quote:
Ik heb me poncho al klaar liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop ook op beter weer voor Emporium... Megaheet hoeft niet maar geen regen zou fijn zijn!
Niet, dan geef ik 't opquote:
ga je er ook heen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop ook op beter weer voor Emporium... Megaheet hoeft niet maar geen regen zou fijn zijn!
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechtsquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb me poncho al klaar liggen! Ben wel wat gewend na Defqon vorig jaar
!
Mooi he, toen het ging regenen al die pussys rennenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechts
Jij bent ook een werkslet hèquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was gaaf he!! ik stond toen in de bar rechts
ach gewoon gaaf die feestenquote:
quote:
via ditquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me ook wel leuk om te doen![]()
Via wat doe je dat?
miss zien we elkaar welquote:
bij van buren zoeken ze nog serveerstersquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ander werk maar wil doordeweeks gaan werken ofzo dus moet even kijken wanneer ik volgend jaar vrij ben
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben aa nhet kijken of er wel voldoende reacties geplaatst worden in dit topic
heel goedquote:
Ik dacht wel dat je dat heel goed zou vindenquote:
Ja! omg! Ik denk dat ik een spijkerbroek en zwart shirtje aan trek, of een rokje met zwarte legging. Als je iemand met die kleren ziet ben ik het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |