XDquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?
edit: gewoon via google duh![]()
ik gaat es ff mailen
Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijnquote:
Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Markus bij QoR zat.
Super! ^^quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijn
Hij heeft me al teruggemaild ookheb hem me voorbeelden en uitleg gestuurd
Kan je Nunez de groetjes van me doen en hem me myspace adres geven ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
Ik loop echt vet achterquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:25 schreef n0a het volgende:
[..]
Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.
Lekker sfeertje hangt daar in die shop. En het mooiste van alles is nog; uiteindelijk krijg je een tatoeage die niet eens lijkt op wat je eerst wilde.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
Das een heel bekende afbeelding.. Ik heb die roos op de basischool eens gemaakt voor moederdag, en een voor me opaquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Empathologica het volgende:
http://www.yourmeatismine.com/home.html
Van pagina 1?
Wow super bedankt beide!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
Uploaden bij photobucket, xs.to oid, en dan gwn tussen [img] [/img] tags zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb vandaag weer onder de naald gelegen, enig idee hoe ik t beste een foto kan plaatsen hier?
xDquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef Queen_Minny het volgende:
Gisteren met mams mee geweest naar de tattooshop.
Ze heeft een roosje met vlinder op haar been laten zetten, is echt supermooi geworden.
En je zit daar te praten en dan komt een knul met een ontwerp van een draak aanzetten die eigenlijk best mooi op mn schouder zal zijn.![]()
Dus nu is de vraag, doe ik het of doe ik het niet?
Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almerequote:Op woensdag 16 april 2008 01:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hm... die van mij is toch anders aardig gelukt...! (scroll even terug omhoog om te kijken!).
Ik was op zoek naar iemand die goed met bestaande niet te grote tekeningen e.d. overweg kon en kwam via via bij hem terecht.
Ik heb wel gehoord dat je hem géén letters moet laten doen! Die zitten scheef. Maar als je met een kant en klaar plaatje komt, eigen ontwerp of van internet bijvoorbeeld (wat The_Hives van plan is), kan hij daar uitstekend mee uit de voeten. (tja, en als je dan een vaag plaatje als voorbeeld inlevert, wat volgens mij met die draak is gebeurd, kopieert hij dat net zo vaag op je arm).
Ik ben zelf héél tevreden met mijn "plaatje", dat ook van internet komt. Dat is werkelijk perfect! Geen zwellingen of rode plekken ook (wel jeuk, maar dat schijnt normaal te zijn).
Ik lurk nog steeds vrolijk meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almeremaar ik ben ook in Lelystad wezen kijken maar voelde me daar niet echt op m'n gemak. Jij misschien nog een suggestie waar ik nog meer kan kijken binnen Flevoland, of iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |