Je koopt je schoenen toch ook niet als de buurman ze mooi vindt? Dan zou iets permanents als een tattoo een mening helemaal niet mogen gelden, vind ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Aangezien ik het geluk vaak meeheb en een aantal risicovolle dingen heb meegemaakt die allemaal goed afliepen, wil ik daar graag een tatoeage op af stemmen. Wou al langer een tattoo, maar wist niet goed hoe de omschrijving van mijn levensstijl te combineren valt met een tattoo. Echter ik zat laatst in een boek van Titus Livius te lezen, en daar stond wellicht zijn beroemdste uitspraak: 'Eventus docebit', oftewel 'De afloop zal het leren'.
Nu ben ik dus van plan dat compleet in romaans lettertype dat op m'n bovenrug te laten tattoeeren, wat vinden jullie daarvan?
Das waar, zou het er ook niet afhankelijk van maken wat anderen denken, maar het is toch wel prettig de mening van anderen erover te horen, misschien dat jullie nog wat tips kunnen geven oid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je koopt je schoenen toch ook niet als de buurman ze mooi vindt? Dan zou iets permanents als een tattoo een mening helemaal niet mogen gelden, vind ik.
Verticaal vind ik zelf erg mooi, maar weet niet of dat me een tekst/ aantal woorden ook erg leuk is. Dan, voor een man, is van schouder tot schouder ook wel errug gaaf.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Das waar, zou het er ook niet afhankelijk van maken wat anderen denken, maar het is toch wel prettig de mening van anderen erover te horen, misschien dat jullie nog wat tips kunnen geven oid.![]()
Nu wil ik hem dan verticaal van boven naar beneden in het midden (dus ruggengraat) laten zetten, maar ook horizontaal op m'n schouderbladen lijkt me erg mooi, nogmaals, wat jullie?
Kun je ook van die letters kopen die ze achter op voetbalshirts drukkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verticaal vind ik zelf erg mooi, maar weet niet of dat me een tekst/ aantal woorden ook erg leuk is. Dan, voor een man, is van schouder tot schouder ook wel errug gaaf.Maar idd, je moet het wel zelf mooi vinden! Tis jouw tattoo
Dat was een inkoppertje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je ook van die letters kopen die ze achter op voetbalshirts drukken
Al ideetjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef refused. het volgende:
Ah, ik sta in de OP
het begin ook weer te kriebelen hier....
mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef refused. het volgende:
Echt zo'n stijl waar je helemaal gek van bent, of je haat 'm (wsl 80% van het ' tattoo-volk') Erg Tim Burton achtig idd.
Thanxquote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:10 schreef refused. het volgende:
[..]
ThanxVind het alleen zo zonde, een backpiece... ik wil m'n tattoo's graag zien, vandaar dat ook mijn (onder)armen eerst aan de beurt kwamen.
Kijk dat zijn dealsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef refused. het volgende:
Thanx Vejay.... ik ben met koninginnendag ook een gast van bunker tegengekomen, we zaten wat te praten en toen hij vertelde dat z'n specialiteit oldschool was heb ik afgesproken dat hij mij een compleet oldschool schip zou zetten op de gehele zijkant van m'n lichaam (ribben e.d.) voor 500 euro, in ruil voor een DVD aan stoner muziek
Hij gaf me een kaartje, dus heb het zwart op wit... binnenkort eens bellen.
Want na je stage wil je geen baan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Zooo binnenkort stage klaar (met of zonder diploma, maakt niet uit ik kap toch met school na tig jaar..) en dan gaan de grenzen openHanden, nek, alles kan ineens
Haha, ik snap wat je bedoeld. Beide onderarmen zijn nu klaar, zit nu al aan mn kuiten te denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:30 schreef birdydontfly het volgende:
Tattoo convention in Amsterdam geweest vandaag.. Begint het toch wel weer heel erg te kriebelen...... AAh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |