Ja manquote:
huh wireless kaartquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt, je laptop moet uiteraard voorzien zijn van zo'n wireless kaart, maar dat had je vast al zelf begrepen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:59 schreef lipje het volgende:
adapter... je laptop moet natuurlijk wel draadloos netwerk aankunnen
Zien julliequote:Op zondag 1 juni 2008 00:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja er zitten geen draden in de kaart namelijk
zoek maar op. PCMCIA.
niet?
Over een jaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil een zonnebril voor in de auto. Op zich zo'n hele grote jaren 70 model. Maarik ben bang dat ik dan over een jaar hopeloos voor lul rijdt.
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zou ik in de Humana-bakken gaan graaien.
Nou, succesquote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een of andere actie 2 voor de prijs van 1 van pearle te wachten. draag nu al mn hele (brildraagzame) leven dure designerbrillen, mag ook wel eens wat minder.
en waar ik jou zei wil ik graag een w bij zetten.
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtquote:Op zondag 1 juni 2008 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, succesOver een half jaar moet je weer een nieuwe
Daarbij heb ik bij jou nu niet gelijk het idee van een dure designerbril...
.
Ah, dat verklaart een hoop jaquote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu al 5 jaar met deze bril, trekt het gemiddelde weer rechtEn tot 5 jaar geleden kreeg ik mn brillen nog van mn ouders, vandaar
zeikerdquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |