Ow het is dus al niet meer nodigquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan mag jij die titel van muziek houden, dan claim ik mijn troon wel op de film sectie
(hihi hij zei 'sexy')
steriliseren met chloor of minimaal 70% sterke drank...komt helemaal goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo jij wil graag heeee![]()
Maar het scherpste mes staat in de vaatwasser.. wil het natuurlijk wel een beetje hygiënisch doen hea
Dettol?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Californium het volgende:
[..]
steriliseren met chloor of minimaal 70% sterke drank...komt helemaal goed
edit: ben fan van de steriele geurChloor of ethanol
![]()
Joh, je weet toch, wij sijn samen eens soort nederlandse bonnie en clyde shit, weetje, wij beramen die moorden met onze pipa's, maar die hebben we niet eens nodig, swa. Wij zijn zo scherp als een mes dus wij gebruiken onze inttellec enzo, jeweetz.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow het is dus al niet meer nodig![]()
Jullie zo :Nog niet van dat wijf af
kut hosti
Nee...gewoon een fles 70% ethanol of een fles chloor...(jeweet wat je door de wc pleurt)quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee...gewoon een fles 70% ethanol of een fles chloor...(jeweet wat je door de wc pleurt)![]()
Dettol is te lief![]()
Zou je in de Nimma stijl niet Johnnie en anita gebruikenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, je weet toch, wij sijn samen eens soort nederlandse bonnie en clyde shit, weetje, wij beramen die moorden met onze pipa's, maar die hebben we niet eens nodig, swa. Wij zijn zo scherp als een mes dus wij gebruiken onze inttellec enzo, jeweetz.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die ipv scrubcreme korrel 60 pakt?
Kan bestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Beetje late reactie ik weet het, maar Aibmi, wij dan ook maar ICApraat?
Nouja, eigenlijk ben ik toch wel benieuwd naar wat CMD nou precies inhoudt, omdat ik alleen nog maar kern-i-vakken heb gedaan..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Beetje late reactie ik weet het, maar Aibmi, wij dan ook maar ICApraat?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Ze zeiden letterlijk tegen me "GEPOWNED!![]()
![]()
"
Mensen die in het echt 'lol' en 'rofl' en 'pwnage/gepwned' zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:14 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik stond vandaag voor lul
Ik wilde iets zeggen over een processor en megahertz (waar ik dus geen zak vanaf weet) maar toen had ik het over een moederboard en toen werd ik uitgelachen door mijn i-ers! Ze zeiden letterlijk tegen me "GEPOWNED!![]()
![]()
"
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:17 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Mensen die in het echt 'lol' en 'rofl' en 'pwnage/gepwned' zeggen!
Maar van die world of warcraft-nerds zijn nog erger.
*"YOO GISTEREN ZA GERAID, FETTE EPICS LOOT LOL!!!"
-"WOW !! MEEN JE NIET?!?! HOEVEEL DKP KREEG JE ?!?!"
Ik zweer het je, die mensen zijn er, ik hoor ze wel eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebben
Jij bent nog nooit bij ons op school geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mensen die dat ooit ook echt gehoorde hebben
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef LastRequest het volgende:
Hahah wij zeggen nu met de projectgroep ook wel de hele tijd lol en noep (waarom dat niet gewoon noob is weet ik ook niet), het is af en toe wel grappig moet ik zeggen. Vooral als ik in de rij sta bij de kantine en ze gaan van achteraan de rij NOEP NOEP naar me roepen haha... Maar je beeld van CMD is wel fantastisch haha, zeker omdat dat precies is wat ik vandaag de hele dag gedaan heb HAHA.. alleen dan in PhotoshopHeb een locatie getekend en de i-ers moeten em interactief maken
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit bij ons op school geweest
Ik heb verder wel serieus gedaan hoor, op wat flauwe grapjes na. Gewoon op een te flauwe manier duidelijk maken dat je je bijvoorbeeld ergert aan het feit dat filmpjes niet te skippen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef LastRequest het volgende:
Hahaha dat is ernstig want die opnames zijn hun bewijslast voor de competentie testen & realiseren
En tis een flashcourse idd.. de boyssss moeten Actionscript 3 gebruiken. Ik vind wat zij schrijven eigenlijk interessanter dan wat ik doe op dit moment, dus zit voornamelijk met hun mee te kijken
Stiekem in de hoop dat ik een keer eerder dan zij ontdek waarom ze een error hebben
Van die 14 keuzedingen waarvan je er 3 moet nemen? Weet niet of het er 14 zijn, maar ik heb iig gewoon courses enzo. Volgend blok een robot maken in CARquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik kan me echt kapot lachen om een van mijn i-ers. De andere is eigenlijk meer een c-er qua gedrag haha, maar ook heel tof. Zit jij nou eigenlijk in dezelfde soort opleiding? Met de 14 semesters enzo? Ik weet het ff niet meer
Noem eens wat nemen, je weet het maar nooit!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
Sorry hoor jongens dit gesprek is niet interessant voor jullie I know
Maar ik beloof dat ik de applicatie zal posten als ie af is en ooit online komt
En ja die keuzedingen.. maar niet dusDan ken je ws ook geen i-ers die ik ken, helaas haha
Ah, die waren toevallig mijn begeleiders bij introductiekampquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:41 schreef LastRequest het volgende:
Hahah dat is inderdaad ernstig op een usability band
Eehmm Ferry valt altijd wel op denk ik?Kraker, lang, typisch uiterlijk met van die grote gaten in z'n oren enzo. En de bijbehorende C'er Laurens, die met grote bos dreadlocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |