De nieuwe hobby kost flinke knaken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey dat ben ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Je kan beter een 155 gaan rijden. [ afbeelding ]
Doe je dat nog steeds dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Ik had zoveel geld verdiend bij de TNT dat ik er gewoon iets mee moest doen.
ah ik niet heb gezien, ikke domme jongenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Traktor Scratch niet. Een geluidskaart is nogal moeilijk te downloaden, en zelf Timecontrol viny uit bakkeliet houwen zag ik ook effe niet zitten.
Tis een systeem om met een klassieke platen setup toch met MP3's te kunnen draaien, een opvolger van Final Scratch
Ik dacht dat pioneer helemaal de shit was op draaigebied?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén zo'n ding kost 1200 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht dat pioneer helemaal de shit was op draaigebied?
Dees dus?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eén zo'n ding kost 1200 euro![]()
En je kan er geen platen op draaien.
Er was een grote patch bij die wat problemen gaf met downloaden... moet je even de tips in de topics in het GAM forum of tweakers doorlezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van het spel zelf. Loopt elke keer vast, er is een fout opgetreden bla bla bla
Ja dat kan zeker, ook binnen dat Traktor Scratch systeem, met timecode cd's in plaats van platen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh
maar is het wel leuk spul? kun je het niet combineren met een platenspeler dan?
Ik daar ergens waar je links richting Venlo gaat en rechts volgens mij richting Tilburg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij op de Noordbrabantlaan...
jeah ik wilde nog wat positiefs posten omdat ik (achteraf teruggelezen) wel een beetje lullig reageerde tegen iemand die zijn eigen auto netjes onderhoud en repareert. maar alle reacties weghalen is natuurlijk niet de manier om te discussieren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:19 schreef Paladijn het volgende:
En tjab, dat staat toch gewoon aangegeven?![]()
heb je de velgen gekocht met rookschade ?
[ Bericht % gewijzigd door Pumatje op 29-05-2008 15:46 ]
Mammoet op welk parkeerterrein?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:18 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je nou bij een bouwmachinebeurs als je gewoon een mammoet op het parkeerterrein hebt staan
kunnen jullie dat ook zelf of moet een (forum)admin dat doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Best of George Baker Selection CD is binnen.
@Paal, er zijn vanochtend verwijderde bericten terug geplaatstvandaar die [% wijziging] dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |