dit is hetzelfde mongooltje iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef ruud.nl het volgende:
Was jij niet gast die niet in de gaten had dat hij statiegeld bovenop een kratje bier moest betalen?
Jij doet nog niet zolang voor jezelf boodschappen of wel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:02 schreef thloreg het volgende: blijkt dan aangekomen bij de Kassa die hoge,30%, kortingen alleen voor de daar voor aangegeven artikelen gelden.
Ik herken het, ik had precies hetzelfde!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:02 schreef thloreg het volgende:
Sta je vanmiddag ff bij AH met wat van die AH blaadjes in je hand. Denk je: " nou we gaan eens ff wat kortingen rondstrooien zoals ze ook in de reclame op tv voorspiegelen " blijkt dan aangekomen bij de Kassa die hoge,30%, kortingen alleen voor de daar voor aangegeven artikelen gelden. Artikelen die de meeste mensen bij voorbaat laten liggen!
Klacht: AH die kwistig met kortingen adverteert maar alleen de hoge kortingen laat gelden voor artikelen die ruk zijn en die je bijvoorbaat niet nodig hebt of laat liggen(zoals moulinex) en de artikelen die het er echt toedoen ,en die ook natuurlijk wat kosten, die hebben hooguit een 10% korting die verhoudingsgewijs op de hele prijs,gewoon ruk is!
Ja toch! Niet dan...
Nummer 2 in mijn domste FOKtopics lijstquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef ruud.nl het volgende:
AH aanbieding 0,33 cent wordt 3,50 bij de Kassa GVD!
Ah, het was niet eens bier maar spa-rood.![]()
Boodschappen doen is niet echt voor je weggelegd hè, TS?
Vrouwenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:15 schreef Chantal12345 het volgende:
[..]
Ik herken het, ik had precies hetzelfde!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AH FTW
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
dat scheelt dan weer mooi een heleboel centjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik denk dat je 2 x de helft zou moeten betalen
Duuuh, dan betaal je maar een kwartquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:56 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Want? @ Pezu
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Duuuh, dan betaal je maar een kwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |