Ik dacht, doe eens gekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mja, ik heb het al eens gezien bij Vodafone... dat een medewerker dit deed.
Die werkte daar niet meer zo lang. Iets met bedrijfsgegevens enzo.
Jij ligt om 1 uur 's middags nog steeds in bed?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:36 schreef Megumi het volgende:
Voor 8,43 per uur kom ik me bed niet uit.
Bijna allemaal dan....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter!
....
De collega's zijn trouwens wel supertof.
Ik verdien meer dus lig dan niet in bed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij ligt om 1 uur 's middags nog steeds in bed?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:52 schreef MASD het volgende:
Je bent dat stuk over collega's en briefjes vergeten.
Zelfs ik verdien meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Voor dit alles krijg ik het geweldige salaris van 8,43 per uur. Ik werk 7,5 uur per dag van 13 tot 21 uur en ik tel elke minuut af tot elke pauze en het einde van de dag. De collega's zijn trouwens wel supertof.
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Die 8,43.... Is dat bruto?
Meer, maar ik neem aan dat TS daar geen recht op heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mja.
Wat levert een uitkering op per week?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:41 schreef tonks het volgende:
Nu maar wachten tot iemand dit topic naar je werkgever stuurt en dan hebben we een leuk vrijdagmiddagtopic
echt zo'n brakke office-app die helemaal vastloopt als je een keer op een verkeerde knop druktquote:
u vraagt, ik draai!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:41 schreef tonks het volgende:
Nu maar wachten tot iemand dit topic naar je werkgever stuurt en dan hebben we een leuk vrijdagmiddagtopic
het werkt blijkbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Dat progamma ziet er echt kansloos uit !
Voor de TS kan het vervelend worden, maar voor ons is het wel fijn. Kunnen we de callcenter meneeren en mevrouwen voor zijn, door die schermen op te lezen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Handig om dit zo open en bloot op een publiek forum neer te zetten.
eh.. ik denk een iets anders geslachtsdeelquote:
watquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Voor de TS kan het vervelend worden, maar voor ons is het wel fijn. Kunnen we de callcenter meneeren en mevrouwen voor zijn, door die schermen op te lezen.
Callcenter medewerker: WTFBBQOWNED!!1!1?![]()
Potentieelquote:
Hoezo? In het ergste geval wordt ze ontslagen... ik zou blij zijn als ik daar weg wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Litso het volgende:
Slim, TS. Zeer slim.
Staan al in KPDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat je je baan alleen mag houden als je je tieten laat zien. Op FOK!.
Maak ze maar alvast.
Dan is TS al ontslagen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De afbeeldingen worden op mijn werk geblokkeerd, nu hoop ik dat die afbeeldingen als ik thuis ben ook nog te zien zijn.
quote:
Nou, die vind je daar alvast niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Potentieel
Interessante
Neuk
Objecten
Gebeurt niet veelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Goed topic.
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:54 schreef bliepzor het volgende:
Netto per week 113,95![]()
dat klopt echt niet
tis wel in België hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.
Is volgens mij een redelijk loon voor zo'n bijbaantje hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.
Mwah, volgens mij staan er in NL ook van dat soort uurlonen voor dat werk.quote:
ik zou je foto bij je fotoboek maar weghalen, dan wordt het meteen een stuk lastiger om te kijken van wie de print screens zijn.quote:
Hehehe, zal in ieder geval langer duren dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef dfr0st het volgende:
[..]
ik zou je foto bij je fotoboek maar weghalen, dan wordt het meteen een stuk lastiger om te kijken van wie de print screens zijn.
En als je je geboortedatum en woonplaats in iets anders maakt wordt het nog lastiger
Foto-emmer doet het goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:58 schreef IQM het volgende:
WERKGEVERS, DIT IS 'R!!!11 VERPSREID MAAR LEKKER ROND OP HET WERK!!!111
[ afbeelding ]
daar kun je nog niet eens een pool voor inhuren manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Is volgens mij een redelijk loon voor zo'n bijbaantje hoor.
Deze dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:29 schreef RealZeus het volgende:TS heeft haar foto al uit haar FoBo gehaald.
* gaat vast een glas cola inschenken. Met ijsblokjes,dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Deze dan?
OMDAT MIJN VLEESCH ZWAK IS HAAL IK HEM WEER WEG ENZO, OOK AL STAAT HIJ IN HET ZARGONTOPIC SAMEN MET ANDERE PICS!
Dat kan nog komen hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Een nieuwe Kasta, al was dat topic een stuk smeuïger.
Ik werk bij klantenservice mobiele provider, verdien 7,50 netto. (8,57 bruto). Nu ben ik 18, maar er zijn ook huisvrouwtjes van rond de 40 die hetzelfde verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef BabblingBrook het volgende:
Je bent bijna 25, dan hoor je meer te verdienen dan ¤8,43 per uur
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdfquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef ReplaR het volgende:
Iemand al een goed tegenscript geschreven??
Voor de zekerheid dan maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is. Ik bel voor het geweldige Proximus, een telefoonprovider. Je krijgt een piepje om je wakker te schudden, daarna hoor je nog een piepje en dan begin je gelijk met je verhaal.
[ afbeelding ]
Er is ons overigens niet bekend of diegene al klant is bij Proximus. Maar laten we er vanuit gaan dat meneer Demaer al wel klant is, dan proberen we uit te zoeken of er toch nog een abonnement te verkopen valt als diegene prepaid belt. Dat is alleen nuttig als diegene boven een bepaalde grens per jaar opwaardeert.
[ afbeelding ]
Daarna stel je de afspraak voor.![]()
[ afbeelding ]
Stel nu, diegene weigert (wat ongeveer 40 tot 60 keer per dag voorkomt), dan ga je er 3 keer tegenin. Daarna sluit je af met het volgende scherm.
[ afbeelding ]
Maar, stel! Meneer Demaer is nog geen klant bij Proximus! Dan wordt het leuk want dan ga je naar dit geweldige scherm!
[ afbeelding ]
Meneer Demaer heeft er wel oren naar!![]()
. Weer een stapje dichter bij de target van 7 afspraken per dag (ik heb dat 2 keer gehaald op 7 weken
). Dan ga je naar het volgende scherm, want we moeten wel zeker weten dat meneer Demaer geen verspilde moeite is voor mijn collega, de adviseur. Uiteraard scheelt dit voor de klant ook nogal.
[ afbeelding ]
Ook dat is geen probleem, komt goed uit want dan pakken we de agenda er even bij.
[ afbeelding ]
Vervolgens loop je alle gegevens nog even na, wij moeten ook goed letten op die onderste vragen.
[ afbeelding ]
En dan krijg je in je volgende wachtscherm een applaudiserend paar handen te zien. Maar daarvan ben ik de prtscrn vergeten (sorry zG.)
Voor dit alles krijg ik het geweldige salaris van 8,43 per uur. Ik werk 7,5 uur per dag van 13 tot 21 uur en ik tel elke minuut af tot elke pauze en het einde van de dag. De collega's zijn trouwens wel supertof.
Welneu, gewoon Rickrollen die hapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef ReplaR het volgende:
Iemand al een goed tegenscript geschreven??
Waar bemoei jij je er meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Host de screenshots dan meteen ergens anders.
http://rapidshare.com/files/118921749/callcenter.rarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Host de screenshots dan meteen ergens anders.
*downloadt*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/118921749/callcenter.rar
Screens zijn veiliggesteld
Wat een heerlijk topic dat!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:26 schreef zagevent het volgende:
Waarom moet ik bij het lezen van dit topic aan het volgende denken:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is. Ik bel voor het geweldige Proximus, een telefoonprovider. Je krijgt een piepje om je wakker te schudden, daarna hoor je nog een piepje en dan begin je gelijk met je verhaal.
[ afbeelding ]
Er is ons overigens niet bekend of diegene al klant is bij Proximus. Maar laten we er vanuit gaan dat meneer Demaer al wel klant is, dan proberen we uit te zoeken of er toch nog een abonnement te verkopen valt als diegene prepaid belt. Dat is alleen nuttig als diegene boven een bepaalde grens per jaar opwaardeert.
[ afbeelding ]
Daarna stel je de afspraak voor.![]()
[ afbeelding ]
Stel nu, diegene weigert (wat ongeveer 40 tot 60 keer per dag voorkomt), dan ga je er 3 keer tegenin. Daarna sluit je af met het volgende scherm.
[ afbeelding ]
Maar, stel! Meneer Demaer is nog geen klant bij Proximus! Dan wordt het leuk want dan ga je naar dit geweldige scherm!
[ afbeelding ]
Meneer Demaer heeft er wel oren naar!![]()
. Weer een stapje dichter bij de target van 7 afspraken per dag (ik heb dat 2 keer gehaald op 7 weken
). Dan ga je naar het volgende scherm, want we moeten wel zeker weten dat meneer Demaer geen verspilde moeite is voor mijn collega, de adviseur. Uiteraard scheelt dit voor de klant ook nogal.
[ afbeelding ]
Ook dat is geen probleem, komt goed uit want dan pakken we de agenda er even bij.
[ afbeelding ]
Vervolgens loop je alle gegevens nog even na, wij moeten ook goed letten op die onderste vragen.
[ afbeelding ]
En dan krijg je in je volgende wachtscherm een applaudiserend paar handen te zien. Maar daarvan ben ik de prtscrn vergeten (sorry zG.)
Voor dit alles krijg ik het geweldige salaris van 8,43 per uur. Ik werk 7,5 uur per dag van 13 tot 21 uur en ik tel elke minuut af tot elke pauze en het einde van de dag. De collega's zijn trouwens wel supertof.
Proximus, iSpy, Proximus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:09 schreef spy08 het volgende:
[..]
en zo werken er nog duizenden in deze loonslaven posities en vinden mensen het gek dat er zo een grote doorloop is van medewerkers bij dit soort organisaties. Saai en duf werk en afstoppend voor een salaris dat eerder als fooi kan worden bestempelt.
Zit je daar in de buurt van Capelle ad IJsel waar ook o.a. de NS callcenter zit?
Als je lang moet wachten totdat je een signaal krijgt, dan kunnen ze hem beter op predictive instellen dan op progressive... Of progressive simpelweg lager en beter instellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is.
Voor de duidelijkheid, das een Belgische organisatiequote:
Ja, vast wel. Alsof mij dat interesseert, de wachttijden zijn meestal maar een seconde of dertig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lang moet wachten totdat je een signaal krijgt, dan kunnen ze hem beter op predictive instellen dan op progressive... Of progressive simpelweg lager en beter instellen.
Nah, fuck dat, je hebt toch geen flauw idee waar ik het over heb dus geef me je leidinggevende maar gewoon.
Dan werk je op het verkeerde callcenter; ik bekijk van al m'n sollicitanten namelijk eerst altijd de hyvesquote:
Dan heb je leidinggevenden die niet weten wat ze doen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Alsof mij dat interesseert, de wachttijden zijn meestal maar een seconde of dertig.
Ja, het is toch wat? Maar voor zo'n salaris mogen ze ook niet verwachten dat ik altijd de targets haal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb je leidinggevenden die niet weten wat ze doen...
Maar dat was sowieso al wel duidelijk gezien het feit dat jij je targets al 7 weken niet haalt en er nog steeds werkt.
Typische VMBO-instelling...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat? Maar voor zo'n salaris mogen ze ook niet verwachten dat ik altijd de targets haal.
eensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typische VMBO-instelling...
"Tja okay, ik weet dat het al de 4e bejaarde is die ik in bad heb laten verbranden, maar ik krijg ook zó weinig betaald in de zorg."
Als je een baan en dus ook het bijhorende loon accepteert dien je ook gewoon je werk te doen.
Verwende breezersletjes.
Morgen tijd? Om 13:00 heb ik nog één gaatje voor een sollicitatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:37 schreef MASD het volgende:
Zeg Kasta. Wanneer kan ik beginnen?
Geniaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:26 schreef zagevent het volgende:
Waarom moet ik bij het lezen van dit topic aan het volgende denken:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
OK, eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typische VMBO-instelling...
"Tja okay, ik weet dat het al de 4e bejaarde is die ik in bad heb laten verbranden, maar ik krijg ook zó weinig betaald in de zorg."
Als je een baan en dus ook het bijhorende loon accepteert dien je ook gewoon je werk te doen.
Verwende breezersletjes.
Oh? Het is een sociale werkplaats en het bellen is slechts bezigheidstherapie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef MLI het volgende:
En je gebruikt een slecht voorbeeld want er wordt niemand slechter van als ik mijn target niet haal.
Nee, natuurlijk niet. Ik vind eigenlijk van mezelf dat ik meestal nog redelijk hard werk, in vergelijking met anderenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh? Het is een sociale werkplaats en het bellen is slechts bezigheidstherapie?
Dus je wilt zeggen dat de meerderheid van je project slechter scoort dan jij?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind eigenlijk van mezelf dat ik meestal nog redelijk hard werk, in vergelijking met anderen.
was jij niet diegene die onstlagen was omdat hij bedrijfsgeheime info hier op Fok! zettequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Morgen tijd? Om 13:00 heb ik nog één gaatje voor een sollicitatie.
Zo ja en mocht je de sollicitatie doorkomen, dan mag je direct mee in m'n training van maandag en kun je dinsdag direct aan de slag.
Wel inbound ervaring vereist, anders schuif ik je door naar een collega. Ander project, hetzelfde loon.
En dan wil je niet weten wat m'n huidige en vorige functie en bijhorende opdrachtgevers zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was jij niet diegene die onstlagen was omdat hij bedrijfsgeheime info hier op Fok! zette
Tot voor kort Product Specialist Internet bankieren voor de ABN-Amro en inmiddels Team-manager en recruiter bij een andere bank.quote:
Ik bedank vriendelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Misschien wil zij wel met je naar de Ikea
Je maakt nu gewoon wat geld over?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot voor kort Product Specialist Internet bankieren voor de ABN-Amro en inmiddels Team-manager en recruiter bij een andere bank.
Oftewel, ik hoef me nu niet meer te beperken tot slechts het dichtgooien van een internetverbinding in het geval van spam.
Nee joh, ik scheld ze gewoon hun hypotheekschuld kwijtquote:
En daar hebben ze een mooi gelikt programma voor de calls? Of alleen voor het tijdig routeren van gesprekken naar agents?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot voor kort Product Specialist Internet bankieren voor de ABN-Amro en inmiddels Team-manager en recruiter bij een andere bank.
Oftewel, ik hoef me nu niet meer te beperken tot slechts het dichtgooien van een internetverbinding in het geval van spam.
Ook Hermes, maar dan niet de Oostblok versie die ze kennelijk in België gebruiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
En daar hebben ze een mooi gelikt programma voor de calls? Of alleen voor het tijdig routeren van gesprekken naar agents?
Ok. Hermes zegt me niks, maar ik hou me tegenwoordig weer eens bezig met een callcenterapplicatie - voor een bank zelfs. 't Is blijkbaar nog niet eenvoudig, zo'n ding een beetje fatsoenlijk te ontwerpen (hoewel ik denk dat ze hier niet eens een poging gedaan hebben).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook Hermes, maar dan niet de Oostblok versie die ze kennelijk in België gebruiken.
where can I sign up?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef kastanova het volgende:
Nee joh, ik scheld ze gewoon hun hypotheekschuld kwijt.
Oeh, welke bank?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok. Hermes zegt me niks, maar ik hou me tegenwoordig weer eens bezig met een callcenterapplicatie - voor een bank zelfs. 't Is blijkbaar nog niet eenvoudig, zo'n ding een beetje fatsoenlijk te ontwerpen (hoewel ik denk dat ze hier niet eens een poging gedaan hebben).
NWE. Als je weet wat dat is werk je erquote:
Mwah valt wel mee ligt eraan hoe je zelf bentquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:56 schreef tonks het volgende:
Het lijkt me wel een leuke baan opzich (ik ga ook zoiets doen maar dan niet koud bellen) maar koud bellen lijkt me niks want je word de hele dag uitgescholden door mensen, of valt dat wel mee?
Neh, NWE zegt me zo niks... Ik zit zelf bij een van oorsprong buitenlandse bank.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
NWE. Als je weet wat dat is werk je er.
Ik ben nog nooit uitgescholden. Mensen gaan mij altijd veel vragen stellen of, als ze ergens problemen mee hebben, doen ze hun beklag bij mij. Ik krijg wel regelmatig te horen dat ik zo'n lieve jongedame benquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:56 schreef tonks het volgende:
Het lijkt me wel een leuke baan opzich (ik ga ook zoiets doen maar dan niet koud bellen) maar koud bellen lijkt me niks want je word de hele dag uitgescholden door mensen, of valt dat wel mee?
Zeg heb je nooit geleerd om andere collega's nooit af te vallen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind eigenlijk van mezelf dat ik meestal nog redelijk hard werk, in vergelijking met anderen.
En nog geen "gesprekje" gehad op je werk n.a.v. dit topic?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgescholden. Mensen gaan mij altijd veel vragen stellen of, als ze ergens problemen mee hebben, doen ze hun beklag bij mij. Ik krijg wel regelmatig te horen dat ik zo'n lieve jongedame ben.
Ik denk maandag.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog geen "gesprekje" gehad op je werk n.a.v. dit topic?
Kweenie, paar duizend? En hoeveel lezen er hier? Zal misschien 40-50 man maximaal zijn. Maar dan nog, iemand heeft op de voorpagina al gemeld Proximus op de hoogte gesteld te hebben dus don't worry. Het gesprekje komt er echt wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel belgen zitten er nou op fok.
Heb je nu spijt? Of ben je die baan toch liever kwijt..?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
Kweenie, paar duizend? En hoeveel lezen er hier? Zal misschien 40-50 man maximaal zijn. Maar dan nog, iemand heeft op de voorpagina al gemeld Proximus op de hoogte gesteld te hebben dus don't worry. Het gesprekje komt er echt wel.
Geen spijt. Ten opzichte van 3 van mijn leidinggevenden vind ik het wel erg lullig van mezelf.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Heb je nu spijt? Of ben je die baan toch liever kwijt..?
Mits je consequent dezelfde gebruikt of het aangeeft bij je direct leidinggevende.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:35 schreef MLI het volgende:
Wat trouwens wel tof is, je mag met fictieve namen werken.
Hmm, als je 10 keer achter elkaar een andere naam gebruikt, wordt er wel wat van gezegd, ja. En zou goed kunnen dat er voor bepaalde projecten vaste namen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mits je consequent dezelfde gebruikt of het aangeeft bij je direct leidinggevende.
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat ook die gedragsregel niet nageleefd wordt bij jullie bedrijf.
Hier niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach ja, je "supervisor" is toch ook gewoon elk willekeurig iemand die naast je zit?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Hmm, als je 10 keer achter elkaar een andere naam gebruikt, wordt er wel wat van gezegd, ja. En zou goed kunnen dat er voor bepaalde projecten vaste namen worden gebruikt.
Ik herken hier wel wat dingen van, gelukkig hebben wij wat meer ruimtequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ondertussen zo vaak gezien dat ik er niet meer om kan lachen..
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef tonks het volgende:
volgens mij vind je het stiekem niet zo leuk als je ontslagen bent straks
Jep.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef tonks het volgende:
volgens mij vind je het stiekem niet zo leuk als je ontslagen bent straks
Unter.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja anders kun je bij Kasta gaan werken.
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneemquote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja anders kun je bij Kasta gaan werken.
Nou nou, zo kansloos was jij ook eens, dus als iemand jou een kans gunt, dan moet je een weder sociale dienst bewijzen voor karma's sake.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Kan ik beter gelijk onder zijn bureau gaan liggen om Kasta zijn anus schoon te likkenquote:
Hoezo, ze kan nu toch wel vooruit met die 1500 ballen? Of heb je die gewoon achtergehouden?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.
alzc?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Kan ik beter gelijk onder zijn bureau gaan liggen om Kasta zijn anus schoon te likken, ook een veel voorkomende praktijk in de callcenterwereld.
Na de couveuse ben ík nooit meer kansloos geweest...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou, zo kansloos was jij ook eens, dus als iemand jou een kans gunt, dan moet je een weder sociale dienst bewijzen voor karma's sake.
Jij met die afkortingen van jequote:Op zondag 1 juni 2008 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo, ze kan nu toch wel vooruit met die 1500 ballen? Of heb je die gewoon achtergehouden?
[..]
alzc?
Nah nee, zelfs al is het startloon bovengemiddeld, dan nóg zullen types als MLI binnen een half jaar gaan klagen dat ze te weinig verdienen en meer willen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.
En daar sla je de plank mis. Dit is namelijk de eerste keer dat ik klaag over mijn salaris.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, zelfs al is het startloon bovengemiddeld, dan nóg zullen types als MLI binnen een half jaar gaan klagen dat ze te weinig verdienen en meer willen.
En krijgen ze dat niet, dan begint het aloude "Ik verdien te weinig dus ik hoef ook geen goed werk te leveren" gezeik weer...
Het boeit me niet hoevaak je klaagt of dat je uberhaupt ooit een baan hebt gehad.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En daar sla je de plank mis. Dit is namelijk de eerste keer dat ik klaag over mijn salaris.
Zal wel, mijn salaris doet er sowieso niet toe dus ik snap niet waarom jij daar zo'n big deal van maakt.quote:
Dat is het gekke. Ik ben eigenlijk helemaal niet ongemotiveerd en ik hou me aan alle regels. Ik zet me alleen niet volledig in, dat is wat anders.quote:En ongeacht welke optie je kiest zou je jezelf eens af moeten vragen of je je in het vervolg niet eens wat beter zou moeten inlezen en orienteren voordat je een bedrijf opzadelt met ongemotiveerd kutpersoneel.
Poehpoehquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Product Specialist Internet bankieren voor de ABN-Amro en inmiddels Team-manager en recruiter bij een andere bank.
kan me voorstellen dat je dit riedeltje regelmatig opdreunt in je werk als er weer zoéén bij je komt klagen over waardeloze beloningen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoevaak je klaagt of dat je uberhaupt ooit een baan hebt gehad.
Hebben ze je gedwongen om daar te komen werken?
Is het een kwestie van slavenhandel geweest?
Nee & nee, je hebt volledig bewust en volkomen vanuit jezelf gekozen om daar te gaan werken.
En dan moet je niet achteraf gaan miepen dat het loon te laag is en jij dus niet genoeg gemotiveerd bent om goed werk te leveren.
Je hebt notabene dat bedrijf zélf benaderd om er te komen werken voor dat loon, dus dan heb je 2 keuzes als je merkt dat je het loon achteraf toch niet goed genoeg blijkt te vinden:
1. Stoppen met zeiken en je ontslag nemen
2. Stoppen met zeiken en gewoon goed werk leveren
En ongeacht welke optie je kiest zou je jezelf eens af moeten vragen of je je in het vervolg niet eens wat beter zou moeten inlezen en orienteren voordat je een bedrijf opzadelt met ongemotiveerd kutpersoneel.
maar ze heeft wel dikke tieten toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:52 schreef Theroin. het volgende:
Wat was dat ergggg. Langer dan ongeveer een maandje heb ik het niet volgehouden. Gelukkig kon ik lekker tekenen ondertussen. Je werd er zo moe van, dat je soms heel verwarrende dingetjes zei
. "Mevrouw is er niet." "Goed en hebt u interesse in [...]?" "Mevrouw is er niet
". Het ging soms echt op de automatische piloot
.
Ik had wel bijna altijd het record en heb nooit boze mensen aan de lijn gehad, dus dat was wel fijn. Maar God, nooit meer.
Nou nee, dit was eigenlijk de eerste keer...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dit riedeltje regelmatig opdreunt in je werk als er weer zoéén bij je komt klagen over waardeloze beloningen.
Hoezo? Ik heb daar eigenlijk schijt aan. Uiteindelijk zijn we alleen maar irritant en we doen niets dat tegen de regels is. Dat een ander daar anders over denkt is niet mijn schuld, maar het doet zeker niets met mijn eigenwaarde.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:04 schreef Schunckelstar het volgende:
als je dat werk gaat doen,heb je toch ook geen gevoel van eigenwaarde zeg
een beetje mensen die wel de hele dag hebben gewerkt lastig vallen met telefoonterreur
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoegquote:Op zondag 1 juni 2008 11:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb daar eigenlijk schijt aan. Uiteindelijk zijn we alleen maar irritant en we doen niets dat tegen de regels is. Dat een ander daar anders over denkt is niet mijn schuld, maar het doet zeker niets met mijn eigenwaarde.
Nou, leg maar eens uit dan want volgens mij kun je het zelf niet eens onderbouwen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoeg![]()
ik zou me doodschamen iig
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoeg![]()
ik zou me doodschamen iig
vind jij dat werk waar je trots op kunt zijn dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, leg maar eens uit dan want volgens mij kun je het zelf niet eens onderbouwen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.
Als dat dus niet het geval is, wordt er ook niet doorgezeurd.
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.
Als dat dus niet het geval is, wordt er ook niet doorgezeurd.
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Gebeurd alleen fokking nooit.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..
en er zelf ook maar even gebruik van gemaakt,wist helemaal niet dat dat konquote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Het is een eerlijke manier om je geld te verdienenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind jij dat werk waar je trots op kunt zijn dan?
wetende dat echt NIEMAND zit te wachten op je telefoontje,en dan ook nog 100x doorvragen als mensen aangeven dat ze er niet van gediend zijn...
ik zou me echt de hele dag doodschamen als ik het volgende slachtoffer weer moest bellen,en dan zou ik liever echt werk gaan zoeken
Dat is iets anders inderdaadquote:
Ja, was je toevallig heel vervelend geweest tegen iemand?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
dat is dan weer netjes...
echter zijn ze niet allemaal zo,ik ben een maand of drie terug gewoon ELKE dag lastig gevallen door zo'n kutbedrijf,en dat 2 weken lang of zo...
ik neem anonieme nummers daarom ook gewoon niet meer op
het gaat mij er niet om wat anderen er van vinden,het gaat erom dat ik me voor mezelf zou schamenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is een eerlijke manier om je geld te verdienen
Ten eerste, mensen zeggen niet voor niets ja tegen een afspraak. Ze worden daar zelf niet slechter van. OK, de adviseur komt speciaal om de tarieven van één bedrijf voor te leggen maar de klant heeft altijd vrije keus om nee te zeggen. En soms kunnen we ze daadwerkelijk helpen door ze goedkoper te laten bellen.
We vragen geen 100 keer door. Ik persoonlijk let wel op dat ik niet opdringerig wordt. Maar dan nog he, ik vind je argumentatie zwak.
'Zoek echt werk', da's net zoiets als tegen de politie zeggen dat ze boeven moeten vangen. Onorgineel en omdat het een domme opmerking is, kun je er niets fatsoenlijks op terugzeggen. Oh ja, als je je om zoiets doodschaamt, dan vraag ik me af wat voor leven je zelf hebt. Maak je je ook zorgen wat de buren van jouw gedrag vinden enzo?
Geen idee hoe dat zit in België maar ik persoonlijk vind het ook wel zo netjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..
yup,en het zegt al genoeg over het soort volk dat er werkt dat zo'n dingen gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, was je toevallig heel vervelend geweest tegen iemand?
Jajaja, ga lekker de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het gaat mij er niet om wat anderen er van vinden,het gaat erom dat ik me voor mezelf zou schamen![]()
ik ben liever trots op wat ik doe,en deat kan met dat "werk"niet...
maar nogmaals,als ik het ook nog uit moet gaan leggen,dan laat maar,dan is het geschikt werk voor je
Had je maar gewoon beleefd moeten blijven. Dat iemand je opbelt, wil nog niet zeggen dat je ze gelijk moet schofferen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
yup,en het zegt al genoeg over het soort volk dat er werkt dat zo'n dingen gebeuren
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Jajaja, ga lekker de moraalridder uithangen.
ik ben beleefd gebleven,heb een paar keer aangegeven dat ik geen interesse had,en toen ze weer door vroeg heb ik opgehangen om een kwartier later weer opgebeld te worden...quote:Op zondag 1 juni 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Had je maar gewoon beleefd moeten blijven. Dat iemand je opbelt, wil nog niet zeggen dat je ze gelijk moet schofferen.
Wel een soort van regel/afspraak in NL meen ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Er is geen wet die zegt dat je moet vragen of je stoort als je iemand telefonisch benadert natuurlijk.
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Had je maar gewoon beleefd moeten blijven. Dat iemand je opbelt, wil nog niet zeggen dat je ze gelijk moet schofferen.
Ik ben niet gek, ik weet toch hoe mensen over ons denken? Ik snap alleen niet dat sommige mensen zich ZO ONTZETTEND opwinden over een TELEFOONTJE! Echt waar, meer is het niet. Nou ja, als jij ontzettend uit je dak gegaan bent, dan kun je een bombardement verwachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
als er iemand geen moraalridder is dan ben ik het wel![]()
maar nogmaals,het zegt al genoeg dat ik het je uit moet leggen hoe mensen over jullie denken
zie mijn reactie,en zeg me dan eens of ik abnormaal gehandelt hebquote:
Ja, maar snap dan dat je jezelf alleen maar pwnd. Want mensen die vervelend tegen je zijn, het is maar een hele kleine moeite om aan te geven dat ze weer gecontacteerd willen worden (en dan kiest men bij voorkeur kwart voor 9 's avonds om terug te bellen).quote:Op zondag 1 juni 2008 11:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben beleefd gebleven,heb een paar keer aangegeven dat ik geen interesse had,en toen ze weer door vroeg heb ik opgehangen om een kwartier later weer opgebeld te worden...
en toen heb ik mezelf laten gaan jagek he
En ja, ik vind het sowieso niet normaal om tegen een ander te schreeuwen. Dat geeft alleen maar aan dat je verbaal niet sterk genoeg bent om het op een normale manier af te kunnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zie mijn reactie,en zeg me dan eens of ik abnormaal gehandelt heb![]()
ik vind dat niet normaal iig hoe ze door blijven gaan met zeuren
Ik snap jou wel een beetje. Als je vrij bent en je word 500x gebeld zou ik er ook niet vrolijk van worden. Punt is alleen het is soms maar een week dan krijg je 5 verschillende bedrijven aan de lijn en dan hoor je 30 weken helemaal niks meer. Hooguit wat familie-vrienden die bellen. De call agents zelf zijn a maar mensen b niet allemaal debiel en c werken op een eerlijke manier.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zie mijn reactie,en zeg me dan eens of ik abnormaal gehandelt heb![]()
ik vind dat niet normaal iig hoe ze door blijven gaan met zeuren
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik weet toch hoe mensen over ons denken? Ik snap alleen niet dat sommige mensen zich ZO ONTZETTEND opwinden over een TELEFOONTJE! Echt waar, meer is het niet. Nou ja, als jij ontzettend uit je dak gegaan bent, dan kun je een bombardement verwachten.
Overigens, ik doe dat soort dingen zelf absoluut niet, als iemand erg onbeleefd is tegen mij, dan bedank ik altijd even voor de hartverwarmende vriendelijkheid, geeft mij een beter gevoel dan een bombardement lanceren. En dan weer de volgende
. Van die belbombardementen heb ik trouwens bij ons nog nooit gehoord.
was mijn eerste reactie,en dat heeft verder niks met beleefdheid of al die dingen te maken,maar met je eigenwaarde...quote:Op zondag 1 juni 2008 09:04 schreef Schunckelstar het volgende:
als je dat werk gaat doen,heb je toch ook geen gevoel van eigenwaarde zeg
een beetje mensen die wel de hele dag hebben gewerkt lastig vallen met telefoonterreur
waar zie jij dat ik heb geschreeuwdquote:Op zondag 1 juni 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
[..]
En ja, ik vind het sowieso niet normaal om tegen een ander te schreeuwen. Dat geeft alleen maar aan dat je verbaal niet sterk genoeg bent om het op een normale manier af te kunnen.
Wat lul je nou, ik was vroeger manager, ik weet dat ik veel beter werk kán doen. Moet ik alleen weer fulltime gaan werken, dan kan ik wel weer een 'fatsoenlijke' baan vinden. Bijbanen voor studenten heb je hier lang niet zoveel als in Nederland, en zolang ik mijn eigen huur moet betalen ben ik ook afhankelijk van dit soort baantjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit:
[..]
was mijn eerste reactie,en dat heeft verder niks met beleefdheid of al die dingen te maken,maar met je eigenwaarde...
ik snap echt niet dat mensen zoiets kunnen gaan doen,dan moet je toch echt het gevoel hebben dat je echt niks anders kunt![]()
daar ging het mij om![]()
verder heeft deze discussie weinig nut,want jij vind het blijkbaar wel mooi werk,en dat is een kwestie van smaak,en dan kun je er nog 20 topics over volposten onze meningen hierover zullen toch niet veranderen
En dát noem jij jezelf laten gaan?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar zie jij dat ik heb geschreeuwd![]()
ik heb alleen gezegd dat ik hoopte dat zijzelf zeer binnenkort haar product nodig had (was een levensverzekeringverkoopster)
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar zie jij dat ik heb geschreeuwd![]()
ik heb alleen gezegd dat ik hoopte dat zijzelf zeer binnenkort haar product nodig had (was een levensverzekeringverkoopster)
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:
de helft van dat script gebruik ik niet.
er zijn echt wel betere baantjes als dat hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 12:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik was vroeger manager, ik weet dat ik veel beter werk kán doen. Moet ik alleen weer fulltime gaan werken, dan kan ik wel weer een 'fatsoenlijke' baan vinden. Bijbanen voor studenten heb je hier lang niet zoveel als in Nederland, en zolang ik mijn eigen huur moet betalen ben ik ook afhankelijk van dit soort baantjes.
Ik vind het helemaal geen mooi werk, trouwens.
Ik vind dat er veel overbodige informatie op staat. Ik bedoel, als mensen willen weten waarom we deze actie doen, dan vragen ze het toch wel. Het doel van het gesprek is om een afspraak te maken zodat mensen hun tarieven eens na kunnen laten kijken, niet om vragen te voorkomen.quote:
quote:
Straatverkoop heb ik ook gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 12:11 schreef JDude het volgende:
Telefoonterroristen: gewoon afkappen voor ze één zin hebben kunnen afmaken. Samen met de straatverkopers het schuim der aarde.
Dan zijn je leidinggevenden kansloos.quote:
Denk ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:33 schreef Freeflyer het volgende:
auw...
Kan een heel moraliserend verhaaltje gaan ophangen maar ik heb gekkere dingen gezien dan dit.
Enige wat echt niet kan is het feit dat je een naam noemt. De rest zou mij eerlijk gezegd niet eens zo veel interesseren. Dit soort dingen komen toch wel naar buiten en al helemaal met ontevreden personeel.
Het bedrijf moet ook de hand in eigen boezem steken en kijken wat er aan de omstandigheden gedaan kan worden om dit soort excessen te voorkomen.
Voor TS zal het te laat zijn denk ik..
Inderdaad, ik ben zo'n eigenwijze drol. Maar eerlijk, Kasta. Vind jij het script wel goed dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zijn je leidinggevenden kansloos.
Ik geef ook communicatietrainingen en je wilt niet weten hoevaak ik tijdens zo'n training hoor "Ja maarreuh, dit gaat niet werken hoor, wat kansloos. Ik bedenk m'n eigen script wel."
Naja, van mij mogen ze. Laat ze hun ding maar een weekje doen. Tot nu toe 100% die na die week bij me komt miepen dat ze niks scoren.
Sowieso, de naiviteit van die mensen... Dat ze daadwerkelijk denken dat ze het na een training al beter weten dan mensen die al minimaal een jaar ervaring hebben met het project en gaandeweg het script steeds verder geperfectioneerd hebben.
Overbodige informatie bestaat niet!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel overbodige informatie op staat. Ik bedoel, als mensen willen weten waarom we deze actie doen, dan vragen ze het toch wel. Het doel van het gesprek is om een afspraak te maken zodat mensen hun tarieven eens na kunnen laten kijken, niet om vragen te voorkomen.
Leidinggevende waren idd niet van hoog nivo.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zijn je leidinggevenden kansloos.
Ik geef ook communicatietrainingen en je wilt niet weten hoevaak ik tijdens zo'n training hoor "Ja maarreuh, dit gaat niet werken hoor, wat kansloos. Ik bedenk m'n eigen script wel."
Naja, van mij mogen ze. Laat ze hun ding maar een weekje doen. Tot nu toe 100% die na die week bij me komt miepen dat ze niks scoren.
Sowieso, de naiviteit van die mensen... Dat ze daadwerkelijk denken dat ze het na een training al beter weten dan mensen die al minimaal een jaar ervaring hebben met het project en gaandeweg het script steeds verder geperfectioneerd hebben.
Jemig. De 1e keer op het hele stinkende forum dat ik het met deze gast eens benquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoevaak je klaagt of dat je uberhaupt ooit een baan hebt gehad.
Hebben ze je gedwongen om daar te komen werken?
Is het een kwestie van slavenhandel geweest?
Nee & nee, je hebt volledig bewust en volkomen vanuit jezelf gekozen om daar te gaan werken.
En dan moet je niet achteraf gaan miepen dat het loon te laag is en jij dus niet genoeg gemotiveerd bent om goed werk te leveren.
Je hebt notabene dat bedrijf zélf benaderd om er te komen werken voor dat loon, dus dan heb je 2 keuzes als je merkt dat je het loon achteraf toch niet goed genoeg blijkt te vinden:
1. Stoppen met zeiken en je ontslag nemen
2. Stoppen met zeiken en gewoon goed werk leveren
En ongeacht welke optie je kiest zou je jezelf eens af moeten vragen of je je in het vervolg niet eens wat beter zou moeten inlezen en orienteren voordat je een bedrijf opzadelt met ongemotiveerd kutpersoneel.
Als die gasten zo snel "carriere" kunnen maken, waarom jij dan niet?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Leidinggevende waren idd niet van hoog nivo.
En sowieso werd iedere idioot die 2x lief lachte en 8 maanden of langer werkte leidinggevenden. Dat zorgt ook voor spanningen!
Hier schijnt het een kwestie te zijn van weinig klagen, nooit ziek zijn en altijd op tijd komen. Dan heb je het schijnbaar na een jaar of 1,5 voor elkaar, maar dan moet je wel fulltime gewerkt hebben. Ik zie mezelf sowieso al niet fulltime in welk callcenter dan ook werken. Hoewel het wel tof is om mee te luisteren met anderen enzo.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Leidinggevende waren idd niet van hoog nivo.
En sowieso werd iedere idioot die 2x lief lachte en 8 maanden of langer werkte leidinggevenden. Dat zorgt ook voor spanningen!
Dat jouw leidinggevenden grote prutsers zijn was inmiddels al wel duidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben zo'n eigenwijze drol. Maar eerlijk, Kasta. Vind jij het script wel goed dan?
Heb je zoveel tijd nodig? Half jaar max.quote:
Hear hear, Kasta the great. Ik persoonlijk denk dat de Belgen binnen no time een grafhekel aan je hebben. Ze houden niet zo van arrogante Nederlanders.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze mogen me bellen als ze bereid zijn m'n loon te verdubbelen en ze een woning voor me regelen.
Dan heb ik het binnen een jaar op orde.
a ik werk er niet meer en b ik zit niet in iemands aars te poeren. Als het mij niet bevalt zeg ik dat. Sommige andere nietquote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als die gasten zo snel "carriere" kunnen maken, waarom jij dan niet?
Mensen krijgen alleen een hekel aan me als ik wil dat ze een hekel aan me krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Hear hear, Kasta the great. Ik persoonlijk denk dat de Belgen binnen no time een grafhekel aan je hebben. Ze houden niet zo van arrogante Nederlanders.
Dude, als jij denkt dat je een cadeautje voor iedereen bent. Waarom werk je in een callcenter.. Durf je geen verantwoordelijkheden te nemen.. Step upquote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen krijgen alleen een hekel aan me als ik wil dat ze een hekel aan me krijgen.
Zegt de term spiegelen je wat op het gebied van communicatie/psychologie?
Zo ja, daar maak ik dus handig gebruik van.
Daarnaast ben ik alleen formeel tegen de opdrachtgever; alle agents behandel ik als gelijke en dus ook informeel.
Ik heb agents gezegd dat ik ze voor hun bek sla als ze tegen mij zo bijdehand gaan doen als tegen andere teammanagers en m'n best scorende agent scheld ik regelmatig uit voor Kutjood als hij weer eens met een Ajax shirt op het werk komt.
En terwijl ik hier nog maar 2 weken werk heeft inmiddels 2/3 van de agents al een aanvraag ingediend dat ze mij als teammanager willen.
En nee, dat is niet zozeer als borstkloppen bedoeld; maar ik kan me simpelweg goed inleven in m'n personeel.
Maar dat zal ook komen omdat ik vrijwel alle functies binnen een callcenter reeds bekleed heb:
1e lijn admin, 1e lijn tech, 2e lijn tech, outbound agent, senior agent, outbound communicatietrainer, trainer tech, product-trainer, voip specialist, product specialist van de 2e lijn tech, algehele product specialist, recruiter en team-manager.
Oftewel, ik weet van iedereen binnen de organisatie hoe ze denken en kan dus problemen of strubbelingen al vrij snel oplossen. En zo niet, dan laat ik m'n psychologische hocus-pocus op ze los.
Alsof dat geen verantwoordelijkheid isquote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, als jij denkt dat je een cadeautje voor iedereen bent. Waarom werk je in een callcenter.. Durf je geen verantwoordelijkheden te nemen.. Step up
*toet* *toet*quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef MLI het volgende:
Bij mailings wordt uitgegaan van een respons van 5%, geloof ik. Maar inderdaad, net zo lang bellen tot er iemand ja zegt, is het idee. Net als de marokkanen die in hun auto's stoppen voor meisjes. Maar daar ben ik wel altijd beleefd tegen.
Ik ben te vaak beleefd.
Ik heb de (beter verdienende) ICT wereld bewust verlaten omdat ik callcenters echt tof werken vind.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, als jij denkt dat je een cadeautje voor iedereen bent. Waarom werk je in een callcenter.. Durf je geen verantwoordelijkheden te nemen.. Step up
Zelfde bedrijfssfeer vind je wel terug bij straatverkopers. Maar wel jammer dat het vakinhoudelijk vaak zo bagger is.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb de (beter verdienende) ICT wereld bewust verlaten omdat ik callcenters echt tof werken vind.
Veel jonge mensen, altijd hectiek en druk en vrijwel altijd een toffe sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |