Vooral van die eerste ronduit debiel. Het overkomt mij ook te vaak helaas, dat ik last heb omdat andere mensen gewoon totaal geen afspraken kunnen makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:43 schreef Mikkie het volgende:
Hoe matig trouwens, zou vanavond met twee vrienden even naar Piecken gaan, haakt de ene af omdat ie ineens een etentje met zn ouders heeft, en de andere heeft z'n vriendin thuis zitten die werkelijk voor 20e keer in 6 maanden ziek is..
Hij moet na het etentje nog vanuit de buurt van Eindhoven komen, dat schijnt moeilijk te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
die vriendin slaapt toch wel om 9 uur en t etentje is dan ook afgelopen...
waarom denken mensen toch altijd in problemen
Ze moet 'verzorgd worden'. Maw: ze heeft iets van een opgezette klier, kan alleen maar pijnstillers vreten en krijgt binnenkort misschien een onderzoekje. Kortom: die gaan gewoon klef op de bank hangen en zij hoest af en toe een beetje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:45 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Vooral van die eerste ronduit debiel. Het overkomt mij ook te vaak helaas, dat ik last heb omdat andere mensen gewoon totaal geen afspraken kunnen maken![]()
En verder snap ik niet waarom je niet 2 uur weg kan als je vriendin ziek isAls ik ziek ben lig ik toch voornamelijk levensloos op de bank, waarom zou daar altijd iemand bij moeten zijn?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze moet 'verzorgd worden'. Maw: ze heeft iets van een opgezette klier, kan alleen maar pijnstillers vreten en krijgt binnenkort misschien een onderzoekje. Kortom: die gaan gewoon klef op de bank hangen en zij hoest af en toe een beetje..
Godver, met zo'n TT moest ik wel even kijken.quote:
Zo ben ik niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze moet 'verzorgd worden'. Maw: ze heeft iets van een opgezette klier, kan alleen maar pijnstillers vreten en krijgt binnenkort misschien een onderzoekje. Kortom: die gaan gewoon klef op de bank hangen en zij hoest af en toe een beetje..
je weet maar nooitquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedoel je dan dus dat ik mijn supertje heb afgedaan en voortaan de smulrol neem
dank uquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Godver, met zo'n TT moest ik wel even kijken.![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mneer Smulrol ook zin?
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
hebben jullie ook dat de pagina zo raar laad ?
moet je ook vaker postenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
JaAlleen maar posts van jou en Yashi
![]()
![]()
???quote:
geen zin om heen te fietsenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net op omroep Gld, bij de van Apeltereweg ( dukenburg richting hatert ) mooie spinsels van speciale rupsen... hele bomen onder enzDus voor de fotofreaks onder ons
nee mikkie is er nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ja ja ga maar weer catannen allemaal
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Godver, met zo'n TT moest ik wel even kijken.![]()
zo een waar ik mee kan lopen en binnen 50 meter streaming hebquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
mobiele of draadloze
Of het is een te grote bendequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan gewoon niet zoeken,,
Wat een kutexcuusquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oude was toch aan het slijten
Ja ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
gaan er nog mensen de stad in vanavond eigelijk ...
Ja bij mij hetzelfde.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga denk ik ook de stad in!
Vanochtend dacht ik nog van niet... maar heb er nu toch wel weer zin in eigenlijk
Klopt ja, naar het verhaal van Genie. In de sociale wetenschappen een bekende film, ik moet 'm nog steeds zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 9 de film Mockingbird don't sing, waargebeurde en heftige film, wel mooi. RTL8
Ik geef niks om ijs, maar nu krijg ik ineens ook zin in ijsquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik heb gister m'n laatste perenijsje opgemaakt.
Het is allemaal wat.
Er zit in een scene in die ik nooit meer zal vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Mikkie het volgende:
Klopt ja, naar het verhaal van Genie. In de sociale wetenschappen een bekende film, ik moet 'm nog steeds zien
Volgens mij kan dat prima, alleen kun je het niet al te lang bewaren. Kom je mij een ijsje brengen, schat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een hele doos perenijsjes hier in de vriezer liggen, en corneto's raketjes en choco sticks
Mijn vriezertje op mijn kamer is maar 2 ** dat is wss niet hard genoeg voor ijs ofwel?
En dan ook een ijstrauma krijgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat prima, alleen kun je het niet al te lang bewaren. Kom je mij een ijsje brengen, schat?
Nimmaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
hahaha al die moeite voor niks of blijf je int weekend ook gewoon in Nimma ?
Ah jij hebt ook al van die Sjaak Afhaaks als vriendenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Ze zei "rij jij maar en rij maar door naar Nijmegen, je hebt je zusje ook geholpen van de week"
Alleen nu hebben m'n vrienden afgezegd voor vanavond
Een ijstrauma? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan ook een ijstrauma krijgenWat denk jezelf..
bovendien ishet gesmolten voordat ik bij je ben aangezien 160 de max is voor mijn suzuki![]()
Nie ouwehoere swa, Nimma regio 024 till we diequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Aibmi het volgende:
[..]
NimmaSorry maar ik blijf die naam maar debiel vinden
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nie ouwehoere swa, Nimma regio 024 till we die
Heb je al goed achter je gekeken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef Aibmi het volgende:
[..]
![]()
Waar is mijn chocolademelk trouwens?Heb ik eindelijk eens zin om een macho te drinken, is de chocomelk weg
Ik ken hem niet. Ik snap zijn opmerking eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie kennen elkaar?
En ik vind Nimma ook echt te foutdaarom zei ikhet
Fijn om te weten! Maar als ik het goed begrijp,... heb je haar dus minstens 1 uur en 15 minuten gesproken?! Whoaa Gertje! Amaai da's toch nie normaal!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even 3 kwartier met een vriendinnetje zitten kletsen.. terwijl ze belden om de stof door te geven
En ik haar vandaag ook al zeker een halfuur aan de telefoon heb gehad..
Kletsen
Elke dag is daar wel 'iets'... fiets je terug van de uni... Open CW feest... Pitcher Party... wtf...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik twijfel om al naar Piecken te gaan. Nog van niemand iets gehoord dus betwijfel of het druk is, nogal matig als ik daar in m'n eentje kansloos sta te zuipen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Fijn om te weten! Maar als ik het goed begrijp,... heb je haar dus minstens 1 uur en 15 minuten gesproken?! Whoaa Gertje! Amaai da's toch nie normaal!
Dat heet ook wel dementerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Nou meer het feit dat je zo lang met iemand kan lullen zonder echt iets te vertellen te hebben
'Denial'quote:
Jij dollars?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'Denial'
Maar is er vanavond nog iets leuks te doen.... naast Piecken?
Wordt waarschijnlijk weer standaard het Sterre-Dollars verhaal...
Mja..."Hee... Döner, Döner, Coffeeshop, Döner, Belhuis, Döner, Smartshop, Döner, Döner, Afro-kapsalon, Sterre!...... Döner...." Leuk joh die Bloemerstraatquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb toevallig Sterre van de week voor het eerst gezien haha, ik lette eens op in de bus
Eens in de... maand... 1,5 maand...quote:
oke....Ken je dollars luiquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eens in de... maand... 1,5 maand...
Ja wel een paar...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
oke....Ken je dollars lui? of niet
Vanavond is er een feestje, mede georganiseerd door een vriendin van me. Ik ga mijn schoenen maar eens aantrekken en die kant op fietsen. Hoop hier voor twee uur nog iets te posten, anders is het weer te laat geworden en baal ik als ik morgen mn nest uit moet om te werkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef LastRequest het volgende:
Nou 2 weken terug was er in ieder geval geen hond om kw over 11
Cool! wie?quote:
Idd... Is de Gilson 200 ul ook jouw favo pipet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool! wie?
we werken in hetzelde ziekenhuis en komen op dezelfde plek...
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Idd... Is de Gilson 200 ul ook jouw favo pipet?
Maareh,... Stan (studiegenoot), Lieke (zusje van een studiegenote),... Sander van the Analog Project... pfftt... barknaapje herkent me vaker
En 3 dames van de damesband (beginnen in juli-augustus ergens) ken ik ook
Nou nee... zo vaak kom ik er ook weer nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe raad je het![]()
![]()
Ik bedoelde meer of je de vaste vaste klanten kende
De mensen acher de bar...Lui die daar altijd zijn
geel....? Ze zijn toch gewoon wit? tenminste die van ons zijn witquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou nee... zo vaak kom ik er ook weer nietLiek is wel een vaste klant daar...
En die Gilson 200 is gewoon lekker all-roundeen range van 20-200... lekker nauwkeurig en er kunnen gele tipjes op
![]()
Gewoon Eppendorf 2-20 / 20-200 ul. Je hebt ze ook in het geel, zodat je ze minder makkelijk verwart met 1000 ul (blauw) en 1-10 ul (ook wit)... denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:
[..]
geel....? Ze zijn toch gewoon wit? tenminste die van ons zijn wit
pipetpuntjesquote:
Sorry... (levens)wetenschappen = geyl... je wilt niet meer andersquote:
aha....wij hebben 20-200 wit en 0,1 tot 20 ook en de 200-1000 zijn blauwquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon Eppendorf 2-20 / 20-200 ul. Je hebt ze ook in het geel, zodat je ze minder makkelijk verwart met 1000 ul (blauw) en 1-10 ul (ook wit)... denk ik
godsklere, wat klinken we suf op de late avond
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
pipetpuntjes![]()
[..]
Sorry... (levens)wetenschappen = geyl... je wilt niet meer anders
Maar terug naar Dollars dan... wie gaan er nog meer de komende tijd... kunnen we daar meeten
Onze afdeling had alleen 0,1 - 10 ul... met filter. Is die nog wel een beetje nauwkeurig bij de 20 ul dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
aha....wij hebben 20-200 wit en 0,1 tot 20 ook en de 200-1000 zijn blauw
Niks... ben in maart afgestudeerd in de Biomedische Wetenschappen... dus nu werk ik tijdelijk op de OK van het St. Radboud. En ondertussen solliciteren naar een (promotie)baan...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doe je eigenlijk precies Doodkapje?
voor 20 gebruik ik gewoon die van 20-200....Ik gebruik hem tot de 18 ofzo denk ik...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Onze afdeling had alleen 0,1 - 10 ul... met filter. Is die nog wel een beetje nauwkeurig bij de 20 ul dan?
Maak me gek, meid!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
[..]
voor 20 gebruik ik gewoon die van 20-200....Ik gebruik hem tot de 18 ofzo denk ik...![]()
Wel redelijk nauwkeurig volgens mij
quote:
Morgen heb ik een telefonisch gesprekje gepland staan bij de GGD en ik heb al iets naar Pharm/Tox gestuurd (wsch te laat...) dus ff daar op focussen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij hebben zo geen levenProbeer te solliciteren bij ons op de afdeling btw....
Ach,... beter dan dat ge-hunt op statsquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Morgen heb ik een telefonisch gesprekje gepland staan bij de GGD en ik heb al iets naar Pharm/Tox gestuurd (wsch te laat...) dus ff daar op focussen...
Voor t eerst ben ik het met je eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach,... beter dan dat ge-hunt op stats
't Is maar waar je een harde plasser van krijgt
Achja, als jij hier een harde pipet van krijgt moet het vooral doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach,... beter dan dat ge-hunt op stats
't Is maar waar je een harde plasser van krijgt
Jah ik ook... de vacature stond nog op de site, maar was al verstreken... NCMLS ja... Dus ik gemaild of het nou nog er op stond, omdat het nog open was of niet... ze hadden de planning al rond maar wilden nog wel mijn brief en CV meenemen voor een evt volgende ronde... hopen dat het nog lukt...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
aha hoop dat het wat wordtPharm /Tox op NCMLS?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor t eerst ben ik het met je eens
Plasser of stats?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor t eerst ben ik het met je eens
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.quote:
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens overquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.
Ja, eens. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit hoor, vind het zelfs wel vermakelijk hoe 2 mensen zo gepassioneerd kunnen praten over pipetpuntjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.
pipetpuntjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens over
Je moet alleen 2 topics terug kijken of iemand nog serieus op je heeft gereageerd... undso...
En dan hebben we de multipipet met 8 puntjes nog niet eens besprokenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, eens. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit hoor, vind het zelfs wel vermakelijk hoe 2 mensen zo gepassioneerd kunnen praten over pipetpuntjes
Caliquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens over
Je moet alleen 2 topics terug kijken of iemand nog serieus op je heeft gereageerd... undso...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die inderdaad moest eigenlijk onder een post met jullie codetaal..
Maar toen gingen die andere rekels er al tussendoor
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan hebben we de multipipet met 8 puntjes nog niet eens besproken
Happen naar Peijnenburgquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat er echt zo'n nadruk was op stats was dat ene topic waarin Cali helemaal losging
Die gingen we puur voor de ouwehoer zo snel mogelijk vol krijgen..
1 keer per dag de stats.. Nou boehoe
Volgens mij is er iemand op zijn pikkie getraptquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat er echt zo'n nadruk was op stats was dat ene topic waarin Cali helemaal losging
Die gingen we puur voor de ouwehoer zo snel mogelijk vol krijgen..
1 keer per dag de stats.. Nou boehoe
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Premature lozing van het puntje... overkomt de beste ook wel eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het kan gebeuren dat 1 puntje het niet doet
Ff zoeken hoor.. Nope nog steeds geen pikkie..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand op zijn pikkie getrapt
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef TheVotary het volgende:
Goeie tip trouwens van dat rijden richting Groesbeek. Ben in de het Groesbeekse bos beland. Kicke weg was daar in de buurt trouwens ook nog, waar je knetterhard naar beneden gaat en dan weer omhoog moet en met behoorlijke bochten. Was nog nooit aan die kant van Nijmegen e.o. geweest
Zevenheuvelenweg ftwquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef TheVotary het volgende:
Goeie tip trouwens van dat rijden richting Groesbeek. Ben in de het Groesbeekse bos beland. Kicke weg was daar in de buurt trouwens ook nog, waar je knetterhard naar beneden gaat en dan weer omhoog moet en met behoorlijke bochten. Was nog nooit aan die kant van Nijmegen e.o. geweest
Ik ken het! Verder zijn die dingen echt ideaal voor bijv. 96 wells platen iets doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Premature lozing van het puntje... overkomt de beste ook wel eens
Zoek 2 topics terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?
Het is dat je een goed muzieksmaak lijkt te hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ff zoeken hoor.. Nope nog steeds geen pikkie..
Ik wist dat jullie dat zouden denken maar heus niet hoor
Skeeleren of skaten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil gaan skeeleren maar nu komt hetIk wil niet dat het stijl is want ik kan heul niet zo goed skeeleren en kan al helemaal niet remmen
dus ik wil gewoon vlak skeeleren..
Waar?
Massive ELISA's enzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het! Verder zijn die dingen echt ideaal voor bijv. 96 wells platen iets doen
Gewoon ja zeggen en lief lachen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
z0mygosh het gaat gewoon ergens over hier
Snel even ervan profiteren en extra posten om mijn stats hoog te houden
Elisa's zijn wel okequote:
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is dat je een goed muzieksmaak lijkt te hebben
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen en lief lachen...
Hehe geen idee. Gewoon rammen richting die kant op en dan wat groen zoeken en een plek waar ik de auto kwijt kon en erachterkomen aan de hand van de bordjes dat ik in het Groesbeekse bos beland was. Mokerhei/plasmolen zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..
En kennis.. Ik ben dol op die muziekspelletjes dat je de plaat moet raden van alleen de eerste paar seconden ofzo.. Ik PWN daarin
Ik dacht meteen aan een mooie blonde vrouw, maar ik vrees dat het over een machine gaatquote:
4 of 5 wieltjes per schoen. Meer is beter voor rechtuit, (skeeler), minder is beter voor direct stuurgedrag (skate). Beetje zon vergelijking tussen langlauf / stunt ski's :pquote:
Anytime, anywhere. Niemand is beter in triviale muziek of film dingen dan ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..
En kennis.. Ik ben dol op die muziekspelletjes dat je de plaat moet raden van alleen de eerste paar seconden ofzo.. Ik PWN daarin
Puik planquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Om te skaten... Ga lekker naar industrieterrein ofzo, kan je iig niemand laten verongelukken door je gestuntel
Juh dat is het enige in mijn leven waarin ik uitblink..quote:
voor het gemak is het voor jou wel even een machinequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een mooie blonde vrouw, maar ik vrees dat het over een machine gaat
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat is het enige in mijn leven waarin ik uitblink..
En die Guus van jouw gaat het alweer van mij afpakken
Bioinformatica dusquote:
Dan mag jij die titel van muziek houden, dan claim ik mijn troon wel op de film sectiequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat de dichtsbijzijnde brug nog te ver fietsen is, anders had ik het wel geweten![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat de dichtsbijzijnde brug nog te ver fietsen is, anders had ik het wel geweten![]()
Cocktailsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh... geen Sterre, maar Hoegaarden op mijn kamer
Warsteiner hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh... geen Sterre, maar Hoegaarden op mijn kamer
Zo jij wil graag heeeequote:
Ow het is dus al niet meer nodigquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan mag jij die titel van muziek houden, dan claim ik mijn troon wel op de film sectie
(hihi hij zei 'sexy')
steriliseren met chloor of minimaal 70% sterke drank...komt helemaal goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo jij wil graag heeee![]()
Maar het scherpste mes staat in de vaatwasser.. wil het natuurlijk wel een beetje hygiënisch doen hea
Dettol?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Californium het volgende:
[..]
steriliseren met chloor of minimaal 70% sterke drank...komt helemaal goed
edit: ben fan van de steriele geurChloor of ethanol
![]()
Joh, je weet toch, wij sijn samen eens soort nederlandse bonnie en clyde shit, weetje, wij beramen die moorden met onze pipa's, maar die hebben we niet eens nodig, swa. Wij zijn zo scherp als een mes dus wij gebruiken onze inttellec enzo, jeweetz.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow het is dus al niet meer nodig![]()
Jullie zo :Nog niet van dat wijf af
kut hosti
Nee...gewoon een fles 70% ethanol of een fles chloor...(jeweet wat je door de wc pleurt)quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee...gewoon een fles 70% ethanol of een fles chloor...(jeweet wat je door de wc pleurt)![]()
Dettol is te lief![]()
Zou je in de Nimma stijl niet Johnnie en anita gebruikenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, je weet toch, wij sijn samen eens soort nederlandse bonnie en clyde shit, weetje, wij beramen die moorden met onze pipa's, maar die hebben we niet eens nodig, swa. Wij zijn zo scherp als een mes dus wij gebruiken onze inttellec enzo, jeweetz.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die ipv scrubcreme korrel 60 pakt?
Kan bestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Beetje late reactie ik weet het, maar Aibmi, wij dan ook maar ICApraat?
Nouja, eigenlijk ben ik toch wel benieuwd naar wat CMD nou precies inhoudt, omdat ik alleen nog maar kern-i-vakken heb gedaan..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Beetje late reactie ik weet het, maar Aibmi, wij dan ook maar ICApraat?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Ze zeiden letterlijk tegen me "GEPOWNED!![]()
![]()
"
Mensen die in het echt 'lol' en 'rofl' en 'pwnage/gepwned' zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik stond vandaag voor lul
Ik wilde iets zeggen over een processor en megahertz (waar ik dus geen zak vanaf weet) maar toen had ik het over een moederboard en toen werd ik uitgelachen door mijn i-ers! Ze zeiden letterlijk tegen me "GEPOWNED!![]()
![]()
"
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:17 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Mensen die in het echt 'lol' en 'rofl' en 'pwnage/gepwned' zeggen!
Maar van die world of warcraft-nerds zijn nog erger.
*"YOO GISTEREN ZA GERAID, FETTE EPICS LOOT LOL!!!"
-"WOW !! MEEN JE NIET?!?! HOEVEEL DKP KREEG JE ?!?!"
Ik zweer het je, die mensen zijn er, ik hoor ze wel eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebben
Jij bent nog nooit bij ons op school geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebben
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef LastRequest het volgende:
Hahah wij zeggen nu met de projectgroep ook wel de hele tijd lol en noep (waarom dat niet gewoon noob is weet ik ook niet), het is af en toe wel grappig moet ik zeggen. Vooral als ik in de rij sta bij de kantine en ze gaan van achteraan de rij NOEP NOEP naar me roepen haha... Maar je beeld van CMD is wel fantastisch haha, zeker omdat dat precies is wat ik vandaag de hele dag gedaan heb HAHA.. alleen dan in PhotoshopHeb een locatie getekend en de i-ers moeten em interactief maken
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit bij ons op school geweest
Ik heb verder wel serieus gedaan hoor, op wat flauwe grapjes na. Gewoon op een te flauwe manier duidelijk maken dat je je bijvoorbeeld ergert aan het feit dat filmpjes niet te skippen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahaha dat is ernstig want die opnames zijn hun bewijslast voor de competentie testen & realiseren
En tis een flashcourse idd.. de boyssss moeten Actionscript 3 gebruiken. Ik vind wat zij schrijven eigenlijk interessanter dan wat ik doe op dit moment, dus zit voornamelijk met hun mee te kijken
Stiekem in de hoop dat ik een keer eerder dan zij ontdek waarom ze een error hebben
Van die 14 keuzedingen waarvan je er 3 moet nemen? Weet niet of het er 14 zijn, maar ik heb iig gewoon courses enzo. Volgend blok een robot maken in CARquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik kan me echt kapot lachen om een van mijn i-ers. De andere is eigenlijk meer een c-er qua gedrag haha, maar ook heel tof. Zit jij nou eigenlijk in dezelfde soort opleiding? Met de 14 semesters enzo? Ik weet het ff niet meer
Noem eens wat nemen, je weet het maar nooit!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
Sorry hoor jongens dit gesprek is niet interessant voor jullie I know
Maar ik beloof dat ik de applicatie zal posten als ie af is en ooit online komt
En ja die keuzedingen.. maar niet dusDan ken je ws ook geen i-ers die ik ken, helaas haha
Ah, die waren toevallig mijn begeleiders bij introductiekampquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:41 schreef LastRequest het volgende:
Hahah dat is inderdaad ernstig op een usability band
Eehmm Ferry valt altijd wel op denk ik?Kraker, lang, typisch uiterlijk met van die grote gaten in z'n oren enzo. En de bijbehorende C'er Laurens, die met grote bos dreadlocks.
Hmm, ik ben opzich alleen maar op kamp gegaan. Daarna had ik het wel weer gehad. Dus ik ken ze voornamelijk van de busreisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:44 schreef LastRequest het volgende:
NIET! Ik was samen met hun mentor
Geniale lui, zijn echt goeie vrienden van me
Je had die vriend van mij moeten zien toen ik 's ochtends binnen kwam lopenquote:
Ja, maar op het kamp heb ik ze ook weer niet zo veel gesproken, wel een beetje ofzo.. Maar inderdaad, je werd gewoon weer opgedeeld in groepjes en toen moest je allerlei gare spelletjes doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:46 schreef LastRequest het volgende:
Ja haha, ik zat toevallig in een andere bus toen. Maar ik was wel het hele kamp met hun samen... Alleen die spelen op het terrein had ik een andere groep. Apart joh hahaha
Ben je wel goed in vlotten tekenen dan? Aangezien de i-ers altijd het bouwwerk doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:50 schreef LastRequest het volgende:
Hahaha vlotbouwen daar ben ik niet zo goed in
Ik was wel erg goed in me verstoppen tegen docenten die probeerden ons het water in te duwen
En @ Yashaa aaahhh hahaha die lijkt op mijn kat! Wat een schatje! En slaap lekker zo
Ahjaa, allemaal leuke herinneringen komen bovenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:55 schreef LastRequest het volgende:
Haha in Flash kan ik tekenen als de beste, in Photoshop ben ik helaas niet zo'n held
En ik moest natuurlijk op dat vlot want meisjes zijn lichter dan jongens.. maar dat vlot was niet bijzonder stevig waardoor ik ook drijfnat was
Gaat ze ook CMD doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:05 schreef LastRequest het volgende:
Jep die lui zijn er altijd
Eigenlijk wil ik dit jaar weer mentor zijn, maar m'n zusje gaat waarschijnlijk beginnen aan de opleiding. Vind het wel leuker voor haar als ze dr intro lekker zonder mij erbij kan doen haha. Duss nu word ik waarschijnlijk mentor voor de FEM hahaha.
Ooh ik erger me.. die vrienden die afgezegd hadden voor vanavond, smsten een uur geleden dat ze toch naar Nijmegen komen, of ik nog meeging.. Ja prima.. dus ik zit te wachten.. smsen ze nu dat ze net in de auto zitten, over een half uur zijn ze er, en dan willen ze eerst nog bij iemand thuis gaan zitten
Ja hallooo.. ik wilde morgen 8 uur opstaan en aan school werken enz. Ik heb geen zin meer eigenlijk haha
Dat triest-argument hoorde ik ook regelmatig van allerlei vrienden van mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:12 schreef LastRequest het volgende:
Jep ze gaat ook voor CMD, terwijl ze het eerst nog triest vond dat ik 'maar' HBO doe
En ik heb eigenljk idd geen zin.. ik weet het niet.. ik wacht wel tot het moment dat ze eindelijk gaan en dan besluit ik waarschijnlijk toch thuis te blijven
ELISA is een techniek, geen machinequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:54 schreef Californium het volgende:
[..]
voor het gemak is het voor jou wel even een machine
Kut.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanavond is er een feestje, mede georganiseerd door een vriendin van me. Ik ga mijn schoenen maar eens aantrekken en die kant op fietsen. Hoop hier voor twee uur nog iets te posten, anders is het weer te laat geworden en baal ik als ik morgen mn nest uit moet om te werken
Nee, dan moet je gewoon de St. Annastraat volgen die overloopt in de Rijksweg. Thv Molenhoek/Mook ga je linksaf, daar achterin heb je de Mookerheide. Plasmolen ligt weer verderop, bij Middelaar, vlak aan de Maas. Groesbeek ligt weer net anders gepositioneerd, vlakbij de Duitse grens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Rijden met de auto... planken naar beneden en met 160+ door die kuil jagen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zevenheuvelenweg ftw![]()
Zowel om te lopen, rennen, fietsen, en te rijden
Wie wilde er vanavond ook alweer per se online om een level omhoog te gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De reden waarom ik het zo leuk vind is omdat we het met een groep spelen die nu al 4 jaar samen is ofzo.. Dus het is gewoon bere gezellig en gewoon lekker ontspannend.. Beetje hersenloos dingetjes aanklikken. beetje skills doenEn als je wel iets uitdagends wil is dat ook mogelijk dus..
Maar het gaat mij vooral om de gezelligheid en ontspanning.. Tis niet zo dat ik perse MOET spelen..
Uhu want ik was ook 100% serieus toenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie wilde er vanavond ook alweer per se online om een level omhoog te gaan?.
Maar toch hou ik van je hoor, mop
Wij zijn dan ook vanuit Groesbeek-Breedeweg naar de Mokerhei (viel tegen) en daarna door naar Plasmolen gelopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gewoon de St. Annastraat volgen die overloopt in de Rijksweg. Thv Molenhoek/Mook ga je linksaf, daar achterin heb je de Mookerheide. Plasmolen ligt weer verderop, bij Middelaar, vlak aan de Maas. Groesbeek ligt weer net anders gepositioneerd, vlakbij de Duitse grens.
Haha, ik heb wel lekker geslapen tot m'n zusje en dr vriendinnen luidruchtig thuis kwamenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh LR, lekker gedroomd over I's?
Jawel, je moet!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De reden waarom ik het zo leuk vind is omdat we het met een groep spelen die nu al 4 jaar samen is ofzo.. Dus het is gewoon bere gezellig en gewoon lekker ontspannend.. Beetje hersenloos dingetjes aanklikken. beetje skills doenEn als je wel iets uitdagends wil is dat ook mogelijk dus..
Maar het gaat mij vooral om de gezelligheid en ontspanning.. Tis niet zo dat ik perse MOET spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |