whehhe mietjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Sjonge jonge jonge man!
Vannacht 't onweer, echt niet normaal.
Auto-alarmen gingen af, blaffende honden. Ik lag te trillen in mijn bed. Zó hard.
jij was toch dol op flink hard?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Sjonge jonge jonge man!
Vannacht 't onweer, echt niet normaal.
Auto-alarmen gingen af, blaffende honden. Ik lag te trillen in mijn bed. Zó hard.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik dacht bigass trucks en zo is voor jou net zo goed als pr0n!
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
Siguan, China.
heb je al een volvo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.
Ameland
LOLquote:
Op terschelling kun je jongere sletjes aandouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hel, de hoofdstad van Verdoemenis.
Ameland
Salou
of anders Rimini.
Moet jouw Suup al de deur uit van de dames?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb je al een volvo?
lid worden van de troscompas kan tijdelijk met korting nu he. geef je snel op!
Het is niet te gleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuve.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Anders vliegt er ff een auto door de lucht en over de kop als je net naar buiten staat te kijken
Ken je die plek niet?quote:
Bikinibroekquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik heen wil op vakantieheb teveel keuzes, auto, vliegen, bergen, strands, camping, appartement...
iemand ideeen?
Nee, ik ben nog steeds een parasietquote:
Zeg, jij hebt een Corolla, een twee onder 1 kap, een vrouw en een kind, en dan moet ik lid worden van de Tros?!!?quote:lid worden van de troscompas kan tijdelijk met korting nu he. geef je snel op!
Da's waar, maar Peu gaat toch voor klasse?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op terschelling kun je jongere sletjes aandouwen.
De laagste klasse is ook klasse, X.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's waar, maar Peu gaat toch voor klasse?
Is Renesse niet nog lager?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De laagste klasse is ook klasse, X.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |