fipohunter alert !quote:Op maandag 26 mei 2008 09:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
fipo!
dit topic vanuit stagequote:
van 8 tot sluit ?quote:
Whahaha ik moet m nog uitproberen hoor, dus weet nog niet zeker of ik m koop.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:16 schreef swarmahoer het volgende:
tijdens de meet krijgen we een pianoconcert van dupje
[ afbeelding ]
sorry, ik las je postgeschiedenis![]()
Apk'tje en een beetje onderhoudquote:Op maandag 26 mei 2008 10:18 schreef swarmahoer het volgende:
autotje kapot? of een keuring
Mijn ouders hebben sinds een week nieuwe auto, die ga ik vanavond uitproberen!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds niet in de auto van mijn vader geredenEn die hebben we al sinds vorig jaar februari
Wat ben je toch ook een kneuterig zeikwijf af en toequote:Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader heeft een dikke audi jeweetzz!
Ik ben bang dat ik er een deuk in rijd
Sodeju, die is wel héél matig.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan koop je toch een Tarzan voor d'r
-1 flauw
Ik zie je al in die Calibra zitten... kamperquote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, niets leukers dan doodsbenauwd in een auto van iemand anders rijden. In een ver verleden toen ik nog een kleinere Hosti was en net een eigen auto'tje bij elkaar had kunnen sprokkelen (Opel Calibra 2.6L Sport)mocht ik in de BMW 330D rijden van de vriend van mijn moeder... doodsangsten uitgestaan tijdens parkeren kan ik je zeggen...
Hoiquote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
helaas
ik heb ook nog kaartjes maar geen vriendin
past helemaal nietquote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie je al in die Calibra zitten... kamper
ja alleen voor de kaartjes ... dan kan ik nog beter het zusje van coctail meenemenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar voor de kaartjes hoor Mikkie
ik moest lachenquote:
Hehe nee maar ze komen altijd ineens aan van rijd jij vanavond naar huis als we een onbekende weg hebben.. Als ik een auto niet ken ga ik dan ook niet een onbekende weg rijden..quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kneuterig zeikwijf af en toe
wel n boel geld voor n ''simpele'' piano maar ok als ik kijk hoeveel geld ik aan mn mountainbike en toebehoren kwijt ben...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ik moet m nog uitproberen hoor, dus weet nog niet zeker of ik m koop.
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alleen voor de kaartjes ... dan kan ik nog beter het zusje van coctail meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van de auto ?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe nee maar ze komen altijd ineens aan van rijd jij vanavond naar huis als we een onbekende weg hebben.. Als ik een auto niet ken ga ik dan ook niet een onbekende weg rijden..
Ik moet hem eigenlijk gewoon es pakken en rondje mee gaan rijden.. Deze week maar es doen
Ja echt een ongelloflijk foute bak, ik was destijds ook een stuk fouter dan nu. Dikke speakers, petje op, kale kop en de meest foute hardcore.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie je al in die Calibra zitten... kamper
Een onbekende weg? Onbekende auto? Lekker fucking belangrijkquote:Op maandag 26 mei 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe nee maar ze komen altijd ineens aan van rijd jij vanavond naar huis als we een onbekende weg hebben.. Als ik een auto niet ken ga ik dan ook niet een onbekende weg rijden..
Ik moet hem eigenlijk gewoon es pakken en rondje mee gaan rijden.. Deze week maar es doen
kan je wel zeggenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja echt een ongelloflijk foute bak, ik was destijds ook een stuk fouter dan nu. Dikke speakers, petje op, kale kop en de meest foute hardcore.
Er verandert veel in 5 jaar.
Jah nouquote:Op maandag 26 mei 2008 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een onbekende weg? Onbekende auto? Lekker fucking belangrijk. De auto werkt nog steeds met gas, rem en koppeling en de weg heeft gewoon verkeersborden enzo hoor
tenzij het een automaat isquote:Op maandag 26 mei 2008 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een onbekende weg? Onbekende auto? Lekker fucking belangrijk. De auto werkt nog steeds met gas, rem en koppeling en de weg heeft gewoon verkeersborden enzo hoor
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
geen idee of je ook een koppeling in moet trappen trouwens
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
geen idee of je ook een koppeling in moet trappen trouwens
Nou een automaat heeft geen koppeling zover ik weetquote:
I know, bedoelde ook eigenlijk meer soort van handeling als een koppeling intrappen maar ik typte het weer te snelquote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou een automaat heeft geen koppeling zover ik weet
Oooooooo, maar dan. Rem dus.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I know, bedoelde ook eigenlijk meer soort van handeling als een koppeling intrappen maar ik typte het weer te snel
Jawel joh, gegarandeert dat je een leuke dag hebt dan, zeker als het niet jouw auto is.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je achteruit moet moet je hem toch niet in de D zetten
Communicatie & Multimedia Design!quote:
oops...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef morgane het volgende:
Ok m'n filosofie examen ging écht slechtde antwoorden uit het antwoordmodel van ongeveer 3 van de 16 vragen lijken enigszins om mijn antwoorden
Vanmorgen niet gelukkigquote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef swarmahoer het volgende:
tja vervelend... had je afspraken of niet
Juist om deze reden, de treinreis is lang en met de NS weet je 't nooitquote:
Ik snap wel dat jouw vader je uit zijn auto houdtquote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je achteruit moet moet je hem toch niet in de D zetten
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jouw vader je uit zijn auto houdt.
heb je iig tijd zat om je voor te bereiden op herkansingenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fuck ik ben zenuwachtig.. Heb 98% van de stof doorgenomen en volgens mij ook nog es onthouden. Dus het moet eigenlijk wel goed komen.. Maar ik vind het nog steeds gruwelijk irritant dat ik niet weet wat voor een vragen ik kan verwachten.. Op de eerste dag moeten is nooit leuk
Tering, jij verveelt je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
_|_|_
_|_|_
.|X|
boter kaas en eieren.. wie doet mee?
beter had je gelijk een O geplaatst in de quotequote:
hopelijk nog een leuke mededeling dan voor je vandaagquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm hoor net van een vriendinnetje dat vandaag ook moet dat je meteen de uitslag krijgt
khoop dat het waar is
Het topic is nu al 't bijlezen amper waardquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
beter had je gelijk een O geplaatst in de quote
Ik hoop het.. Duimen jullie voor mequote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hopelijk nog een leuke mededeling dan voor je vandaag
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
_|_|_
_|o|_
.|X|
boter kaas en eieren.. wie doet mee?
dus of we krijgen een blije yasha terug zo rond half 6, of we krijgen een fp bericht zoals dezequote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje had het btw aan een docent gevraagd dus het klopt ook nog eens
hebben we dan een mac donaldsmeet om 5 uurquote:Op maandag 26 mei 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rickrollhoer
Hmmm even kijken mondeling duurt tot half 5. dan nog even langs kamer.. boekjes pakken en checken hoe het eruit ziet.. en dan 6 uur ofzo thuis denk ik hoop ik
Had je niet beter kunnen oversteken en naar de Mac kunnen gaan? Is toch veel dichterbijquote:
ik zit op de van welderenstraat bij dat bloemenkeetje.. dus de bb was dichterbijquote:Op maandag 26 mei 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen oversteken en naar de Mac kunnen gaan? Is toch veel dichterbij
Je zit in dat daklozen- en verslaafdencentrum?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit op de van welderenstraat bij dat bloemenkeetje.. dus de bb was dichterbij
jaquote:Op maandag 26 mei 2008 15:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit in dat daklozen- en verslaafdencentrum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
zit die hier ook ?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:57 schreef Mikkie het volgende:
Multivlaai?
de wekker ging om 7:30 en ik sliep pas om 1:30quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
goeiemorgenvan lang liggen word je duf... (of was je al lang wakker
)
Mja, dat dusquote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef morgane het volgende:
Ok m'n filosofie examen ging écht slechtde antwoorden uit het antwoordmodel van ongeveer 3 van de 16 vragen lijken enigszins om mijn antwoorden
Jah! Ik stond op mijn vader te wachten.. en beetje voor me uit aant staren en beetje mijn woordewisselingmet de huisbaas aant nagaan en ik zag ineens een bekend hoofd.. Dus ik denk oeh! bekend hoofd.. en voor ik er achter was dat jij het was, wass de bus al weg dus kon ik niet meer zwaaien.. Ik schrok niet van je hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 18:41 schreef Coiler het volgende:
Hoi iedereen
Ik ga ook douchen, want ik ben ook viesch... Net terug van het werk.
En volgens mij zag ik Yasha bij de Hezelpoort, vanuit de bus. Ze schrok in ieder geval wel van mijn hoofd volgens mij
Hahaha, gelukkig dat je niet schrok dan. Had je me eens van dichtbij moeten zien...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah! Ik stond op mijn vader te wachten.. en beetje voor me uit aant staren en beetje mijn woordewisselingmet de huisbaas aant nagaan en ik zag ineens een bekend hoofd.. Dus ik denk oeh! bekend hoofd.. en voor ik er achter was dat jij het was, wass de bus al weg dus kon ik niet meer zwaaien.. Ik schrok niet van je hoor
Ik zag wel dat je moest lachen
Ik zat laatst al te bedenken dat ik je superlang niet int topic had gezien
Ik heb er gemengde gevoelens overquote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
Gefeliciteerd Yasha! Ben je dr blij mee? Volgens mij heb je er ook echt heeel hard voor gewerkt..
Dat idee kreeg ik al een beetje haha, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb er gemengde gevoelens over
Het gesprek was erg leuk en ging wel goed.. dus ik had stiekem eigenlijk iets hoger verwacht..
House is vetquote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef LastRequest het volgende:
Gossip Girl is heerlijk!! Echt ik hou ervan, blij dat het eindelijk in NL op tv komt
Ik heb bij de AH trouwens seizoen 1 van House gehaald, omdat ik het nog nooit gezien had
Heb alleen afl 1 nog gekeken, vreemd moet ik zeggen
Truste, succes met werkenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga slapen...
tjad ingeschat dat t wel onderhand tijd wasquote:Op maandag 26 mei 2008 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma heeft Yashi-hallucinaties, ze is nog heul niet thuis.
Nee man, ook geweldigquote:
ja, nee, met wazig bedoel ik ook goed eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee man, ook geweldig. Mijn serieverslaving wordt hier wel akelig duidelijk
.
dank uquote:Op maandag 26 mei 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet leren quoten.. JAHAA swarma je hebt gelijk
wanneer doen we bij jou een 24 seizoen 5 en 6 marathon?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oz & The 4400 nooit afgekeken en kunnen eigenlijk weg, Rome staat in de planning.
sorry hoor.... maar gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je toch kansloos online gaat op t fokaccount van een ander Feliciteer me dan meteen ff
Die was in 2000 toen het EK hier werd gehouden in onder andere de glasbak.quote:
idd kleine kans.. helaasquote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef LastRequest het volgende:
Ooh my.. iemand hier die Dames in de Dop gekeken heeft?
Kleine kans, I know
Zijn het nog steeds van die paupers, die niet weten hoeveel eieren er in een dozijn gaan?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef LastRequest het volgende:
Ooh my.. iemand hier die Dames in de Dop gekeken heeft?
Kleine kans, I know
Catan?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd kleine kans.. helaasik ben geen tv aan t kijken
Haha Sharon, die viel vandaag als eerste af.. Het was de finale!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Zijn het nog steeds van die paupers, die niet weten hoeveel eieren er in een dozijn gaan?
Hoe ziet je examenplanning er nu nog uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:50 schreef morgane het volgende:
Mogguh!(nee ik kom niet nu pas mn bed uit
)
Alleen 13.30-16.00 nog Engels en dan heb ik vakantieeee!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe ziet je examenplanning er nu nog uit?
Succes!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Alleen 13.30-16.00 nog Engels en dan heb ik vakantieeee!
Over mij?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
Wat een heerlijke dag zonder stressIk heb ook heerlijk gedroomd vannacht
Ik waarschijnlijk!quote:
De vorige keer ook al zo'n verhaal, gaat lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik waarschijnlijk!
Heb het gehad met m'n projectgroep, ik blijf morgen thuis werken.
Echt waar joh, ik voelde me vanochtend ziek maar wilde absoluut niet te laat komen, vind ik respectloos tegenover de groep... Kom ik hier, is er eentje thuisgebleven vanwege de staking + dom lulverhaal (= onzin) en de ander omdat ze een pijnstiller genomen heeft en wilde wachten tot ie ging werkenEcht serieus... En dan is er nog een ziek en de ander was gewoon te laat. Ze zoeken het maar uit.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:53 schreef swarmahoer het volgende:
pietje denk je dat het mogelik is dat wij allemaal een NSC tag krijgen of niet![]()
aangezien die homo gang @@@ had ooit....
wat draagt die @@@ groep bij danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je dan daadwerkelijk iets moet bijdragen aan FOK!. Een gezellige reeks van 100 delen valt daar niet onder denk ik zo
.
Wanneer worden die klote project groepjes een keer afgeschaft. Ik ben het ook helemaal zat, ik moet altijd de kar trekken en met initiatieven komen. Heb ik ze eindelijk aan het werk gezet komen ze met half werk en moet ik het uiteindelijk maar weer zien te fixen, en op het einde krijgen we allemaal het zelfde cijfers.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk!
Echt waar joh, ik voelde me vanochtend ziek maar wilde absoluut niet te laat komen, vind ik respectloos tegenover de groep... Kom ik hier, is er eentje thuisgebleven vanwege de staking + dom lulverhaal (= onzin) en de ander omdat ze een pijnstiller genomen heeft en wilde wachten tot ie ging werkenEcht serieus... En dan is er nog een ziek en de ander was gewoon te laat. Ze zoeken het maar uit.
Nooit, want "in je toekomstige baan kan je je collega's ook niet kiezen"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef J-heronimus het volgende:
Ik wil gewoon individueel werken!
maar dan worden je collegas eruit geflikkerd als ze half werk leverenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nooit, want "in je toekomstige baan kan je je collega's ook niet kiezen".
PRECIES. En inderdaad dat argument van "later kun je ook je collega's niet kiezen", daar klopt dan weer wat swarma zegt, die merken het vanzelf wel als ze geen fuck uitvoeren. Hier gebeurt er gewoon geen zak. Heb één jongen eruit gezet, de rest kachelt een beetje door en eindigt waarschijnlijk toch wel met een voldoende omdat ze het goed weten te praten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wanneer worden die klote project groepjes een keer afgeschaft. Ik ben het ook helemaal zat, ik moet altijd de kar trekken en met initiatieven komen. Heb ik ze eindelijk aan het werk gezet komen ze met half werk en moet ik het uiteindelijk maar weer zien te fixen, en op het einde krijgen we allemaal het zelfde cijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteindelijk he,Niet als het ieder project weer gebeurt en er gewoon vanuit school te weinig aan te doen is. Dan is het voornamelijk frustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
bij ons werkt school ook nooit mee.. meot je ook mee leren om te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet als het ieder project weer gebeurt en er gewoon vanuit school te weinig aan te doen is. Dan is het voornamelijk frustrerend
Ja maar toch het blijft frustrerend want je bent toch gewoon met je toekomst bezig en wilt gewoon dat papiertje behalen en als er dan van die halve garen niks doen en alleen maar voor problemen zorgen is dat heel irritant. Vooral omdat er niemand van school wat aan doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons werkt school ook nooit mee.. meot je ook mee leren om te gaan
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef J-heronimus het volgende:
Vraag me af of dit alleen op het HBO is, als dit niet op de Uni is ga ik volgend jaar gewoon naar uni.
Ja maar op het HBO zit er echt veel volk dat net z,n HAVO op het nippertje heeft gehaald en dan maar denkt dat ze het HBO ook halen en daardoor helemaal geen fuck uitvoeren en iemand anders maar het werk laten oplossen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossen.
Grootschalig naar een suffe meneer met grijze haren luisteren is zo 1965.
dat krijg ik ook altijd te horenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
als ikzelf dingen moet doen stel ik het altijd uit tot het laatste moment..
count me in!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Als ik het zelf moet doen ben ik ook vaak laat hoor.. Maar dan ga ik wel zo hard in de eindsprint dat ik het alsnog heel goed maak haha. Maar in een groep snap ik niet dat je je verantwoordelijkheid gewoon niet neemt.
J-heronimus zullen we een nieuwe school beginnen met zo'n sfeer?
Gezellig! Nou nog een opleiding bedenken hahah.quote:
school managementquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gezellig! Nou nog een opleiding bedenken hahah.
Kont tegen de krib gooien en ze het lekker laten uitzoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk!
Superirritant inderdaad. Bij ons heb je dat groepswerk gelukkig minder, maar het blijft ruk. Vandaag ook weer, drie casussen, moest je voor alle drie een interventie bedenken. Zit ik daar met twee van die geiten die allebei stijf hun bek dicht houden en een kop trekken waarnaast een aardappel nog intelligent lijkt. Tuurlijk, kan ik weer de aanzetjes gaan geven. Zó irritant hè. Proactiviteit is een woord dat ze niet kennen, hoe moeten zulke mensen ooit functioneren in de praktijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wanneer worden die klote project groepjes een keer afgeschaft. Ik ben het ook helemaal zat, ik moet altijd de kar trekken en met initiatieven komen. Heb ik ze eindelijk aan het werk gezet komen ze met half werk en moet ik het uiteindelijk maar weer zien te fixen, en op het einde krijgen we allemaal het zelfde cijfers.
Die studenten heb je op de uni ook helaas. Geen reet doen, lekker parasiteren en het met geluk halen. Dat zegt helaas genoeg over de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat ik moet leren omgaan met 2/3 van de "studenten" die continu te beroerd zijn ook maar iets voor hun opleiding te doen. Het ergste vind ik dat er vanuit school zo weinig tegen gebeurt, zodat ze door blijven sukkelen en uiteindelijk een diploma halen. Terwijl ik graag met meer dan alleen voldoendes mijn diploma wil halen, maar continu tegengewerkt word door lamballen. Bahh.. gefrustreerd, merken jullie het?
gelukkig weegt bij ons de groepsdynamica mee.. dus je mede studenten en leraren beoordelen je ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die studenten heb je op de uni ook helaas. Geen reet doen, lekker parasiteren en het met geluk halen. Dat zegt helaas genoeg over de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs van tegenwoordig.
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig weegt bij ons de groepsdynamica mee.. dus je mede studenten en leraren beoordelen je ook
beetje jammer van cerrorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:18 schreef cerror het volgende:
Kappen met die onzin lepracocktailprikker.
nee want in een groepje van 4 zitten niet 3 lamstralenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.
Hier gebeurt dat wel een beetje, of ze lullen zich alsnog onder de negatieve beoordeling van medestudenten uit. Waarom dat mogelijk is begrijp ik echt niet..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik mezelf onderhand in de OP zetten trouwens?
Bij wijze van ik-heb-even-geen-zin-om-mijn-assesment-voor-te-bereiden
Ja hoor, swarma is er weerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
kom je op de meet ?
k mag mn reputatie niet naar de klote helpen natuurlijkquote:
ja als je in de op staat moet je naar de meet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:16 schreef LastRequest het volgende:
Jeej! Ik voeg de nieuwe topics ook wel even toe.
En de meet weet ik niet hoor
Ja, want iedereen die in de OP staat komt altijd naar de meetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als je in de op staat moet je naar de meet natuurlijk![]()
jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die in de OP staat komt altijd naar de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |