Foto-emmer doet het goedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:58 schreef IQM het volgende:
WERKGEVERS, DIT IS 'R!!!11 VERPSREID MAAR LEKKER ROND OP HET WERK!!!111
[ afbeelding ]
daar kun je nog niet eens een pool voor inhuren manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Is volgens mij een redelijk loon voor zo'n bijbaantje hoor.
Deze dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:29 schreef RealZeus het volgende:TS heeft haar foto al uit haar FoBo gehaald.
* gaat vast een glas cola inschenken. Met ijsblokjes,dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Deze dan?
OMDAT MIJN VLEESCH ZWAK IS HAAL IK HEM WEER WEG ENZO, OOK AL STAAT HIJ IN HET ZARGONTOPIC SAMEN MET ANDERE PICS!
Dat kan nog komen hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Een nieuwe Kasta, al was dat topic een stuk smeuïger.
Ik werk bij klantenservice mobiele provider, verdien 7,50 netto. (8,57 bruto). Nu ben ik 18, maar er zijn ook huisvrouwtjes van rond de 40 die hetzelfde verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef BabblingBrook het volgende:
Je bent bijna 25, dan hoor je meer te verdienen dan ¤8,43 per uur
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdfquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef ReplaR het volgende:
Iemand al een goed tegenscript geschreven??
Voor de zekerheid dan maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is. Ik bel voor het geweldige Proximus, een telefoonprovider. Je krijgt een piepje om je wakker te schudden, daarna hoor je nog een piepje en dan begin je gelijk met je verhaal.
[ afbeelding ]
Er is ons overigens niet bekend of diegene al klant is bij Proximus. Maar laten we er vanuit gaan dat meneer Demaer al wel klant is, dan proberen we uit te zoeken of er toch nog een abonnement te verkopen valt als diegene prepaid belt. Dat is alleen nuttig als diegene boven een bepaalde grens per jaar opwaardeert.
[ afbeelding ]
Daarna stel je de afspraak voor.![]()
[ afbeelding ]
Stel nu, diegene weigert (wat ongeveer 40 tot 60 keer per dag voorkomt), dan ga je er 3 keer tegenin. Daarna sluit je af met het volgende scherm.
[ afbeelding ]
Maar, stel! Meneer Demaer is nog geen klant bij Proximus! Dan wordt het leuk want dan ga je naar dit geweldige scherm!
[ afbeelding ]
Meneer Demaer heeft er wel oren naar!![]()
. Weer een stapje dichter bij de target van 7 afspraken per dag (ik heb dat 2 keer gehaald op 7 weken
). Dan ga je naar het volgende scherm, want we moeten wel zeker weten dat meneer Demaer geen verspilde moeite is voor mijn collega, de adviseur. Uiteraard scheelt dit voor de klant ook nogal.
[ afbeelding ]
Ook dat is geen probleem, komt goed uit want dan pakken we de agenda er even bij.
[ afbeelding ]
Vervolgens loop je alle gegevens nog even na, wij moeten ook goed letten op die onderste vragen.
[ afbeelding ]
En dan krijg je in je volgende wachtscherm een applaudiserend paar handen te zien. Maar daarvan ben ik de prtscrn vergeten (sorry zG.)
Voor dit alles krijg ik het geweldige salaris van 8,43 per uur. Ik werk 7,5 uur per dag van 13 tot 21 uur en ik tel elke minuut af tot elke pauze en het einde van de dag. De collega's zijn trouwens wel supertof.
Welneu, gewoon Rickrollen die hapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef ReplaR het volgende:
Iemand al een goed tegenscript geschreven??
Waar bemoei jij je er meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Host de screenshots dan meteen ergens anders.
http://rapidshare.com/files/118921749/callcenter.rarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Host de screenshots dan meteen ergens anders.
*downloadt*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/118921749/callcenter.rar
Screens zijn veiliggesteld
Wat een heerlijk topic dat!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:26 schreef zagevent het volgende:
Waarom moet ik bij het lezen van dit topic aan het volgende denken:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is. Ik bel voor het geweldige Proximus, een telefoonprovider. Je krijgt een piepje om je wakker te schudden, daarna hoor je nog een piepje en dan begin je gelijk met je verhaal.
[ afbeelding ]
Er is ons overigens niet bekend of diegene al klant is bij Proximus. Maar laten we er vanuit gaan dat meneer Demaer al wel klant is, dan proberen we uit te zoeken of er toch nog een abonnement te verkopen valt als diegene prepaid belt. Dat is alleen nuttig als diegene boven een bepaalde grens per jaar opwaardeert.
[ afbeelding ]
Daarna stel je de afspraak voor.![]()
[ afbeelding ]
Stel nu, diegene weigert (wat ongeveer 40 tot 60 keer per dag voorkomt), dan ga je er 3 keer tegenin. Daarna sluit je af met het volgende scherm.
[ afbeelding ]
Maar, stel! Meneer Demaer is nog geen klant bij Proximus! Dan wordt het leuk want dan ga je naar dit geweldige scherm!
[ afbeelding ]
Meneer Demaer heeft er wel oren naar!![]()
. Weer een stapje dichter bij de target van 7 afspraken per dag (ik heb dat 2 keer gehaald op 7 weken
). Dan ga je naar het volgende scherm, want we moeten wel zeker weten dat meneer Demaer geen verspilde moeite is voor mijn collega, de adviseur. Uiteraard scheelt dit voor de klant ook nogal.
[ afbeelding ]
Ook dat is geen probleem, komt goed uit want dan pakken we de agenda er even bij.
[ afbeelding ]
Vervolgens loop je alle gegevens nog even na, wij moeten ook goed letten op die onderste vragen.
[ afbeelding ]
En dan krijg je in je volgende wachtscherm een applaudiserend paar handen te zien. Maar daarvan ben ik de prtscrn vergeten (sorry zG.)
Voor dit alles krijg ik het geweldige salaris van 8,43 per uur. Ik werk 7,5 uur per dag van 13 tot 21 uur en ik tel elke minuut af tot elke pauze en het einde van de dag. De collega's zijn trouwens wel supertof.
Proximus, iSpy, Proximus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:09 schreef spy08 het volgende:
[..]
en zo werken er nog duizenden in deze loonslaven posities en vinden mensen het gek dat er zo een grote doorloop is van medewerkers bij dit soort organisaties. Saai en duf werk en afstoppend voor een salaris dat eerder als fooi kan worden bestempelt.
Zit je daar in de buurt van Capelle ad IJsel waar ook o.a. de NS callcenter zit?
Als je lang moet wachten totdat je een signaal krijgt, dan kunnen ze hem beter op predictive instellen dan op progressive... Of progressive simpelweg lager en beter instellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:23 schreef MLI het volgende:
Welkom. Vandaag een uniek kijkje achter de schermen in een callcenter! Naast het nodige nutteloze gebabbel over de maandelijkse ongemakkelijkheden en hoe de was nu het beste op te vouwen, wordt er ook gebeld. En wel op niveau, mensen! Kijk mee:
[ afbeelding ]
Hier begint het allemaal. De godganse dag tuur je naar dit scherm tot je eindelijk het signaal krijgt dat er een oproep is.
Voor de duidelijkheid, das een Belgische organisatiequote:
Ja, vast wel. Alsof mij dat interesseert, de wachttijden zijn meestal maar een seconde of dertig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lang moet wachten totdat je een signaal krijgt, dan kunnen ze hem beter op predictive instellen dan op progressive... Of progressive simpelweg lager en beter instellen.
Nah, fuck dat, je hebt toch geen flauw idee waar ik het over heb dus geef me je leidinggevende maar gewoon.
Dan werk je op het verkeerde callcenter; ik bekijk van al m'n sollicitanten namelijk eerst altijd de hyvesquote:
Dan heb je leidinggevenden die niet weten wat ze doen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Alsof mij dat interesseert, de wachttijden zijn meestal maar een seconde of dertig.
Ja, het is toch wat? Maar voor zo'n salaris mogen ze ook niet verwachten dat ik altijd de targets haal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb je leidinggevenden die niet weten wat ze doen...
Maar dat was sowieso al wel duidelijk gezien het feit dat jij je targets al 7 weken niet haalt en er nog steeds werkt.
Typische VMBO-instelling...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat? Maar voor zo'n salaris mogen ze ook niet verwachten dat ik altijd de targets haal.
eensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typische VMBO-instelling...
"Tja okay, ik weet dat het al de 4e bejaarde is die ik in bad heb laten verbranden, maar ik krijg ook zó weinig betaald in de zorg."
Als je een baan en dus ook het bijhorende loon accepteert dien je ook gewoon je werk te doen.
Verwende breezersletjes.
Morgen tijd? Om 13:00 heb ik nog één gaatje voor een sollicitatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:37 schreef MASD het volgende:
Zeg Kasta. Wanneer kan ik beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |