Gaaaaaf joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef Rensjebree het volgende:
nog meer vliegjes, dood geslagen vliegen, afdrukken van de vliegenmepper en ik zit nog te denken een een opgerolde krant
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Tattoos ordinair vinden zegt meer over jouw bekrompenheid dan over getatoeerde mesen.
haha nee idd! (al gaat het ook wel een beetje ver om alle tattoo's ordinair te gaan noemen)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan he
Natuurlijk, ordinaire mensen dragen ordinaire tattoos. Mensen hebben volgens mij ook vaak het beeld van een aarsgewei in hun hoofd als ze aan een tatoo denken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan he
quote:
Nee jij bent lekker met je van Heutz.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Dan ben je toch dom als je met een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis rond loopt
Wanneer krijg je Hitler, Pol Pot en Stalin?
Dat is nou juist de reactie waar ik al op hoopte.. je kunt namelijk niet iedereen in een hokje stoppen! Niet wat betreft leeftijd niet wat betreft levensstandaard en niet wat betreft wel of geen tattoo's.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]zeg je dat ook zo tegen je moeder ?
want mijn moeder is het lekkerste wijf op deze aardkloot
Zou niks voor mezelf zijn, maar jou staat het heel erg bruut..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.
Tot nu toe
Rechts :
[ afbeelding ]
Links :
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
vandaag me hartje bijgewerkt, ik ben r blij mee![]()
ervoor:
[ afbeelding ]
er na
[ afbeelding ]
Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Maak kans op een echte ‘Schiffmacher’
Laat tussen 3 - 9 juli uw treinkaartje achter op Utrecht Centraal in één van de daarvoor bestemde boxen en maak kans op sneakers, skates, laptop of mobiele telefoon die door Henk Schiffmacher zijn bewerkt!
Op 9 juli kun u Henk Schiffmacher tussen 12.00 en 19.00 uur aan het werk zien op Utrecht Centraal. Schiffmacher bewerkt dan alle andere Expo-onderdelen, zoals de Tuk Tuk en de treinstoelen.
Chequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Che !
[ afbeelding ]
Vraag me niet waaromHet is gewoon zo ! En nog lang niet klaaaar
[ afbeelding ]
DHRC - laaste gezet
[ afbeelding ]
Snap ik,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:01 schreef Innocence het volgende:
[..]
Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt worden
Mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.
Tot nu toe
Rechts :
[ afbeelding ]
Links :
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:57 schreef Enfermera het volgende:
@ Queen-Minny: klopt, dat is pleisterspray. Werkt ook goed, je moet gewoon wachten tot dat laagje eraf valt en daarna kan je nog gaan smeren, mijn tattoeerder zei dat het zonder smeren erna ook heel mooi wordt. Dus gewoon wachten tot die 'korstjes' of velletjes eraf vallen, en tis klaarMaar dat werkt idd alleen als je een tattoo hebt op een plek waar niet zoveel wrijving is.
Enne, mooie tattoo hoor! ^^
Tattoodealtjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook eigenlijk 2 ideetjes die ik wil laten uitwerken, es kijken of ik een 2 tattoos 1 prijs deal van kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |