Ik heb een collega (jongedame) die een dolfijn op haar onderbuik heeft laten zetten. Dat is inmiddels al geen dolfijn meer. Het is groter en lichter van kleur geworden. Ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling was. Tevens heeft die tattoo haar geholpen om een grens te verleggen en inmiddels heeft ze ook een aarsgewei en wil ze nog meer.. Het is een super aardige meid, maar wel ordinair.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Iblis het volgende:
Ik vind tatoeages niet mooi. Sommige tatoeages zijn duidelijk heel tijdsgebonden, zoals die tribals die je uit menig bilspleet ziet woekeren, poezenvoetjes op de onderbuik zijn nu misschien grappig, als je over 20 jaar in omvang toegenomen bent en je tatoeage een soort dinosaurusafdruk is geworden, denk ik toch dat het je spijt.
Ook tatoeages die je niet kunt af kunt afdekken (op handen, in de hals), etc. zijn natuurlijk vrij link, tenzij je vrachtwagenchauffeur of rockster bent. Als je echter initialen van een overledene wilt tatoeëren, of een symbool dat voor jou veel zeggenskracht heeft, dan denk ik niet dat je er snel op ‘uitgekeken’ raakt.
ha ha ha mooie nieuwe formuleringquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
Zo'n tribal op je kont, een trampstamp !
Loop je dan over een paar jaar als uitgezakte 50-jarige huisvrouw met zo'n ding op je kont
Sommige wel, andere zijn erg mooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef draaijer het volgende:
Hi all,
Ik vraag me een paar dingen af n.m.:Zijn tattoo's ordinair
voor de één en fase, voor de ander een levensstijlquote:Is het een tijdelijke fase of een levensstijl
Daarom moet je er ook goed over nadenken en is er een leeftijdsgrens voorquote:Laat me even beginnen dat ik de passie voor een bepaald iets goed kan begrijpen.
Ik vraag me alleen af of de mensen die een tattoo laten zetten ook nadenken over de gevolgen of over hoe het er in de toekomst uit zal zien?Wat als je ouder bent en je zit daar met je tattoo's die je in je tiener jaren hebt laten zetten? Je hebt naar mijn idee een andere smaak en stijl wanneer je je verder hebt ontwikkeld.
Dan zien ze dat paps lang niet de enige met tattoo's isquote:Wat als je kinderen hebt en je loopt met je kids lekker over het strand.
Als degene tegenover je bevooroordeeld is of zichtbare tattoos leveren een probleem op in je functie zit je daar verkeerdquote:Wat als je op sollicitatie gesprek komt en je hebt zichtbare tattoo's.
Gek? Neuh, ik oordeel niet graag over anderen (zouden meer mensen moeten doen). Geeft wel aan dat jij bevooroordeeld bent. Je moest eens weten onder hoeveel driedelige pakken er draken en doodskoppen schuilenquote:Ik vind het een tijdelijke trend en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.
Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
quote:Wat vinden jullie?
Daarentegen ben ik wel weer een voorstander van te overdreven cheesy tattoos.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik kan tattoo's best waarderen. Kan behoorlijk sexy zijn, maar trendgevoelige tattoos, zoals een tribal boven de reet, dat vind ik wel ECHT een afknapper. Er moet wel wat creativiteit in zitten.
Ik vind het knap dat je er niks van aantrekt.. Maar zal je gevoel voor je geplaatste tattoo's niet veranderen denk je naarmate je ouder wordt? Of is het net zoals foto's? Een herinnering aan een fase?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef refused. het volgende:
Ik vind het prachtig, tattoo´s bij vrouwen... had m´n vriendin maar wat inkt op haar lichaam staan. (mits smaakvol en niet gebaseerd op tijdelijke hypes) Ikzelf sta redelijk onder met tattoo´s, ook op zichtbare plekken. De eerste heb ik gezet toen ik 16 was en nu ben ik 27... voor mij is het sowieso een levensstijl.
Ik maak me ook niet druk om het maatschappelijke stigma dat aan tattoo´s hangt. Het oordeel van mensen is hun probleem, en niet dat van mij. Vaak maken mensen ook een praatje met me, en dan merken ze vanzelf wel dat het niet alleen voor asocialen is... dat groepje mensen dat in stilte oordeelt is mijn tijd en energie niet waard. Dat heb ik wel over voor het doen en laten wat ik wil op dat gebied in mijn leven.
Neuh das niet gek.. zo heeft iedereen wat. Ik vind mensen die roken ordinair bijvoorbeeld. Ik heb op mn 15de een tatoo laten zetten, ben nu 19. Hij zit op mn rechter arm, komt net onder mn t-shirtje uit (dan heb ik een t-shirtje met erg korte mouw aan).quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef draaijer het volgende:
Hi all,
Ik vraag me een paar dingen af n.m.:Zijn tattoo's ordinair Is het een tijdelijke fase of een levensstijl
Laat me even beginnen dat ik de passie voor een bepaald iets goed kan begrijpen.
Ik vraag me alleen af of de mensen die een tattoo laten zetten ook nadenken over de gevolgen of over hoe het er in de toekomst uit zal zien?Wat als je ouder bent en je zit daar met je tattoo's die je in je tiener jaren hebt laten zetten? Je hebt naar mijn idee een andere smaak en stijl wanneer je je verder hebt ontwikkeld. Wat als je kinderen hebt en je loopt met je kids lekker over het strand. Wat als je op sollicitatie gesprek komt en je hebt zichtbare tattoo's.
Ik vind het een tijdelijke trend en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.
Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
Wat vinden jullie?
Je hebt gelijk.. Ik ben ook bevooroordeeld en ik besef me dat dat geen mooie eigenschap is. Maar ik vind het wel makkelijk dat ik kan kiezen met wie ik allemaal om wil gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sommige wel, andere zijn erg mooi
[..]
voor de één en fase, voor de ander een levensstijl
[..]
Daarom moet je er ook goed over nadenken en is er een leeftijdsgrens voor
[..]
Dan zien ze dat paps lang niet de enige met tattoo's is
[..]
Als degene tegenover je bevooroordeeld is of zichtbare tattoos leveren een probleem op in je functie zit je daar verkeerd
[..]
Gek? Neuh, ik oordeel niet graag over anderen (zouden meer mensen moeten doen). Geeft wel aan dat jij bevooroordeeld bent. Je moest eens weten onder hoeveel driedelige pakken er draken en doodskoppen schuilen![]()
[..]
Ik ervaar het zelf als een soort van "verslaving". Begrijp me goed, ik heb er maar 1. Maar als het voor de volle 100% aan mij zou liggen, had ik er nog 2 a 3 bij gehad. Ik weet niet waarom. Misschien is het ook de kick en de "pijn" van het zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb een collega (jongedame) die een dolfijn op haar onderbuik heeft laten zetten. Dat is inmiddels al geen dolfijn meer. Het is groter en lichter van kleur geworden. Ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling was. Tevens heeft die tattoo haar geholpen om een grens te verleggen en inmiddels heeft ze ook een aarsgewei en wil ze nog meer.. Het is een super aardige meid, maar wel ordinair.
Ja, maar de lol is er snel af denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Daarentegen ben ik wel weer een voorstander van te overdreven cheesy tattoos.
Een moderne nette man met een anker op z'n arm en "moeder", daar kan ik dan wel weer om lachen
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er een voorstander van als andere mensen dat doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, maar de lol is er snel af denk ik.
Je ziet / hoort inderdaad veel mensen die er 1 hebben er graag nog 1 of meerdere willen hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ervaar het zelf als een soort van "verslaving". Begrijp me goed, ik heb er maar 1. Maar als het voor de volle 100% aan mij zou liggen, had ik er nog 2 a 3 bij gehad. Ik weet niet waarom. Misschien is het ook de kick en de "pijn" van het zetten.
Op kantoor hebben wij een dame van customer support die poeze voetjes op haar borsten heeft laten zetten en die laat ze altijd zien. Het is geen gezicht en het is ordinair omdat je gezicht er steeds naar trekt..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Getattoeerde borsten, dat vind ik ordinair. En van die westerse doorsnee tribals ook.
Geeft verder nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Ik ben ook bevooroordeeld en ik besef me dat dat geen mooie eigenschap is. Maar ik vind het wel makkelijk dat ik kan kiezen met wie ik allemaal om wil gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |