abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57873114
Weet je wat ik een beetje vreemd vind.....
Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
wil laten neerkomen?
Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
Dus wat is het nut er dan nog van?
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_57875928
Er wordt in 1 keer voldoende chemische stoffen gesproeid om kleine hoeveelheden 'afval' in te dekken.
Het wordt voornamelijk gebruikt om weerspatronen te beinvloeden en niet om ons te vergiftigen. Calcium chloride (CAC12) en silver iodide (Agl) zorgen dat het bijvoorbeeld eerder gaat regenen. Als deze stoffen uiteindelijk in de rivieren terecht komen is het alsnog een gevaar bv. bij inname de ziekte van Alzheimer. Lees ter bevestiging ook eens de link http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
Achter iedere zin schuilt emotie.
  zondag 6 april 2008 @ 20:46:44 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57876455
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Not again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
Nogal ja. Zelfs naar meerdere verzoeken kunnen de personen die er in geloven geen duidelijk kenmerk geven waar je ze aan zou moeten herkennen. Puur ongefundeerde bangmakerij...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 april 2008 @ 21:27:01 #29
200510 boomstick
10 inch beef, baby
pi_57877324
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Not again!!
Chemtrails zijn een hersenspinsel van achterdochtige mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben...
jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
standing tall
pi_57877393
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
Ik kan best inkomen dat men in het fenomeen Chemtrails geloofd. Een bepaalde groepering wil ons
zwakker maken o.i.d..... maar hoe kan zo'n wolk, zo hoog in de lucht, precies neerkomen waar men het
wil laten neerkomen?
Niet dus.
  zondag 6 april 2008 @ 22:18:41 #31
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57878521
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef boomstick het volgende:

[..]

jongen t is verdomme waar hoe kan het zijn dat ze laatst dik aan het sproeien waren en nu half nederland plat ligt?
Wat ligt er plat dan?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 6 april 2008 @ 23:28:10 #32
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57880196
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef Kings het volgende:
wil laten neerkomen?
Ik bedoel, ik heb die dingen in Den Helder ook wel eens gezien... en geloof me, als ik die railsen dus
zie boven mijn hoofd, is de kans enorm groot dat het uiteindelijk door wind etc. neerkomt in de noordzee...
Dus wat is het nut er dan nog van?
Goede vraag. Stel nu dat de overheid echt ons zwakker wil maken met chemicalien, of ons denken beinvloeden. Het is zo veel makkelijker om gewoon wat stofjes in het drinkwater te gooien, ook veel efficienter. Zo komt het in ons kraanwater en ook in alle producten waar kraanwater in zit (praktisch alles dat we eten).
Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen met sproeivliegtuigjes.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57880704
Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
Achter iedere zin schuilt emotie.
  maandag 7 april 2008 @ 00:09:44 #34
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57880937
Dat gebeurt dus zeker; chemicalien in voedsel, en inderdaad een stofje in het drinkwater heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht.

Als je dan inderdaad in conspiracy's gaat denken, dan zou er plotseling op een dag in één keer een gehele bevolking kunnen worden verziekt met een stof in het geleverde drinkwater.. op 1 dag, op de meest snelle manier. Maar dan zou je bijna moeten uitgaan van een complot om de wereldbevolking uit te roeien, en ja, ik heb documenten gezien die zich bezig hielden met die vorm van oorlogsvoering en planning... of ik het dan geloof is een tweede, de documententen waren wel authentiek en uit betrouwbare bron. Valt me wel zo nu en dan op dat de regering niet echt geïnteresseerd is in het welzijn van haar bevolking. Draadloos dit.. draadloos dat..UMTS masten erbij, vult weer lekker de kas van de gemeente... wat was het? 20.000 euro per jaar voor 1 enkele mast? Hoewel het op andere fronten ook weer soms beter lijkt te worden.

Dan het fenomeen chemtrails. Ben het voor het eerst 5 jaar geleden tegen gekomen op zo'n conspiracy site. Vervolgens ben ik er op gaan letten en inderdaad, je kunt er niet om heen, sommige trails zijn bizar breed gesluierd en blijven ook erg, erg lang hangen. Mijn vraag is dan ook.. ALS dat chemicaliën zijn.. waar waaien die dan helemaal naartoe. Dan zijn er nog de enorme tanks in een vliegtoestel. Dan zijn er nog de mensen die ze moeten vullen... de stof moet geproduceerd worden.. Lijkt me persoonlijk een te grote operatie om geheim te houden. En dan nog iets. Wie wil ons dan verzwakken? Dan gaan we waarschijnlijk weer uit van de Illuminati, Bilderbergersgroep.. ons koningklijk huis dus o.a.? Dan zitten zij toch ook zelf in de damp? Vind het inmiddels niet meer echt logisch.

Ik heb dus 4 jaar geleden contact gezocht met een kennis van mijn ouders die piloot is en al jaren vliegt. Ik stelde hem de simpele vraag: Is het u wel eens opgevallen dat er trails zijn die heel breed uitwaaieren en heel lang blijven hangen? Zijn dat soms andere trails dan de gewone contrails? De man keek me aan en antwoordde: " Beste, de duur van de aanwezigheid van een trail hangt simpelweg af van de hoogte waarop een vliegtuig zich beweegt". Ik heb het daar maar bij gelaten. Ik had alle aannames en voor mezelf ook een aantal antwoorden en dacht.. whatever, ik ga me verder bezig houden met een ander onderwerp.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  maandag 7 april 2008 @ 00:26:55 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57881196
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:55 schreef Marcel76 het volgende:
Het voornaamste doel van chemtrails is nogmaals niet om de mensheid te vergiftigen, maar om de weersinvloeden te regelen zoals ik al eerder aanhaalde. Nogmaals lees:

http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20oordeel.htm
Uit die link:
quote:
Wat is een chemtrail?

Een chemtrail heeft veel overeenkomsten met een contrail of condensstreep veroorzaakt door een vliegtuig onder bepaalde atmosferische en meteorologische omstandigheden. Echter, chemische trails of chemtrails schijnen een stuk langer zichtbaar te zijn en blijkbaar stapelen zij meer vochtigheid op dan contrails. In sommige gevallen veranderen chemtrails uiteindelijk zelfs in (kunstmatige) wolken vanwege de vochtigheid die ze absorberen. Daarnaast is het zo dat chemtrails van elkaar verschillen in hun vluchtpatroon van die van contrails, ze laten geen vluchttraject zien van punt A naar B, eerder kruiselingse patronen.
En daar gaat het gelijk fout. Contrails kunnen prima lang blijven hangen en wolken etc. vormen. De reden dat er niets achter die kruislingse patronen gezocht hoeft te worden lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_57881597
Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
  maandag 7 april 2008 @ 07:27:16 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57882607
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
Toen ik klein was en ik me verveelde ging ik altijd naar de lucht kijken. En als ik maar lang genoeg keek, zag ik in
elke wolk een enge boze man met een hele grote neus. Vanaf toen geloofde ik dat elke wolk een enge boze man was.

Ik denk dat iemand zich net als ik gewoon een keer giga verveelde, naar de lucht keek en met de chemtrailstheorie kwam....
tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 07:33:10 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57882637
schopje BNW
pi_57885525
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
Die begrijp jij anders ook voor geen meter, of je hebt het niet eens gelezen troll
  maandag 7 april 2008 @ 11:46:33 #40
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57886037
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Zullen we het wel gewoon gezellig houden hier?

Ik heb me eerlijk gezegd nooit zo verdiept in chemtrails dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen
Ik vind je UI tekenend voor dit topic.
  maandag 7 april 2008 @ 11:58:54 #41
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57886333
Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
Evil bastards !
zzz
  maandag 7 april 2008 @ 12:10:02 #42
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57886547
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:58 schreef L.Denninger het volgende:
Dus alle vliegtuig-onderhouds-monteurs zitten in het complot ?
Evil bastards !
En alle luchtverkeersleiders ook!
  maandag 7 april 2008 @ 15:39:05 #43
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_57890364
De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  maandag 7 april 2008 @ 15:45:25 #44
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57890474
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef Moondreamer het volgende:
De hele wereld is een complot !...........alleen de mensen die het uitvoeren, zijn zich van geen kwaad bewust, dat krijg je met eigenbelang.
Vanmorgen waren ze hier ook weer goed bezich, patronen vliegen die alles behalve met vliegverkeer te maken heeft.
Echt? Heb je een foto of iets dergelijks, en een map met vliegroutes die volgens jou wel alles met het vliegverkeer te maken hebben? Dan kan ik ze vergelijken en kan ik zien of je gelijk hebt.
pi_57893899
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Summers het volgende:

[..]

tenzij je nu nog bang bent en fantasie en werkelijkheid niet kan scheiden , begrijp ik niet hoe je die vergelijking kan maken nu je volwassen bent voor een andere volwassen iemand , besef je dat iedereen dat als kind had en net als jij nu niet meer ? ..
Elk volwassen mens weet dat mijn boze mannen wolkjestheorie niet waar is.
Maar niet elke volwassene kan in een keer zien of de chemtrailstheorie waar is of niet.
Dat is het verschil ertussen. Maar naar mijn mening zie ik die twee hetzelfde, omdat ik in allebei
niet geloof.
Ik geloof best dat er in contrails/chemtrails vast wel chemicalien zitten. Maar wie kan bewijzen dat ze
er bedoeld of juist onbedoeld in zitten?
  maandag 7 april 2008 @ 20:12:47 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57895942
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:22 schreef Rasing het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg Summers, ga toch fietsen met je eigen ervaringen... Ik zie ook wel dat er strepen lang blijven hangen. Ik denk alleen langer dan een halve seconde na, en snap dat het prima verklaard kan worden met wat kennis van vliegtuigroutes en wat meteorologie.

Ik ervaar ook dagelijks dat de aarde plat is. Kijk maar naar buiten, is de aarde soms rond? Nee, mijn zintuigen bedriegen mij niet hoor!
Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 april 2008 @ 23:15:20 #47
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57900309
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Miisschien niet je zintuigen... maar je hersenen doen dat toch echt wel. Als je vanaf nu op je handen gaat lopen zal je over paar weken gewoon normaal kijken. Je hersen maken de vertaal slag. OOk maken je hersenen een vertaal slag voor kleuren, objecten, vormen. Je kijkt onbewust met patronen naar zaken. Onze hersenen zijn verre van feilloos. En helemaal in dagelijkse omgeving.

Precies, Simpel voorbeeld waar veel mensen niet bij stil staan..
Neem alleen onze verkeersborden eens bewust onder de loep, qua vorm en kleur.

Rood, blauw, rond, driehoek, voorrangsweg; ruitvorm (octahedron) + Geel...

Stoplicht:
Groen = vrij
Oranje = Attentie / keuze / mogelijk gevaar
Rood = Verbod / gevaar

Om nog maar te zwijgen over subliminale beelden in films en commercials...

Logo Nederland 1: Rode ruit (Octahedron wederom = Lucht) in het iedere avond getoonde korte filmpje: allemaal zwevende ruitjes door de lucht...toeval?

Logo ABNAmro: Groen schild met gele driehoek = wortel2 generatie, dus: genereren met die handel; lucht omzetten, geld omzetten.

Logo Rabobank: mannetje stapt vanuit de oranje ( Oranje = occulte kleur zonnegod Egypte) 8-spaak (Saturnus) vanuit de (wortel)2 en vormt abstract met benen en schaduw wederom de beruchte ruit (Octahedron) dus weer genereren met die handel, geld moet rollen... Ja ja, banken zijn gek op die ruit, haha...

(oude) Logo KPN: Blauwe Ruit, generen met die handel.. groene vierkantjes onderin (net als ABNAmro) Kroontje erboven met een gekantelde Tau erop (doos op doos: Wij controleren alles!) Waar heb ik dit eerder gezien? Want wat staat er ook alweer (gekanteld) op de mijter van de paus? Mijter? Mijter zegt u? Ja ja, die wortel3, Vesica Pisces (vissenkop) vorm weet u wel weer? Vissen vorm? Dat Christen teken bedoelt u, die vis? Zouden die mensen uberhaupt snappen waar die Vesica vandaan komt? Mijter waar heb ik die mijter eerder gezien? Was dat niet die Kerel uit Spanje? Sinterklaas? Ja, die man met die staf weet u wel... staf? Ja! staf! Staat die niet op het 5 euro biljet verstopt in de achtergrond? Precies! Hey, is dat niet dat PHI ratio, of Gulden Snede ding? Ja ja, da's dus niet wortel2, wortel3 maar wortel 5! En zo is de cirkel weer rond.

Hey die gekke tovenaar uit Lord of the Rings had eerst zo'n domme houten stok en toen kwam ie terug uit de Dark Night of the Soul Hellfire, toen had ie z'n grootste zelfconfrontatie gehad en toen was ie opeens wit! Ja mooi he? Maar heb je z'n nieuwe staf gezien? Nou, dat was dus een hele dikke Vesica Pisces oftwel Christus vis! Back from the dead...haha.

Let maar niet op mij, ik ben gek.. ik zie ik zie wat jij niet ziet..

[ Bericht 2% gewijzigd door DaantjeF op 07-04-2008 23:24:57 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  maandag 7 april 2008 @ 23:41:48 #48
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57900936
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

-vaag verhaal-
Ik weet niet wat je gebruikt, maar het lijkt aardig te werken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57903956
tvp
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_57912777
Vergelijkings videos

Een vergelijking

Nog een vergelijking

Caught in the act

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')