quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
quote:Op zondag 13 april 2008 20:12 schreef boomaapje het volgende:
ik gooi mezelf er dan ook nog maar eens tussen
quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef skyrebel het volgende:
Zelf al enige jaren redelijk fan van tattoos. Hier mijn laatste creatie:
Inmiddels is ie al geschaduwd en genezen, dus zeer binnenkort zal ik het eindresultaat posten.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb 1x gekeken en vond die lui zich nogal macho gedragen en ergerde me er aan. Verder vond ik het saai en nietszeggend. Maar misschien heb ik net de verkeerde aflevering gezien.
Oja, vergeet even de nieuwe tattoo van mijn allerliefste vriendje te show-offen.
Gezet door zijne zoon.
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
Jeroen zet mooie, authentieke tattoo's, tevens is het een relaxede gast!
Heb laatst deze laten zetten door hem, ben er erg blij mee:
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
20 Juni misschien de laatste.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef arneaux het volgende:
En nu de andere arm. Net gezet ook weer.
Ben er ontzettend tevreden over.
In NL kun je het alsnog zelf ontwerpen dacht ik, heb je geen echte tattoo in die stijl maar toch. Moest jij dan ook eerst je verhaal doen zeg maar en ging hij dan tekenen of hoe ging het in zn werk? Ziet er strak en netjes uit, hoelang heb je gezeten?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:16 schreef arneaux het volgende:
Nee niet zelf ontworpen. Het is zo bij die tattoes dat ze al betekenissen hebben en voor mij het belangrijkste is dat ze niet wervesterd vertaald zijn. Zo staan die golven op mn arm idd voor de zee en niet voor weet ik veel wat. Ontwerp is allemaal door Roger gedaan in De Bunker. Shop staat zeer hoog aangeschreven, net als Roger trouwens.
Nee komt door de zon. Kan verder ook geen kwaad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef Kovah het volgende:
Mijne:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Laatst heb ik op een grasveld met wat vrienden lopen voetballen en in het gras gelegen. De tattoo op mijn rug kwam in de uren erna een beetje op de huid liggen. Het werd een beetje dikker. Is dit een allergische reactie op het gras o.i.d.?
Ben ook in Bunker geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:16 schreef arneaux het volgende:
Nee niet zelf ontworpen. Het is zo bij die tattoes dat ze al betekenissen hebben en voor mij het belangrijkste is dat ze niet wervesterd vertaald zijn. Zo staan die golven op mn arm idd voor de zee en niet voor weet ik veel wat. Ontwerp is allemaal door Roger gedaan in De Bunker. Shop staat zeer hoog aangeschreven, net als Roger trouwens.
Ik doe even een tvp'tje met je mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef fathank het volgende:
TVP. Ik wil ook een tattoo, maar zolang ik thuis woon doen we dat maar niet. En ook op en niet al te zichtbare plaats denk ik ivm werk. Maar ik ga hier weer lekker inspiratie opdoen en kriebels krijgen om er eentje te zetten.
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik doe even een tvp'tje met je mee.
Vriend is overleden in januari. We zeiden al jaren dat we elkaars naam zouden laten zetten, het is er nooit van gekomen. Nu wil ik zijn naam op m'n onderrug laten zetten. Dus ik hoop in dit topic wat ideetjes op te doen van hoe of wat. Ik heb er nog geen, dus ook helemaal geen ervaring mee.
non ordinaire geweien zijn idd beterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat maken
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
non ordinaire geweien zijn idd beter![]()
Tegen die tijd is mijn lijf in een zodanige staat dat ik geen bikini meer aan kan trekken (niet dat ik dat nu al gauw doe maar tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Zelf ben ik niet zo een letter fan want ik kan zelden goed lezen wat erop staat maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Aangezien ik het geluk vaak meeheb en een aantal risicovolle dingen heb meegemaakt die allemaal goed afliepen, wil ik daar graag een tatoeage op af stemmen. Wou al langer een tattoo, maar wist niet goed hoe de omschrijving van mijn levensstijl te combineren valt met een tattoo. Echter ik zat laatst in een boek van Titus Livius te lezen, en daar stond wellicht zijn beroemdste uitspraak: 'Eventus docebit', oftewel 'De afloop zal het leren'.
Nu ben ik dus van plan dat compleet in romaans lettertype dat op m'n bovenrug te laten tattoeeren, wat vinden jullie daarvan?
Je koopt je schoenen toch ook niet als de buurman ze mooi vindt? Dan zou iets permanents als een tattoo een mening helemaal niet mogen gelden, vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Aangezien ik het geluk vaak meeheb en een aantal risicovolle dingen heb meegemaakt die allemaal goed afliepen, wil ik daar graag een tatoeage op af stemmen. Wou al langer een tattoo, maar wist niet goed hoe de omschrijving van mijn levensstijl te combineren valt met een tattoo. Echter ik zat laatst in een boek van Titus Livius te lezen, en daar stond wellicht zijn beroemdste uitspraak: 'Eventus docebit', oftewel 'De afloop zal het leren'.
Nu ben ik dus van plan dat compleet in romaans lettertype dat op m'n bovenrug te laten tattoeeren, wat vinden jullie daarvan?
Das waar, zou het er ook niet afhankelijk van maken wat anderen denken, maar het is toch wel prettig de mening van anderen erover te horen, misschien dat jullie nog wat tips kunnen geven oid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je koopt je schoenen toch ook niet als de buurman ze mooi vindt? Dan zou iets permanents als een tattoo een mening helemaal niet mogen gelden, vind ik.
Verticaal vind ik zelf erg mooi, maar weet niet of dat me een tekst/ aantal woorden ook erg leuk is. Dan, voor een man, is van schouder tot schouder ook wel errug gaaf.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Das waar, zou het er ook niet afhankelijk van maken wat anderen denken, maar het is toch wel prettig de mening van anderen erover te horen, misschien dat jullie nog wat tips kunnen geven oid.![]()
Nu wil ik hem dan verticaal van boven naar beneden in het midden (dus ruggengraat) laten zetten, maar ook horizontaal op m'n schouderbladen lijkt me erg mooi, nogmaals, wat jullie?
Kun je ook van die letters kopen die ze achter op voetbalshirts drukkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verticaal vind ik zelf erg mooi, maar weet niet of dat me een tekst/ aantal woorden ook erg leuk is. Dan, voor een man, is van schouder tot schouder ook wel errug gaaf.Maar idd, je moet het wel zelf mooi vinden! Tis jouw tattoo
Dat was een inkoppertje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je ook van die letters kopen die ze achter op voetbalshirts drukken
Al ideetjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef refused. het volgende:
Ah, ik sta in de OP
het begin ook weer te kriebelen hier....
mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef refused. het volgende:
Echt zo'n stijl waar je helemaal gek van bent, of je haat 'm (wsl 80% van het ' tattoo-volk') Erg Tim Burton achtig idd.
Thanxquote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:10 schreef refused. het volgende:
[..]
ThanxVind het alleen zo zonde, een backpiece... ik wil m'n tattoo's graag zien, vandaar dat ook mijn (onder)armen eerst aan de beurt kwamen.
Kijk dat zijn dealsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef refused. het volgende:
Thanx Vejay.... ik ben met koninginnendag ook een gast van bunker tegengekomen, we zaten wat te praten en toen hij vertelde dat z'n specialiteit oldschool was heb ik afgesproken dat hij mij een compleet oldschool schip zou zetten op de gehele zijkant van m'n lichaam (ribben e.d.) voor 500 euro, in ruil voor een DVD aan stoner muziek
Hij gaf me een kaartje, dus heb het zwart op wit... binnenkort eens bellen.
Want na je stage wil je geen baan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Zooo binnenkort stage klaar (met of zonder diploma, maakt niet uit ik kap toch met school na tig jaar..) en dan gaan de grenzen openHanden, nek, alles kan ineens
Haha, ik snap wat je bedoeld. Beide onderarmen zijn nu klaar, zit nu al aan mn kuiten te denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:30 schreef birdydontfly het volgende:
Tattoo convention in Amsterdam geweest vandaag.. Begint het toch wel weer heel erg te kriebelen...... AAh.
Jack Skellingtonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef purplerose het volgende:
Tim Burton night before christmas puppet
Nog een fanquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jack Skellington
GEweldig aparte plaatjes inderdaad, soms een beetje Tim Burtonmeets Ralph Steadman (sp)
Nee hoor, ik hou het zowiezo klein. Zijn naam bevat ook maar 3 letters en ik wil er geen ere-tattoo van maken zeg maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat maken
straks een verneukte tree of life op me polsquote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
Ik kan wel tekenen, maar of 't mooi is valt te bezien
Henk Schiffmacher...? Da's niet de eerste de beste...!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
Gister mijn eerste tattoo gezet namelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getattoeerd door Henk Schiffmacher in de tattoo shop van zijn dochter op de ceintuurbaan.
Hij gaat deze tattoo waarsch zelf op zijn buik tattoeeren ;-)
En dát valt me heel erg mee van iemand als Schiffmacher, die zo ongeveer elke celebrity heeft be-inkt (op Johnny Depp na)quote:Op zondag 1 juni 2008 22:59 schreef fr0x het volgende:
Geen gedachten, in strips blurren ze scheldwoorden altijd zo toch
!@#$%
ik ben er blij mee
150,- gekost.
Als je dit niet strak kan, moet je toch echt een andere hobby gaan zoeken..quote:Op maandag 2 juni 2008 01:31 schreef dutch-mamma het volgende:
Ongelooflijk strak neergezet, geweldig!!!
Waar was je dit weekend?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je dit niet strak kan, moet je toch echt een andere hobby gaan zoeken..
Maar erg tof dat je er 1 hebt van Henk himself
Effe pronken...!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Enfermera het volgende:
Ohm- teken! Erg gaaf. Ik zit er ook over te denken, maar wil 'm dan toch in combinatie met iets anders.
niiicequote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getattoeerd door Henk Schiffmacher in de tattoo shop van zijn dochter op de ceintuurbaan.
Ah bah, beterschap. Ik vond het jammer dat je er niet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Werken en thuis. En maar goed ook, ik ben strontziek geworden..
Nou ja ik ben nog maar 1x wel geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah bah, beterschap. Ik vond het jammer dat je er niet was.
@Linebear: met wie had je een afspraak?
Hehe ja klopt. Ik las het op de blog. Laat eens zien!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Herinner ik me. Je kreeg toen dat franse poppeke toch?
Ik heb trouwens nog bij Evil from the Needle gezeten
Oeeh ziet er vet uit, ben benieuwd hoe het er uit ziet op een duidelijke fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog geen betere foto. Mijn arm is er omheen en onder het zwart nu groen geel en blauw
Leukquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
LeukDe binnenkant onderarm vind ik sowieso een leuke plek voor een tattoo. Ik wou eerst om de een of andere reden altijd een hart op de zijkant van mijn bovenbeen maar ik ben van mening veranderd, ik wil m nu ook daar. Nu moet ik het alleen nog echt doen
Nee ik ben echt een groentje op het gebied van tattoo'squote:Op maandag 2 juni 2008 12:37 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Miracle_drug, misschien de naam in runen?
Ken je runen?
zit henk vaker in die shop ? ik heb ook altijd iets van hem willen laten zetten.. zou wel mooi wezen als ik dat gewoon in de shop kan regelenquote:
Maar dat is ook het lastige, er zijn zoveel shops en tattooeerders en ik weet niet welke ik dan moet kiezenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef fr0x het volgende:
[..]
Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)
Fotooooo!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef linebear het volgende:
vanmiddag het Ohm teken op mijn kuit laten zetten....
Ik begrijp je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:
Zie hier : Giger of Bio-mechanical Tattoo?
Al een oud topic van mij (3 jaar oud) en nog steeds geen tattoo.
Waarom nog niet?
Ik zou het echt niet weten, wil het namelijk dolgraag.
Misschien zijn er 2 dingen die me onbewust tegenhouden:
1) Invloed van mijn omgeving( "niet doen joh das lelijk")
2) de plaats van de tattoo
MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.
Ik wil echt heel erg graag een biomech tattoo op mijn onderarm.
Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.
Wie Terminator 1 heeft gezien begrijpt een beetje wat ik bedoel.
Zucht...
En...?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef linebear het volgende:
zal snel er even een foto van maken en uploaden...
Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:19 schreef dutch-mamma het volgende:
"doe eens iets met een goede viltstift en kijk naar de reacties", en zo kan je wel een tijdje "proefdraaien"
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:25 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Waarom?
Als jij een tattoo wil, je de plek weet, het ontwerp weet en er zeker van bent dat jij dat mooi vind.. waarom dan gaan optekenen om te kijken wat de omgeving er van zegt. Een tattoo zet je voor jezelf, niet voor je omgeving.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef purplerose het volgende:
Jouw lijf, jouw tattoo
Ik snap wat je bedoelt maar eigenlijk is het de grootste onzin dat we het plaatsen van een tattoo af laten hangen van onze omgeving en of het wel gepast is op het werkWil je wel ergens werken waar ze zulke vooroordelen hanteren
![]()
Biomechanisch is echt heel erg gaaf, wel iemand zoeken die het goed kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:
Zie hier : Giger of Bio-mechanical Tattoo?
Al een oud topic van mij (3 jaar oud) en nog steeds geen tattoo.
Waarom nog niet?
Ik zou het echt niet weten, wil het namelijk dolgraag.
Misschien zijn er 2 dingen die me onbewust tegenhouden:
1) Invloed van mijn omgeving( "niet doen joh das lelijk")
2) de plaats van de tattoo
MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.
Ik wil echt heel erg graag een biomech tattoo op mijn onderarm.
Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.
Wie Terminator 1 heeft gezien begrijpt een beetje wat ik bedoel.
Zucht...
Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Innocence het volgende:
[..]
![]()
Het is niet echt zo dat er de keuze is tussen bedrijven waar het wel geaccpeteerd wordt en die waar dat niet zo is![]()
Lijkt me toch niet gek om rekening mee te houden. Of je moet graag voor een ander beroep willen kiezen omwille van een tattoo op een opvallende plek...
.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.
Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging
Nee, daar heb ik idd niet speciaal voor gekozen, ik wil sowieso geen kantoorjobquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien![]()
Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.
Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.
Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen![]()
Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:
[..]
Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen![]()
Principes zijn er om opzij te schuivenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.
quote:
QFT!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.
Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Tegen de tijd dat wij die leeftijd hebben zit het hele ouwelullenhuis vol met ouwetjes en tattoo's aangezien de laatste paar generaties flink aan de tattoo zijn gegaan dus dan zal het niet raar of vreemd zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.
Ik ben ook aan het denken over een tattoo maar aan dit heb ik nog niet gedacht.
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?
Bij voorbaat dank
Hou er ook geen rekening mee, maar was wel benieuwd naar meningen van anderen omdat ik het nog nooit heb gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef GuyFawkes het volgende:
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie
Maar waar werk je dan? Ik ga in het ziekenhuis werken, een groot universitair medisch centrum, ik denk dat ze daar toch erg hameren op representativiteit enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
ooh ik vind hem zo geweldigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
Ik kom vanwege de asperger van de kinderen regelmatig bij een instelling voor hulp en begeleiding. Groot was mijn verrassing toen ik laatst, toen het zo warm was, enkele medewerksters zag rondlopen met "iets" op de bovenarm!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
Prins Bernhard nooit gezien toen die nog leefde?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?
Bij voorbaat dank
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:53 schreef skadhd het volgende:
[ afbeelding ]
<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
Was het maar waar. Ik had gehoord dat het bij sommige mensen meer kietelde dan pijn deed maar ik ging gewoon kapot. Mja, je moet er iets voor over hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:55 schreef got.rice het volgende:
[..]
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten
Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
Heel gave stijl.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Ben benieuwdquote:Op zondag 15 juni 2008 18:47 schreef TattoozZz het volgende:
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
nee en neequote:Op zondag 15 juni 2008 22:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
licht witte inkt niet op in blacklight?quote:
Nee, dat licht niet op. UV-inkt wel. Wat gek he?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
Inderdaad...quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Heel gave stijl.
Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.
[ afbeelding ]
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"quote:Op maandag 16 juni 2008 02:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?
Wel een heel aparte tattoo!
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.quote:
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.
-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!
[ afbeelding ]
Ja stomme hamerteenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
en als je dr een blacklight op schijnt?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.
-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!
[ afbeelding ]
Geeft dat bovenste lichtquote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
en als je dr een blacklight op schijnt?
ja dat wil ik zien dusquote:
Okee, dat kan ook, ja. Ik weet er zelf (gelukkig) weinig van, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:04 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef Innocence het volgende:
Arneaux: Ontzettend mooi! :kwijl:
Die van KD-fotografie is ook erg strak. Waar laten zetten?
Ik heb geen blacklight. Hetgene waarmee ik het getest heb was zo'n klein apparaatje waarmee je biljetten kan bekijken of ze echt zijn.quote:
Vind de rest van hem niet zo super.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnx, Bij Mario in Sliedrecht.
http://www.tattoomario.nl/
ben dus KD.
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan jequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:17 schreef Innocence het volgende:
[..]
Vind de rest van hem niet zo super.
Moest vooral lachen om deze:
[ afbeelding ]
Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.
Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?
Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.
Ik ben 40+ en door mijn gezondheid helaas ook allesbehalve strak en lekker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan jeEn je leeft nu!
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.
Wat heb je al op je arm en borst? ja ik ben te lui om te zoeken
Oe! me likequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef RobDrop het volgende:
Even een vraagje: ik wil een tattoo laten zetten van een ring om mijn vinger, iets in de stijl van tribal, wie heeft er een goede link met voorbeelden?
Of welke tattoo-artist in de omgeving Rotterdam kan dit goed en heeft voorbeelden (eventueel in zijn shop of op een eventuele website).
Thanx!
Thanx, en goed gelezen ook! Ik ben terdege de verschillen bewust tussen de normale plekken op je lichaam en op handen/vingers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/
en wel lezen, knakkert
Binnenkort moet ik ook weer eens een afspraak maken met Jelle om mijn onderbeen eensch af te makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die leeuwdingen zijn nu al niet normaal te herkennen, in een tattoo al helemaal niet. Dus als dit de grootte is die je wilt; never mind.
Ik weet niet op wat voor resolutie je beeldscherm staat, maar moet prima kunnen toch zo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
OhDan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor.
Dat plaatje staat op de hoes van hun album ''The Masterplan''. Persoonlijk mijn favoriete albumquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
OhDan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor. Of wil je de kleuren omgekeerd hebben?
Is dit een logo van een cd ofzo?
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om gewoon een hoogstaand ontwerp te laten maken met Oasis als hoofdonderwerp. Dat zou veel mooier staan als zo rechtoe rechtaan lelijk logo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis.vergeten te melden
ik ben bij bunker geweest, was heel goed en fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 12:36 schreef BalthasarBokko het volgende:
Mmm, ben vorige week naar Tattoo Eus gegaan (in Leiden), op aanraden van veel mensen hier. Ik vond het werk op hun site niet echt denderend, en de sfeer was ook een beetje raar. Heel veel tribals. En hondjes. En kinderportretten. En nog meer tribals.
Maar goed, wel beter dan de rest van de Tattooshops in Leiden en omstreken, dus ik zit te twijfelen of ik hem daar laat zetten of nog even verder kijk. Ik ben echt onder de indruk van de tattoos op de site van Bunker Tattoos in Breda. Hoe denken jullie daar over? Ik heb er goede dingen over gehoord.
Ik wil een redelijk grote tattoo, zwart en wit, en een beetje schetsend. Denk aan Heinrich Kley:
http://figuredrawings.com/Heinrich-Kley-004.jpg
Zit te twijfelen tussen deze, en twee vrolijk waterskiiende krokodillen achter een op hol geslagen olifant. Plaatje daarvan ben ik even kwijt. Bonuspunten als iemand weet welk segment uit welke film losjes gebasseerd is op dit schilderij.
Coolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
^^ wat hierboven gezegd isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:00 schreef Keltie het volgende:
Vandaag een stukkie erbij gekregen
[ afbeelding ]
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, door Saschaquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef Empathologica het volgende:
Erg strak ja![]()
Waar heb je die laten zetten?
Wat wordt het?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef anneloeke het volgende:
Yes !!
Eindelijk knoop doorgehakt:
Na de zomer ga ik toch nog eentje laten zetten !!!
Dit ondanks de 'tegenstand' van mijn echtgenoot...
tja... 2 is genoeg volgens hem...![]()
nu dit nog "zachtjes" aanbrengen... zal mijn liefste glimlach alvast bovenhalen...![]()
Ik hoop snel mijn afspraak te hebben... zodat ik een datum heb om naar uit te kijken...
Ik wil eentje in mijn lies, rechterkant....quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Nu ik je icoontje zie... ik heb er een tijdje aan gedacht om die als tat te laten zetten.
Maar eigenlijk wil ik niets band-gerelateerd.
Hoe zie je jezelf over een paar jaar? Als je met je kinderen naar school moet en of als ze 15 zijn en je bent met hen op vakantie. Lekker op het strand.. Zie je daar dan niet tegenop.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik loop gewoon getattooeerd achter de kinderwagen.Het zal me aan mijn reet roesten wat een vent in overhemd als jij daar van vindt. Alsof je ooooooooooooooit kans zou maken!
Daar zie ik helemaal niet tegenop! Ik hou van mijzelf en van de tattoos die ik gekozen heb. Ik hou van veel zwart. Dat het geen kleine plakkertjes zijn weet ik ook wel, elk stuk doet me iets en door de jaren heen hebben ze vanzelf betekenis gekregen. Ik vind mezelf er echt mooier door en ik voel me er prettiger en gelukkiger door. En wat kan me zo'n reactie als de jouwe dan nog schelen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoe zie je jezelf over een paar jaar? Als je met je kinderen naar school moet en of als ze 15 zijn en je bent met hen op vakantie. Lekker op het strand.. Zie je daar dan niet tegenop.
ik heb de 2de juist laten zetten na dat ik een dochtertje heb gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:06 schreef draaijer het volgende:
Ik kan de liefde voor zoiets wel begrijpen, maar zien jullie jezelf gewoon achter een kinderwagen of op het strand lopen als jullie wat ouder zijn? Ik vind het een tijdelijke trend / liefde en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.
Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
graag daar verder met de discussie of tattoo's al dan niet ordinair zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor de liefhebbers: Tattoo's ordinair of niet? Is het een fase of 'n levensstijl
Belangrijkste is rond kijken (kan ook online) en niet voor de eerste de beste gaan. Mijn artist had een wachttijd van 3 maanden. Iemand anders waar ik heen wil, kan ik misschien pas volgend jaar bij terecht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:04 schreef reetveter het volgende:
Hallo, ik lurk hier al een aantal maanden mee en heb een vraag. Ik wil namelijk zelf een tattoo zetten. Dit idee heb ik al een jaar maar ik hak de knoop nooit door omdat ik op het laatste moment toch twijfel. Maar heeft iemand ervaring met de shops in Zwolle of Deventer? En wat is de kans dat het niet strak word gezet (de lijnen bedoel ik dan).
Ik ben er ook erg blij mee, hij is uit de hand gezet,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Die vliegenmepper vind ik idd ook echt super![]()
Origineel en supermooi gezet!
Gaaf joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg blij mee, hij is uit de hand gezet,
als de rug helemaal af is, dan kan de lol niet meer op
Nou sorry, maar denk je niet dat de gemiddelde ouder er sowieso niet uit ziet? Met of zonder tattoo's, uitgelubberde buiken zijn ook niet echt sexyquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoe zie je jezelf over een paar jaar? Als je met je kinderen naar school moet en of als ze 15 zijn en je bent met hen op vakantie. Lekker op het strand.. Zie je daar dan niet tegenop.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou sorry, maar denk je niet dat de gemiddelde ouder er sowieso niet uit ziet? Met of zonder tattoo's, uitgelubberde buiken zijn ook niet echt sexy.
Nee, hoor...!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:06 schreef draaijer het volgende:
Ik kan de liefde voor zoiets wel begrijpen, maar zien jullie jezelf gewoon achter een kinderwagen of op het strand lopen als jullie wat ouder zijn? Ik vind het een tijdelijke trend / liefde en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.
Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
Geloof me. Het valt mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
D'r lopen anders best wel lekkere ouders rond, hoor...!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou sorry, maar denk je niet dat de gemiddelde ouder er sowieso niet uit ziet? Met of zonder tattoo's, uitgelubberde buiken zijn ook niet echt sexy.
Gaaaaaf joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef Rensjebree het volgende:
nog meer vliegjes, dood geslagen vliegen, afdrukken van de vliegenmepper en ik zit nog te denken een een opgerolde krant
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Tattoos ordinair vinden zegt meer over jouw bekrompenheid dan over getatoeerde mesen.
haha nee idd! (al gaat het ook wel een beetje ver om alle tattoo's ordinair te gaan noemen)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan he
Natuurlijk, ordinaire mensen dragen ordinaire tattoos. Mensen hebben volgens mij ook vaak het beeld van een aarsgewei in hun hoofd als ze aan een tatoo denken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan he
quote:
Nee jij bent lekker met je van Heutz.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Dan ben je toch dom als je met een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis rond loopt
Wanneer krijg je Hitler, Pol Pot en Stalin?
Dat is nou juist de reactie waar ik al op hoopte.. je kunt namelijk niet iedereen in een hokje stoppen! Niet wat betreft leeftijd niet wat betreft levensstandaard en niet wat betreft wel of geen tattoo's.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]zeg je dat ook zo tegen je moeder ?
want mijn moeder is het lekkerste wijf op deze aardkloot
Zou niks voor mezelf zijn, maar jou staat het heel erg bruut..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.
Tot nu toe
Rechts :
[ afbeelding ]
Links :
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
vandaag me hartje bijgewerkt, ik ben r blij mee![]()
ervoor:
[ afbeelding ]
er na
[ afbeelding ]
Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Maak kans op een echte ‘Schiffmacher’
Laat tussen 3 - 9 juli uw treinkaartje achter op Utrecht Centraal in één van de daarvoor bestemde boxen en maak kans op sneakers, skates, laptop of mobiele telefoon die door Henk Schiffmacher zijn bewerkt!
Op 9 juli kun u Henk Schiffmacher tussen 12.00 en 19.00 uur aan het werk zien op Utrecht Centraal. Schiffmacher bewerkt dan alle andere Expo-onderdelen, zoals de Tuk Tuk en de treinstoelen.
Chequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Che !
[ afbeelding ]
Vraag me niet waaromHet is gewoon zo ! En nog lang niet klaaaar
[ afbeelding ]
DHRC - laaste gezet
[ afbeelding ]
Snap ik,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:01 schreef Innocence het volgende:
[..]
Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt worden
Mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.
Tot nu toe
Rechts :
[ afbeelding ]
Links :
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:57 schreef Enfermera het volgende:
@ Queen-Minny: klopt, dat is pleisterspray. Werkt ook goed, je moet gewoon wachten tot dat laagje eraf valt en daarna kan je nog gaan smeren, mijn tattoeerder zei dat het zonder smeren erna ook heel mooi wordt. Dus gewoon wachten tot die 'korstjes' of velletjes eraf vallen, en tis klaarMaar dat werkt idd alleen als je een tattoo hebt op een plek waar niet zoveel wrijving is.
Enne, mooie tattoo hoor! ^^
Tattoodealtjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook eigenlijk 2 ideetjes die ik wil laten uitwerken, es kijken of ik een 2 tattoos 1 prijs deal van kan maken
Haha, klopt ja.. Mijn tatooeerder was er eerst ook wat verbaasd over, maar nadat ie het zelf uitgeprobeerd had was ie heel enthousiast. Tis alleen heel gevoelig in het begin omdat er ook alcohol in zit, dus het kan nogal prikken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:37 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik had er nog nooit van gehoord, dus vond het nogal vreemd. Mn moeder heeft haar tattoo's door dezelfde man laten zetten, dus ik wist wel dat het goed zat. Het is alleen zo raar als je al een potje vaseline hebt gekocht en je krijgt te horen dat je het de eerste 4 dagen niet nodig hebt.![]()
[..]
Tattoodealtjes..
In de meeste shops kan je wel een prijsafspraak maken toch? Althans waar ik ben geweest wel.
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto was hij net een half uurtje klaar. (foto is misschien wat onduidelijk)
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..quote:Sinds kort is op discovery een serie, miami ink. Ik had al kriebels om er weer 1 te zetten voordat ik die show keek maar elke keer als ik kijk wordt het erger met me
Was dat die tattoo met die roos?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.
[..]
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..
Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Henk-B het volgende:
Bedankt allen voor de adviezen!!
Ik wil er 1 gaan laten zetten.
Is het verstandig om het in de zomer te laten doen of kan ik beter wachten? (ivm zonnen?)
En vraag 2 wat is het ergste wat er kan gebeuren na het zetten van de tattoo? Dit omdat ik nogal een hypochonder ben en wel eens iets gelezen heb dat er inkt kan opgeslagen worden in een lymfklier met alle gevolgen van dien.
PS
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook erg mooi!
Oke dank je wel!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo.
Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc.Succes!
Dagen met plastic rondlopen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo.
Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc.Succes!
Ik doe het altijd de eerste 2-3 dagen erop, niet de hele dag, maar wel als ik ergens naar toe moet. Anders zit de vaseline zo aan je kleren en wordt mn tattoo zo droog, dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 06:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dagen met plastic rondlopen?Is dat weer een nieuwe GGD-regel?
![]()
Enne ik heb bij 2 sessies geleden toch wel een lichtelijke vorm van inkt-allergie gehad volgens mij. En net in de tijd dat er in de krant stond dat op de beurs in A'dam, slechte inkt werd verkochtMaar mijn artiest was daar gelukkig niet heen geweest
Ik had gewoon pech dat me lichaam het niet echt accepteerde, maar na een week extra "pijn" en warmte is het uiteindelijk toch goed gekomen
Kan, niet iedereen vind hetzelfde mooi.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.
[..]
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..
Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
Hoeveel was je hiervoor kwijt als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de andere arm. Net gezet ook weer.
Ben er ontzettend tevreden over.
Oke dank je wel!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef arneaux het volgende:
6 uur keer een tegen een uurloon van 100 - 200 euro.
mijn tattooeerder zei dat ook al, maar ik zie dat niet , heb r wel op geprobeert te letten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Met die amerikaan, de ene tattoo ben je in een half uur mee klaar en de 2e misschien een uur.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:00 schreef n0a het volgende:
Enig idee wie je sprak?
Hoeveel uurtjes zouden er dan in zitten?
Jezes, ziek!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef purplerose het volgende:
Gisteren langs queen of rings in rotterdam geweest om een tattoo te bespreken maar dat ging niet helemaal zoals verwacht![]()
De ene tattoo wilde die eigenlijk niet zetten omdat het niet interessant genoeg was voor hem en dan zou ik ook het mooie prijsje van 250 euro neer moeten leggen.![]()
De tree of life wilde die wil doen want wel interessant genoeg en het prijskaartje was 500 euro.
Nou, wil ik best betalen voor kwaliteit en dat ie goed gezet wordt maar 750 voor die 2 tattoos is gewoon afzetterij van de bovenste plank![]()
Dus nu opzoek naar iemand waarbij de inkt niet naar zn hoofd gestegen is
ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jezes, ziek!
Ik heb een tattoo op mn rug (onderrug tot +/- de helft van mijn rug naar boven), die was 200 euro en zoooo mooi gezet he.Bij Dingo tattoo in Gouda trouwens, in de blauwstraat.
Ben echt supertevreden over hem, super relaxte gozer en onwijs mooi werk.
![]()
Misschien is dat een idee voor je?
XDquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?
edit: gewoon via google duh![]()
ik gaat es ff mailen
Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijnquote:
Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Markus bij QoR zat.
Super! ^^quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijn
Hij heeft me al teruggemaild ookheb hem me voorbeelden en uitleg gestuurd
Kan je Nunez de groetjes van me doen en hem me myspace adres geven ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
Ik loop echt vet achterquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:25 schreef n0a het volgende:
[..]
Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.
Lekker sfeertje hangt daar in die shop. En het mooiste van alles is nog; uiteindelijk krijg je een tatoeage die niet eens lijkt op wat je eerst wilde.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
Das een heel bekende afbeelding.. Ik heb die roos op de basischool eens gemaakt voor moederdag, en een voor me opaquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Empathologica het volgende:
http://www.yourmeatismine.com/home.html
Van pagina 1?
Wow super bedankt beide!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Uploaden bij photobucket, xs.to oid, en dan gwn tussen [img] [/img] tags zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb vandaag weer onder de naald gelegen, enig idee hoe ik t beste een foto kan plaatsen hier?
xDquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef Queen_Minny het volgende:
Gisteren met mams mee geweest naar de tattooshop.
Ze heeft een roosje met vlinder op haar been laten zetten, is echt supermooi geworden.
En je zit daar te praten en dan komt een knul met een ontwerp van een draak aanzetten die eigenlijk best mooi op mn schouder zal zijn.![]()
Dus nu is de vraag, doe ik het of doe ik het niet?
Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almerequote:Op woensdag 16 april 2008 01:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hm... die van mij is toch anders aardig gelukt...! (scroll even terug omhoog om te kijken!).
Ik was op zoek naar iemand die goed met bestaande niet te grote tekeningen e.d. overweg kon en kwam via via bij hem terecht.
Ik heb wel gehoord dat je hem géén letters moet laten doen! Die zitten scheef. Maar als je met een kant en klaar plaatje komt, eigen ontwerp of van internet bijvoorbeeld (wat The_Hives van plan is), kan hij daar uitstekend mee uit de voeten. (tja, en als je dan een vaag plaatje als voorbeeld inlevert, wat volgens mij met die draak is gebeurd, kopieert hij dat net zo vaag op je arm).
Ik ben zelf héél tevreden met mijn "plaatje", dat ook van internet komt. Dat is werkelijk perfect! Geen zwellingen of rode plekken ook (wel jeuk, maar dat schijnt normaal te zijn).
Ik lurk nog steeds vrolijk meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almeremaar ik ben ook in Lelystad wezen kijken maar voelde me daar niet echt op m'n gemak. Jij misschien nog een suggestie waar ik nog meer kan kijken binnen Flevoland, of iemand anders?
Thanks. Maar het lukte nu wel. Ik weet ook niet precies waarom. Heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:48 schreef NieTTus het volgende:
Hij gebruikt veel flash in zijn website, als je een wat oudere computer hebt dan trekt die dat niet waarschijnlijk.. Als je wat gegevens van hem wilt hebben, pm je me maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |