Over een jaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil een zonnebril voor in de auto. Op zich zo'n hele grote jaren 70 model. Maarik ben bang dat ik dan over een jaar hopeloos voor lul rijdt.
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zou ik in de Humana-bakken gaan graaien.
Nou, succesquote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.
en waar ik jou zei wil ik graag een w bij zetten.
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtquote:Op zondag 1 juni 2008 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, succesOver een half jaar moet je weer een nieuwe
Daarbij heb ik bij jou nu niet gelijk het idee van een dure designerbril...
.
Ah, dat verklaart een hoop jaquote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtEn tot 5 jaar geleden kreeg ik mn brillen nog van mn ouders, vandaar
zeikerdquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop ja.
o_O Wanneer is de volgende?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's van het EK Stockcar (autocross Sint Annaparochie 2008) hier
Als je veel kruisjes ziet: later nog eens kijken, dan kijken er teveel mensen tegelijk...
22 juni eelde (incl truckcross)quote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Wanneer is de volgende?
[ afbeelding ]
Kan ik weer dat soort foto's maken
boxenset moet erin blijven voor de torsiestijfheid enzoquote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Fugie, zo ziet jou auto er ook uit als je je boxenset er af zaagt.
Ik een jaar ofzoquote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe met mijn bril ook alweer 6 jaar. Maar ik heb dan ook nooit op.
Gave foto's.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's van het EK Stockcar (autocross Sint Annaparochie 2008) hier
Als je veel kruisjes ziet: later nog eens kijken, dan kijken er teveel mensen tegelijk...
Duidelijke woordkeuze.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat ook, maar ik zou toch vooral willen toevoegen:
Gave foto's!
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |