Klopt ja, naar het verhaal van Genie. In de sociale wetenschappen een bekende film, ik moet 'm nog steeds zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 9 de film Mockingbird don't sing, waargebeurde en heftige film, wel mooi. RTL8
Ik geef niks om ijs, maar nu krijg ik ineens ook zin in ijsquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik heb gister m'n laatste perenijsje opgemaakt.
Het is allemaal wat.
Er zit in een scene in die ik nooit meer zal vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Mikkie het volgende:
Klopt ja, naar het verhaal van Genie. In de sociale wetenschappen een bekende film, ik moet 'm nog steeds zien
Volgens mij kan dat prima, alleen kun je het niet al te lang bewaren. Kom je mij een ijsje brengen, schat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een hele doos perenijsjes hier in de vriezer liggen, en corneto's raketjes en choco sticks
Mijn vriezertje op mijn kamer is maar 2 ** dat is wss niet hard genoeg voor ijs ofwel?
En dan ook een ijstrauma krijgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat prima, alleen kun je het niet al te lang bewaren. Kom je mij een ijsje brengen, schat?
Nimmaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
hahaha al die moeite voor niks of blijf je int weekend ook gewoon in Nimma ?
Ah jij hebt ook al van die Sjaak Afhaaks als vriendenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Ze zei "rij jij maar en rij maar door naar Nijmegen, je hebt je zusje ook geholpen van de week"
Alleen nu hebben m'n vrienden afgezegd voor vanavond
Een ijstrauma? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan ook een ijstrauma krijgenWat denk jezelf..
bovendien ishet gesmolten voordat ik bij je ben aangezien 160 de max is voor mijn suzuki![]()
Nie ouwehoere swa, Nimma regio 024 till we diequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Aibmi het volgende:
[..]
NimmaSorry maar ik blijf die naam maar debiel vinden
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nie ouwehoere swa, Nimma regio 024 till we die
Heb je al goed achter je gekeken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef Aibmi het volgende:
[..]
![]()
Waar is mijn chocolademelk trouwens?Heb ik eindelijk eens zin om een macho te drinken, is de chocomelk weg
Ik ken hem niet. Ik snap zijn opmerking eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie kennen elkaar?
En ik vind Nimma ook echt te foutdaarom zei ikhet
Fijn om te weten! Maar als ik het goed begrijp,... heb je haar dus minstens 1 uur en 15 minuten gesproken?! Whoaa Gertje! Amaai da's toch nie normaal!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even 3 kwartier met een vriendinnetje zitten kletsen.. terwijl ze belden om de stof door te geven
En ik haar vandaag ook al zeker een halfuur aan de telefoon heb gehad..
Kletsen
Elke dag is daar wel 'iets'... fiets je terug van de uni... Open CW feest... Pitcher Party... wtf...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik twijfel om al naar Piecken te gaan. Nog van niemand iets gehoord dus betwijfel of het druk is, nogal matig als ik daar in m'n eentje kansloos sta te zuipen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Fijn om te weten! Maar als ik het goed begrijp,... heb je haar dus minstens 1 uur en 15 minuten gesproken?! Whoaa Gertje! Amaai da's toch nie normaal!
Dat heet ook wel dementerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Nou meer het feit dat je zo lang met iemand kan lullen zonder echt iets te vertellen te hebben
'Denial'quote:
Jij dollars?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'Denial'
Maar is er vanavond nog iets leuks te doen.... naast Piecken?
Wordt waarschijnlijk weer standaard het Sterre-Dollars verhaal...
Mja..."Hee... Döner, Döner, Coffeeshop, Döner, Belhuis, Döner, Smartshop, Döner, Döner, Afro-kapsalon, Sterre!...... Döner...." Leuk joh die Bloemerstraatquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb toevallig Sterre van de week voor het eerst gezien haha, ik lette eens op in de bus
Eens in de... maand... 1,5 maand...quote:
oke....Ken je dollars luiquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eens in de... maand... 1,5 maand...
Ja wel een paar...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
oke....Ken je dollars lui? of niet
Vanavond is er een feestje, mede georganiseerd door een vriendin van me. Ik ga mijn schoenen maar eens aantrekken en die kant op fietsen. Hoop hier voor twee uur nog iets te posten, anders is het weer te laat geworden en baal ik als ik morgen mn nest uit moet om te werkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef LastRequest het volgende:
Nou 2 weken terug was er in ieder geval geen hond om kw over 11
Cool! wie?quote:
Idd... Is de Gilson 200 ul ook jouw favo pipet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool! wie?
we werken in hetzelde ziekenhuis en komen op dezelfde plek...
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Idd... Is de Gilson 200 ul ook jouw favo pipet?
Maareh,... Stan (studiegenoot), Lieke (zusje van een studiegenote),... Sander van the Analog Project... pfftt... barknaapje herkent me vaker
En 3 dames van de damesband (beginnen in juli-augustus ergens) ken ik ook
Nou nee... zo vaak kom ik er ook weer nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe raad je het![]()
![]()
Ik bedoelde meer of je de vaste vaste klanten kende
De mensen acher de bar...Lui die daar altijd zijn
geel....? Ze zijn toch gewoon wit? tenminste die van ons zijn witquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou nee... zo vaak kom ik er ook weer nietLiek is wel een vaste klant daar...
En die Gilson 200 is gewoon lekker all-roundeen range van 20-200... lekker nauwkeurig en er kunnen gele tipjes op
![]()
Gewoon Eppendorf 2-20 / 20-200 ul. Je hebt ze ook in het geel, zodat je ze minder makkelijk verwart met 1000 ul (blauw) en 1-10 ul (ook wit)... denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:
[..]
geel....? Ze zijn toch gewoon wit? tenminste die van ons zijn wit
pipetpuntjesquote:
Sorry... (levens)wetenschappen = geyl... je wilt niet meer andersquote:
aha....wij hebben 20-200 wit en 0,1 tot 20 ook en de 200-1000 zijn blauwquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon Eppendorf 2-20 / 20-200 ul. Je hebt ze ook in het geel, zodat je ze minder makkelijk verwart met 1000 ul (blauw) en 1-10 ul (ook wit)... denk ik
godsklere, wat klinken we suf op de late avond
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
pipetpuntjes![]()
[..]
Sorry... (levens)wetenschappen = geyl... je wilt niet meer anders
Maar terug naar Dollars dan... wie gaan er nog meer de komende tijd... kunnen we daar meeten
Onze afdeling had alleen 0,1 - 10 ul... met filter. Is die nog wel een beetje nauwkeurig bij de 20 ul dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
aha....wij hebben 20-200 wit en 0,1 tot 20 ook en de 200-1000 zijn blauw
Niks... ben in maart afgestudeerd in de Biomedische Wetenschappen... dus nu werk ik tijdelijk op de OK van het St. Radboud. En ondertussen solliciteren naar een (promotie)baan...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doe je eigenlijk precies Doodkapje?
voor 20 gebruik ik gewoon die van 20-200....Ik gebruik hem tot de 18 ofzo denk ik...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Onze afdeling had alleen 0,1 - 10 ul... met filter. Is die nog wel een beetje nauwkeurig bij de 20 ul dan?
Maak me gek, meid!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
[..]
voor 20 gebruik ik gewoon die van 20-200....Ik gebruik hem tot de 18 ofzo denk ik...![]()
Wel redelijk nauwkeurig volgens mij
quote:
Morgen heb ik een telefonisch gesprekje gepland staan bij de GGD en ik heb al iets naar Pharm/Tox gestuurd (wsch te laat...) dus ff daar op focussen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij hebben zo geen levenProbeer te solliciteren bij ons op de afdeling btw....
Ach,... beter dan dat ge-hunt op statsquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Morgen heb ik een telefonisch gesprekje gepland staan bij de GGD en ik heb al iets naar Pharm/Tox gestuurd (wsch te laat...) dus ff daar op focussen...
Voor t eerst ben ik het met je eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach,... beter dan dat ge-hunt op stats
't Is maar waar je een harde plasser van krijgt
Achja, als jij hier een harde pipet van krijgt moet het vooral doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach,... beter dan dat ge-hunt op stats
't Is maar waar je een harde plasser van krijgt
Jah ik ook... de vacature stond nog op de site, maar was al verstreken... NCMLS ja... Dus ik gemaild of het nou nog er op stond, omdat het nog open was of niet... ze hadden de planning al rond maar wilden nog wel mijn brief en CV meenemen voor een evt volgende ronde... hopen dat het nog lukt...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
aha hoop dat het wat wordtPharm /Tox op NCMLS?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor t eerst ben ik het met je eens
Plasser of stats?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor t eerst ben ik het met je eens
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.quote:
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens overquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.
Ja, eens. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit hoor, vind het zelfs wel vermakelijk hoe 2 mensen zo gepassioneerd kunnen praten over pipetpuntjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat labwerk, maar is boeiender dan het gebruikelijke gezever over wie het meest gepost heeft.
pipetpuntjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ach... meestal zit ik dan toch op het werk,... en als Cali er bij komt gaat het tenminste nog ergens over
Je moet alleen 2 topics terug kijken of iemand nog serieus op je heeft gereageerd... undso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |