abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59702674
Hi all,

Ik vraag me een paar dingen af n.m.:
  • Zijn tattoo's ordinair
  • Is het een tijdelijke fase of een levensstijl

Laat me even beginnen dat ik de passie voor een bepaald iets goed kan begrijpen.
    Ik vraag me alleen af of de mensen die een tattoo laten zetten ook nadenken over de gevolgen of over hoe het er in de toekomst uit zal zien?

• Wat als je ouder bent en je zit daar met je tattoo's die je in je tiener jaren hebt laten zetten? Je hebt naar mijn idee een andere smaak en stijl wanneer je je verder hebt ontwikkeld.
  • Wat als je kinderen hebt en je loopt met je kids lekker over het strand.
  • Wat als je op sollicitatie gesprek komt en je hebt zichtbare tattoo's.

Ik vind het een tijdelijke trend en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.

Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?

Wat vinden jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door draaijer op 26-06-2008 12:59:13 ]
  •   donderdag 26 juni 2008 @ 12:59:33 #2
    147503 Iblis
    aequat omnis cinis
    pi_59702873
    Ik vind tatoeages niet mooi. Sommige tatoeages zijn duidelijk heel tijdsgebonden, zoals die tribals die je uit menig bilspleet ziet woekeren, poezenvoetjes op de onderbuik zijn nu misschien grappig, als je over 20 jaar in omvang toegenomen bent en je tatoeage een soort dinosaurusafdruk is geworden, denk ik toch dat het je spijt.

Ook tatoeages die je niet kunt af kunt afdekken (op handen, in de hals), etc. zijn natuurlijk vrij link, tenzij je vrachtwagenchauffeur of rockster bent. Als je echter initialen van een overledene wilt tatoeëren, of een symbool dat voor jou veel zeggenskracht heeft, dan denk ik niet dat je er snel op ‘uitgekeken’ raakt.
    Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:00:27 #3
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_59702894
    Ik deel jouw mening, maar daar zeg ik ook bij dat ik mensen met tatoeages gewoon hun gang laat gaan, en mezelf er niet aan stoor. Als ze dat willen moeten ze het mooi zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb.
    Ik zou er dan ook geen topic over openen...
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_59702915
    Ik vind het prachtig, tattoo´s bij vrouwen... had m´n vriendin maar wat inkt op haar lichaam staan. (mits smaakvol en niet gebaseerd op tijdelijke hypes) Ikzelf sta redelijk onder met tattoo´s, ook op zichtbare plekken. De eerste heb ik gezet toen ik 16 was en nu ben ik 27... voor mij is het sowieso een levensstijl.

Ik maak me ook niet druk om het maatschappelijke stigma dat aan tattoo´s hangt. Het oordeel van mensen is hun probleem, en niet dat van mij. Vaak maken mensen ook een praatje met me, en dan merken ze vanzelf wel dat het niet alleen voor asocialen is... dat groepje mensen dat in stilte oordeelt is mijn tijd en energie niet waard. Dat heb ik wel over voor het doen en laten wat ik wil op dat gebied in mijn leven.
    Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
    I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:01:52 #5
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_59702936
    Zo'n tribal op je kont, een trampstamp !
    Loop je dan over een paar jaar als uitgezakte 50-jarige huisvrouw met zo'n ding op je kont
    zzz
    pi_59702942
    Sommige tattoos zijn ordinair, andere niet. Het hangt er ook van af wie de 'drager' is.
    pi_59702951
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Iblis het volgende:
    Ik vind tatoeages niet mooi. Sommige tatoeages zijn duidelijk heel tijdsgebonden, zoals die tribals die je uit menig bilspleet ziet woekeren, poezenvoetjes op de onderbuik zijn nu misschien grappig, als je over 20 jaar in omvang toegenomen bent en je tatoeage een soort dinosaurusafdruk is geworden, denk ik toch dat het je spijt.

Ook tatoeages die je niet kunt af kunt afdekken (op handen, in de hals), etc. zijn natuurlijk vrij link, tenzij je vrachtwagenchauffeur of rockster bent. Als je echter initialen van een overledene wilt tatoeëren, of een symbool dat voor jou veel zeggenskracht heeft, dan denk ik niet dat je er snel op ‘uitgekeken’ raakt.
    Ik heb een collega (jongedame) die een dolfijn op haar onderbuik heeft laten zetten. Dat is inmiddels al geen dolfijn meer. Het is groter en lichter van kleur geworden. Ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling was. Tevens heeft die tattoo haar geholpen om een grens te verleggen en inmiddels heeft ze ook een aarsgewei en wil ze nog meer.. Het is een super aardige meid, maar wel ordinair.
    pi_59702954
    Ik kan tattoo's best waarderen. Kan behoorlijk sexy zijn, maar trendgevoelige tattoos, zoals een tribal boven de reet, dat vind ik wel ECHT een afknapper. Er moet wel wat creativiteit in zitten.
    pi_59702988
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
    Zo'n tribal op je kont, een trampstamp !
    Loop je dan over een paar jaar als uitgezakte 50-jarige huisvrouw met zo'n ding op je kont
    ha ha ha mooie nieuwe formulering
      † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 13:04:38 #10
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_59703025
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef draaijer het volgende:
    Hi all,

• Zijn tattoo's ordinair
  • Sommige wel, andere zijn erg mooi
    quote:
  • voor de één en fase, voor de ander een levensstijl
    quote:
    Laat me even beginnen dat ik de passie voor een bepaald iets goed kan begrijpen.
    Ik vraag me alleen af of de mensen die een tattoo laten zetten ook nadenken over de gevolgen of over hoe het er in de toekomst uit zal zien?

• Wat als je ouder bent en je zit daar met je tattoo's die je in je tiener jaren hebt laten zetten? Je hebt naar mijn idee een andere smaak en stijl wanneer je je verder hebt ontwikkeld.
  • Daarom moet je er ook goed over nadenken en is er een leeftijdsgrens voor
    quote:
  • Dan zien ze dat paps lang niet de enige met tattoo's is
    quote:
  • Als degene tegenover je bevooroordeeld is of zichtbare tattoos leveren een probleem op in je functie zit je daar verkeerd
    quote:
    Ik vind het een tijdelijke trend en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.

Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
    Gek? Neuh, ik oordeel niet graag over anderen (zouden meer mensen moeten doen). Geeft wel aan dat jij bevooroordeeld bent. Je moest eens weten onder hoeveel driedelige pakken er draken en doodskoppen schuilen
    quote:
    Wat vinden jullie?
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:04:44 #11
    31101 _Led_
    pi_59703029
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
    Ik kan tattoo's best waarderen. Kan behoorlijk sexy zijn, maar trendgevoelige tattoos, zoals een tribal boven de reet, dat vind ik wel ECHT een afknapper. Er moet wel wat creativiteit in zitten.
    Daarentegen ben ik wel weer een voorstander van te overdreven cheesy tattoos.

Een moderne nette man met een anker op z'n arm en "moeder", daar kan ik dan wel weer om lachen
    zzz
    pi_59703045
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef refused. het volgende:
    Ik vind het prachtig, tattoo´s bij vrouwen... had m´n vriendin maar wat inkt op haar lichaam staan. (mits smaakvol en niet gebaseerd op tijdelijke hypes) Ikzelf sta redelijk onder met tattoo´s, ook op zichtbare plekken. De eerste heb ik gezet toen ik 16 was en nu ben ik 27... voor mij is het sowieso een levensstijl.

Ik maak me ook niet druk om het maatschappelijke stigma dat aan tattoo´s hangt. Het oordeel van mensen is hun probleem, en niet dat van mij. Vaak maken mensen ook een praatje met me, en dan merken ze vanzelf wel dat het niet alleen voor asocialen is... dat groepje mensen dat in stilte oordeelt is mijn tijd en energie niet waard. Dat heb ik wel over voor het doen en laten wat ik wil op dat gebied in mijn leven.
    Ik vind het knap dat je er niks van aantrekt.. Maar zal je gevoel voor je geplaatste tattoo's niet veranderen denk je naarmate je ouder wordt? Of is het net zoals foto's? Een herinnering aan een fase?
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:08:29 #13
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_59703133
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef draaijer het volgende:
    Hi all,

• Zijn tattoo's ordinair

Wat vinden jullie?
  • Neuh das niet gek.. zo heeft iedereen wat. Ik vind mensen die roken ordinair bijvoorbeeld. Ik heb op mn 15de een tatoo laten zetten, ben nu 19. Hij zit op mn rechter arm, komt net onder mn t-shirtje uit (dan heb ik een t-shirtje met erg korte mouw aan).

Bij een sollicitatie zal je hem dus nooit zien, dan is hij bedekt. Mijn vriend vind tattoo's ook niets. Maar goed, ik had hem al voordat ik bij hem was, dus das pech voor hem

Ik heb er geen spijt van en ben er nog steeds blij mee. Opzich zou ik er graag nog 1 laten zetten, maar omdat vriendlief er geen fan van is, heb ik dat maar uit mn hoofd gezet. Niet omdat ik doe wat hij wil, maar als hij een piercing zou laten zetten, zou ik hopen dat hij ook naar mn mening vraagt en daarin meegaat.

Ik loop met mijn tattoo overigens gewoon over het strand hoor. Het is IMHO niets om je voor te schamen

Ik ben het wel met je eens dat tattoo's zetten de laatste tijd een beetje een trend begint te worden. Ik zie steeds meer breezah's van 13 a 14 jaar met een tattoo. En dan bedoel ik zo'n gewei op hun reet

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:09:06 #14
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_59703151
    Er is een verschil tussen een tattoo en een tattoo. Mocht je meer willen weten over tattoos en/of plaatjes willen kijken: http://www.tonsoftattoos.com/
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_59703163
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Sommige wel, andere zijn erg mooi
    [..]

voor de één en fase, voor de ander een levensstijl
    [..]

Daarom moet je er ook goed over nadenken en is er een leeftijdsgrens voor
    [..]

Dan zien ze dat paps lang niet de enige met tattoo's is
    [..]

Als degene tegenover je bevooroordeeld is of zichtbare tattoos leveren een probleem op in je functie zit je daar verkeerd
    [..]

Gek? Neuh, ik oordeel niet graag over anderen (zouden meer mensen moeten doen). Geeft wel aan dat jij bevooroordeeld bent. Je moest eens weten onder hoeveel driedelige pakken er draken en doodskoppen schuilen
    [..]

Je hebt gelijk.. Ik ben ook bevooroordeeld en ik besef me dat dat geen mooie eigenschap is. Maar ik vind het wel makkelijk dat ik kan kiezen met wie ik allemaal om wil gaan
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:10:53 #16
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_59703194
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb een collega (jongedame) die een dolfijn op haar onderbuik heeft laten zetten. Dat is inmiddels al geen dolfijn meer. Het is groter en lichter van kleur geworden. Ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling was. Tevens heeft die tattoo haar geholpen om een grens te verleggen en inmiddels heeft ze ook een aarsgewei en wil ze nog meer.. Het is een super aardige meid, maar wel ordinair.
    Ik ervaar het zelf als een soort van "verslaving". Begrijp me goed, ik heb er maar 1. Maar als het voor de volle 100% aan mij zou liggen, had ik er nog 2 a 3 bij gehad. Ik weet niet waarom. Misschien is het ook de kick en de "pijn" van het zetten.
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:11:31 #17
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_59703215
    Ik ben van mening dat er nog nooit een lichaam mooier is geworden van een tatoeage.

Als er echter iets is dat belangrijk voor je is en waar je voor de rest van je leven herinnerd aan wilt worden, is het een goede vondst zodat je het altijd bij je kunt dragen.
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
    pi_59703218
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Daarentegen ben ik wel weer een voorstander van te overdreven cheesy tattoos.

Een moderne nette man met een anker op z'n arm en "moeder", daar kan ik dan wel weer om lachen
    Ja, maar de lol is er snel af denk ik.
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:12:24 #19
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_59703233
    Getattoeerde borsten, dat vind ik ordinair. En van die westerse doorsnee tribals ook.
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_59703278
    Ja het is ordinair.
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:36 #21
    31101 _Led_
    pi_59703309
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ja, maar de lol is er snel af denk ik.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben er een voorstander van als andere mensen dat doen
    zzz
    pi_59703312
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ervaar het zelf als een soort van "verslaving". Begrijp me goed, ik heb er maar 1. Maar als het voor de volle 100% aan mij zou liggen, had ik er nog 2 a 3 bij gehad. Ik weet niet waarom. Misschien is het ook de kick en de "pijn" van het zetten.
    Je ziet / hoort inderdaad veel mensen die er 1 hebben er graag nog 1 of meerdere willen hebben.

Ik kan er echt niks aan doen, maar ik vind het ordinair en ik ben geneigd te denken dat het ordinaire mensen zijn die het laten zetten. Ik besef dat dit een beeld is wat ik voor mezelf gecreëerd, maar het wordt me veel te vaak bevestigd.
    pi_59703336
    Ik zag een keer iemand met een barcode op zijn arm, die vond ik echt lachen.
    pi_59703348
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
    Getattoeerde borsten, dat vind ik ordinair. En van die westerse doorsnee tribals ook.
    Op kantoor hebben wij een dame van customer support die poeze voetjes op haar borsten heeft laten zetten en die laat ze altijd zien. Het is geen gezicht en het is ordinair omdat je gezicht er steeds naar trekt..
      † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 13:15:54 #25
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_59703353
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.. Ik ben ook bevooroordeeld en ik besef me dat dat geen mooie eigenschap is. Maar ik vind het wel makkelijk dat ik kan kiezen met wie ik allemaal om wil gaan
    Geeft verder niet Ikzelf heb weer moeite met 'overdressed' mensen, altijd het idee dat ze met zo'n verpakking proberen de aandacht af te leiden van iets anders.
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')