Afghanistan blijkt mooi te zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik heen wil op vakantieheb teveel keuzes, auto, vliegen, bergen, strands, camping, appartement...
iemand ideeen?
Irakquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Afghanistan blijkt mooi te zijn...
Ook best goedkoop op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjabs rjidt dit jaar niet meerquote:
wtf teveel druk oid?? of stukje ouderdom???quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabs rjidt dit jaar niet meer
lang verhaal kort... nieuwe turbo er op...joelen als een gek...kijken...kop mist compeet tapgat. dus kop kapot.
moet nieuwe kop op.
veel werk verzet, veel tijd in gestoken. toch dit jaar niet rijden.
Nee ouderdom. Waarschijnlijk bij het wisselen van de turbo gebeurt of zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf teveel druk oid?? of stukje ouderdom???
Wel kut zeg, zit je soms ook niet mee met se suup zeg
een V40 is traag. en een familiebak heb ik alquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef Xtreem het volgende:
Whehe.... Een brok ellende zo'n hok....
Kun je niet beter een V40 kopen?
T4 = 200pk, niet extreem snel, maar ook niet traag te noemen. En duur zijn ze ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een V40 is traag. en een familiebak heb ik al
balen Tjabsquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabs rjidt dit jaar niet meer
lang verhaal kort... nieuwe turbo er op...joelen als een gek...kijken...kop mist compeet tapgat. dus kop kapot.
moet nieuwe kop op.
veel werk verzet, veel tijd in gestoken. toch dit jaar niet rijden.
Balen Tjabbo, hopelijk lukt het je nog om de suup dit jaar klaar te krijgen - continu moeten wachten tot je kunt rijden is ook niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ouderdom. Waarschijnlijk bij het wisselen van de turbo gebeurt of zo.
Maar ik heb al (gratis) een andere kop.
Moet nu wel die kop reviseren als mijn eigen niet goed te repareren blijkt. Misschien zelfs flowen en port matchen, dat levert veel op.
Maar wel zuur idd, heb er érg veel tijd in zitten de afgelopen 4 maanden.
Ik weet niet of ik de auto maar weer schors en wacht tot volgend jaar of dat ik misschien nog ergens in juli tijd heb om het te fixen
Ik dacht al, u is verdwaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Namens alex; Halp? http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=57&t=10688
niet om het een of ander maar 200pk is geen vergelijk.. het is nog eens aan de krukas ook. Ik kom in de buurt van het dubbele ongeveer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T4 = 200pk, niet extreem snel, maar ook niet traag te noemen. En duur zijn ze ook niet meer.
yeah.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Balen Tjabbo, hopelijk lukt het je nog om de suup dit jaar klaar te krijgen - continu moeten wachten tot je kunt rijden is ook niets.
Achja,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht al, u is verdwaald
Lexxx: indien je apache draait en de .htaccess kan/mag aanpassen: http://www.tbforum.nl/thread/45632.html
We hebben hier tussen Vlaardingen en Maassluis een hele mooie rechte snelweg liggen waar je 120 mag (en een punt krijg je pas bij 40 te snel) en er bijna geen controles zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef Tjabbo het volgende:
^gefeliciteerd
kijk je wel uit met je puntenrijbewijs!
Alex, wat een onzin dat FOK!-vakantie. Laat dan ook geen andere mensen op FOK! voor je posten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Namens alex; Halp? http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=57&t=10688
De slopel alweer weg?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis heeft weer een auto gekocht.
Dit wordt de ... 6e (?) sinds mijn rijbewijs.
Dit keer een Diesel, en wel een Volkswagen () Polo (
) uit '99.
Waar in Eindhoven? Ik vandaag ook bijna in Veldhoven, zag het nét op tijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit keer in Eindhoven jawhol.
Ook al een keertje in Utrecht. Maar daar was ik trouwens niet de enige.
Het stomme is dat mijn collega's ook verderop ergens stonden, dus ik krijg morgen nog even wat te horen van ze, denk ik.
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:28 schreef PNG het volgende:
Ik woon al heel wat jaar in Eindhoven, maar snap echt geen bal van je tekening. Klopt echt geen bal van.
Geen idee waar jij het over hebt, maar die tekening spoort voor geen meter.
Ligt echt totaal geen busbaan vanaf het station langs het stadion. Van station naar stadion ligt station links en stadion rechts.
En als je ergens voor stadion naar rechts zou gaan (komend vanaf station) na onder de treinrails door te gaan, als je het weet te presteren daar op een busbaan te belanden naar rechts (behalve dat dan station links achter je ligt en stadion rechtsvoor) dat heeft echt nog nooit iemand gepresteerd.
Klopt echt geen fluit van dit onzintekeningetje.
Welke slopel?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De slopel alweer weg?
Wat heb je nou allemaal gehad dan, twee CRXen, een crossa en een polo?
Ja, hij post niet meer op FOK!. Maar volgens mij leest ie nog wel mee, want ik zie andere mensen steeds voor 'm posten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Fok vakantie?![]()
Ijsmeisin elk geval een goedkoop autotje om mee naar eindhoven te knarren
In de buurt van Parklaan ofzo. Weet ik 'tquote:Op zondag 8 juni 2008 04:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven? Ik vandaag ook bijna in Veldhoven, zag het nét op tijd![]()
En een tijd geleden een keer in de buurt van het PSV stadion maar die situatie is ook wel echt klote. Zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Tekening klopt absoluut niet iddquote:Op zondag 8 juni 2008 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hij post niet meer op FOK!. Maar volgens mij leest ie nog wel mee, want ik zie andere mensen steeds voor 'm posten.
Ja. En Airco trouwens.
Eindhoven is gewoon kut qua rotondes en qua verkeerslichten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tekening klopt absoluut niet iddMaar heb je ooit wel eens in Den Haag gereden? Vind ik VELE malen erger dan Eindhoven. Vind Eindhoven best te doen, alleen de busbanen zijn irritant
PNG, woon jij trouwens in of vlakbij de Newtonstraat?
Met het verkeerde been uit bed gestapt meneer de commentaargevert?!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:28 schreef PNG het volgende:
Ik woon al heel wat jaar in Eindhoven, maar snap echt geen bal van je tekening. Klopt echt geen bal van.
Geen idee waar jij het over hebt, maar die tekening spoort voor geen meter.
Ligt echt totaal geen busbaan vanaf het station langs het stadion. Van station naar stadion ligt station links en stadion rechts.
En als je ergens voor stadion naar rechts zou gaan (komend vanaf station) na onder de treinrails door te gaan, als je het weet te presteren daar op een busbaan te belanden naar rechts (behalve dat dan station links achter je ligt en stadion rechtsvoor) dat heeft echt nog nooit iemand gepresteerd.
Klopt echt geen fluit van dit onzintekeningetje.
Is dat zo ja? Het zou goed kunnen hoor maar ik heb er over het algemeen toch geen last van. Steden als Rotterdam zijn voor mij een stuk ingewikkelder. Ook die huge rotonde in 's-Hertogenbosch en die in Nijmegen zijn maar vaagquote:Op zondag 8 juni 2008 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook al klopt de tekening niet, Eindhoven is 1 van de kutste steden qua regels en wegennet.
Er zijn er genoeg. Er zijn er mét strepen, zonder strepen, met stoplichten, zonder stoplichten, met voorrang verlenen, zonder voorrang verlenen en alle combinaties die je hiervan kunt makenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog nooit een rotonde gezien in Eindhoven. Behalve één wat grotere, met stoplichten.
yow ik ga ook op vakantie naar drenthe dit jaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds een parasiet![]()
[..]
Zeg, jij hebt een Corolla, een twee onder 1 kap, een vrouw en een kind, en dan moet ik lid worden van de Tros?!!?
Die in Nijmegen is niet vaagquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Het zou goed kunnen hoor maar ik heb er over het algemeen toch geen last van. Steden als Rotterdam zijn voor mij een stuk ingewikkelder. Ook die huge rotonde in 's-Hertogenbosch en die in Nijmegen zijn maar vaag
Polo diesel... een SDI?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis heeft weer een auto gekocht.
Dit wordt de ... 6e (?) sinds mijn rijbewijs.
Dit keer een Diesel, en wel een Volkswagen () Polo (
) uit '99.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |