abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:30:18 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60047415
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef purplerose het volgende:

[..]

ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?

edit: gewoon via google duh
ik gaat es ff mailen
XD
Ha, mooi zo! Ben benieuwd!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:39:24 #277
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_60052597
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

XD
Ha, mooi zo! Ben benieuwd!
Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijn
Hij heeft me al teruggemaild ook heb hem me voorbeelden en uitleg gestuurd
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_60055846
Is iemand bekend met Bully Boy Tattoo Studio in Hoofddorp?

BVD
pi_60057315
Ik ken het alleen maar omdat meisje wat ik ken daar een tattoeage heeft laten zetten. Zij vind het een super shop en de tattoo is echt gaaf geworden
pi_60059709
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik dacht dat alleen Markus bij QoR zat.
Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 16:36:08 #281
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60060632
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef purplerose het volgende:

[..]

Thx voor de tip, ik zat gisteravond al helemaal teleurgesteld te zijn
Hij heeft me al teruggemaild ook heb hem me voorbeelden en uitleg gestuurd
Super! ^^
Oeh, gaaf joh
Ben benieuwd!! Ga je binnenkort ook nog langs of pas als ie het ontwerpje af heeft?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:47:05 #282
221403 TheComebackKid
The Notorious T.U.R.K.
pi_60063530
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:58:12 #283
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_60063748
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
ik ga over een maandje naar Miami en daar mijn tattoo laten zetten bij Miami Ink..
Kan je Nunez de groetjes van me doen en hem me myspace adres geven ofzo?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_60064080

Gister gezet
pi_60064444
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:25 schreef n0a het volgende:

[..]

Markus zit daar niet meer. Die is voor zichzelf begonnen.
Ik loop echt vet achter
  maandag 14 juli 2008 @ 08:34:27 #286
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60089619
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef TheComebackKid het volgende:
Lekker sfeertje hangt daar in die shop. En het mooiste van alles is nog; uiteindelijk krijg je een tatoeage die niet eens lijkt op wat je eerst wilde.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:31:33 #287
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60092473
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:16 schreef Mafkees84 het volgende:
[ afbeelding ]

Gister gezet
Das een heel bekende afbeelding.. Ik heb die roos op de basischool eens gemaakt voor moederdag, en een voor me opa Jeugdsentiment-afbeelding
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60108220
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Empathologica het volgende:
http://www.yourmeatismine.com/home.html
Van pagina 1?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
Wow super bedankt beide!
Volgens mij was het die eerste die ik ooit gezien had, maar de tweede is ook erg gaaf!!
(sorry voor de late reactie )
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:45:40 #289
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60149875
ik heb vandaag weer onder de naald gelegen, enig idee hoe ik t beste een foto kan plaatsen hier?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 juli 2008 @ 18:47:15 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60149893
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb vandaag weer onder de naald gelegen, enig idee hoe ik t beste een foto kan plaatsen hier?
Uploaden bij photobucket, xs.to oid, en dan gwn tussen [img] [/img] tags zetten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:48:33 #291
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_60160126
Gisteren met mams mee geweest naar de tattooshop.
Ze heeft een roosje met vlinder op haar been laten zetten, is echt supermooi geworden.
En je zit daar te praten en dan komt een knul met een ontwerp van een draak aanzetten die eigenlijk best mooi op mn schouder zal zijn.

Dus nu is de vraag, doe ik het of doe ik het niet?
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:11:15 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60166977
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef Queen_Minny het volgende:
Gisteren met mams mee geweest naar de tattooshop.
Ze heeft een roosje met vlinder op haar been laten zetten, is echt supermooi geworden.
En je zit daar te praten en dan komt een knul met een ontwerp van een draak aanzetten die eigenlijk best mooi op mn schouder zal zijn.

Dus nu is de vraag, doe ik het of doe ik het niet?
xD Erg he, ik kom ook altijd op meer ideeen in de shop.. Tja, de keus is aan jou natuurlijk!
Waarschuwing; het kan wel verslavend zijn
pi_60168169
Ohoo ik wil in december weer, nog even tijd om een goed ontwerp te bedenken. Kriebel kriebel!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:02:56 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60190433
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:22 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Hm... die van mij is toch anders aardig gelukt...! (scroll even terug omhoog om te kijken!).

Ik was op zoek naar iemand die goed met bestaande niet te grote tekeningen e.d. overweg kon en kwam via via bij hem terecht.

Ik heb wel gehoord dat je hem géén letters moet laten doen! Die zitten scheef. Maar als je met een kant en klaar plaatje komt, eigen ontwerp of van internet bijvoorbeeld (wat The_Hives van plan is), kan hij daar uitstekend mee uit de voeten. (tja, en als je dan een vaag plaatje als voorbeeld inlevert, wat volgens mij met die draak is gebeurd, kopieert hij dat net zo vaag op je arm).

Ik ben zelf héél tevreden met mijn "plaatje", dat ook van internet komt. Dat is werkelijk perfect! Geen zwellingen of rode plekken ook (wel jeuk, maar dat schijnt normaal te zijn).
Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almere maar ik ben ook in Lelystad wezen kijken maar voelde me daar niet echt op m'n gemak. Jij misschien nog een suggestie waar ik nog meer kan kijken binnen Flevoland, of iemand anders?
pi_60191540
Luchtbel, kijk eens bij da BurningNeedle, Leon in Almere Haven (achter de C1000 in het centrum) www.daburningneedle.nl. Ik ga daar 13 augustus mijn eerste tattoo laten zetten. Zeer relaxte shop, nemen echt de tijd voor je. Leon is echt een topvent! Tattoo studio Almere staat idd niet zo goed bekend...

Heb dus nog niets laten zetten, maar alles wat ik over hem vind is zeer positief! Ook de foto's van gezette tattoo's zien er erg goed uit! Je zou er allicht eens kunnen gaan kijken!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:04:40 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60195121
Ja daar wilde ik ook gaan kijken. Die website loopt alleen steeds vast bij mij dus niks online kunnen zien, helaas. Maar ja daar moet ik me ook niet door laten leiden natuurlijk. Tattoo studio Almere tja ik heb geen spijt van de tattoo en het kan nog wel goedkomen hoor, de tattoo bestaat alleen maar uit één lijntje maar hij is echt nou ja euh, lelijk en ongelijk.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:22:46 #297
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_60195453
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oude post omhoog maar misschien lees je dit nog wel dutch-mamma, waar in Flevoland (er vanuitgaande dat je daar woont) heb je nog meer gekeken? Ik wil een nieuwe laten zetten en één tattoo laten bijwerken. Helaas ben ik daar namelijk helemaal niet tevreden over gezet. Laten zetten bij Tattoo studio Almere maar ik ben ook in Lelystad wezen kijken maar voelde me daar niet echt op m'n gemak. Jij misschien nog een suggestie waar ik nog meer kan kijken binnen Flevoland, of iemand anders?
Ik lurk nog steeds vrolijk mee

Ik heb gekeken op de Markerkant en Leeuwardenplein in Almere, maar daar voelde ik me zoals jij je in Lelystad voelde. Niet dat ze slecht waren, hoor! Maar ik voelde me er niet thuis en de artists lieten duidelijk merken dat ze niet echt trek hadden in wat ik wilde. En dat is hun goed recht, vind ik. De ene is meer thuis in grote dingen, de ander in een bepaald genre, de derde weer in simpele dingetjes, de ene ontwerpt zelf, de ander tekent liever iets na, etcetera. En als je in een tattoo shop terecht komt waarvan je denkt "dit gaat het niet worden", heb jij het recht om een stukje verder te gaan zoeken.

In Lelystad ben ik bij Tattoo Willem terecht gekomen. Het is er heel klein en eenvoudig. Ik heb hem via de website gevonden (google) en was niet weg van ál zijn werk, maar hij kon wél maken wat ik wilde: een kopie van een eenvoudig schilderijtje met slechts een paar kleuren.
Samen hebben we het ontwerp een beetje aangepast hier en daar. En ik ben er super tevreden mee.

Als jij daar niet prettig zat, dan is het gewoon jouw tattooshop niet.

In Almere Haven zit ook nog een tattooshop; die is elke avond te zien op Omroep Flevoland. Uitzendingen staan op www.omroepflevoland.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-mamma op 18-07-2008 22:16:39 (foute url gegeven) ]
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:04:13 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60197159
Ja. Dat is die waar Niettus het ook over heeft. Ik ga daar toch ook maar gewoon een keer kijken. Vroeg me af wat er verder nog was, of ik iets over het hoofd zie ofzo. In Lelystad vond ik het inderdaad niet zo maar ik hoor wel positieve verhalen en bij Tattoo studio Almere vond ik het eigenlijk ook niet zo en daar heb ik er toch eentje laten zetten en die is (uiteraard en eigen stomme schuld) niet echt naar wens. Ik wil in ieder geval daar ook niet teruggaan om het 'probleem' op te laten lossen. De nieuwe tattoo wordt nu getekend door degene waar het originele plaatje ook bij vandaan komt, het hoeft maar iets worden aangepast en hopelijk vind ik dan iemand in de buurt waar ik het goed kan laten zetten.
pi_60197869
Hij gebruikt veel flash in zijn website, als je een wat oudere computer hebt dan trekt die dat niet waarschijnlijk.. Als je wat gegevens van hem wilt hebben, pm je me maar!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:04:43 #300
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_60198161
Heel vervelend topic dit. Steeds als ik hier rond neus, krijg ik meer zin om mijn derde te laten zetten.
Weet alleen nog niet wat en waar. Dus nog even nadenken en niet overhaasten.

Ik wil naast de derde mijn eigen gemaakt Iers klavertje drie nog uitbreiden. Ook daar maar weer eens voor achter het adobe pakket gaan zitten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')