abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57914092
Jeuj gaan we weer!

zie eventueel het andere topic wat nogsteeds open is voor ontkrachting van alle geruchten rondom zogenaamde chemtrails:
het zijn dus chemtrails en GEEN contrails
pi_57914228
quote:
Op zaterdag 5 april 200817:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je zou natuurlijk met je bewust kortzichtige kneuzenkop mijn URL's kunnen aanklikken, of gaan academische Harvard texten je boven je pet? Zoals ik verwacht?
Blijkbaar kun jíj dat niet, want in dat artikel wordt met geen woord gerept over chemtrails, het gaat over een onderzoek naar gewone, alledaagse cumulus-wolken
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:23:53 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57916326
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:19 schreef mcDavid het volgende:
Jeuj gaan we weer!

zie eventueel het andere topic wat nogsteeds open is voor ontkrachting van alle geruchten rondom zogenaamde chemtrails:
het zijn dus chemtrails en GEEN contrails
Knul er valt NIETS te ontkrachten. UK, USA en Duitsland hebben toegegeven het te doen. Dat jy het nog steeds niet wil geloven is jouw naieve onwetenheid.Glasharde denial.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57916649
quote:
Op dinsdag 8 april 200819:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Knul er valt NIETS te ontkrachten. UK, USA en Duitsland hebben toegegeven het te doen. Dat jy het nog steeds niet wil geloven is jouw naieve onwetenheid.Glasharde denial.
Die hebben toegegeven militaire/kleinschalige experimenten te doen. Dat is iets compleet anders. Zoals ook al gezegd in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die links gaan beide over militaire experimenten, en hebben niets met grootschalig gebruik danwel met burgerluchtvaart te maken.

Dat het leger nog wel eens gevaarlijke dingen uit een vliegtuig wil laten vallen, is toch wel redelijk algemeen bekend lijkt me zo.
Maar er valt idd niets te ontkrachten, want er bestaat ook niets
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:38:44 #55
52357 Lambiekje
pi_57916716
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die hebben toegegeven militaire/kleinschalige experimenten te doen. Dat is iets compleet anders. Zoals ook al gezegd in het vorige topic:
[..]

Maar er valt idd niets te ontkrachten, want er bestaat ook niets
Zucht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:55:58 #56
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57917085
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zucht.
QFT. Echt irritant, die opdringerige conspiracydenkers.
pi_57917120
quote:
Op dinsdag 8 april 200819:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zucht.
Goed weerwoord
pi_57922206
Als je het onderwerp irritant vindt, wat doe je dan in de rubriek "The truth is in here."? Stel dat çhemtrails echt waar zijn, dan worden we als mieren verdelgd en we accepteren het ook nog. Als chemtrails niet waar zijn, dan zou ik wel hééél erg graag en snel een verklaring willen hebben over de gifhoudende monsters die in labaratoriums onderzocht zijn, dit komt echt niet uit de normale uitlaatgassen van een straaljager. Al met al, het wordt tijd voor actie, zolang er geen duidelijkheid geschept wordt over dit onderwerp, geeft ik ze het nadeel van de twijfel.
Achter iedere zin schuilt emotie.
  woensdag 9 april 2008 @ 00:26:22 #59
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57924998
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef dubidub het volgende:

[..]

QFT. Echt irritant, die opdringerige conspiracydenkers.
je zoekt het zelf op. Niemand vraagt je om je pc aan te zetten, te surfen naar fok en naar rubriek BNW te gaan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 9 april 2008 @ 00:55:55 #60
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57925482
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

je zoekt het zelf op. Niemand vraagt je om je pc aan te zetten, te surfen naar fok en naar rubriek BNW te gaan.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_57925697
quote:
Op dinsdag 8 april 200822:54 schreef Marcel76 het volgende:
Als je het onderwerp irritant vindt, wat doe je dan in de rubriek "The truth is in here."? Stel dat çhemtrails echt waar zijn, dan worden we als mieren verdelgd en we accepteren het ook nog. Als chemtrails niet waar zijn, dan zou ik wel hééél erg graag en snel een verklaring willen hebben over de gifhoudende monsters die in labaratoriums onderzocht zijn, dit komt echt niet uit de normale uitlaatgassen van een straaljager. Al met al, het wordt tijd voor actie, zolang er geen duidelijkheid geschept wordt over dit onderwerp, geeft ik ze het nadeel van de twijfel.
Vertel eens, welke gifhoudende monsters precies?

Die boven Corus in ijmuiden?
pi_57926844
pi_57927922
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:31 schreef Marcel76 het volgende:
Check http://www.ncbi.nlm.nih.gov
Heb je ook nog een specifiek onderzoek of begrijp je zoals je zo vaak tegenkomt bij aanhangers van deze idiote theorie weer eens niet wat er staat?
  woensdag 9 april 2008 @ 09:35:53 #64
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57928096
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ach, ik reageer hetzelfde als degene die 'zucht' typt.
quote:
Waar moet ik naar kijken? Ik zie het nationaal centrum voor biotechnologische informatie voor me en zoeken op Chemtrail levert niets op.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:37:18 #65
52357 Lambiekje
pi_57928123
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef Marcel76 het volgende:
precies en zeker omdat bepaalde regeringen toe hebben gegeve het te doen (of zo gezegd hebben gedaan).
pi_57928894
quote:
Help me even op weg a.u.b., ik zie even niet wat je bedoelt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 9 april 2008 @ 18:15:05 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57938982
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

precies en zeker omdat bepaalde regeringen toe hebben gegeve het te doen (of zo gezegd hebben gedaan).
Die mag je toch nog een keer uitleggen. Zijn toch best veel mensen die dat er toch echt niet in lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_57941511

[ Bericht 100% gewijzigd door Marcel76 op 09-04-2008 20:09:18 ]
  woensdag 9 april 2008 @ 20:08:00 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57941604
Video is niet beschikbaar.
Onikaan ni ov dovah
pi_57941776
Herstel. bekijk dit filmpje voor makkelijkere uitleg:
  woensdag 9 april 2008 @ 20:15:16 #71
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_57941793
Ah gezellig, nog zo'n topic
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  woensdag 9 april 2008 @ 20:22:28 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57941973
Dus? Het is zo te zien weer de gebruikelijke onzin.
Onikaan ni ov dovah
pi_57942246
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Dus? Het is zo te zien weer de gebruikelijke onzin.
Dit is een lokaal officieel lokaal nieuwsstation in de V.S., niet de buurman die aan de LSD zit en dacht dat ie zonet Elvis Presley in de supermarkt tegenkwam. ***ZUCHT***
pi_57942683
quote:
Op woensdag 9 april 200820:31 schreef Marcel76 het volgende:

[..]

Dit is een lokaal officieel lokaal nieuwsstation in de V.S., niet de buurman die aan de LSD zit en dacht dat ie zonet Elvis Presley in de supermarkt tegenkwam. ***ZUCHT***
Oeh, een mannetje met een potje met water waar barium in zit.
Ja nee, we kunnen er niet meer onderuit! Chemtrails zijn echt!

_!
Komop in het filmpje zelf wordt al gezegd dat het onmogelijk is de bron vast te stellen, en aan het einde dat er bij het "Poison Control Center" geen énkele klacht is binnengekomen over barium.

Overigens, je zei net dat het enige doel van chemtrails is het weer beinvloeden. Dit filmpje rept alleen maar geheime overheids-testen op het publiek. Wat is het nou?
pi_57942802
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Oeh, een mannetje met een potje met water waar barium in zit.
Ja nee, we kunnen er niet meer onderuit! Chemtrails zijn echt! [ afbeelding ]

_!
Komop in het filmpje zelf wordt al gezegd dat het onmogelijk is de bron vast te stellen, en aan het einde dat er bij het "Poison Control Center" geen énkele klacht is binnengekomen over barium.

Overigens, je zei net dat het enige doel van chemtrails is het weer beinvloeden. Dit filmpje rept alleen maar geheime overheids-testen op het publiek. Wat is het nou?
Ik zit niet bij de betrokken mensen die precies weten waarom het gebeurt, het heeft sowieso met weersinvloeden te maken en dat gebruiken ze als excuus voor het grotere drama...dus beide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')