Nee, dan moet je gewoon de St. Annastraat volgen die overloopt in de Rijksweg. Thv Molenhoek/Mook ga je linksaf, daar achterin heb je de Mookerheide. Plasmolen ligt weer verderop, bij Middelaar, vlak aan de Maas. Groesbeek ligt weer net anders gepositioneerd, vlakbij de Duitse grens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?
Rijden met de auto... planken naar beneden en met 160+ door die kuil jagen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zevenheuvelenweg ftw![]()
Zowel om te lopen, rennen, fietsen, en te rijden
Wie wilde er vanavond ook alweer per se online om een level omhoog te gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De reden waarom ik het zo leuk vind is omdat we het met een groep spelen die nu al 4 jaar samen is ofzo.. Dus het is gewoon bere gezellig en gewoon lekker ontspannend.. Beetje hersenloos dingetjes aanklikken. beetje skills doenEn als je wel iets uitdagends wil is dat ook mogelijk dus..
Maar het gaat mij vooral om de gezelligheid en ontspanning.. Tis niet zo dat ik perse MOET spelen..
Uhu want ik was ook 100% serieus toenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie wilde er vanavond ook alweer per se online om een level omhoog te gaan?.
Maar toch hou ik van je hoor, mop
Wij zijn dan ook vanuit Groesbeek-Breedeweg naar de Mokerhei (viel tegen) en daarna door naar Plasmolen gelopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gewoon de St. Annastraat volgen die overloopt in de Rijksweg. Thv Molenhoek/Mook ga je linksaf, daar achterin heb je de Mookerheide. Plasmolen ligt weer verderop, bij Middelaar, vlak aan de Maas. Groesbeek ligt weer net anders gepositioneerd, vlakbij de Duitse grens.
Haha, ik heb wel lekker geslapen tot m'n zusje en dr vriendinnen luidruchtig thuis kwamenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh LR, lekker gedroomd over I's?
Jawel, je moet!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De reden waarom ik het zo leuk vind is omdat we het met een groep spelen die nu al 4 jaar samen is ofzo.. Dus het is gewoon bere gezellig en gewoon lekker ontspannend.. Beetje hersenloos dingetjes aanklikken. beetje skills doenEn als je wel iets uitdagends wil is dat ook mogelijk dus..
Maar het gaat mij vooral om de gezelligheid en ontspanning.. Tis niet zo dat ik perse MOET spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |