Wat is PTA haha ik ben echt een leek in computertaal...:|quote:
He!! die Nissan is niet gek haha ff beetje rondneuzen of ze niet te duur zijn enz... Heeft ie beetje goede wegligging enz?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:42 schreef Speeder87 het volgende:
wat denken we van een Nissan 200 SX ?
of natuurlijk qualiteit uit Bayern ( zelf trotse eigenaar van een 3-Serie E46
Haha danku! en welke zou jij kiezen van die 3? Of zou je totaal iets anders kiezen? Ben benieuwd!!quote:
Leg me eens ff uit dan wat dat is PTA, ben een leek op de Pc hahaquote:Op maandag 9 juni 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
Hoi en welkom op FOK!, kleine tip als juf in wording zou begrijpend lezen toch niet zo heel moeilijk moeten zijnVoor alle vragen over automobielen kun je terecht in ons speciale subforum over dat onderwerp
Schopje naar PTA dus
Vind je goede wegligging belangrijk dan? Neem dan ZEKER geen Japannerquote:Op maandag 9 juni 2008 18:50 schreef MereLss het volgende:
[..]
He!! die Nissan is niet gek haha ff beetje rondneuzen of ze niet te duur zijn enz... Heeft ie beetje goede wegligging enz?
Heb laatst in een Honda civic gereden en die reed echt wel relax!! En mijn ex heeft ook een mx6 en rijd opzich ook wel fijn. Dusja he nog niet in een mx3 gereden maar die ziet er gewoon kicke uit! hahaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vind je goede wegligging belangrijk dan? Neem dan ZEKER geen Japanner
Aah ok das wel tof, haha nu wordt mijn keuze nog moeilijker want ik vind deze auto ook wel wat hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Speeder87 het volgende:
die Nissan kan een goede wegligging krijgen, verlagen, lieft met KW instelbaar onderstel,
en oja, reviseren en HKS turbo erop, vriend van me doet dr Drift competitie mee in NL![]()
Die heeft zeker te veel Fast and the Furious Tokyo Drift gekeken.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Speeder87 het volgende:
die Nissan kan een goede wegligging krijgen, verlagen, lieft met KW instelbaar onderstel,
en oja, reviseren en HKS turbo erop, vriend van me doet dr Drift competitie mee in NL![]()
Aha, dus jij weet hier zo te zien meer van haha Welke auto raad jij mij aan dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef Daklem het volgende:
[..]
Die heeft zeker te veel Fast and the Furious Tokyo Drift gekeken.![]()
Ontopic! Geen MX3 kopen. slechte wagens. vaak last van lekkages, 0,0 bagageruimte. Kortom, niet echt een super wagen. het is overigens ook wel een echte chick ride,
Vind ik ook erg mooi, helaas was duur voor een klein autootje zonder dak...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef Poogie het volgende:
ps. waarom niet de mx5? staat bekend als een erg goede auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |