meestal wordt de bron in twijfel getrokken. Ik zeg ook niet dat je hem moet geloven, maar zijn theorie.
    Het uit de school klappen gebeurde in de geschiedenis wel vaker nadat het kwaad reeds geschied was ?

Chem- of contrails? Deel 34
    Eisenhower1961.
      maandag 14 april 2008 @ 21:23:07 #140
    52357 Lambiekje
    pi_58052451
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef jeh1 het volgende:
    los van het feit dat er wel of geen chemtrails zijn: de vraag is eerder "wat ga je eraan doen" . Zelf ben ik niet zon conspiracy theorist maar 1 ding weet ik wel:

Niks gebeurt zonder reden.

Lambiekje is zeker meer verdiept erin, en zo heb ik ook een hele goeie kameraad die er heel erg mee bezig is (geweest). 911, tekenen op geldbriefjes gebouwen , de plaatsing van het pentagon met andere grote gebouwen etc, die vanuit de lucht gezien tekenen vormen, ruiten etc etc. Allemaal terug te voeren naar oudheid, en weet ik veel wat nog meer. Bloedlijnen etc etc. Achter alles zit zon beetje een betekenis. Niks gaat zonder reden. Zelf ben ik skeptisch, kritisch en realistisch. Dingen zijn in het oneindige door te voeren maar maakt de ware betekenis echt uit? Heb je uiteindlelijk niet alles in eigen hand?
    verdiept verdiept ... Hoe meer je over chemtrails leest, filmpjes bekijkt of potentiele doeleinden bekijkt, wordt het alleen maar vager. Een ding ben ik wel van overtuigd, er wordt gerotzooid in ons luchtruim met wat voor doeleinden (positief/negatief) dan ook. Er is nog steeds na 10 jaar forumgebabbel geen eenduidig antwoord op te geven. Ook al zou USA het onderwijzen, met dat verhaal als zonneschild ben ik niet van overtuigd.
      dinsdag 15 april 2008 @ 12:58:44 #141
    180856 Moondreamer
    Don't Lie To Me
    pi_58065014
    Het weer beinvloeden is voor mij wel een feit.

Zij eeren toch de bijbelse GOD en die heeft gezegd dat er ooit nog eens een vloedgolf komt.
    Zullen ze toch veel water moeten kweken. Globelwarming heet dat geloof ik !
      dinsdag 15 april 2008 @ 13:05:55 #142
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58065180
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 12:58 schreef Moondreamer het volgende:
    Het weer beinvloeden is voor mij wel een feit.

Zij eeren toch de bijbelse GOD en die heeft gezegd dat er ooit nog eens een vloedgolf komt.
    Zullen ze toch veel water moeten kweken. Globelwarming heet dat geloof ik !
    Wie zijn 'zij' ?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_58065197
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende:

Er is nog steeds na 10 jaar forumgebabbel geen eenduidig antwoord op te geven. Ook al zou USA het onderwijzen, met dat verhaal als zonneschild ben ik niet van overtuigd.
    Het probleem is dat jij je mening baseert op bronnen die je eigen conclusie's niet onderbouwen. Ja er is een theorie dat uitstoot van vliegtuigen de opwarming tegen kan gaan, dat wordt zelfs in Nederland onderwezen. Dit betekend niet dat dit bewust gebeurt, dat is niet eens terug te vinden in je bronnen.

Ook het hele probleem in dit topic, er wordt met bronnen gesmeten die degene die ze post niet eens heeft begrepen. Lekker verstandig om dan je conclusie daarop te baseren.
      dinsdag 15 april 2008 @ 14:01:55 #144
    205537 jeh1
    gevaarlijk
    pi_58066285
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 13:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij je mening baseert op bronnen die je eigen conclusie's niet onderbouwen. Ja er is een theorie dat uitstoot van vliegtuigen de opwarming tegen kan gaan, dat wordt zelfs in Nederland onderwezen. Dit betekend niet dat dit bewust gebeurt, dat is niet eens terug te vinden in je bronnen.

Ook het hele probleem in dit topic, er wordt met bronnen gesmeten die degene die ze post niet eens heeft begrepen. Lekker verstandig om dan je conclusie daarop te baseren.
    omdat er geen bronnen ergens bij vermeld worden, of dat er mensen zijn die hun eigen posts niet begrijpen,doet niets aan het feit dat er wel of niet op hoger niveau met speeltjes gespeeld wordt waarvan wij ons niet eens bewust van (mogen) zijn. Alsof daar altijd legitieme bronnen op na te slaan zijn. Het probleem met mensen (en ik val daar zelf ook onder) is dat ze eerst bewijs nodig hebben voor ze iets willen geloven. En omdat zulk bewijs controversieel is, en misschien nooit geleverd gaat worden, moet je een oordeel vellen naar waarschijnlijkheid. En je hoeft niet twee keer achter je oor te krabben om te beseffen dat mensen met macht in onze maatschappij/samenleving niet het beste met jou voor hebben.
    pi_58066502
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

verdiept verdiept ... Hoe meer je over chemtrails leest, filmpjes bekijkt of potentiele doeleinden bekijkt, wordt het alleen maar vager.
    Je zou toch juist verwachten dat het daarvan alleen maar duidelijker wordt.
    Tenzij alles wat je leest tegenstrijdig is.

Niets is zonder reden, heh
    pi_58066530
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 14:01 schreef jeh1 het volgende:

[..]

omdat er geen bronnen ergens bij vermeld worden, of dat er mensen zijn die hun eigen posts niet begrijpen,doet niets aan het feit dat er wel of niet op hoger niveau met speeltjes gespeeld wordt waarvan wij ons niet eens bewust van (mogen) zijn. Alsof daar altijd legitieme bronnen op na te slaan zijn. Het probleem met mensen (en ik val daar zelf ook onder) is dat ze eerst bewijs nodig hebben voor ze iets willen geloven. En omdat zulk bewijs controversieel is, en misschien nooit geleverd gaat worden, moet je een oordeel vellen naar waarschijnlijkheid. En je hoeft niet twee keer achter je oor te krabben om te beseffen dat mensen met macht in onze maatschappij/samenleving niet het beste met jou voor hebben.
    Ja leuk maar waarom zijn het dan chemtrails en geen contrails. Het is al uitvoerig besproken dat het totale kolder is dat contrails in tegenstelling tot chemtrails snel verwaaien. Normaal gesproken zou het zelfs andersom moeten zijn.

Daarbij geloof ik ook geen bal van een NWO, Illuminatie, wereldregering of hoe je het ook wil noemen.
    pi_58066579
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 14:01 schreef jeh1 het volgende:

[..]

Nu zeg je het precies goed. Bewijs is niet nodig. Maar dan op zijn minst een aanwijzing die het enigszins aannemelijk maakt.
    Die ís er niet
    En je moet een oordeel vellen naar waarschijnlijkheid.
    het is compleet 100% onwaarschijnlijk dat "mensen met macht in onze maatschappij" zichzelf en hun familie systematisch vergiftigen om doelen te bereiken die op andere, veel eenvoudigere manieren te bereiken zijn.

Zelfs als je op op de klassieke complotdenkers-manier gaat denken, móét je wel tot de conclusie komen dat chemtrails onzin zijn.
      dinsdag 15 april 2008 @ 15:25:31 #148
    205537 jeh1
    gevaarlijk
    pi_58067727
    je wilt niet weten waar mensen toe in staat zijn. Hoezo is het onwaarschijnlijk dat er mensen zijn die zich opofferen voor het grotere geheel? Helemaal als werelddominantie op het spelbord ligt. Bovendien, er zijn genoeg mogelijkheden om zulks te controleren. Ik zou zulke opties niet te snel uit sluiten.

En de discussie over een wereldregering durf ik ook wel aan te gaan. Hoezo zou je er geen bal van geloven dat mensen graag alles zouden willen regeren? Neem kolonialisme, vrije marktwerking, Irak, olie, Afrika, de EU, de overheersing van de US, de bom op Hiroshima, grondstoffen, slavernij, de bedrijven van Rumsfeld, Cheney etc die massaal geld incasseren na het uitbreken van een virus, oorlog, etc etc. Alle signalen zijn er dat de elite de elite blijft en moet blijven en er een massa van mensen is die hier geen fuck aan kan doen. Of geloof je wel in democratie? lol.
      dinsdag 15 april 2008 @ 16:17:32 #149
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_58068589
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 15:25 schreef jeh1 het volgende:
    je wilt niet weten waar mensen toe in staat zijn. Hoezo is het onwaarschijnlijk dat er mensen zijn die zich opofferen voor het grotere geheel? Helemaal als werelddominantie op het spelbord ligt. Bovendien, er zijn genoeg mogelijkheden om zulks te controleren. Ik zou zulke opties niet te snel uit sluiten.
    Dit heeft niets meer met opties uit sluiten te maken, maar met wensdenken. Jij wilt het zo graag geloven dat de feiten of de realiteit naar believen aan de kant geschoven kan worden zodat jij jezelf telkens weer in je overtuigingen bevestigd ziet worden. Het is een substituut voor religie, complottheorieen aanhangen, de verschillen zijn minimaal.

Ockham's en Hanlon's scheermesje en een beetje gezond verstand sluiten chemtrails al uit, nog afgezien van enig bewijs (wat er dus niet is).
    quote:

En de discussie over een wereldregering durf ik ook wel aan te gaan. Hoezo zou je er geen bal van geloven dat mensen graag alles zouden willen regeren? Neem kolonialisme, vrije marktwerking, Irak, olie, Afrika, de EU, de overheersing van de US, de bom op Hiroshima, grondstoffen, slavernij, de bedrijven van Rumsfeld, Cheney etc die massaal geld incasseren na het uitbreken van een virus, oorlog, etc etc. Alle signalen zijn er dat de elite de elite blijft en moet blijven en er een massa van mensen is die hier geen fuck aan kan doen. Of geloof je wel in democratie? lol.
    De NWO zoals veel complotdenkers het zien is zo omvangrijk en heeft zoveel controle dat er belachelijk veel mensen in het complot moeten zitten. Het idee van een wereldregering biedt een simpele en overzichtelijke verklaring voor enorm complexe fenomenen. Zie je de link met religie?
      dinsdag 15 april 2008 @ 16:37:45 #150
    52357 Lambiekje
    pi_58068940
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 16:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit heeft niets meer met opties uit sluiten te maken, maar met wensdenken. Jij wilt het zo graag geloven dat de feiten of de realiteit naar believen aan de kant geschoven kan worden zodat jij jezelf telkens weer in je overtuigingen bevestigd ziet worden. Het is een substituut voor religie, complottheorieen aanhangen, de verschillen zijn minimaal.

Ockham's en Hanlon's scheermesje en een beetje gezond verstand sluiten chemtrails al uit, nog afgezien van enig bewijs (wat er dus niet is).
    [..]
    Gezond verstand is er aardig afgestompt door ondermaats onderwijs en overmatig aspartaam inname.
    Dat scheermesjesgelul sluit helemaal niets uit. Out-of-the Box-denken is er niet meer bij.

Je bent toch wel een van de hardnekkigste rasnaievelingen. En het zou mij niets maar ook totaal niets verbazen als jy nog iemand bent die denkt dat de aarde om de zon draait.

Als het niets is het chemtrailing waarom wordt het toegegeven, vermeldt in officiele potentiele wetten. En daarnaast duizende topics op fora.

Dus dat het niets is dat geloof ik niet.
    quote:
    De NWO zoals veel complotdenkers het zien is zo omvangrijk en heeft zoveel controle dat er belachelijk veel mensen in het complot moeten zitten. Het idee van een wereldregering biedt een simpele en overzichtelijke verklaring voor enorm complexe fenomenen. Zie je de link met religie?
    Belachelijk veel is niet nodig. Daar is een hele mooie pyramide systeem voor en dat is al meerdere keren voorbij gekomen in BNW.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')