quote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
geen idee of je ook een koppeling in moet trappen trouwens
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
geen idee of je ook een koppeling in moet trappen trouwens
Nou een automaat heeft geen koppeling zover ik weetquote:
I know, bedoelde ook eigenlijk meer soort van handeling als een koppeling intrappen maar ik typte het weer te snelquote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou een automaat heeft geen koppeling zover ik weet
Oooooooo, maar dan. Rem dus.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I know, bedoelde ook eigenlijk meer soort van handeling als een koppeling intrappen maar ik typte het weer te snel
Jawel joh, gegarandeert dat je een leuke dag hebt dan, zeker als het niet jouw auto is.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je achteruit moet moet je hem toch niet in de D zetten
Communicatie & Multimedia Design!quote:
oops...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef morgane het volgende:
Ok m'n filosofie examen ging écht slechtde antwoorden uit het antwoordmodel van ongeveer 3 van de 16 vragen lijken enigszins om mijn antwoorden
Vanmorgen niet gelukkigquote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef swarmahoer het volgende:
tja vervelend... had je afspraken of niet
Juist om deze reden, de treinreis is lang en met de NS weet je 't nooitquote:
Ik snap wel dat jouw vader je uit zijn auto houdtquote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je achteruit moet moet je hem toch niet in de D zetten
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jouw vader je uit zijn auto houdt.
heb je iig tijd zat om je voor te bereiden op herkansingenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fuck ik ben zenuwachtig.. Heb 98% van de stof doorgenomen en volgens mij ook nog es onthouden. Dus het moet eigenlijk wel goed komen.. Maar ik vind het nog steeds gruwelijk irritant dat ik niet weet wat voor een vragen ik kan verwachten.. Op de eerste dag moeten is nooit leuk
Tering, jij verveelt je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
_|_|_
_|_|_
.|X|
boter kaas en eieren.. wie doet mee?
beter had je gelijk een O geplaatst in de quotequote:
hopelijk nog een leuke mededeling dan voor je vandaagquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm hoor net van een vriendinnetje dat vandaag ook moet dat je meteen de uitslag krijgt
khoop dat het waar is
Het topic is nu al 't bijlezen amper waardquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
beter had je gelijk een O geplaatst in de quote
Ik hoop het.. Duimen jullie voor mequote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hopelijk nog een leuke mededeling dan voor je vandaag
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
_|_|_
_|o|_
.|X|
boter kaas en eieren.. wie doet mee?
dus of we krijgen een blije yasha terug zo rond half 6, of we krijgen een fp bericht zoals dezequote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje had het btw aan een docent gevraagd dus het klopt ook nog eens
hebben we dan een mac donaldsmeet om 5 uurquote:Op maandag 26 mei 2008 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rickrollhoer
Hmmm even kijken mondeling duurt tot half 5. dan nog even langs kamer.. boekjes pakken en checken hoe het eruit ziet.. en dan 6 uur ofzo thuis denk ik hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |