Haha, klopt ja.. Mijn tatooeerder was er eerst ook wat verbaasd over, maar nadat ie het zelf uitgeprobeerd had was ie heel enthousiast. Tis alleen heel gevoelig in het begin omdat er ook alcohol in zit, dus het kan nogal prikken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:37 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik had er nog nooit van gehoord, dus vond het nogal vreemd. Mn moeder heeft haar tattoo's door dezelfde man laten zetten, dus ik wist wel dat het goed zat. Het is alleen zo raar als je al een potje vaseline hebt gekocht en je krijgt te horen dat je het de eerste 4 dagen niet nodig hebt.![]()
[..]
Tattoodealtjes..
In de meeste shops kan je wel een prijsafspraak maken toch? Althans waar ik ben geweest wel.
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:15 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto was hij net een half uurtje klaar. (foto is misschien wat onduidelijk)
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..quote:Sinds kort is op discovery een serie, miami ink. Ik had al kriebels om er weer 1 te zetten voordat ik die show keek maar elke keer als ik kijk wordt het erger met me
Was dat die tattoo met die roos?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.
[..]
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..
Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Henk-B het volgende:
Bedankt allen voor de adviezen!!
Ik wil er 1 gaan laten zetten.
Is het verstandig om het in de zomer te laten doen of kan ik beter wachten? (ivm zonnen?)
En vraag 2 wat is het ergste wat er kan gebeuren na het zetten van de tattoo? Dit omdat ik nogal een hypochonder ben en wel eens iets gelezen heb dat er inkt kan opgeslagen worden in een lymfklier met alle gevolgen van dien.
PS
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook erg mooi!
Oke dank je wel!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo.
Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc.Succes!
Dagen met plastic rondlopen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter even wachten omdat je 6 weken niet in de zon mag.Sowieso vind ik zelf de zomer een minder jaargetijde voor tattoo's, warm en plakkerig enzo.
Zeker met plastic op je huid de eerste dagen niet echt lekker. Herfst/winter lijkt me dan beter
Hmm.. Ja, wat er kan gebeuren is dat je een allergische reactie op de inkt kan krijgen, maar dat is vrij zeldzaam volgensmij. Plus een risico is dat als je het bij een slechte artist doet dat hij dan lelijk wordt
Denk dat je beter ff aan je tattooeerder kan vragen wat verdere risico's zijn mbt genezing etc.Succes!
Ik doe het altijd de eerste 2-3 dagen erop, niet de hele dag, maar wel als ik ergens naar toe moet. Anders zit de vaseline zo aan je kleren en wordt mn tattoo zo droog, dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 06:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dagen met plastic rondlopen?Is dat weer een nieuwe GGD-regel?
![]()
Enne ik heb bij 2 sessies geleden toch wel een lichtelijke vorm van inkt-allergie gehad volgens mij. En net in de tijd dat er in de krant stond dat op de beurs in A'dam, slechte inkt werd verkochtMaar mijn artiest was daar gelukkig niet heen geweest
Ik had gewoon pech dat me lichaam het niet echt accepteerde, maar na een week extra "pijn" en warmte is het uiteindelijk toch goed gekomen
Kan, niet iedereen vind hetzelfde mooi.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm. ik vind het ontwerp wel ok maar ik vind hem niet echt mooi gezet, sorry.
[..]
Als het er is kijk ik ook wel eens (wat is er bar weinig op tv de laatste tijd) maa rik vind het echt een flutserie. Echt Amerikanen met van die dikke attitudes (bleg) en een beetje hun ideeen er door drukken terwijl de klant echt iets anders wil. Laatst ging het over een meisje die wilde dezelfde als een overleden vriend. Dat was best een mooi ding. Maar die gast van Miami Ink wilde iets anders zetten wat er op leek en veel mooier zou worden. Dat meisje stemde uiteindelijk in, en het resultaat was niet eens mooier dan wat die vriend had. Come on, een beetje respect voor de wens van de klant mag wel..
Zelf vind ik pleisterspray trouwens afgrijselijk spul, ik hoor het van veel tattoeerders. We hebben het ook allemaal weggepleurd hier (nee wacht, het staat er nog. Iemand nog 4 bussen hebben?). Er mag volgens mij alleen pleisterspray zonder alcohol gebruikt worden.
Hoeveel was je hiervoor kwijt als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
En nu de andere arm. Net gezet ook weer.
Ben er ontzettend tevreden over.
Oke dank je wel!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef arneaux het volgende:
6 uur keer een tegen een uurloon van 100 - 200 euro.
mijn tattooeerder zei dat ook al, maar ik zie dat niet , heb r wel op geprobeert te letten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Met die amerikaan, de ene tattoo ben je in een half uur mee klaar en de 2e misschien een uur.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:00 schreef n0a het volgende:
Enig idee wie je sprak?
Hoeveel uurtjes zouden er dan in zitten?
Jezes, ziek!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef purplerose het volgende:
Gisteren langs queen of rings in rotterdam geweest om een tattoo te bespreken maar dat ging niet helemaal zoals verwacht![]()
De ene tattoo wilde die eigenlijk niet zetten omdat het niet interessant genoeg was voor hem en dan zou ik ook het mooie prijsje van 250 euro neer moeten leggen.![]()
De tree of life wilde die wil doen want wel interessant genoeg en het prijskaartje was 500 euro.
Nou, wil ik best betalen voor kwaliteit en dat ie goed gezet wordt maar 750 voor die 2 tattoos is gewoon afzetterij van de bovenste plank![]()
Dus nu opzoek naar iemand waarbij de inkt niet naar zn hoofd gestegen is
ik ga volgende week in denhaag ff rondneuzen maar heb je misschien een email ofzo van die tent zodat ik ze wellicht kan mailen voor info?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jezes, ziek!
Ik heb een tattoo op mn rug (onderrug tot +/- de helft van mijn rug naar boven), die was 200 euro en zoooo mooi gezet he.Bij Dingo tattoo in Gouda trouwens, in de blauwstraat.
Ben echt supertevreden over hem, super relaxte gozer en onwijs mooi werk.
![]()
Misschien is dat een idee voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |