quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Eindhoven?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb weer op de busbaan gereden.
Dit keer stond er ook nog pliesie naast me.
Maar even wat gebarentaal en ze lieten me zelfs voor bij het stoplicht..
Dit keer in Eindhoven jawholquote:
Ik heb in Eindhoven ook gebusbaanreden de laatste keerquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit keer in Eindhoven jawhol.
Ook al een keertje in Utrecht. Maar daar was ik trouwens niet de enige.
Het stomme is dat mijn collega's ook verderop ergens stonden, dus ik krijg morgen nog even wat te horen van ze, denk ik.
Waar danquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in Eindhoven ook gebusbaanreden de laatste keer
Alleen ik was iets tactischer om tegen semtex te zeggen dat t niet zo mooi isquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
Eindhoven is idd de enige stad waar mij dat ook bijna overkomen is jaSeniele constructies af en toe
Ow, ik ergens anders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij t station. En ik stond illegaal geparkeerd bij het stadion
hoer! een beetje op MSN slappen en dan offline gaanquote:
Je bent een enorme online slijmkwal tegen vrouwenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen ik was iets tactischer om tegen semtex te zeggen dat t niet zo mooi is
Ik weet het. En zo heel nu en dan heeft t effectquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een enorme online slijmkwal tegen vrouwen
* ook_gek staat gewoon ofline manquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hoer! een beetje op MSN slappen en dan offline gaan
welke update?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:21 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat ps3 slopen ben er klaar mee
de update voor GT5 wilt niet lukken. Ik wordt helemaal gek
van het spel zelf. Loopt elke keer vast, er is een fout opgetreden bla bla blaquote:
Het raam uit met dat ding.quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van het spel zelf. Loopt elke keer vast, er is een fout opgetreden bla bla bla
Sjoewe is een baasssssssssssssssquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
Hi
De nieuwe hobby kost flinke knaken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey dat ben ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Je kan beter een 155 gaan rijden. [ afbeelding ]
Doe je dat nog steeds dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Ik had zoveel geld verdiend bij de TNT dat ik er gewoon iets mee moest doen.
ah ik niet heb gezien, ikke domme jongenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Traktor Scratch niet. Een geluidskaart is nogal moeilijk te downloaden, en zelf Timecontrol viny uit bakkeliet houwen zag ik ook effe niet zitten.
Tis een systeem om met een klassieke platen setup toch met MP3's te kunnen draaien, een opvolger van Final Scratch
Ik dacht dat pioneer helemaal de shit was op draaigebied?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén zo'n ding kost 1200 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht dat pioneer helemaal de shit was op draaigebied?
Dees dus?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eén zo'n ding kost 1200 euro![]()
En je kan er geen platen op draaien.
Er was een grote patch bij die wat problemen gaf met downloaden... moet je even de tips in de topics in het GAM forum of tweakers doorlezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van het spel zelf. Loopt elke keer vast, er is een fout opgetreden bla bla bla
Ja dat kan zeker, ook binnen dat Traktor Scratch systeem, met timecode cd's in plaats van platen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh
maar is het wel leuk spul? kun je het niet combineren met een platenspeler dan?
Ik daar ergens waar je links richting Venlo gaat en rechts volgens mij richting Tilburg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij op de Noordbrabantlaan...
jeah ik wilde nog wat positiefs posten omdat ik (achteraf teruggelezen) wel een beetje lullig reageerde tegen iemand die zijn eigen auto netjes onderhoud en repareert. maar alle reacties weghalen is natuurlijk niet de manier om te discussieren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:19 schreef Paladijn het volgende:
En tjab, dat staat toch gewoon aangegeven?![]()
heb je de velgen gekocht met rookschade ?
[ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46 ]
Mammoet op welk parkeerterrein?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:18 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou bij een bouwmachinebeurs als je gewoon een mammoet op het parkeerterrein hebt staan
kunnen jullie dat ook zelf of moet een (forum)admin dat doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Best of George Baker Selection CD is binnen.
@Paal, er zijn vanochtend verwijderde bericten terug geplaatstvandaar die [% wijziging] dingen.
biertje nemenquote:
Beetje laat. Je hebt je rijbewijs al.quote:
Klopt, je laptop moet uiteraard voorzien zijn van zo'n wireless kaart, maar dat had je vast al zelf begrepenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
even een noob vraagje:
Voor draadloos internet heb ik toch niets anders nodig dan een draadloze router??
prima.. ik hoor nu in de verte wat auto's over het circuit jagen.. is wel geinig.quote:
Ik ook nu zien ze de Alfa ook weer in t donkerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef Fugie het volgende:
nieuwe lampjes
3 gloeilampen vervnagen door 12 halogeen spotjes
Ja manquote:
huh wireless kaartquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt, je laptop moet uiteraard voorzien zijn van zo'n wireless kaart, maar dat had je vast al zelf begrepen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:59 schreef lipje het volgende:
adapter... je laptop moet natuurlijk wel draadloos netwerk aankunnen
Zien julliequote:Op zondag 1 juni 2008 00:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja er zitten geen draden in de kaart namelijk
zoek maar op. PCMCIA.
Over een jaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil een zonnebril voor in de auto. Op zich zo'n hele grote jaren 70 model. Maarik ben bang dat ik dan over een jaar hopeloos voor lul rijdt.
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zou ik in de Humana-bakken gaan graaien.
Nou, succesquote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.
en waar ik jou zei wil ik graag een w bij zetten.
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtquote:Op zondag 1 juni 2008 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, succesOver een half jaar moet je weer een nieuwe
Daarbij heb ik bij jou nu niet gelijk het idee van een dure designerbril...
.
Ah, dat verklaart een hoop jaquote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtEn tot 5 jaar geleden kreeg ik mn brillen nog van mn ouders, vandaar
zeikerdquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop ja.
o_O Wanneer is de volgende?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's van het EK Stockcar (autocross Sint Annaparochie 2008) hier
Als je veel kruisjes ziet: later nog eens kijken, dan kijken er teveel mensen tegelijk...
22 juni eelde (incl truckcross)quote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Wanneer is de volgende?
[ afbeelding ]
Kan ik weer dat soort foto's maken
boxenset moet erin blijven voor de torsiestijfheid enzoquote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Fugie, zo ziet jou auto er ook uit als je je boxenset er af zaagt.
Ik een jaar ofzoquote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe met mijn bril ook alweer 6 jaar. Maar ik heb dan ook nooit op.
Gave foto's.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's van het EK Stockcar (autocross Sint Annaparochie 2008) hier
Als je veel kruisjes ziet: later nog eens kijken, dan kijken er teveel mensen tegelijk...
Duidelijke woordkeuze.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat ook, maar ik zou toch vooral willen toevoegen:
Gave foto's!
quote:
quote:
quote:
whehhe mietjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Sjonge jonge jonge man!
Vannacht 't onweer, echt niet normaal.
Auto-alarmen gingen af, blaffende honden. Ik lag te trillen in mijn bed. Zó hard.
jij was toch dol op flink hard?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Sjonge jonge jonge man!
Vannacht 't onweer, echt niet normaal.
Auto-alarmen gingen af, blaffende honden. Ik lag te trillen in mijn bed. Zó hard.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik dacht bigass trucks en zo is voor jou net zo goed als pr0n!
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
Siguan, China.
heb je al een volvo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.
Ameland
LOLquote:
Op terschelling kun je jongere sletjes aandouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.
Ameland
Salou
of anders Rimini.
Moet jouw Suup al de deur uit van de dames?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb je al een volvo?
lid worden van de troscompas kan tijdelijk met korting nu he. geef je snel op!
Het is niet te gleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuve.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Anders vliegt er ff een auto door de lucht en over de kop als je net naar buiten staat te kijken
Ken je die plek niet?quote:
Bikinibroekquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik heen wil op vakantieheb teveel keuzes, auto, vliegen, bergen, strands, camping, appartement...
iemand ideeen?
Nee, ik ben nog steeds een parasietquote:
Zeg, jij hebt een Corolla, een twee onder 1 kap, een vrouw en een kind, en dan moet ik lid worden van de Tros?!!?quote:lid worden van de troscompas kan tijdelijk met korting nu he. geef je snel op!
Da's waar, maar Peu gaat toch voor klasse?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op terschelling kun je jongere sletjes aandouwen.
De laagste klasse is ook klasse, X.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's waar, maar Peu gaat toch voor klasse?
Is Renesse niet nog lager?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De laagste klasse is ook klasse, X.
Afghanistan blijkt mooi te zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik heen wil op vakantieheb teveel keuzes, auto, vliegen, bergen, strands, camping, appartement...
iemand ideeen?
Irakquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Afghanistan blijkt mooi te zijn...
Ook best goedkoop op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjabs rjidt dit jaar niet meerquote:
wtf teveel druk oid?? of stukje ouderdom???quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabs rjidt dit jaar niet meer
lang verhaal kort... nieuwe turbo er op...joelen als een gek...kijken...kop mist compeet tapgat. dus kop kapot.
moet nieuwe kop op.
veel werk verzet, veel tijd in gestoken. toch dit jaar niet rijden.
Nee ouderdom. Waarschijnlijk bij het wisselen van de turbo gebeurt of zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf teveel druk oid?? of stukje ouderdom???
Wel kut zeg, zit je soms ook niet mee met se suup zeg
een V40 is traag. en een familiebak heb ik alquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef Xtreem het volgende:
Whehe.... Een brok ellende zo'n hok....
Kun je niet beter een V40 kopen?
T4 = 200pk, niet extreem snel, maar ook niet traag te noemen. En duur zijn ze ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een V40 is traag. en een familiebak heb ik al
balen Tjabsquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabs rjidt dit jaar niet meer
lang verhaal kort... nieuwe turbo er op...joelen als een gek...kijken...kop mist compeet tapgat. dus kop kapot.
moet nieuwe kop op.
veel werk verzet, veel tijd in gestoken. toch dit jaar niet rijden.
Balen Tjabbo, hopelijk lukt het je nog om de suup dit jaar klaar te krijgen - continu moeten wachten tot je kunt rijden is ook niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ouderdom. Waarschijnlijk bij het wisselen van de turbo gebeurt of zo.
Maar ik heb al (gratis) een andere kop.
Moet nu wel die kop reviseren als mijn eigen niet goed te repareren blijkt. Misschien zelfs flowen en port matchen, dat levert veel op.
Maar wel zuur idd, heb er érg veel tijd in zitten de afgelopen 4 maanden.
Ik weet niet of ik de auto maar weer schors en wacht tot volgend jaar of dat ik misschien nog ergens in juli tijd heb om het te fixen
Ik dacht al, u is verdwaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Namens alex; Halp? http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=57&t=10688
niet om het een of ander maar 200pk is geen vergelijk.. het is nog eens aan de krukas ook. Ik kom in de buurt van het dubbele ongeveer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T4 = 200pk, niet extreem snel, maar ook niet traag te noemen. En duur zijn ze ook niet meer.
yeah.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Balen Tjabbo, hopelijk lukt het je nog om de suup dit jaar klaar te krijgen - continu moeten wachten tot je kunt rijden is ook niets.
Achja,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht al, u is verdwaald
Lexxx: indien je apache draait en de .htaccess kan/mag aanpassen: http://www.tbforum.nl/thread/45632.html
We hebben hier tussen Vlaardingen en Maassluis een hele mooie rechte snelweg liggen waar je 120 mag (en een punt krijg je pas bij 40 te snel) en er bijna geen controles zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef Tjabbo het volgende:
^gefeliciteerd
kijk je wel uit met je puntenrijbewijs!
Alex, wat een onzin dat FOK!-vakantie. Laat dan ook geen andere mensen op FOK! voor je posten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Namens alex; Halp? http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=57&t=10688
De slopel alweer weg?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis heeft weer een auto gekocht.
Dit wordt de ... 6e (?) sinds mijn rijbewijs.
Dit keer een Diesel, en wel een Volkswagen () Polo (
) uit '99.
Waar in Eindhoven? Ik vandaag ook bijna in Veldhoven, zag het nét op tijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit keer in Eindhoven jawhol.
Ook al een keertje in Utrecht. Maar daar was ik trouwens niet de enige.
Het stomme is dat mijn collega's ook verderop ergens stonden, dus ik krijg morgen nog even wat te horen van ze, denk ik.
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:28 schreef PNG het volgende:
Ik woon al heel wat jaar in Eindhoven, maar snap echt geen bal van je tekening. Klopt echt geen bal van.
Geen idee waar jij het over hebt, maar die tekening spoort voor geen meter.
Ligt echt totaal geen busbaan vanaf het station langs het stadion. Van station naar stadion ligt station links en stadion rechts.
En als je ergens voor stadion naar rechts zou gaan (komend vanaf station) na onder de treinrails door te gaan, als je het weet te presteren daar op een busbaan te belanden naar rechts (behalve dat dan station links achter je ligt en stadion rechtsvoor) dat heeft echt nog nooit iemand gepresteerd.
Klopt echt geen fluit van dit onzintekeningetje.
Welke slopel?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De slopel alweer weg?
Wat heb je nou allemaal gehad dan, twee CRXen, een crossa en een polo?
Ja, hij post niet meer op FOK!. Maar volgens mij leest ie nog wel mee, want ik zie andere mensen steeds voor 'm posten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Fok vakantie?![]()
Ijsmeisin elk geval een goedkoop autotje om mee naar eindhoven te knarren
In de buurt van Parklaan ofzo. Weet ik 'tquote:Op zondag 8 juni 2008 04:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven? Ik vandaag ook bijna in Veldhoven, zag het nét op tijd![]()
En een tijd geleden een keer in de buurt van het PSV stadion maar die situatie is ook wel echt klote. Zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Tekening klopt absoluut niet iddquote:Op zondag 8 juni 2008 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hij post niet meer op FOK!. Maar volgens mij leest ie nog wel mee, want ik zie andere mensen steeds voor 'm posten.
Ja. En Airco trouwens.
Eindhoven is gewoon kut qua rotondes en qua verkeerslichten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tekening klopt absoluut niet iddMaar heb je ooit wel eens in Den Haag gereden? Vind ik VELE malen erger dan Eindhoven. Vind Eindhoven best te doen, alleen de busbanen zijn irritant
PNG, woon jij trouwens in of vlakbij de Newtonstraat?
Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer de commentaargevert?!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:28 schreef PNG het volgende:
Ik woon al heel wat jaar in Eindhoven, maar snap echt geen bal van je tekening. Klopt echt geen bal van.
Geen idee waar jij het over hebt, maar die tekening spoort voor geen meter.
Ligt echt totaal geen busbaan vanaf het station langs het stadion. Van station naar stadion ligt station links en stadion rechts.
En als je ergens voor stadion naar rechts zou gaan (komend vanaf station) na onder de treinrails door te gaan, als je het weet te presteren daar op een busbaan te belanden naar rechts (behalve dat dan station links achter je ligt en stadion rechtsvoor) dat heeft echt nog nooit iemand gepresteerd.
Klopt echt geen fluit van dit onzintekeningetje.
Is dat zo ja? Het zou goed kunnen hoor maar ik heb er over het algemeen toch geen last van. Steden als Rotterdam zijn voor mij een stuk ingewikkelder. Ook die huge rotonde in 's-Hertogenbosch en die in Nijmegen zijn maar vaagquote:Op zondag 8 juni 2008 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.
Er zijn er genoeg. Er zijn er mét strepen, zonder strepen, met stoplichten, zonder stoplichten, met voorrang verlenen, zonder voorrang verlenen en alle combinaties die je hiervan kunt makenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog nooit een rotonde gezien in Eindhoven. Behalve één wat grotere, met stoplichten.
yow ik ga ook op vakantie naar drenthe dit jaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds een parasiet![]()
[..]
Zeg, jij hebt een Corolla, een twee onder 1 kap, een vrouw en een kind, en dan moet ik lid worden van de Tros?!!?
Die in Nijmegen is niet vaagquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Het zou goed kunnen hoor maar ik heb er over het algemeen toch geen last van. Steden als Rotterdam zijn voor mij een stuk ingewikkelder. Ook die huge rotonde in 's-Hertogenbosch en die in Nijmegen zijn maar vaag
Polo diesel... een SDI?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis heeft weer een auto gekocht.
Dit wordt de ... 6e (?) sinds mijn rijbewijs.
Dit keer een Diesel, en wel een Volkswagen () Polo (
) uit '99.
Alleen lastige flut auto's roesten onder meest eenvoudige omstandighedenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Nee die Toyota koppen zijn lekker betrouwbaar![]()
Dat noemen ze 'zelf recyling' is juist heel milieu vriendelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen lastige flut auto's roesten onder meest eenvoudige omstandigheden.
Ik vind 'm niet grappigquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'zelf recyling' is juist heel milieu vriendelijk
Was ook heel serieusquote:
Vonderweg/Mauritsstraat waarschijnlijk. En dan nog is je tekening verkeerd, het stadion hoort sowieso aan de andere kant. Leuk evenementje trouwens nu in E'hv op de Fellenoord enzo, net een Veyron de Enzo aan stront zien rijdenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer de commentaargevert?!![]()
Het klopt inderdaad niet, het is niet op schaal getekend. Maar laat je fantasie even de vrije loop. Het is trouwens als je op de rondweg rijd naar rechts (de stad uit) in de buurt van een moskee. En je hoeft mij niks wijs te maken, ik woon al heel mijn leven in Best dus weet wel waar ik het over heb.
Wijsneus.
Oh ja klote, evenementje gemist..quote:Op zondag 8 juni 2008 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vonderweg/Mauritsstraat waarschijnlijk. En dan nog is je tekening verkeerd, het stadion hoort sowieso aan de andere kant. Leuk evenementje trouwens nu in E'hv op de Fellenoord enzo, net een Veyron de Enzo aan stront zien rijden. Oh en Anne, rotondes genoeg
M5/GT3; heb jij trouwens dat dieseltje nog?
Moest jij niet naar die 600 Dafjes komen kijken of heb je ze allemaal al?quote:
Was grappig. Fietste vanmorgen naar de bieb toe en toen zag ik het pas. SLR vond ik IRL nog matiger dan ik hem al vond. De Diablo vond ik echt geniaalquote:Op zondag 8 juni 2008 18:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja klote, evenementje gemist..Had er graag naartoe gewild.
Eigenlijk als je vanaf de meeste snelweg afslagen richting t centrum gaat, kom je er wel een of meerdere tegen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de AH XL op Winkelcentrum Woensel heb je idd zo'n mini-unit ja. Maar op de ring heb je er sowieso al 4. Bij de Boschdijk, Eisenhouwerlaan, Tilburgseweg en Karel de Grotelaan weet ik sowieso dat je er 1 hebt
. Gewoon eens een keer door Eindhoven rijden ipv alleen maar naar je werk gaan trutje
Ik hoef alleen maar op mijn werk en in het centrum te zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de AH XL op Winkelcentrum Woensel heb je idd zo'n mini-unit ja. Maar op de ring heb je er sowieso al 4. Bij de Boschdijk, Eisenhouwerlaan, Tilburgseweg en Karel de Grotelaan weet ik sowieso dat je er 1 hebt
. Gewoon eens een keer door Eindhoven rijden ipv alleen maar naar je werk gaan trutje
Gek hè, onder het station zijn ze meestal niet zo van de rotondesquote:Op zondag 8 juni 2008 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op mijn werk en in het centrum te zijn.
En laats ben ik dan te voet naar de Universiteit gelopen, ook geen rotonde tegen gekomen!
http://www.polepositioneindhoven.nl/ En fielseteerd.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
600 dafjes? weet van niks... maar ik heb de meeste ondertussen wel al. En een BBer is zlef een DAF aan het restaureren, dus die zal wel wat fotos maken
Van de week btw een Canon EOS 350D voor erbij gekocht
Een boek terugbrengen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gek hè, onder het station zijn ze meestal niet zo van de rotondes. En wat moest jij op de TU?
Je had toch al een 300D oid? waarom dan niet een 400?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Mooi ding.
Geld.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je had toch al een 300D oid? waarom dan niet een 400?
Goed excuusquote:Op zondag 8 juni 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, serieus, de 300D begon te haperen. Dus had snel nieuwe camera nodig. Goede 350D op mp gekocht.
kop kapot en nog geen speurtje van een bhg. dat is pas kwaliteitquote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Nee die Toyota koppen zijn lekker betrouwbaar![]()
450.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je had toch al een 300D oid? waarom dan niet een 400?
te duurquote:
Tegen die betonnen muur leggen en vol in der reet naaienquote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: hoe ga je om met een lieftallige deerne die plots voor je lens staat?
[ afbeelding ]
Zegt hij, die zijn buurvrouw (of wat was het ook alweer) niet aan durfde te spreken.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tegen die betonnen muur leggen en vol in der reet naaien
Die durf ik best aan te spreken alleen ze rooktquote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zegt hij, die zijn buurvrouw (of wat was het ook alweer) niet aan durfde te spreken.
*gniffel*
Leugens!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die durf ik best aan te spreken alleen ze rooktDus laat maar fijn hangen
Gister: bij de eerste op de foto zetten...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: hoe ga je om met een lieftallige deerne die plots voor je lens staat?
[ afbeelding ]
Ja. Hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M5/GT3; heb jij trouwens dat dieseltje nog?
Er reed op dat moment toevallig zo'n ding langs. Met spoilert. Dacht nl. dat jij voor dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je vast nog niet lexxx
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Paladijn het volgende:
Alfaboys ff een teiltje pakken.En dat terwijl ie ook al in Leeuwarden zelf gestaan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je vast nog niet lexxx
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
It did?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
En dat terwijl ie ook al in Leeuwarden zelf gestaan heeft
Hij reed van Berlikum naar Leeuwarden, en op dat moment was het mooi foto's maken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
It did?
Maar dan nog, dan zit je met het onnatuurlijke licht bij de dealer binnen... kleur is zo veel mooier op de foto
Oh, ja! dat was de reden dat ik'm niet op de foto hebquote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ik uiteraard niet gedaan heb. Voor één gespotwaardige auto kom ik mijn bed niet uit![/elitaire autospotter]
Vanwaar de pijpsmiley?quote:
Was hij er niet eerder dan ik?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatte die er bij is gekomen is Bara, en dat was in 2005 of zo
Nee hoor. Hij zei er altijd netjes bij dat ik hem over 2 jaar moest bellen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En dat is zo lang geleden dat Xtreem hierbij officieel een kinderlokker is.
en ik dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatte die er bij is gekomen is Bara, en dat was in 2005 of zo
En, heb je hem gebeld?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zei er altijd netjes bij dat ik hem over 2 jaar moest bellen.
Ik heb gister ontdekt dat er ook vrouwen op marktplaats staanquote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Alex.
Er is weer een nieuwe 'chick' die je kunt versieren.
Nieuwe auto kopen
Gewoon een beetje babbelen over Mazda's en je bent de pimp.
Huh, wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Maar goed, 3-0 dus. Nu maar naar bed. Doewie.
dus...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Alex.
Er is weer een nieuwe 'chick' die je kunt versieren.
Nieuwe auto kopen
Gewoon een beetje babbelen over Mazda's en je bent de pimp.
Misschien dat de volgende een Volvo wordt.. duurt iig nog wel ff.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er reed op dat moment toevallig zo'n ding langs. Met spoilert. Dacht nl. dat jij voor deovloV
zou gaan...
Ik wil wel, maar ik durf nietquote:Op maandag 9 juni 2008 20:36 schreef Paladijn het volgende:
Het is gewoon tijd voor nieuwe posters die niet zo voorspelbaar als Peu zijn :x
gewoon lang niet gewassen die vingers dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en mn vingers stinken naar kuten ik heb geen vis gehad, en ook al ingeen maanden meer gevingerd
ook alleen mn rechter wijs en middelvinger
Dank jequote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik durf niet![]()
Wat ik wilde zeggen overigens; fraai lijstje van spots e.d. heb je (hebben jullie) daar weten te verzamelen Alexxxxx
Mja, maar mn andere vingers meuren dus niet. Ik dnke dat ik paranormale vingers heb, en dat er een meid aan me heeft gedacht terwijl ze zich aan het vingeren wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon lang niet gewassen die vingers dus.
klap, dit lijkt serieus wel een atoombom die insloegquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe is het hier dan?
TF al over de klap heen?
pfff, jij bent lang weggeweestquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe is het hier dan?
TF al over de klap heen?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klap, dit lijkt serieus wel een atoombom die insloeg![]()
3 KEER ZELFS NOG WEL
klopt idd...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, jij bent lang weggeweest
en oi Dingest.
[insert]quote:
Net nu jullie het over voetbal hebbenquote:
Oi Paladijnquote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, jij bent lang weggeweest
en oi Dingest.
och arme smurf Tha Freakquote:
Ik mis een stukje bodykit... Die aan de zijkantquote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Paladijn het volgende:
Ik had al verwacht dat TF of stil zou zijn of het een en ander bij elkaar zou vloeken
Pics van zandvoort gisteren staan nu hier online.
snapshots:
en sjaggo tieten
Dit was toevallig geen sjonnie, maar een echte cup-auto (zie ook www.dnrt.nl)... reed ook mee in de snelste klasse naast Tim Coronel, Pieter Bos en Olivier Tielemans. De plastic fantastic boys die meereden parkeerden hem al vrij snel in de grindbak of reden afgrijselijke tijden door slechte lijnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik mis een stukje bodykit... Die aan de zijkant
En sjaggo tieten moetje masseren tot ze weer blij kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |