Kom ik moe van werk thuis heb berehonger, ma is nie thuis dus pak ik me biezen op naar de AH. Strompelend loop ik richting de ingang waarbij ik een laatste trek neem van m'n kankerstaafje en vervolgens het filtertje genadeloos tegen de muur aan tief.
Enfin, eenmaal binnen kan ik het toch even niet laten even de omgeving te tjekken en rustig gaan mijn ogen als een laserstraalgerichte scanner de kassa rij langs. Ah, dacht ik en ja daar zag ik een wulps meisje ( ik schat rond de 15/16 ) een beetje zo'n type die ff werkt om dan zaterdags liters bacardi achterover te kunnen tikken.
Helaas had ze haar werkshortje aan waardoor de countouren van haar middel en tienerborstjes maar nauwelijks zichtbaar waren. 'Dat vraagt om nadere inspectie' dacht ik bij mezelf en liep met geheven borst en een rechtstaande houding door de hekjes.
Ik zou broodjes bapao halen en een fles cola. Maar aangezien de vriezer en de frisdrank afdeling ver van elkaar lagen zag ik de excuus om een omweggetje te maken langs de verzorgingsartikelen. Kwam me dat ook even goed uit, niemand was d'r dus kon even onopgemerkt wat gel in m'n haar vers uit de pot smeren. Eén doorhaal en k schrok even van m'n afspiegeling op een flacon shampoo. Die chick zou in m'n handen liggen voor ik afrekende.
Met een brede smile on my face spurtte ik me naar de vriezer afdeling waarbij ik me tevens even af kon koelen van de heetheid rondom

en greep een paar zakjes bapao. Aangekomen bij de frisdranken had ik ruim zich op haar kassa en zag m'n kans schoon om op de prooi af te duiken.
Ik check me face nog ff bij de prijsscan automaat en greep alvast naar de broekzak om de portemonnee eruit dte vissen, helaas kwam daarbij ook iets anders eruit.
'Kun je ook even afwasmiddel halen, kusje moeder' op een geel verfrommeld briefje. Dikke fuck shit zei ik bij mezelf en liep al minder energiek naar WEER naar de wasmiddelen toe en pakte een flesje afwasmiddel.
Nou komop! verman je zei ik, nou is het moment en haalde even vlug diep adem. Fouten kon ik me niet meer permitteren. En met een semi-geile-happy face liep naderde ik het afrekengebied en zag al van veraf dat er maar één oud vrouwtje aan het afrekenen was en het meisje achter de kassa drukte verveeld op de knoppen. Die zou ik dan maar eens opvrolijken

Maar iets klopte r niet, de oma deed namelijk een ongebruikelijke handeling zag ik. Eenmaal dichterbij gekomen zag ik dat ze met h'r getyfusseerde trillende spatader handjes het ''kassa gesloten' bordje scheef aan het eind plaatste.
Een moment van vreugde kwam er bij me op, de vreugde van hoe het zou zijn om die kuthoer eens flink van haar balkon met geraniums af te storten
Als ze er niet geweest was had het nog even geduurd en kn ik me achteraan nog in de rij wurmen
klacht: krijg diabetes