Geld uitgeven als een gekquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gisteren de sleutel gekregen en gaan volgende week beginnen met alle spullen kopen
iddquote:
bedoel je een bank om te lenen of om op te zitten ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
iddmoeten eigenlijk dit weekend echt een bank zien te vinden die naar onze smaak is
om op te zitten/hangen/liggen je weet welquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoel je een bank om te lenen of om op te zitten ?
dat kan je maar op 1 manier testenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
om op te zitten/hangen/liggen je weet wel
hmm jah naast dat het nog een speciale kleur moet hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je maar op 1 manier testen
denk dat ik op +- 30 banken heb gezeten/gelegen
je kan toch van een bank meerdere kleuren bestellen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm jah naast dat het nog een speciale kleur moet hebben
jah, maar dan net niet de juiste ofzo... we moeten nog ff goed zoekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch van een bank meerdere kleuren bestellen ?
nog 30 minquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
moet je nog lang WL?
ja ik ga nu opruimen en dan vriendin ophalen en vanavond naar mijn huisquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog 30 minen jij gaat zo naar huis natuurlijk
Mazzel, suc6 met uitkiezen van je spullenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
dus succes nog dat half uurtjeen veel plezier int weekend
niet te lang GTA4 spelen he
mazzels![]()
dank je en dat zal wel lukken hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mazzel, suc6 met uitkiezen van je spullen
zit je er al doorheen ja ?quote:
C -> Fquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Seventees het volgende:
Komend weekend...
a) Doe ik helemaal niets!![]()
b) Ga ik de kroeg onveilig maken![]()
c) Breng ik door in bed met mijn vriend/vriendin![]()
d) Zit ik uit verveling nog steeds in dit topic te posten
e) Moet ik werken![]()
f) Iets anders...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
Great.. Opa heeft nog herseninfarct gehad ook
Dat is verschrikkelijk, dat onzekere...quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:52 schreef lynda het volgende:
Blegh.. tis gewoon echt KUT dit..
Ook een bewustzijnstoornis oid, komt dus nu niet bij en vooruitzichten zijn onbekend..
Je kan niks anders doen, hoe kut dat ook is. Sterkte Lynda, en als er iets is, roep maar hequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:09 schreef lynda het volgende:
Dat is inderdaad zwak uitgedrukt.. Ouders zijn er nu heen om even te kijken, dus mocht er zo visite komen mag ik die 'opvangen'..
We wachten af.. Helaas
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
Great.. Opa heeft nog herseninfarct gehad ook
Moe, gaar... ben aan weekend toequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blij dat het bijna weekend is! en met beller?
Jupsquote:
ow dat zeker! ben nog bezig met een notitie maar als die klaar is is mn werk ook afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
oooow dat is ook wel te doen hoor draakje
Nou ziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat zeker! ben nog bezig met een notitie maar als die klaar is is mn werk ook af
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja of ik zit weer meer als de helft van mn tijd hier!
Mogguh WLquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen! goh, t regent (alweer)
Mogguh WLquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen! goh, t regent (alweer)
ja ik zag het vd regeling ja . goed planquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Hmm zuur
En? Hoop gekregen na het zien van de wedstrijd van gisteren?
Trouwens, de 6+5 regeling is aangenomen he
Ja ok, heb je ook wel gelijk in... maar tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich natuurlijk ook niet echt een probleem
maar dan zit ik toch liever thuis mn tijd uit!
ik heb het gewoon niet gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zag het vd regeling ja . goed plan
maar nl speelde slecht vond ik, ik vond de analyses van de heren aan tafel wel goed moet ik zeggen.
achterin is het gewoon een puinhoop
hihi ik zie wel weer wat ik er van ga makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, heb je ook wel gelijk in... maar toch
als je de wedstrijden van het ek maar ziet hoorquote:
Dat is het ook ja, die goal was echt niet nodig geweest, en ze hadden natuurlijk veel meer kansen moeten benutten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zag het vd regeling ja . goed plan
maar nl speelde slecht vond ik, ik vond de analyses van de heren aan tafel wel goed moet ik zeggen.
achterin is het gewoon een puinhoop
ja robben kan dan wel acties maken, maar richting voor de goal heeft ie niet. ik heb hem de laatste 2 jaar alleen maar naast zien schieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is het ook ja, die goal was echt niet nodig geweest, en ze hadden natuurlijk veel meer kansen moeten benutten.
En ik vind die regeling ook wel een goede zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |