Strangerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Waren nog wel een paar andere van fok trouwens, Hostimeister en nog iemand, maar daarvan weet ik de naam niet meer. Had ook wel aardig wat op.
Ja en je vriendinnetje was ook al zo vroeg wegquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Strangeren ik dus
Maar ik was vroeg weer weg
Jahquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:52 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja en je vriendinnetje was ook al zo vroeg weg![]()
Ik tot het einde, toen werd me jas gejat.
jahquote:
Van Burenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat weet iedereen wel onderhand...ben jij van dat vriendinnengroepje toevallig met de blonde haren allemaal
Succes hequote:
ik wist dat je hier een opmerking over ging makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Werk die OP eens bij pietje![]()
[..]
Van Buren![]()
k vond mniet eens zo leukquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wist dat je hier een opmerking over ging maken
Richting Beek zit een heul groot bosquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef TheVotary het volgende:
Iemand toevallig nog een tip waar te gaan hardlopen/joggen in Nijmegen en omgeving. Heb een auto tot beschikking dus een kwartiertje rijden is geen probleem (woon zelf dichtbij Keizer Karel Plein). Hier in de stad rondbanjeren lijkt me niet echt wat, ik zie het wel redelijk wat mensen doen maar mij lijkt dat niks hier. Ik heb liever een rustigere omgeving. Dus dacht zelf aan een bos.
Dan ga ik dat morgen eens doen. Ik laat nog wel horen hoe het was.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja ik zou zegen, rijd eens via Heilig Landstichting naar Groesbeek, en via 7heuvelenweg langs Beek terug naar Nijmegen.
Er gaat een wereld voor je open denk k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |