heey malo jij hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Het wordt hier net wat lichter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef draculettetje het volgende:
wat is het trouwens irritant donker buiten
Haaai dame! How's life?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Top! Ik ben nu vergaderenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
was dat nou weer voor camping... zonder internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
Sterkte damequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat nou weer voor camping... zonder internet
Toe! Blaas hierheen!!quote:
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ja idd... ik doe er verder ook niks mee... ff nieuws weer en verkeer bekijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Vind het toch wel makkelijk voor even snel het nieuws bekijken eigenlijk
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffquote:
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:quote:
hier wel de regenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff
komt er al wat?
is dit je nieuwe cooler?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
ow zo moet het wel lukken !quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
zie pmquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...
veel plezierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga vakantie houdeeeeeeeeeeeeeeen!
Spreek jullie snel weer!
en ik laat even mijn gegeven achter bij Beller vanavond.![]()
![]()
Je bedoelt die gegevens die ik al hebquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Prettige Vakantie Gast! JETZT GEHT LOSS@!!!!#!#$@#@# einz zwei roflcopter!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
beetje laat maar toch goede vakantie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Gratis zwemmenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de kelders in limburg lopen alweer vol met water in limburg hoor ik op het nieuws.
het gaat weer goed dus.
[ afbeelding ]
lijkt me geweldig. ik woon toch 3 hoogquote:
hmm das toch ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef MaLo het volgende:
He verdorie, krijg ik toch opeens werk op mijn bordje
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:01 schreef MaLo het volgende:
Gheghe, Bellerophon weer vergaderen.
Ik ben net met pauze geweest. En nu weer druk bezig met niks doen! Maar de week is tot nu toe goed verlopen, heb maandag en dinsdag toch wel 4 uur per dag gewerkt.
Drokz, fjine vakantie! Mazzelaar!
dadelijk ga je het nog leuk vinden ook!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Waren we weer! Gratis lunch bij een vergadering, altijd mooi
Met gratis lunch is het nooit ergquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dadelijk ga je het nog leuk vinden ook!
als je geen brood had meegenomen iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met gratis lunch is het nooit erg
Had ik dus ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je geen brood had meegenomen idd
Whehequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Het nieuwe Rijkswapen
Officiële mededeling
De Nederlandse Regering heeft vandaag medegedeeld, dat het Rijkswapen wordt vervangen door een condoom.
Dit, omdat het precies weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat.
Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigd de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en...
Geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt!
![]()
![]()
Gelukkig hoef ik nog maar 3 kwartierquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t moment van instorten is begonnenzou best een paar uur kunnen slapen nu!
mazzelaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nog maar 3 kwartier
ja idd. nu ben je verplicht van je ps3 te genietenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, en ofAlleen beetje jammer van dat gare weer
Aaaight, dat was ik ook wel van plan jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. nu ben je verplicht van je ps3 te genieten![]()
en het nl elftal vanavond
en wat voor uitslag denk je dat het wordt ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, dat was ik ook wel van plan ja
Mwahaha sweet mother of jesusquote:
3-1 of 4-2 denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor uitslag denk je dat het wordt ?
Bwaaah waarom heeft iedereen weekend of vakantiequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef MaLo het volgende:
Nou ik ben klaar met mijn werk, ik hoop dat ik nu de rest van de middag ongestoord mag internetten. Nog 1 uur en 40 minuten, en dan weeeeeekeeeeeenddd!!!
Nee nog niet, heb het wel bij mijn sportschool gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga voor 2-2
heb je de poule al ingevuld ? http://ekpoule.telesport.nl/
Nou idd, ik wil ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwaaah waarom heeft iedereen weekend of vakantieIk wil ook!!
het is een oefenwedstrijd , net voor het ek, wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb het wel bij mijn sportschool gedaan
2-2 ah kom op jonguuh, we winnen toch wel? ...Toch?
iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Seventees het volgende:
Weekend, vakantie..
Ziek
Maar gelukkig heb ik jullie nog
fijne middag/avond bellerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeur! Adieu
Soepie!quote:
yep, knap je weer een beetje van op!quote:
Ja, kippensoepjequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, knap je weer een beetje van op!![]()
heb je al soep genomen ?
ik ga voor Aquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Seventees het volgende:
Komend weekend...
a) Doe ik helemaal niets!![]()
b) Ga ik de kroeg onveilig maken![]()
c) Breng ik door in bed met mijn vriend/vriendin![]()
d) Zit ik uit verveling nog steeds in dit topic te posten
e) Moet ik werken![]()
f) Iets anders...
nog wel... ze zijn in floridaquote:
eej een collega van mij gaat daar ook heenquote:
Florida. Zo zo! En jij mocht niet mee?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nog wel... ze zijn in floridade mazzelaars
morgen dus souvenirsen krijg een spelletje voor de NDS weet alleen nog niet welke
Buren met gevogeltequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zweer als morgenochtend die klote haan weer om 6 uur gaat kukelkuen, draai ik zn nek om. zo krijgt een mens echt geen rust!
nope moest werken en stagequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Florida. Zo zo! En jij mocht niet mee?
Schandalig!
Een souvernir maakt het wel een beetje goed
hebben we ook wel eens gehad een buur van paar huizen verder... midden in de binnenstad van den haagquote:
ja een kinderboerderij. binnenkort zonder haan dusquote:
whehehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een kinderboerderij. binnenkort zonder haan dus
Jammer, zeg. Maar als het niet op het goede moment komt, dan maar een cadeautje achterafquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nope moest werken en stage
en later bleek ook dingen regelen voor huurhuis
jah gisteren de sleutel gekregen en gaan volgende week beginnen met alle spullen kopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jammer, zeg. Maar als het niet op het goede moment komt, dan maar een cadeautje achteraf
Alles gelukt met het huis?
Geld uitgeven als een gekquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gisteren de sleutel gekregen en gaan volgende week beginnen met alle spullen kopen
iddquote:
bedoel je een bank om te lenen of om op te zitten ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
iddmoeten eigenlijk dit weekend echt een bank zien te vinden die naar onze smaak is
om op te zitten/hangen/liggen je weet welquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoel je een bank om te lenen of om op te zitten ?
dat kan je maar op 1 manier testenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
om op te zitten/hangen/liggen je weet wel
hmm jah naast dat het nog een speciale kleur moet hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je maar op 1 manier testen
denk dat ik op +- 30 banken heb gezeten/gelegen
je kan toch van een bank meerdere kleuren bestellen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm jah naast dat het nog een speciale kleur moet hebben
jah, maar dan net niet de juiste ofzo... we moeten nog ff goed zoekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch van een bank meerdere kleuren bestellen ?
nog 30 minquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
moet je nog lang WL?
ja ik ga nu opruimen en dan vriendin ophalen en vanavond naar mijn huisquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog 30 minen jij gaat zo naar huis natuurlijk
Mazzel, suc6 met uitkiezen van je spullenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
dus succes nog dat half uurtjeen veel plezier int weekend
niet te lang GTA4 spelen he
mazzels![]()
dank je en dat zal wel lukken hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mazzel, suc6 met uitkiezen van je spullen
zit je er al doorheen ja ?quote:
C -> Fquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Seventees het volgende:
Komend weekend...
a) Doe ik helemaal niets!![]()
b) Ga ik de kroeg onveilig maken![]()
c) Breng ik door in bed met mijn vriend/vriendin![]()
d) Zit ik uit verveling nog steeds in dit topic te posten
e) Moet ik werken![]()
f) Iets anders...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
Great.. Opa heeft nog herseninfarct gehad ook
Dat is verschrikkelijk, dat onzekere...quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:52 schreef lynda het volgende:
Blegh.. tis gewoon echt KUT dit..
Ook een bewustzijnstoornis oid, komt dus nu niet bij en vooruitzichten zijn onbekend..
Je kan niks anders doen, hoe kut dat ook is. Sterkte Lynda, en als er iets is, roep maar hequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef lynda het volgende:
Dat is inderdaad zwak uitgedrukt.. Ouders zijn er nu heen om even te kijken, dus mocht er zo visite komen mag ik die 'opvangen'..
We wachten af.. Helaas
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
Great.. Opa heeft nog herseninfarct gehad ook
Moe, gaar... ben aan weekend toequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blij dat het bijna weekend is! en met beller?
Jupsquote:
ow dat zeker! ben nog bezig met een notitie maar als die klaar is is mn werk ook afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
oooow dat is ook wel te doen hoor draakje
Nou ziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat zeker! ben nog bezig met een notitie maar als die klaar is is mn werk ook af
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja of ik zit weer meer als de helft van mn tijd hier!
Mogguh WLquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen! goh, t regent (alweer)
Mogguh WLquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen! goh, t regent (alweer)
ja ik zag het vd regeling ja . goed planquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Hmm zuur
En? Hoop gekregen na het zien van de wedstrijd van gisteren?
Trouwens, de 6+5 regeling is aangenomen he
Ja ok, heb je ook wel gelijk in... maar tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich natuurlijk ook niet echt een probleem
maar dan zit ik toch liever thuis mn tijd uit!
ik heb het gewoon niet gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zag het vd regeling ja . goed plan
maar nl speelde slecht vond ik, ik vond de analyses van de heren aan tafel wel goed moet ik zeggen.
achterin is het gewoon een puinhoop
hihi ik zie wel weer wat ik er van ga makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, heb je ook wel gelijk in... maar toch
als je de wedstrijden van het ek maar ziet hoorquote:
Dat is het ook ja, die goal was echt niet nodig geweest, en ze hadden natuurlijk veel meer kansen moeten benutten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zag het vd regeling ja . goed plan
maar nl speelde slecht vond ik, ik vond de analyses van de heren aan tafel wel goed moet ik zeggen.
achterin is het gewoon een puinhoop
ja robben kan dan wel acties maken, maar richting voor de goal heeft ie niet. ik heb hem de laatste 2 jaar alleen maar naast zien schieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is het ook ja, die goal was echt niet nodig geweest, en ze hadden natuurlijk veel meer kansen moeten benutten.
En ik vind die regeling ook wel een goede zaak
Hahaha daaromquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik zie wel weer wat ik er van ga maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je de wedstrijden van het ek maar ziet hoorje bent immers oranjefan
ja ja dat komt goed!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je de wedstrijden van het ek maar ziet hoorje bent immers oranjefan
Ik vind Robben dus echt niet goed he, iedereen prijst hem altijd regelrecht de hemel in. Maar ik vind bijvoorbeeld een Babel beterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja robben kan dan wel acties maken, maar richting voor de goal heeft ie niet. ik heb hem de laatste 2 jaar alleen maar naast zien schieten.
leuk ook dat sneider op de positie van vd vaart ging spelen, terwijl dat niet de bedoeling was, en ze bijna tegen mekaar op botsten
nou uitslag zondag wordt gewoon ook 1-1.
Mogguh Seven! Hopelijk gaat het vandaag dan wat beter met jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:42 schreef Seventees het volgende:
Mogge Beller, Dracu, WL & welkom Bruce!
Drinkontbijt naast me. Gaat er vast makkelijker in dat brood of beschuit.
Vriendje kwam gisteren thuis met appelmoes en peren. Zo lief
Nu maar hopen dat het vandaag weer eens wat beter gaat. Ben nu 2 dagen thuis en heb het helemaal gehad in bed
Pinkpop 2008!
a) Ik ben van de partij!
b) Pink-wat
c) Wel eens geweest, maar dit jaar ga ik niet
d) Eindelijk!! Heb me nog nooit zo verveeld met Pinksteren. Kom maar op
e) Niets voor mij
f) Iets anders...
mogguh 7quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:42 schreef Seventees het volgende:
Mogge Beller, Dracu, WL & welkom Bruce!
Drinkontbijt naast me. Gaat er vast makkelijker in dat brood of beschuit.
Vriendje kwam gisteren thuis met appelmoes en peren. Zo lief
Nu maar hopen dat het vandaag weer eens wat beter gaat. Ben nu 2 dagen thuis en heb het helemaal gehad in bed
Pinkpop 2008!
a) Ik ben van de partij!
b) Pink-wat
c) Wel eens geweest, maar dit jaar ga ik niet
d) Eindelijk!! Heb me nog nooit zo verveeld met Pinksteren. Kom maar op
e) Niets voor mij
f) Iets anders...
En het was wel droog buiten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
zo heb ik mijn oefeningen weer eens goed gedaan
zo'n 25 min op pad met ronja geweest!
ikea aaaaargh!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:08 schreef Seventees het volgende:
Ik ga voor e
Veel te druk voor me. Ik kan de Ikea nog maar net aan. Laat staan een leger aan hossende mensen.
* Seventees deelt koffie en thee uit
Lekker! Thee pleasequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:08 schreef Seventees het volgende:
Ik ga voor e
Veel te druk voor me. Ik kan de Ikea nog maar net aan. Laat staan een leger aan hossende mensen.
* Seventees deelt koffie en thee uit
quote:
ik denk meteen aan een braderie. je denkt even naar achteren te lopen, staan er van die vrouwtjes met dubbele kinderwagens "Hey buurvrouw , tijdje niet gezien!"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker! Thee please
En dat is ook zo, ik word ook helemaal kriegel als ik tussen zo'n menigte sta
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker! Thee please
En dat is ook zo, ik word ook helemaal kriegel als ik tussen zo'n menigte sta
Niet alleen op de braderie; dat heb je overal. Of ze staan stil, of ze lopen drie rijen dik in een slakkentempo, waar je met geen mogelijkheid omheen kunt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk meteen aan een braderie. je denkt even naar achteren te lopen, staan er van die vrouwtjes met dubbele kinderwagens "Hey buurvrouw , tijdje niet gezien!"![]()
![]()
![]()
Wel bij de Ikea?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
in dat op zicht heb ik nog nooit dubbele kinderwagens bij een festival gezien!
ik heb hier echt geen geduld voor. het liefst ram ik er gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet alleen op de braderie; dat heb je overal. Of ze staan stil, of ze lopen drie rijen dik in een slakkentempo, waar je met geen mogelijkheid omheen kunt.
Mensen die aan de verkeerde kant van het pad lopen of fietsen daar erger ik me ook vreselijk aan. Ik blijf stug lopen waar het hoort. Ze hoepelen zelf maar een eind op![]()
Ja echt te erg, en iedereen maar duwen en trekken bij zo'n gebeurtenisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk meteen aan een braderie. je denkt even naar achteren te lopen, staan er van die vrouwtjes met dubbele kinderwagens "Hey buurvrouw , tijdje niet gezien!"![]()
![]()
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee voor Beller.
Verschrikkelijk.. Kwam er hyperventilerend uit afgelopen weekend
Kijk nu al op tegen de verhuizing, en dan bedoel ik dus: meubels kopen bij Ikea. We moeten maar heel vroeg gaan zodat we de drukte voor zijn
nee dat ook niet maar daar wel in slakken tempo moeten lopen enzoquote:
Of de "looprichtingen" in een stad, rechts is vooruit en links is de andere kant op... toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet alleen op de braderie; dat heb je overal. Of ze staan stil, of ze lopen drie rijen dik in een slakkentempo, waar je met geen mogelijkheid omheen kunt.
Mensen die aan de verkeerde kant van het pad lopen of fietsen daar erger ik me ook vreselijk aan. Ik blijf stug lopen waar het hoort. Ze hoepelen zelf maar een eind op![]()
Hear hear, gewoon er stug tegen aan lopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier echt geen geduld voor. het liefst ram ik er gewoon doorheen.
vandaar dat ik dus bijna niet op braderieen kom, en er zijn er best wel veel hier in de buurt.
Dat is nog wel het ergste, en als ze het door hebben krijg je vaak de geniale opmerking;quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:23 schreef Seventees het volgende:
En ze hebben zelf vaak niet door dat ze vreselijk in de weg staan.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of de "looprichtingen" in een stad, rechts is vooruit en links is de andere kant op... toch?
Werkse en zie je snel weer hier, Dracu!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik er echt weg van....
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is nog wel het ergste, en als ze het door hebben krijg je vaak de geniale opmerking;
"Ow, u wilt er langs?"
Bob: Nee greppelsnol! Ik vind het gewoon zalig om in je nek te staan hijgen...
Natuurlijk moet ik er langs, opbokken rimpelsaurier, ga terug naar dat museum waar je vandaan komt
Excuses voor het taalgebruik
met dubbele kinderwagens ? nou dat is me watquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhuh.
In Engeland is het omgekeerd
In Engeland staan ze ook keurig in een rij op de roltrap. Dat heb ik hier in Nederland nog nooit gezien
Haha nee dat zal je hier nooit zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhuh.
In Engeland is het omgekeerd
In Engeland staan ze ook keurig in een rij op de roltrap. Dat heb ik hier in Nederland nog nooit gezien
Is toch zoquote:
ahhh lievv beessiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz krijgt ogen niet open....
kan je een keer uitslagen (ga pas 12:00 weg), hoor je een moeder "kom maar.... kom maar... nee niet daarheen!!!!!!... kom maar.... kom hier GVD!!!!..."
Bleek er hier in een huis een poes te lopen.... ook goede morgen.....
Haha dat beest schop je toch meteen het huis uit!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz krijgt ogen niet open....
kan je een keer uitslagen (ga pas 12:00 weg), hoor je een moeder "kom maar.... kom maar... nee niet daarheen!!!!!!... kom maar.... kom hier GVD!!!!..."
Bleek er hier in een huis een poes te lopen.... ook goede morgen.....
Gewoon legerkisten aan doen! dan kan je pas lekker doorlopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee dat zal je hier nooit zien.
Maar waarom snapt 75% van dat Tokkie-volk wat daar in de stad rondloopt dat dan niet? Lopen allemaal aan de rechterkant, en ik ga dus echt niet voor die lui aan de kant.
Jaaah een dagje naar de stad en ik heb er meteen een paar "vrienden" bij
Je komt ook maar weer is langsquote:
Sterfquote:
Ja, met kinderwagensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met dubbele kinderwagens ? nou dat is me wat
Inderdaad! Laat mij verder slapen... heb nu zware koppijn.... (misschien wat minder moeten drinken gisteren... met 4 man 2 liter whiskey weggezopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat beest schop je toch meteen het huis uit!
Mogguh Droxz
Ik maak me gewoon breed, en beuk iedereen aan de kant. Ha! Dat zal ze leren!!1!!Einz!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gewoon legerkisten aan doen! dan kan je pas lekker doorlopen
*iets met goden verzoeken e.d.*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Laat mij verder slapen... heb nu zware koppijn.... (misschien wat minder moeten drinken gisteren... met 4 man 2 liter whiskey weggezopen)
hahahaquote:
GTST gaat misschien van de buisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Seventees het volgende:
Aarrgghh...
As the world turns, goede tijden slechte tijden.. Ik weet niet hoeveel ik nog aan kan.
Whehehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha
leuker had geweest als ze hem op had gepakt en bij jou op je had gelegd. das pas lekekr wakker worden
meeooouwww![]()
![]()
jij hebt duidelijk film1 nodig nuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Seventees het volgende:
Aarrgghh...
As the world turns, goede tijden slechte tijden.. Ik weet niet hoeveel ik nog aan kan.
ik had ook altijd een inbreker bij mn ouders thuis. alleen werd dat beest gewoon vals op een gegeven moment. ik bleef het wel proberen, maar hij ging me op een gegeven moment bijten enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheDat beest kopjes geven terwijl jezelf nog slaap dronken bent
Ik vind poesjes opzich niet verkeerd... beetje jammer dat ik allergisch ben voor die harenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Seventees het volgende:
Poes, poes, poes, poes, poes *lokt met brokjes*
het is weer vrijdag eyquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je komt ook maar weer is langsHoi trouwens
Of uitleg over nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk film1 nodig nu
Dat beest kijkt echt "evil" !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ok in mn fotoboek
[ afbeelding ]
kutbeest haha
Of een "geringe" collectie DVD'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk film1 nodig nu
ja en als je met je hand dichtbij kwam, bleef hij gewoon in de houding zitten. en dan ineens bijten hahaquote:
Hahaha stoer beest op die foto!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had ook altijd een inbreker bij mn ouders thuis. alleen werd dat beest gewoon vals op een gegeven moment. ik bleef het wel proberen, maar hij ging me op een gegeven moment bijten enzo![]()
hij keek altijd zo raar uit zn ogen. gewoon gek ! heb volgens mij er een foto van op staan op mn huis, en iedereen denkt dat die van mij is![]()
Aaaightquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is weer vrijdag eymn enige werkdag
Dat kan ook natuurlijk, trouwens... shit mijn eweka account moet ik weer verlengenquote:
torrents vind ik te veel werk, en gaat te langzaamquote:
ik gebruik die van mij aankomende week niet, moet je die van mij anders ff gebruiken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, trouwens... shit mijn eweka account moet ik weer verlengen
Alleen nu krijg je ervoor betaaldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is wel triest dat ik dan óók niets uitvoer, maargoed ey
Dat riekt naar potentie!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik gebruik die van mij aankomende week niet, moet je die van mij anders ff gebruiken?
*kijkt achter zich.,..aha 350 orriginele films*quote:
Zie PMquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat riekt naar potentie!
Lijkt me een goed plan
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
torrents vind ik te veel werk, en gaat te langzaam![]()
Gisteren was ik lui, ik werd gek van mijn hooikoorst.. ogen compleet rood... ik leek wel stoned!
Ik bellen naar de huisarts.. ej, droxz hier, doe mijn eens iets tegen mijn hooikoorst ogen!
volgende dag lag het klaar (gisteren dus) bij de apotheek...
ik: loop apotheek binnen, en ziet bijna alleen medicijnen liggen van het bedrijf waar ik voor werk
vrouw: de verzekering vergoed deze niet...
ik: ej, is dat van merk "X" (bedrijf waar ik voor werk)
vrouw: ja, dat is ons huismerk hier.. dat is dan 3 euro!
ik: kutzooi, volgende week dus maar van mijn werk meenemen
Echt origineel of origineel origineel?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt achter zich.,..aha 350 orriginele films*
en bijna 2 terrabite aan..... *vul rest zelf maar in*
Inmiddels koop ik alleen nog maar blue ray
Top!quote:
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ach het valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ik doe het wel altijd even, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt origineel of origineel origineel?
Mijn collectie op dit moment zijn 250 dvd's, download eigenlijk alleen datgene wat mij echt leuk lijkt
wat godver de godver..... geintje hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top!Mijn dank is groot
En gast wat denk je nou zelf... dat ik die gegevens ga verspreiden
streamen via de ps3 zeg ik jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat godver de godver..... geintje hoormaar ik denk wel dat je op de verkeerde sites hebt gekeken
Nog geen tijd voor gehad....quote:
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Netjes manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
ja een echte scener gebruikt alleen FTP hehquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!
Komt nog wel eens dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aan
WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Hahaha PWNDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd nee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.
je hoeft wmp11 niet open te laten staan ofzo, alleen 1 keer instellen, en het is gedaan
je ps3 vind hem dan wel
ja super 1080quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
En wat heb je dan "gekocht"? AVI? DVD? Blu-ray?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super 1080veel beter dan op mn pc zelfs
Pcies, daar moet men wel gebruik van makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk he![]()
Heb niet voor niets 24 mbit zullen we maar zeggen
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nlquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
torrentsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nl
ik heb het ook al geen jaren gedaan hoor. ben er op een gegeven moment uitgestapt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....
Thuis game ik eigenlijk alleen nog maar
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
OH NOES!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
GVD das weer hier in de buurt dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
kan je het misschien pasten ? het is hier geblockedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz & WL; [Gerucht]In juni in-game XMB
Zal het dan toch!
Ik zie hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
XMB = PS3 menuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
quote:Één van de features waar de meeste PS3-gamers halsreikend naar uitkijken is de in-game XMB. Volgens de geruchtenmolen op internet zal deze feature in firmware 2.40 opgenomen worden.
De site Gaming Age beweert nu dat zij officieel bevestigd hebben gekregen dat firmware 2.40 de gamer toegang geeft tot de in-game XMB en dat de update in juni vrijgegeven zal worden. Met deze update zul je in-game je vriendenlijst op kunnen roepen en hen berichten sturen. Verder zullen er naar het schijnt ook custom soundtracks ondersteund gaan worden, iets wat alleen maar bevestigd wordt door de Cagney-update voor Burnout Paradise. De Cagney-update verschijnt, net als firmware 2.40, in juni en biedt de speler ondersteuning voor custom soundtracks.
Zodra Sony zelf de details voor firmware 2.40 vrijgeeft zal je deze uiteraard op FOK!games kunnen lezen.
[Gerucht]In juni in-game XMBquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
Het zijn 2 weekende hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomen
mja volgende week heb ik geen tijd meer, EK begint danquote:
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz en beller bedankt
ik zal de burnout demo eens downloaden trouwens, lijkt me supervet.
ik heb de voorgaande ps2 delen helemaal grijs gespeeldecht superspellen stuk voor stuk
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens dat xmb , t wordt eens tijd dat je ook filmpjes kan opnemen van wat je aan het doen bent
adrenaline niet normaal meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spel
kijk das wel weer tof danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsen
En de leukste missies waren die, dat je op een file in moest rijdenquote:
Ik voorzie veel GTA4 filmpjes danquote:
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...quote:
crash breaker ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En de leukste missies waren die, dat je op een file in moest rijden
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...
Moet je nog lang?quote:
*Gaast* Mijn waterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelen![]()
ja stuurt voor geen meter, maar dient meer as ram hahahahahquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stuk![]()
Ik ga GTA missen
BOEM!quote:
Tuurlijk wel, maar ik ga op vakantie om te relaxen... had anders wel gewoon thuis kunnen blijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja stuurt voor geen meter, maar dient meer as ram hahahahah![]()
heb je geen 220 op de camping ?
eigenlijk tot 13.15quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je nog lang?
* Dr.Droxz krijgt ogen maar niet open... en zet "Angerfist" op
Bwhehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelen![]()
ja daar zit wat inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik ga op vakantie om te relaxen... had anders wel gewoon thuis kunnen blijven![]()
(laptop gaat wel mee... als het kut weer is kan ik nog ff een film kijken / muziek luisteren)
Die SWAT busjes zijn helemaal bruutquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stuk![]()
Ik ga GTA missen
Nog een uurtje, dat moet toch wel vol te houden zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk tot 13.15
maar ik ga denk ik of nog mee lunchen en dan naar huis
of gewoon om twallf uur naar huis
Die gaan inderdaad helemaal niet stuk hahahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die SWAT busjes zijn helemaal bruut
heeel veeeel plezier!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dat moet toch wel vol te houden zijn?![]()
Maar ik ga maar douchen, moet over 45 minuten klaar staan
Gast, als je hier niet meer komt... Fijne vakantiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tis meer dat ik gewoon geen werk heb en maandag dus zonder werk beginquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent vaak al lek geschoten voordat je in het busje zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gaan inderdaad helemaal niet stuk hahahaha
Beetje jammer dat het instappen zo lang moet duren hahahaha
sneldouchen part 1 net gehad, nog even wat eten en drinken, en over kwartiertje wegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
Prettige vakantie man!! elke dag lam heh
het zit je echt niet mee zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow en die zonnenschermen die maar te pas en (vooral) on te pas omlaag gaan wordt ik ook kriegel van
ow en de mario kart die ik gister zou krijgen gaat ook al niet door
en nu zet ik mn zeur modus weer uit
Of ik wil instappen terwijl die swat gasten er net uit komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent vaak al lek geschoten voordat je in het busje zit
Hmm minder, waarom gaat het niet door dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow en die zonnenschermen die maar te pas en (vooral) on te pas omlaag gaan wordt ik ook kriegel van
Dat klinkt niet echt lekker nee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
hahahaha voyeurquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker nee!
Gelukkig zijn onze ramen verduisterd op het werk![]()
(leuk, ik sta voor het raam met een verrekijker... en niemand kan je zien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |