Nietsquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat heb jij vannacht uitgespookt Cali?
weet ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:11 schreef J-heronimus het volgende:
Ik was ook in Dollars.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
NietsBen even naar Dollars geweest tot 0.00 ofzo omdat ik vandaag stage moest lopen
![]()
Jij
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere vrouw uit Didam had een vrouw kaalgeschoren vannacht. Vaag verhaal iig
.
Ik ken der nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet je wieMisschien ken ik haar wel
....Ik scheer geen vrouwen kaal...Ik ben voor vrouwen met haar
Waar en waarom enzo dan?? nieuwsbericht ervanquote:
Had ik, per ongeluk weggegooidquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar en waarom enzo dan?? nieuwsbericht ervan?
quote:Twee vrouwen van 19 en 21 jaar uit Didam zijn in de nacht van dinsdag op woensdag door de politie aangehouden nadat ze eerder een 18-jarige Doesburgse zouden hebben mishandeld. Het slachtoffer had daarbij verwondingen opgelopen. De drie bleken bekenden van elkaar en zouden elkaar dinsdagavond in Emmerich op straat zijn tegengekomen. Een eerder conflict zou daarbij zijn opgelaaid waarbij de Didamse vrouwen het slachtoffer klappen zouden hebben gegeven. Het slachtoffer, dat geblesseerd was door een gebroken voet die ze eerder had opgelopen, had zich naar eigen zeggen niet kunnen verweren en zou op de grond zijn gevallen, waarna ze buiten westen raakte. Toen ze wakker werd merkte ze dat de Didamsen bezig waren haar haar af te knippen. Toch zag ze kans weg te komen. Eenmaal thuis werd de politie gewaarschuwd. Die hield later die nacht de beide Didamsen thuis aan. De vrouwen zijn voor onderzoek ingesloten. De aanleiding tot de ruzie tussen de vrouwen moet worden gezocht in de relatiesfeer, aldus de politie.
(08-074006)
quote:
Vertel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik![]()
Niet mijn kleine lieve schattige blonde vriendinnetje proberen te versieren jij
als je d'r niet probeert te versieren is het goedquote:
Ja ik weet wie je bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef Californium het volgende:
[..]
als je d'r niet probeert te versieren is het goeddat mag
Maar niet versieren..
je weet ik wie ik bedoel....![]()
Omdat ze mijn kleine meisje isquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:46 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik weet wie je bedoeld![]()
Nee heb gewoon met haar gepraat, kende haar van de intro.
En versieren gaat een beetje moeilijk als je hooikorst hebt en je knal rode ogen hebtWaarom zou het trouwes niet mogen ?
Waren nog wel een paar andere van fok trouwens, Hostimeister en nog iemand, maar daarvan weet ik de naam niet meer. Had ook wel aardig wat op.quote:
Strangerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Waren nog wel een paar andere van fok trouwens, Hostimeister en nog iemand, maar daarvan weet ik de naam niet meer. Had ook wel aardig wat op.
Ja en je vriendinnetje was ook al zo vroeg wegquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Strangeren ik dus
Maar ik was vroeg weer weg
Jahquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:52 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja en je vriendinnetje was ook al zo vroeg weg![]()
Ik tot het einde, toen werd me jas gejat.
jahquote:
Van Burenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat weet iedereen wel onderhand...ben jij van dat vriendinnengroepje toevallig met de blonde haren allemaal
Succes hequote:
ik wist dat je hier een opmerking over ging makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Werk die OP eens bij pietje![]()
[..]
Van Buren![]()
k vond mniet eens zo leukquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wist dat je hier een opmerking over ging maken
Richting Beek zit een heul groot bosquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef TheVotary het volgende:
Iemand toevallig nog een tip waar te gaan hardlopen/joggen in Nijmegen en omgeving. Heb een auto tot beschikking dus een kwartiertje rijden is geen probleem (woon zelf dichtbij Keizer Karel Plein). Hier in de stad rondbanjeren lijkt me niet echt wat, ik zie het wel redelijk wat mensen doen maar mij lijkt dat niks hier. Ik heb liever een rustigere omgeving. Dus dacht zelf aan een bos.
Dan ga ik dat morgen eens doen. Ik laat nog wel horen hoe het was.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja ik zou zegen, rijd eens via Heilig Landstichting naar Groesbeek, en via 7heuvelenweg langs Beek terug naar Nijmegen.
Er gaat een wereld voor je open denk k
Net gedaan! Was lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
lekker gedoucht
maar wanneer wil je dan bij vb eten cali
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:52 schreef J-heronimus het volgende:
Pff moet volgende week maar weer eens gaan werken.
Seizoenkaart van het vak waar ik zit is dit jaar 182 euro![]()
Nu maar hopen dat ze met die prijzen die ze vragen voor een stoeltje een leuke speler gaan kopen.
Ga toch krassen, dan win je misschien nog es watquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tuurlijk, ga gewoon door zou ik zeggen[ afbeelding ]
Who the fuck is Alice. @ groep 3quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
![]()
Ik was vroeger altijd op Abs
Maar als je nu eigenlijk luisterd waar die teksten over gaanen dat liep je dan vroeger mee te bleren...
Ik denk dat Stranger jou postgedrag ook niet zo kan waarderenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga toch krassen, dan win je misschien nog es wat
Dat is wel het ultieme zomer nummerquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
#care
Jammer dat hij daarna zo verkracht is..quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat is wel het ultieme zomer nummer
Ja idd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jammer dat hij daarna zo verkracht is..
Nu denk ik de tekst er zelfs nog automatisch bij
Volgens mij alles uit de jaren 90.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, valt dit soort muziek ook nog onder puberpop?
Die ken ik al twee jaar en komt me nu echt de strot uit, zeg maar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:09 schreef J-heronimus het volgende:
Hoor ik ook te vaak bij het uitgaan, maar het nummer heeft wel iets :p
Dan hoop ik voor je dat hij iets minder vriendjes heeft dan swarmaquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat nummer helemaal te gek.. Als ik hem hoor kan ik niet stil blijven zitten..
Heb hem ook echt lopen zoeken k had hem gehoord en daarna zei iemand van jah iemand bij mijn vrienden heeft hem op hyves.. Dus ik al die hyves afgegaan
wat had je op ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Net gedaan! Was lekker![]()
Maar was ECHT te veel![]()
gaan we vaker doen![]()
zo erg dat ik zelfs een quote aan je wijdquote:
ja iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Volgens mij alles uit de jaren 90.
Tenminste ik heb alles weleens voorbij horen komen, van hiphop tot rock en van trance naar hardcore.
er is er nog 1tje voor de zomervakantie... laatste van volgende maand dusquote:
ik heb geen vrienden met youtube linkjes in de hyvesquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat hij iets minder vriendjes heeft dan swarma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Tagiatella met gerookte zalm, pangafilet en hollandse garnalen....quote:
Volgens mij riepen ze om dat de laatste op 1 juli zou zijn ipv de laatste dinsdag van juni!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er is er nog 1tje voor de zomervakantie... laatste van volgende maand dus
zou ook zomar kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij riepen ze om dat de laatste op 1 juli zou zijn ipv de laatste dinsdag van juni!
sta jij er neit tussen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:41 schreef Californium het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 216 tong80
06. 112 swarmahoer
11. 088 PietjePuk007
18. 072 Yashaaaaa
67. 046 Houniet
das idd veelquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Tagiatella met gerookte zalm, pangafilet en hollandse garnalen....![]()
en een goedemorgen trouwens
waar ben ji naartoe geweest.. dj contestquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:16 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik weer, als iedereen inmiddels op bed ligt
goeiemorgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:! Wat ken je me toch goed..
Goedemorgen Swarma
Truste voor de rest
Ik had btw maandag al weekendquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:59 schreef Houniet het volgende:
Ik heb weekend, dus iets met "weekend" in de TT mag ook!
Het is wel hendig als je de error omschrijftquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zou de reden zijn dat mijn winamp iedere keer errort
Wieeee die ga ik dit weekend live zienquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de ketchup song
ik ben keihard aan het werk jaquote:
is dat die die engels zingt maar dat het raar klinktquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Wieeee die ga ik dit weekend live zien
'T is Schotsquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat die die engels zingt maar dat het raar klinkt? vind ik n grappig liedje
ow oeps...volgens mij op 23 ofzoquote:
ik dacht al.. onze spammertquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ow oeps...volgens mij op 23 ofzo
Ik dacht dat je zou komen gluren gister btwquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef swarmahoer het volgende:
ja idd t valt op en die hadden ze beter naar t songfestival kunnen sturen M.I.
quote:
quote:23. 068 Californium
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
Ik dacht dat je zou komen gluren gister btw
okequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
!
Je zei zelf gister "wie zei vanavond?", je wilde 't niet vertellen want stel je voor dat er mensen zouden komen. Gister zag ik 't al maar wilde niet rellen, heb er nog met Yashi over gehad. Maar nu gebruik je de overtreffende trap door zo'n grap te maken.
Ongelooflijk laf wijf ben je, maar dat wisten we al. Zo, dat is eruit.
Ik had mannenavond van de studievereniging. Beetje pokeren, bier drinken en ouwehoeren dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ben ji naartoe geweest.. dj contest
Ik heb het ook gehad. Bleek het eerste liedje in de playlist corrupt te zijn, flipte Winamp telkens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zal wel een liedje instaan waar het aan ligt ofzo
En anders alles erafen dan weer erop
je post door mn edit heenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad. Bleek het eerste liedje in de playlist corrupt te zijn, flipte Winamp telkens.
nog gewonnen? of meer voor de lolquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had mannenavond van de studievereniging. Beetje pokeren, bier drinken en ouwehoeren dus
ben je gefrustreerd pietje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
!
Je zei zelf gister "wie zei vanavond?", je wilde 't niet vertellen want stel je voor dat er mensen zouden komen. Gister zag ik 't al maar wilde niet rellen, heb er nog met Yashi over gehad. Maar nu gebruik je de overtreffende trap door zo'n grap te maken.
Ongelooflijk laf wijf ben je, maar dat wisten we al. Zo, dat is eruit.
Neuh, moest 't alleen ff kwijtquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef swarmahoer het volgende:
ben je gefrustreerd pietje?
Mooi zo, nog meer mensen die je voor laffe lul wil uitmaken of blijft het erbij?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, moest 't alleen ff kwijt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef swarmahoer het volgende:
nah we zijn voorbij gelopenmaar gingen poolen.. en aangezien je vroeg of t VANAVOND hoelaat t open was...
en verder er niet meer op reageerde
met wie had je gegeten ?quote:
Guusquote:
nog nominaties dan ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi zo, nog meer mensen die je voor laffe lul wil uitmaken of blijft het erbij?
ik ga werken bij guusquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
hosti vind je dat niet vervelend dat ze zomaar met een of andere guus uit eten gaat?
En lucht het opquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, moest 't alleen ff kwijt.
Whaaquote:
Ik moest eerst werken, toen hebben ze een potje met inzet gespeeld. Duurde 2,5 uur, ik kwam binnen zetten toen ze al twee uur bezig waren, dus niet meegedaan. Daarna was iedereen zo gaar, dat we ouwehoerpotjes hebben gespeeld, ook zitten toepen, omdat men het pokeren om geld beu wasquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog gewonnen? of meer voor de lol
Dat is een kutbaan. Zo'n aanbieding kreeg ik ook al voor een oefenwedstrijd van NL, a.s. zondag in Rotterdam. Kun je acht uur lang verkeer gaan begeleiden. No tnxquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog werken bij traffic support as zaterdag gelredome van 9/10 tot 3/4 ??
Net goed.quote:
schijnt op te treden in eindhovenquote:
of parkeerkaarten verkopen of atos inwijzen.. en t is 9 bruto voor 23+quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een kutbaan. Zo'n aanbieding kreeg ik ook al voor een oefenwedstrijd van NL, a.s. zondag in Rotterdam. Kun je acht uur lang verkeer gaan begeleiden. No tnx.
Of het moet heel veel verdienen natuurlijk
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
#care
Dat schiet niet op, hou ik 6 euro per uur over. Dan ga ik wel bij m'n ouders klussen, die doe ik er een enorm plezier meequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
of parkeerkaarten verkopen of atos inwijzen.. en t is 9 bruto voor 23+
dus tja....
Ik ook van jou hoorquote:
ik maak wel fotos als ik backstage met hem praatquote:
Er is wel meer ondergronds hier.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat we dat ondergronds zouden houden
ik moet nog steeds bestellenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar swarma, wanneer gaan we naar Tarzan dan?
dat heet toch achter de schermenquote:
Beter dat we er dan maar niet meer over praten hiero. *hint hint*quote:
Nee dat is anders ouwequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat heet toch achter de schermen?
is dat vandaag al ?quote:
Succes meid. Ik ben zaterdag aan de beurtquote:
ok ik snap m nu pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ik zit iig overdektquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes meid. Ik ben zaterdag aan de beurt.
Naja, ik ga vanavond al naar Heerlen, bij vriendin slapen die om de hoek woont van Megaland... Maargoed, alles wat nu valt, valt morgen niet meerquote:
Ohh je komt ook?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes meid. Ik ben zaterdag aan de beurt.
Wanneer het je uitkomtquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet nog steeds bestellenwanneer wil je ?
oud en wijs gezegdequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja, ik ga vanavond al naar Heerlen, bij vriendin slapen die om de hoek woont van Megaland... Maargoed, alles wat nu valt, valt morgen niet meer
[..]
Ohh je komt ook?
dan vat ik m nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Emporium voor mij Dupje.
@ swarmahoer: Nee, ook geen keldertje.
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Emporium voor mij Dupje.
@ swarmahoer: Nee, ook geen keldertje.
quote:
Ik heb me poncho al klaar liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop ook op beter weer voor Emporium... Megaheet hoeft niet maar geen regen zou fijn zijn!
Niet, dan geef ik 't opquote:
ga je er ook heen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop ook op beter weer voor Emporium... Megaheet hoeft niet maar geen regen zou fijn zijn!
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechtsquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb me poncho al klaar liggen! Ben wel wat gewend na Defqon vorig jaar
!
Mooi he, toen het ging regenen al die pussys rennenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechts
Jij bent ook een werkslet hèquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechts
ach gewoon gaaf die feestenquote:
quote:
via ditquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me ook wel leuk om te doen![]()
Via wat doe je dat?
miss zien we elkaar welquote:
bij van buren zoeken ze nog serveerstersquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ander werk maar wil doordeweeks gaan werken ofzo dus moet even kijken wanneer ik volgend jaar vrij ben
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben aa nhet kijken of er wel voldoende reacties geplaatst worden in dit topic
heel goedquote:
Ik dacht wel dat je dat heel goed zou vindenquote:
Ja! omg! Ik denk dat ik een spijkerbroek en zwart shirtje aan trek, of een rokje met zwarte legging. Als je iemand met die kleren ziet ben ik het!quote:
Pfeiffer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
Damn dit is niet gezond... net weer anderhalf uur liggen pitten op de bank en ik ben nog steeds moe.
ok loopt niemand in rond dus dat is makkelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja! omg! Ik denk dat ik een spijkerbroek en zwart shirtje aan trek, of een rokje met zwarte legging. Als je iemand met die kleren ziet ben ik het!
Dat mag ik toch hopen van niet, dan heb ik echt een probleemquote:
Que?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
haha mooi krantenknipselen yasha gevaarlijke opmerking
Ik hoop het ook niet voor je.. Toch schijnt het dat iedereen het krijgt, de een in meerdere mate als de ander..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet, dan heb ik echt een probleem
waarom een probleem, buiten het feit om dat het gewoon strontvervelend is...??quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet, dan heb ik echt een probleem
Dat klopt ja. Alleen ben ik nooit ziek, dus nu ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je.. Toch schijnt het dat iedereen het krijgt, de een in meerdere mate als de ander..
Omdat ik het over het algemeen veel te druk heb om half gaar op bed te kunnen liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom een probleem, buiten het feit om dat het gewoon strontvervelend is...??
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
over het algemeen te druk maar toch tijd om niks te doen
goede time management is dat
Goedzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
Procrastineren - deze vervaarlijke naam geven de Amerikanen en Engelsen aan de al te menselijke neiging de dingen uit te stellen tot morgen die men beter vandaag had kunnen doen. Studenten hebben er nogal vaak last van.
aha
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
is er ook een woord voor net doen alsof je hard bezig bent terwijl je helemaal niks uitvoert?
:")quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
AH korting op korting 1 grote farce en bedriegerij!
dat topic is net gepost, ts blijkt al eerder aan het stunten te zijn geweest
AH aanbieding 0,33 cent wordt 3,50 bij de Kassa GVD!
Ik heb seizoen twee ookquote:
Dat is een briljant topic ja. Twee keer de helftquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
Wat is deze auto waard?
en dit schijnt ook een legendarisch topic te zijn ,waar mikkies ondertitel vandaan komt zie ik net
No shit sherlock.. Ik heb seizoen 2 al 3 maanden geleden gezien ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb seizoen twee ook!
Juli komt het weer op Net5.
Ik heb net even bedacht dat we koude schotel gaan eten.. Geen zin in piepers met dit weerquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
Zo viel ik even 20 min in slaap gewoon op een stoel met m'n laptop op schoot... Gebeurt me laatste tijd echt te vaak haha. Nu maar eens bedenken wat ik ga koken..
Oh okéquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
No shit sherlock.. Ik heb seizoen 2 al 3 maanden geleden gezien ofzo
Ik zit te twijfelen... friet of pannenkoekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb net even bedacht dat we koude schotel gaan eten.. Geen zin in piepers met dit weer
Mama bakt er een lekker beenhammetje bij en ik heb net de boodschapjes gedaan
Dat is wel heel goedkoop jezelf uitnodigen zegquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stel friet voor.. en dan kom ik volgende week pannenkoeken bij je eten
Voor geile neuqseks ja. Maar om nou ook nog m'n pannenkoeken te komen opeten, daar moet natuurlijk wel iets extra's tegenover staan hè...quote:
ik heb mn laptop laten vallen toenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
Zo viel ik even 20 min in slaap gewoon op een stoel met m'n laptop op schoot... Gebeurt me laatste tijd echt te vaak haha. Nu maar eens bedenken wat ik ga koken..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor geile neuqseks ja. Maar om nou ook nog m'n pannenkoeken te komen opeten, daar moet natuurlijk wel iets extra's tegenover staan hè...
kan je ze alsnog in je mond stoppenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan rol je die pannenkoek maar ergens omheen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit sherlock.. Wat denk jij dan een pannekoek in mn ***
Je bent welkom morgen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg hier zowaar een pannenkoektrauma
Een mental image van mijn pannenkoeken met vleesvulling? Jij hebt een kutavondquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:22 schreef Aibmi het volgende:![]()
Ik kreeg bij iedere post ook een mental image, echt te erg voor woorden!
holquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit sherlock.. Wat denk jij dan een pannekoek in mn ***
volgende keer als jij pannekoeken eet dan denk je hier aan dit momentquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg hier zowaar een pannenkoektrauma
was jij al eens op de meet geweest of niet ... en ben je voornemens te komen naar de volgendequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:22 schreef Aibmi het volgende:![]()
Ik kreeg bij iedere post ook een mental image, echt te erg voor woorden!
Nog niet geweest, en de volgende staat op misschien.. Moet dan even zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was jij al eens op de meet geweest of niet ... en ben je voornemens te komen naar de volgende?
leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nog niet geweest, en de volgende staat op misschien.. Moet dan even zien
Ah, ik wacht met smart afquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
en heb m al klaar staan aangezien pietje ontbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |