Hoezo? In het ergste geval wordt ze ontslagen... ik zou blij zijn als ik daar weg wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:55 schreef Litso het volgende:
Slim, TS. Zeer slim.
Staan al in KPDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat je je baan alleen mag houden als je je tieten laat zien. Op FOK!.
Maak ze maar alvast.
Dan is TS al ontslagen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De afbeeldingen worden op mijn werk geblokkeerd, nu hoop ik dat die afbeeldingen als ik thuis ben ook nog te zien zijn.
quote:
Nou, die vind je daar alvast niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Potentieel
Interessante
Neuk
Objecten
Gebeurt niet veelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Goed topic.
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:54 schreef bliepzor het volgende:
Netto per week 113,95![]()
dat klopt echt niet
tis wel in België hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.
Is volgens mij een redelijk loon voor zo'n bijbaantje hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Minette het volgende:
[..]
Bij een beperkt aantal uren kom je aan een beperkt salaris, hoewel die ¤ 8,43 bruto pu idd wel heel triest is.
Mwah, volgens mij staan er in NL ook van dat soort uurlonen voor dat werk.quote:
ik zou je foto bij je fotoboek maar weghalen, dan wordt het meteen een stuk lastiger om te kijken van wie de print screens zijn.quote:
Hehehe, zal in ieder geval langer duren dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef dfr0st het volgende:
[..]
ik zou je foto bij je fotoboek maar weghalen, dan wordt het meteen een stuk lastiger om te kijken van wie de print screens zijn.
En als je je geboortedatum en woonplaats in iets anders maakt wordt het nog lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |