Caliquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens over
Je moet alleen 2 topics terug kijken of iemand nog serieus op je heeft gereageerd... undso...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die inderdaad moest eigenlijk onder een post met jullie codetaal..
Maar toen gingen die andere rekels er al tussendoor
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan hebben we de multipipet met 8 puntjes nog niet eens besproken
Happen naar Peijnenburgquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat er echt zo'n nadruk was op stats was dat ene topic waarin Cali helemaal losging
Die gingen we puur voor de ouwehoer zo snel mogelijk vol krijgen..
1 keer per dag de stats.. Nou boehoe
Volgens mij is er iemand op zijn pikkie getraptquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat er echt zo'n nadruk was op stats was dat ene topic waarin Cali helemaal losging
Die gingen we puur voor de ouwehoer zo snel mogelijk vol krijgen..
1 keer per dag de stats.. Nou boehoe
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Premature lozing van het puntje... overkomt de beste ook wel eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het kan gebeuren dat 1 puntje het niet doet
Ff zoeken hoor.. Nope nog steeds geen pikkie..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand op zijn pikkie getrapt
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef TheVotary het volgende:
Goeie tip trouwens van dat rijden richting Groesbeek. Ben in de het Groesbeekse bos beland. Kicke weg was daar in de buurt trouwens ook nog, waar je knetterhard naar beneden gaat en dan weer omhoog moet en met behoorlijke bochten. Was nog nooit aan die kant van Nijmegen e.o. geweest
Zevenheuvelenweg ftwquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef TheVotary het volgende:
Goeie tip trouwens van dat rijden richting Groesbeek. Ben in de het Groesbeekse bos beland. Kicke weg was daar in de buurt trouwens ook nog, waar je knetterhard naar beneden gaat en dan weer omhoog moet en met behoorlijke bochten. Was nog nooit aan die kant van Nijmegen e.o. geweest
Ik ken het! Verder zijn die dingen echt ideaal voor bijv. 96 wells platen iets doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Premature lozing van het puntje... overkomt de beste ook wel eens
Zoek 2 topics terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?
Het is dat je een goed muzieksmaak lijkt te hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ff zoeken hoor.. Nope nog steeds geen pikkie..
Ik wist dat jullie dat zouden denken maar heus niet hoor
Skeeleren of skaten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil gaan skeeleren maar nu komt hetIk wil niet dat het stijl is want ik kan heul niet zo goed skeeleren en kan al helemaal niet remmen
dus ik wil gewoon vlak skeeleren..
Waar?
Massive ELISA's enzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het! Verder zijn die dingen echt ideaal voor bijv. 96 wells platen iets doen
Gewoon ja zeggen en lief lachen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
z0mygosh het gaat gewoon ergens over hier
Snel even ervan profiteren en extra posten om mijn stats hoog te houden
Elisa's zijn wel okequote:
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is dat je een goed muzieksmaak lijkt te hebben
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen en lief lachen...
Hehe geen idee. Gewoon rammen richting die kant op en dan wat groen zoeken en een plek waar ik de auto kwijt kon en erachterkomen aan de hand van de bordjes dat ik in het Groesbeekse bos beland was. Mokerhei/plasmolen zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je dan richting de Mokerhei / Plasmolen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..
En kennis.. Ik ben dol op die muziekspelletjes dat je de plaat moet raden van alleen de eerste paar seconden ofzo.. Ik PWN daarin
Ik dacht meteen aan een mooie blonde vrouw, maar ik vrees dat het over een machine gaatquote:
4 of 5 wieltjes per schoen. Meer is beter voor rechtuit, (skeeler), minder is beter voor direct stuurgedrag (skate). Beetje zon vergelijking tussen langlauf / stunt ski's :pquote:
Anytime, anywhere. Niemand is beter in triviale muziek of film dingen dan ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh hea ben zelf ook wel een beetje trots op mijn muzieksmaak..
En kennis.. Ik ben dol op die muziekspelletjes dat je de plaat moet raden van alleen de eerste paar seconden ofzo.. Ik PWN daarin
Puik planquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Om te skaten... Ga lekker naar industrieterrein ofzo, kan je iig niemand laten verongelukken door je gestuntel
Juh dat is het enige in mijn leven waarin ik uitblink..quote:
voor het gemak is het voor jou wel even een machinequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een mooie blonde vrouw, maar ik vrees dat het over een machine gaat
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat is het enige in mijn leven waarin ik uitblink..
En die Guus van jouw gaat het alweer van mij afpakken
Bioinformatica dusquote:
Dan mag jij die titel van muziek houden, dan claim ik mijn troon wel op de film sectiequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat de dichtsbijzijnde brug nog te ver fietsen is, anders had ik het wel geweten![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat de dichtsbijzijnde brug nog te ver fietsen is, anders had ik het wel geweten![]()
Cocktailsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh... geen Sterre, maar Hoegaarden op mijn kamer
Warsteiner hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh... geen Sterre, maar Hoegaarden op mijn kamer
Zo jij wil graag heeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |