Poehpoehquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Product Specialist Internet bankieren voor de ABN-Amro en inmiddels Team-manager en recruiter bij een andere bank.
kan me voorstellen dat je dit riedeltje regelmatig opdreunt in je werk als er weer zoéén bij je komt klagen over waardeloze beloningen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoevaak je klaagt of dat je uberhaupt ooit een baan hebt gehad.
Hebben ze je gedwongen om daar te komen werken?
Is het een kwestie van slavenhandel geweest?
Nee & nee, je hebt volledig bewust en volkomen vanuit jezelf gekozen om daar te gaan werken.
En dan moet je niet achteraf gaan miepen dat het loon te laag is en jij dus niet genoeg gemotiveerd bent om goed werk te leveren.
Je hebt notabene dat bedrijf zélf benaderd om er te komen werken voor dat loon, dus dan heb je 2 keuzes als je merkt dat je het loon achteraf toch niet goed genoeg blijkt te vinden:
1. Stoppen met zeiken en je ontslag nemen
2. Stoppen met zeiken en gewoon goed werk leveren
En ongeacht welke optie je kiest zou je jezelf eens af moeten vragen of je je in het vervolg niet eens wat beter zou moeten inlezen en orienteren voordat je een bedrijf opzadelt met ongemotiveerd kutpersoneel.
maar ze heeft wel dikke tieten toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:52 schreef Theroin. het volgende:
Wat was dat ergggg. Langer dan ongeveer een maandje heb ik het niet volgehouden. Gelukkig kon ik lekker tekenen ondertussen. Je werd er zo moe van, dat je soms heel verwarrende dingetjes zei
. "Mevrouw is er niet." "Goed en hebt u interesse in [...]?" "Mevrouw is er niet
". Het ging soms echt op de automatische piloot
.
Ik had wel bijna altijd het record en heb nooit boze mensen aan de lijn gehad, dus dat was wel fijn. Maar God, nooit meer.
Nou nee, dit was eigenlijk de eerste keer...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dit riedeltje regelmatig opdreunt in je werk als er weer zoéén bij je komt klagen over waardeloze beloningen.
Hoezo? Ik heb daar eigenlijk schijt aan. Uiteindelijk zijn we alleen maar irritant en we doen niets dat tegen de regels is. Dat een ander daar anders over denkt is niet mijn schuld, maar het doet zeker niets met mijn eigenwaarde.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:04 schreef Schunckelstar het volgende:
als je dat werk gaat doen,heb je toch ook geen gevoel van eigenwaarde zeg
een beetje mensen die wel de hele dag hebben gewerkt lastig vallen met telefoonterreur
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoegquote:Op zondag 1 juni 2008 11:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb daar eigenlijk schijt aan. Uiteindelijk zijn we alleen maar irritant en we doen niets dat tegen de regels is. Dat een ander daar anders over denkt is niet mijn schuld, maar het doet zeker niets met mijn eigenwaarde.
Nou, leg maar eens uit dan want volgens mij kun je het zelf niet eens onderbouwen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoeg![]()
ik zou me doodschamen iig
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als je het probleem al niet ziet dan zegt dat al genoeg![]()
ik zou me doodschamen iig
vind jij dat werk waar je trots op kunt zijn dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, leg maar eens uit dan want volgens mij kun je het zelf niet eens onderbouwen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.
Als dat dus niet het geval is, wordt er ook niet doorgezeurd.
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze agents zijn dan ook verplicht om aan het begin van het gesprek te vragen of het uberhaupt gelegen komt.
Als dat dus niet het geval is, wordt er ook niet doorgezeurd.
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Gebeurd alleen fokking nooit.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..
en er zelf ook maar even gebruik van gemaakt,wist helemaal niet dat dat konquote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef kastanova het volgende:
En mocht de klant echt aangeven dat hij de belletjes spuugzat is, dan verwijzen we ze zelfs pro-actief naar infofilter.nl.
Het is een eerlijke manier om je geld te verdienenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind jij dat werk waar je trots op kunt zijn dan?
wetende dat echt NIEMAND zit te wachten op je telefoontje,en dan ook nog 100x doorvragen als mensen aangeven dat ze er niet van gediend zijn...
ik zou me echt de hele dag doodschamen als ik het volgende slachtoffer weer moest bellen,en dan zou ik liever echt werk gaan zoeken
Dat is iets anders inderdaadquote:
Ja, was je toevallig heel vervelend geweest tegen iemand?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
dat is dan weer netjes...
echter zijn ze niet allemaal zo,ik ben een maand of drie terug gewoon ELKE dag lastig gevallen door zo'n kutbedrijf,en dat 2 weken lang of zo...
ik neem anonieme nummers daarom ook gewoon niet meer op
het gaat mij er niet om wat anderen er van vinden,het gaat erom dat ik me voor mezelf zou schamenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is een eerlijke manier om je geld te verdienen
Ten eerste, mensen zeggen niet voor niets ja tegen een afspraak. Ze worden daar zelf niet slechter van. OK, de adviseur komt speciaal om de tarieven van één bedrijf voor te leggen maar de klant heeft altijd vrije keus om nee te zeggen. En soms kunnen we ze daadwerkelijk helpen door ze goedkoper te laten bellen.
We vragen geen 100 keer door. Ik persoonlijk let wel op dat ik niet opdringerig wordt. Maar dan nog he, ik vind je argumentatie zwak.
'Zoek echt werk', da's net zoiets als tegen de politie zeggen dat ze boeven moeten vangen. Onorgineel en omdat het een domme opmerking is, kun je er niets fatsoenlijks op terugzeggen. Oh ja, als je je om zoiets doodschaamt, dan vraag ik me af wat voor leven je zelf hebt. Maak je je ook zorgen wat de buren van jouw gedrag vinden enzo?
Geen idee hoe dat zit in België maar ik persoonlijk vind het ook wel zo netjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet alleen jullie agents, maar alle agents van alle bedrijven moet vragen of het gelegen komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |