abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:02:17 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59749076
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef Rensjebree het volgende:
nog meer vliegjes, dood geslagen vliegen, afdrukken van de vliegenmepper en ik zit nog te denken een een opgerolde krant
Gaaaaaf joh. Echt leuk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59753056
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Tattoos ordinair vinden zegt meer over jouw bekrompenheid dan over getatoeerde mesen.
Sjah, ach, het is ook weer niet zo dat er geen ordinaire tattoo's bestaan he
pi_59753399
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

haha nee idd! (al gaat het ook wel een beetje ver om alle tattoo's ordinair te gaan noemen)
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:32:00 #229
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_59754328
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.

Tot nu toe

Rechts :

Links :

Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:41:15 #230
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59754475
Mooi!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_59770842
Ik heb vorige week zaterdag mijn tattoo op mijn schouder bij laten werken, waren in principe dus alleen wat kleine plekjes die hij nu gedaan heeft die niet helemaal egaal waren, maar weet iemand of ik nu dan echt ook 3 weken niet naar de sauna mag? Want ik wil heel graag morgen dat doen, en ik heb erg weinig last van die tattoo....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59771021
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Natuurlijk, ordinaire mensen dragen ordinaire tattoos. Mensen hebben volgens mij ook vaak het beeld van een aarsgewei in hun hoofd als ze aan een tatoo denken.
pi_59771984
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Che !

[ afbeelding ]
Dan ben je toch dom als je met een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis rond loopt Wanneer krijg je Hitler, Pol Pot en Stalin?
pi_59772365
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dan ben je toch dom als je met een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis rond loopt Wanneer krijg je Hitler, Pol Pot en Stalin?
Nee jij bent lekker met je van Heutz.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:07:10 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59782612
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

zeg je dat ook zo tegen je moeder ?

want mijn moeder is het lekkerste wijf op deze aardkloot
Dat is nou juist de reactie waar ik al op hoopte.. je kunt namelijk niet iedereen in een hokje stoppen! Niet wat betreft leeftijd niet wat betreft levensstandaard en niet wat betreft wel of geen tattoo's.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_59854464
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:
Woensdag ga ik mn tattoo op mn rechterarm uitbreiden. Op de achterkant van mn bovenarm komt een marquesan schild. Ben al druk zoekende geweest naar een plaatje maar kan niets vinden. Ook wel heel relaxed is dat Rob Deut en Jeroen Franken in 1 adem worden genoemd met Roger Meijer (de Bunker, Breda). Zij 3 bezitten de kennis en het kunnen om een goede marquesan tattoe weg te zetten.

Tot nu toe

Rechts :

[ afbeelding ]

Links :

[ afbeelding ]
Zou niks voor mezelf zijn, maar jou staat het heel erg bruut..

zit zelf te denken aan een teken aan de binnenkant van mn (linker of rechter)bicep, maar weet nog niet precies wat.. nog suggesties iemand?
Brett Holman
pi_59870072
vandaag me hartje bijgewerkt, ik ben r blij mee
ervoor:

er na

Hoe is het verder?
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:53:15 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59870895
Gaaf dat hartje nu. Mooie verbetering idd!
pi_59879288
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
vandaag me hartje bijgewerkt, ik ben r blij mee
ervoor:
[ afbeelding ]

er na

[ afbeelding ]
Nice!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 juli 2008 @ 11:33:16 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59905822
Maak kans op een echte ‘Schiffmacher’
Laat tussen 3 - 9 juli uw treinkaartje achter op Utrecht Centraal in één van de daarvoor bestemde boxen en maak kans op sneakers, skates, laptop of mobiele telefoon die door Henk Schiffmacher zijn bewerkt!

Op 9 juli kun u Henk Schiffmacher tussen 12.00 en 19.00 uur aan het werk zien op Utrecht Centraal. Schiffmacher bewerkt dan alle andere Expo-onderdelen, zoals de Tuk Tuk en de treinstoelen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59906236
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Maak kans op een echte ‘Schiffmacher’
Laat tussen 3 - 9 juli uw treinkaartje achter op Utrecht Centraal in één van de daarvoor bestemde boxen en maak kans op sneakers, skates, laptop of mobiele telefoon die door Henk Schiffmacher zijn bewerkt!

Op 9 juli kun u Henk Schiffmacher tussen 12.00 en 19.00 uur aan het werk zien op Utrecht Centraal. Schiffmacher bewerkt dan alle andere Expo-onderdelen, zoals de Tuk Tuk en de treinstoelen.
Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt worden
Sweet and innocent...
pi_59906274
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Che !
[ afbeelding ]

Vraag me niet waarom Het is gewoon zo ! En nog lang niet klaaaar
[ afbeelding ]

DHRC - laaste gezet
[ afbeelding ]
Che
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 juli 2008 @ 12:37:14 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59906711
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:01 schreef Innocence het volgende:

[..]

Eh, we willen zelf liever door 'm bewerkt worden
Snap ik, Maar toch dacht ik even; laat ik het melden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:47:06 #244
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_59907862
Sinds kort is op discovery een serie, miami ink. Ik had al kriebels om er weer 1 te zetten voordat ik die show keek maar elke keer als ik kijk wordt het erger met me

Net met queen of rings in rotterdam gebeld en ga in de loop van volgende week ff langs met voorbeelden om aan te passen psies bespreken wat en waar ik het wil.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:15:25 #245
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_59908258
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef arneaux het volgende:

Tot nu toe

Rechts :

[ afbeelding ]

Links :

[ afbeelding ]
Mooi
Ik ben benieuwd naar de uitbreiding.

Na een jaar nadenken kon ik me toch niet beheersen voor tattoo nummer 5.
De bedoeling was een kleintje, maar natuurlijk word Minnie verliefd op een iets minder klein ontwerp dat net getekend was. Dus lag ik gisteren alsnog 2.5 uur in de stoel.
Het is een nagedachtenis aan een paar dierbare die overleden zijn. Ik ben er heel erg blij mee.
En dan ook nog gematst worden met de prijs maakt het helemaal super.

Op de foto was hij net een half uurtje klaar. (foto is misschien wat onduidelijk)

Trouwens, bij mn vorige tattoos moest ik ze een week invetten.
Mijn tattoomeneer spoot er een desinfecterend goedje op wat er ook een soort beschermlaagje over aanbrengt. Na 3 a 4 dagen moet ik het pas gaan insmeren. Ik stond wel een beetje raar te kijken, heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Want ik heb heel erg de neiging om vaseline te smeren.
pi_59908344
Een phoenix, gaaf!

Schijnt inderdaad nieuw te zijn die spray, heb er al vaker van gehoord, dus is niet raar hoor
Sweet and innocent...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:33:18 #247
52349 purplerose
pi_59908545
a phoenix rising from the ashes
prachtige symbolische vogel
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:34:17 #248
52349 purplerose
pi_59908560
Ik heb ook eigenlijk 2 ideetjes die ik wil laten uitwerken, es kijken of ik een 2 tattoos 1 prijs deal van kan maken
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:57:52 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59908883
@ Queen-Minny: klopt, dat is pleisterspray. Werkt ook goed, je moet gewoon wachten tot dat laagje eraf valt en daarna kan je nog gaan smeren, mijn tattoeerder zei dat het zonder smeren erna ook heel mooi wordt. Dus gewoon wachten tot die 'korstjes' of velletjes eraf vallen, en tis klaar Maar dat werkt idd alleen als je een tattoo hebt op een plek waar niet zoveel wrijving is.
Enne, mooie tattoo hoor! ^^
  zaterdag 5 juli 2008 @ 15:37:21 #250
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_59909395
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:57 schreef Enfermera het volgende:
@ Queen-Minny: klopt, dat is pleisterspray. Werkt ook goed, je moet gewoon wachten tot dat laagje eraf valt en daarna kan je nog gaan smeren, mijn tattoeerder zei dat het zonder smeren erna ook heel mooi wordt. Dus gewoon wachten tot die 'korstjes' of velletjes eraf vallen, en tis klaar Maar dat werkt idd alleen als je een tattoo hebt op een plek waar niet zoveel wrijving is.
Enne, mooie tattoo hoor! ^^
Bedankt!
Ik had er nog nooit van gehoord, dus vond het nogal vreemd. Mn moeder heeft haar tattoo's door dezelfde man laten zetten, dus ik wist wel dat het goed zat. Het is alleen zo raar als je al een potje vaseline hebt gekocht en je krijgt te horen dat je het de eerste 4 dagen niet nodig hebt.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook eigenlijk 2 ideetjes die ik wil laten uitwerken, es kijken of ik een 2 tattoos 1 prijs deal van kan maken
Tattoodealtjes. .
In de meeste shops kan je wel een prijsafspraak maken toch? Althans waar ik ben geweest wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')