abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59261777
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Speeder87 het volgende:
hha, spelen hele pools,

hebben hele magere inzet van 1 euro, en t zijn duitsers, dus die hebben dit ook niet getipt
haha dat scheelt, ach en gaat om de fun 1 euro is toch genoeg je zou maar verliezen als je 50 euro hebt ingezet das pas kut haha
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
  maandag 9 juni 2008 @ 22:31:04 #103
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59261870
Kssssst, weg met je voetbal
pi_59261947
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Kssssst, weg met je voetbal
haha sorry liet me ff meeslepen maar die ene auto in die link is ook wel leuk
  maandag 9 juni 2008 @ 22:43:33 #105
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59262451
Ik moest van ijsmeis de Mazda MX-5 adviseren, maar dan wel met spoilerts en stickers voor extra power.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 9 juni 2008 @ 22:44:10 #106
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59262552
corsa is wel in je prijsklasse, en snel genoeg, maar of ik t zou doen..

neefje van me rijd en Clio 2.016 V, maar is doorlopend in de garage, is ook niet een optie..

om ff helemaal lullig te doen he, zonde van zon mooie meid, safety first, wel s een Corsa uit 94 in een serieus ongeluk gezien ??

Believe in yourself, if you dont, then no one else will...
BMW 318 D (E46)
pi_59262672
haha vind het echt moeilijk om te kiezen maarja ik hoef nu ook nog niet perse een auto te hebben maar gewoon binnenkort een keertje
pi_59262767
en tja ongelukken gebeuren overal, zelfs met auto's die niet snel zijn ja toch?
pi_59262771
geloof me, de keuze is kleiner als je denkt, als je die prijs vasthoud, en de grootste troep eruit gooit

good luck
BMW 318 D (E46)
pi_59262815
ja, ongelukken gebeuren overal, overlevenden niet..

denk dr maar s over na..

heb een maat zo verloren, is erg onaangenaam..
BMW 318 D (E46)
pi_59262902
sorry, maarja ik ben niet iemand die die maar een beetje rond schampt enzo (niet dat ik wil zeggen dat die vriend van jou dat wel deed) Ongelukken zijn gewoon kut en ja safety first natruurlijk
pi_59263038
is ook niet zo bedoeld, maar de autos die jij zoekt, en zeker in die prijsklasse zijn gewoon niet allemaal autos waar ik mn vriendin in laat instappen,

neem t mee als advies,

maar in NL is t gewoon erg lastig te vinden wat jij wil, en dan voor normaal geld, en ook nog in orde..
BMW 318 D (E46)
pi_59263144
ja dat snap ik en bedankt voor je advies he! want jij weet er gwoon best veel vanaf en das gewoon handig en nogmaals ik koop toch niet zomaar even een auto ik denk er echt wel over na
pi_59263232
we´ll see,

wens je dr echt veel plezier en geluk in, maar ga eerst pitte, morgen weer een dag

ook alvast weltrusten, en ik hoor t wel

grtz
BMW 318 D (E46)
pi_59263269
ja ik ga ook, jij ook weltrusten
pi_59264016
sorry TS, maar ik vind je heel erg dom. Al je posts over snelle, uitgebouwde, stoere auto's met veel PK's voor 2000 euro wijst op weinig verstand. Mijn gedachte hierbij is: Afgetrapt, gaar, veel verbruik, duur in onderhoud, verzekering en wegenbelasting en wekelijks naar de garage omdat er wel iets kapot is. Maar ik wens je heel veel suc6 met je zoektocht maar wil je adviseren om toch wat meer naar anderen te luisteren in dit topic.

ps. Heb zelf een daihatsu cuore 1.0 gereden die menig "stoere, snelle patserauto" der uit trok bij wegrijden. Dat ie een top heeft van maar 145 boeit niet, je zult toch niet vaak zo hard rijden.
pi_59266117
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef Poogie het volgende:
sorry TS, maar ik vind je heel erg dom. Al je posts over snelle, uitgebouwde, stoere auto's met veel PK's voor 2000 euro wijst op weinig verstand. Mijn gedachte hierbij is: Afgetrapt, gaar, veel verbruik, duur in onderhoud, verzekering en wegenbelasting en wekelijks naar de garage omdat er wel iets kapot is. Maar ik wens je heel veel suc6 met je zoektocht maar wil je adviseren om toch wat meer naar anderen te luisteren in dit topic.

ps. Heb zelf een daihatsu cuore 1.0 gereden die menig "stoere, snelle patserauto" der uit trok bij wegrijden. Dat ie een top heeft van maar 145 boeit niet, je zult toch niet vaak zo hard rijden.
Mee eens.
Ik gun TS van harte een sportieve auto.
Maar voor 2000 euro moet je niet teveel verwachten.

Met de huidige brandstofprijzen scoor je voor dat geld echter wel steeds vaker een luxe bak met veel cc's

Maar goed, TS gaf aan met gemak een auto te kunnen onderhouden door af en toe een truitje minder te kopen.
In dat geval zou ik enkele maanden geen truitjes kopen en sparen.
Voor 3500 euro is er al iets meer keuze.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:32:50 #119
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59266755
Moet ze wel topless rondfietsen, zonder truitjes en zonder auto.
pi_59268643
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:43 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest van ijsmeis de Mazda MX-5 adviseren, maar dan wel met spoilerts en stickers voor extra power.
[ afbeelding ]
.
pi_59281057
we horen t wel wat t word, als je wat koopt,

succes Merelss
BMW 318 D (E46)
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:15:22 #122
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59284803
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 07:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

zo dus niet.

Maar serieus dan....
2000 euro en voorkeur voor mazda, een 323Fje, leuk, rijdt goed, goedkoop, degelijk..

Doorsparen voor 4000 euro voor heel veel meer fun, Mazda MX-5 1.6 van 1994 of eerder...
Je hebt ze al vanaf 3000, maar dan heb je 1000 euro over voor evt. reparaties aan dorpels (zo'n beetje enige roestplek) of vervangen van de softtop.
voordelen:
+ degelijk - er zal voor die leeftijd en dat bedrag vast wel wat interieur versleten zijn of licht rammelen... is bij praktisch elke auto in die leeftijd/budgetklasse zo. Kun je later altijd nog oplossen door meer geld in de auto te stoppen en dingen te vernieuwen/vervangen
+ goedkoop - wegenbelasting/verzekering door gewicht, onderhoud, veel onderdelen beschikbaar, zuinig qua verbruik
+ niet afgeragd - er rijden voornamelijk wat oudere mensen (40+/midlifers) in
+ zowel rustig in te toeren als sportief rijden, de meeste power zit > 4500 toeren (116 pk op 950 kg, 90pk op de 1.6 modellen na '94)
+ het stuurt geniaal...
+ je leert erin rijden - achterwielaandrijving en perfect gewichtsbalans 50% voor, 50% achter
+ zodra het niet (hard) regent kun je topless rijden
+ ook de oude MX-5 was al veilig ivm. de stevigere constructie van cabrio/roadsters (volgens mij 4 sterren)
+ waardevast

nadelen:
- als je een koopt, doe asap een slipcursus zodat je de auto leert kennen, want:
- tricky met nat weer, teveel op het gas, of deze loslaten in een bocht/rotonde en je staat achterstevoren...
- het kofferbakje is best klein, maar met wat passen en meten kan je er nog redelijk wat in kwijt
- zodra je een andere auto uit moet zoeken is er weinig wat in de buurt komt qua rijplezier/gedrag
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_59285860
mx5 is wel een aanrader, maar de 323 F heb ik ook aan zitten denken..

vind denk ik deze meid niet spannend genoeg

maar aan alles is te denken..
BMW 318 D (E46)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')