Hij reed van Berlikum naar Leeuwarden, en op dat moment was het mooi foto's maken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
It did?
Maar dan nog, dan zit je met het onnatuurlijke licht bij de dealer binnen... kleur is zo veel mooier op de foto
Oh, ja! dat was de reden dat ik'm niet op de foto hebquote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ik uiteraard niet gedaan heb. Voor één gespotwaardige auto kom ik mijn bed niet uit![/elitaire autospotter]
Vanwaar de pijpsmiley?quote:
Was hij er niet eerder dan ik?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatte die er bij is gekomen is Bara, en dat was in 2005 of zo
Nee hoor. Hij zei er altijd netjes bij dat ik hem over 2 jaar moest bellen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En dat is zo lang geleden dat Xtreem hierbij officieel een kinderlokker is.
en ik dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatte die er bij is gekomen is Bara, en dat was in 2005 of zo
En, heb je hem gebeld?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zei er altijd netjes bij dat ik hem over 2 jaar moest bellen.
Ik heb gister ontdekt dat er ook vrouwen op marktplaats staanquote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Alex.
Er is weer een nieuwe 'chick' die je kunt versieren.
Nieuwe auto kopen
Gewoon een beetje babbelen over Mazda's en je bent de pimp.
Huh, wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Maar goed, 3-0 dus. Nu maar naar bed. Doewie.
dus...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Alex.
Er is weer een nieuwe 'chick' die je kunt versieren.
Nieuwe auto kopen
Gewoon een beetje babbelen over Mazda's en je bent de pimp.
Misschien dat de volgende een Volvo wordt.. duurt iig nog wel ff.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er reed op dat moment toevallig zo'n ding langs. Met spoilert. Dacht nl. dat jij voor deovloV
zou gaan...
Ik wil wel, maar ik durf nietquote:Op maandag 9 juni 2008 20:36 schreef Paladijn het volgende:
Het is gewoon tijd voor nieuwe posters die niet zo voorspelbaar als Peu zijn :x
gewoon lang niet gewassen die vingers dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en mn vingers stinken naar kuten ik heb geen vis gehad, en ook al ingeen maanden meer gevingerd
ook alleen mn rechter wijs en middelvinger
Dank jequote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik durf niet![]()
Wat ik wilde zeggen overigens; fraai lijstje van spots e.d. heb je (hebben jullie) daar weten te verzamelen Alexxxxx
Mja, maar mn andere vingers meuren dus niet. Ik dnke dat ik paranormale vingers heb, en dat er een meid aan me heeft gedacht terwijl ze zich aan het vingeren wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon lang niet gewassen die vingers dus.
klap, dit lijkt serieus wel een atoombom die insloegquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe is het hier dan?
TF al over de klap heen?
pfff, jij bent lang weggeweestquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe is het hier dan?
TF al over de klap heen?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klap, dit lijkt serieus wel een atoombom die insloeg![]()
3 KEER ZELFS NOG WEL
klopt idd...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, jij bent lang weggeweest
en oi Dingest.
[insert]quote:
Net nu jullie het over voetbal hebbenquote:
Oi Paladijnquote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, jij bent lang weggeweest
en oi Dingest.
och arme smurf Tha Freakquote:
Ik mis een stukje bodykit... Die aan de zijkantquote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Paladijn het volgende:
Ik had al verwacht dat TF of stil zou zijn of het een en ander bij elkaar zou vloeken
Pics van zandvoort gisteren staan nu hier online.
snapshots:
en sjaggo tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |