abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:07:31 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59909780
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:37 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Bedankt!
Ik had er nog nooit van gehoord, dus vond het nogal vreemd. Mn moeder heeft haar tattoo's door dezelfde man laten zetten, dus ik wist wel dat het goed zat. Het is alleen zo raar als je al een potje vaseline hebt gekocht en je krijgt te horen dat je het de eerste 4 dagen niet nodig hebt.
[..]

Tattoodealtjes. .
In de meeste shops kan je wel een prijsafspraak maken toch? Althans waar ik ben geweest wel.
Haha, klopt ja.. Mijn tatooeerder was er eerst ook wat verbaasd over, maar nadat ie het zelf uitgeprobeerd had was ie heel enthousiast. Tis alleen heel gevoelig in het begin omdat er ook alcohol in zit, dus het kan nogal prikken.
Ja dat zal wel XD Haha!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59910333
Pleisterspray is fijn! En je kan er gewoon overheen smeren, dus daar waar het al los is smeer je dan in en waar het nog vast zit, dat boeit dan niet. Ideaal! En stukken minder korsten wat mij betreft.
pi_59926047
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef Queen_Minny het volgende:

[ afbeelding ]
Op de foto was hij net een half uurtje klaar. (foto is misschien wat onduidelijk)
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.
quote:
Sinds kort is op discovery een serie, miami ink. Ik had al kriebels om er weer 1 te zetten voordat ik die show keek maar elke keer als ik kijk wordt het erger met me
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..

Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
pi_59930593
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

[..]

Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..

Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
Was dat die tattoo met die roos?
Koning.
  zondag 6 juli 2008 @ 19:46:04 #255
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_59931790
Bedankt allen voor de adviezen!!

Ik wil er 1 gaan laten zetten.
Is het verstandig om het in de zomer te laten doen of kan ik beter wachten? (ivm zonnen?)
En vraag 2 wat is het ergste wat er kan gebeuren na het zetten van de tattoo? Dit omdat ik nogal een hypochonder ben en wel eens iets gelezen heb dat er inkt kan opgeslagen worden in een lymfklier met alle gevolgen van dien.

PS

Ik vind dit ook erg mooi!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 6 juli 2008 @ 22:30:45 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59936830
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Henk-B het volgende:
Bedankt allen voor de adviezen!!

Ik wil er 1 gaan laten zetten.
Is het verstandig om het in de zomer te laten doen of kan ik beter wachten? (ivm zonnen?)
En vraag 2 wat is het ergste wat er kan gebeuren na het zetten van de tattoo? Dit omdat ik nogal een hypochonder ben en wel eens iets gelezen heb dat er inkt kan opgeslagen worden in een lymfklier met alle gevolgen van dien.

PS

[ afbeelding ]

Ik vind dit ook erg mooi!
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag. Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo. Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc. Succes!
  zondag 6 juli 2008 @ 22:48:39 #257
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_59937375
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag. Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo. Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc. Succes!
Oke dank je wel!!
  maandag 7 juli 2008 @ 06:19:13 #258
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59940794
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dagen met plastic rondlopen? Is dat weer een nieuwe GGD-regel?

Enne ik heb bij 2 sessies geleden toch wel een lichtelijke vorm van inkt-allergie gehad volgens mij. En net in de tijd dat er in de krant stond dat op de beurs in A'dam, slechte inkt werd verkocht Maar mijn artiest was daar gelukkig niet heen geweest Ik had gewoon pech dat me lichaam het niet echt accepteerde, maar na een week extra "pijn" en warmte is het uiteindelijk toch goed gekomen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 7 juli 2008 @ 10:57:01 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59943314
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dagen met plastic rondlopen? Is dat weer een nieuwe GGD-regel?

Enne ik heb bij 2 sessies geleden toch wel een lichtelijke vorm van inkt-allergie gehad volgens mij. En net in de tijd dat er in de krant stond dat op de beurs in A'dam, slechte inkt werd verkocht Maar mijn artiest was daar gelukkig niet heen geweest Ik had gewoon pech dat me lichaam het niet echt accepteerde, maar na een week extra "pijn" en warmte is het uiteindelijk toch goed gekomen
Ik doe het altijd de eerste 2-3 dagen erop, niet de hele dag, maar wel als ik ergens naar toe moet. Anders zit de vaseline zo aan je kleren en wordt mn tattoo zo droog, dat doe ik dus niet.

Ja precies.. Maar dat is dus ook of je bij een goeie zit, of niet? Daar letten goeie tattoeerders wel op lijkt me?
  maandag 7 juli 2008 @ 12:51:22 #260
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_59945791
quote:

[..]

[..]

Kan, niet iedereen vind hetzelfde mooi.

Ik ben ook niet weg van die pleistertroep. Het jeukt heel erg, daar had ik met mn andere tattoos geen last van.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:26:20 #261
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_59955978
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]

En nu de andere arm. Net gezet ook weer.

Ben er ontzettend tevreden over.
Hoeveel was je hiervoor kwijt als ik vragen mag?
  maandag 7 juli 2008 @ 20:43:23 #262
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_59956422
6 uur keer een tegen een uurloon van 100 - 200 euro.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:01:49 #263
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_59956914
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef arneaux het volgende:
6 uur keer een tegen een uurloon van 100 - 200 euro.
Oke dank je wel!
Vind het echt enorm mooi!

Misschien een rare vraag, maar zou je als je tijd over hebt eens een foto van je arm kunnen maken als je arm gewoon langs je lijf hangt? Zou graag willen zien hoe het er dan uitziet!
pi_59974642
Hallo,

Ik wil op me rechterschouder een tattoo laten zetten, en ik vroeg me af of iemand een tattooshop weet in of in de buurt van Alkmaar die goed overweg kan met ronde vormen. Ik heb nl. vrij specifieke eisen en heb al snel dat ik een plaatje niet mooi vindt als er iets niet aan klopt

Ook vroeg ik me af wat de beste manieren zijn om een tattoo te verzorgen, voor het geval de shop allerlei vreemde dingen aanraadt ^^
pi_59978597
quote:

mijn tattooeerder zei dat ook al, maar ik zie dat niet , heb r wel op geprobeert te letten.
voor mijn gevoel luisteren ze wel redelijk naar de klant.

maar ja voorderest vind ik het wel een grappige serie
Hoe is het verder?
pi_59992430
Gisteren laten zetten

vrijdag 11 juli 2008 @ 12:51:01 #267
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_60039219
Gisteren langs queen of rings in rotterdam geweest om een tattoo te bespreken maar dat ging niet helemaal zoals verwacht

De ene tattoo wilde die eigenlijk niet zetten omdat het niet interessant genoeg was voor hem en dan zou ik ook het mooie prijsje van 250 euro neer moeten leggen.
De tree of life wilde die wil doen want wel interessant genoeg en het prijskaartje was 500 euro.

Nou, wil ik best betalen voor kwaliteit en dat ie goed gezet wordt maar 750 voor die 2 tattoos is gewoon afzetterij van de bovenste plank

Dus nu opzoek naar iemand waarbij de inkt niet naar zn hoofd gestegen is
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_60039418
Enig idee wie je sprak?

Hoeveel uurtjes zouden er dan in zitten?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:05:39 #269
52349 purplerose
pi_60039505
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:00 schreef n0a het volgende:
Enig idee wie je sprak?

Hoeveel uurtjes zouden er dan in zitten?
Met die amerikaan, de ene tattoo ben je in een half uur mee klaar en de 2e misschien een uur.
pi_60040526
Welke tattoo shops raden jullie eigenlijk aan?
pi_60044303
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef purplerose het volgende:

[..]

Met die amerikaan, ...
Ik dacht dat alleen Markus bij QoR zat.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:19:23 #272
52349 purplerose
pi_60045226
Ene Rob zit er en Chris Mclean, met die laatste heb ik gesproken.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:34:11 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60045507
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef purplerose het volgende:
Gisteren langs queen of rings in rotterdam geweest om een tattoo te bespreken maar dat ging niet helemaal zoals verwacht

De ene tattoo wilde die eigenlijk niet zetten omdat het niet interessant genoeg was voor hem en dan zou ik ook het mooie prijsje van 250 euro neer moeten leggen.
De tree of life wilde die wil doen want wel interessant genoeg en het prijskaartje was 500 euro.

Nou, wil ik best betalen voor kwaliteit en dat ie goed gezet wordt maar 750 voor die 2 tattoos is gewoon afzetterij van de bovenste plank

Dus nu opzoek naar iemand waarbij de inkt niet naar zn hoofd gestegen is
Jezes, ziek!

Ik heb een tattoo op mn rug (onderrug tot +/- de helft van mijn rug naar boven), die was 200 euro en zoooo mooi gezet he. Bij Dingo tattoo in Gouda trouwens, in de blauwstraat. Ben echt supertevreden over hem, super relaxte gozer en onwijs mooi werk. Misschien is dat een idee voor je?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:04:06 #274
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_60046001
Afspraak gemaakt, volgende maand weer verder
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:19:21 #275
52349 purplerose
pi_60046240
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jezes, ziek!

Ik heb een tattoo op mn rug (onderrug tot +/- de helft van mijn rug naar boven), die was 200 euro en zoooo mooi gezet he. Bij Dingo tattoo in Gouda trouwens, in de blauwstraat. Ben echt supertevreden over hem, super relaxte gozer en onwijs mooi werk. Misschien is dat een idee voor je?
ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?

edit: gewoon via google duh
ik gaat es ff mailen

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 11-07-2008 18:31:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')