Alleen lastige flut auto's roesten onder meest eenvoudige omstandighedenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Nee die Toyota koppen zijn lekker betrouwbaar![]()
Dat noemen ze 'zelf recyling' is juist heel milieu vriendelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen lastige flut auto's roesten onder meest eenvoudige omstandigheden.
Ik vind 'm niet grappigquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'zelf recyling' is juist heel milieu vriendelijk
Was ook heel serieusquote:
Vonderweg/Mauritsstraat waarschijnlijk. En dan nog is je tekening verkeerd, het stadion hoort sowieso aan de andere kant. Leuk evenementje trouwens nu in E'hv op de Fellenoord enzo, net een Veyron de Enzo aan stront zien rijdenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer de commentaargevert?!![]()
Het klopt inderdaad niet, het is niet op schaal getekend. Maar laat je fantasie even de vrije loop. Het is trouwens als je op de rondweg rijd naar rechts (de stad uit) in de buurt van een moskee. En je hoeft mij niks wijs te maken, ik woon al heel mijn leven in Best dus weet wel waar ik het over heb.
Wijsneus.
Oh ja klote, evenementje gemist..quote:Op zondag 8 juni 2008 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vonderweg/Mauritsstraat waarschijnlijk. En dan nog is je tekening verkeerd, het stadion hoort sowieso aan de andere kant. Leuk evenementje trouwens nu in E'hv op de Fellenoord enzo, net een Veyron de Enzo aan stront zien rijden. Oh en Anne, rotondes genoeg
M5/GT3; heb jij trouwens dat dieseltje nog?
Moest jij niet naar die 600 Dafjes komen kijken of heb je ze allemaal al?quote:
Was grappig. Fietste vanmorgen naar de bieb toe en toen zag ik het pas. SLR vond ik IRL nog matiger dan ik hem al vond. De Diablo vond ik echt geniaalquote:Op zondag 8 juni 2008 18:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja klote, evenementje gemist..Had er graag naartoe gewild.
Eigenlijk als je vanaf de meeste snelweg afslagen richting t centrum gaat, kom je er wel een of meerdere tegen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de AH XL op Winkelcentrum Woensel heb je idd zo'n mini-unit ja. Maar op de ring heb je er sowieso al 4. Bij de Boschdijk, Eisenhouwerlaan, Tilburgseweg en Karel de Grotelaan weet ik sowieso dat je er 1 hebt
. Gewoon eens een keer door Eindhoven rijden ipv alleen maar naar je werk gaan trutje
Ik hoef alleen maar op mijn werk en in het centrum te zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de AH XL op Winkelcentrum Woensel heb je idd zo'n mini-unit ja. Maar op de ring heb je er sowieso al 4. Bij de Boschdijk, Eisenhouwerlaan, Tilburgseweg en Karel de Grotelaan weet ik sowieso dat je er 1 hebt
. Gewoon eens een keer door Eindhoven rijden ipv alleen maar naar je werk gaan trutje
Gek hè, onder het station zijn ze meestal niet zo van de rotondesquote:Op zondag 8 juni 2008 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op mijn werk en in het centrum te zijn.
En laats ben ik dan te voet naar de Universiteit gelopen, ook geen rotonde tegen gekomen!
http://www.polepositioneindhoven.nl/ En fielseteerd.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
600 dafjes? weet van niks... maar ik heb de meeste ondertussen wel al. En een BBer is zlef een DAF aan het restaureren, dus die zal wel wat fotos maken
Van de week btw een Canon EOS 350D voor erbij gekocht
Een boek terugbrengen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gek hè, onder het station zijn ze meestal niet zo van de rotondes. En wat moest jij op de TU?
Je had toch al een 300D oid? waarom dan niet een 400?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Mooi ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |