Ja maar toch het blijft frustrerend want je bent toch gewoon met je toekomst bezig en wilt gewoon dat papiertje behalen en als er dan van die halve garen niks doen en alleen maar voor problemen zorgen is dat heel irritant. Vooral omdat er niemand van school wat aan doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons werkt school ook nooit mee.. meot je ook mee leren om te gaan
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef J-heronimus het volgende:
Vraag me af of dit alleen op het HBO is, als dit niet op de Uni is ga ik volgend jaar gewoon naar uni.
Ja maar op het HBO zit er echt veel volk dat net z,n HAVO op het nippertje heeft gehaald en dan maar denkt dat ze het HBO ook halen en daardoor helemaal geen fuck uitvoeren en iemand anders maar het werk laten oplossen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossen.
Grootschalig naar een suffe meneer met grijze haren luisteren is zo 1965.
dat krijg ik ook altijd te horenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
als ikzelf dingen moet doen stel ik het altijd uit tot het laatste moment..
count me in!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Als ik het zelf moet doen ben ik ook vaak laat hoor.. Maar dan ga ik wel zo hard in de eindsprint dat ik het alsnog heel goed maak haha. Maar in een groep snap ik niet dat je je verantwoordelijkheid gewoon niet neemt.
J-heronimus zullen we een nieuwe school beginnen met zo'n sfeer?
Gezellig! Nou nog een opleiding bedenken hahah.quote:
school managementquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gezellig! Nou nog een opleiding bedenken hahah.
Kont tegen de krib gooien en ze het lekker laten uitzoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk!
Heb het gehad met m'n projectgroep, ik blijf morgen thuis werken.
Echt waar joh, ik voelde me vanochtend ziek maar wilde absoluut niet te laat komen, vind ik respectloos tegenover de groep... Kom ik hier, is er eentje thuisgebleven vanwege de staking + dom lulverhaal (= onzin) en de ander omdat ze een pijnstiller genomen heeft en wilde wachten tot ie ging werkenEcht serieus... En dan is er nog een ziek en de ander was gewoon te laat. Ze zoeken het maar uit.
Superirritant inderdaad. Bij ons heb je dat groepswerk gelukkig minder, maar het blijft ruk. Vandaag ook weer, drie casussen, moest je voor alle drie een interventie bedenken. Zit ik daar met twee van die geiten die allebei stijf hun bek dicht houden en een kop trekken waarnaast een aardappel nog intelligent lijkt. Tuurlijk, kan ik weer de aanzetjes gaan geven. Zó irritant hè. Proactiviteit is een woord dat ze niet kennen, hoe moeten zulke mensen ooit functioneren in de praktijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wanneer worden die klote project groepjes een keer afgeschaft. Ik ben het ook helemaal zat, ik moet altijd de kar trekken en met initiatieven komen. Heb ik ze eindelijk aan het werk gezet komen ze met half werk en moet ik het uiteindelijk maar weer zien te fixen, en op het einde krijgen we allemaal het zelfde cijfers.
Ik wil gewoon individueel werken!
Die studenten heb je op de uni ook helaas. Geen reet doen, lekker parasiteren en het met geluk halen. Dat zegt helaas genoeg over de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat ik moet leren omgaan met 2/3 van de "studenten" die continu te beroerd zijn ook maar iets voor hun opleiding te doen. Het ergste vind ik dat er vanuit school zo weinig tegen gebeurt, zodat ze door blijven sukkelen en uiteindelijk een diploma halen. Terwijl ik graag met meer dan alleen voldoendes mijn diploma wil halen, maar continu tegengewerkt word door lamballen. Bahh.. gefrustreerd, merken jullie het?
gelukkig weegt bij ons de groepsdynamica mee.. dus je mede studenten en leraren beoordelen je ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die studenten heb je op de uni ook helaas. Geen reet doen, lekker parasiteren en het met geluk halen. Dat zegt helaas genoeg over de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs van tegenwoordig.
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig weegt bij ons de groepsdynamica mee.. dus je mede studenten en leraren beoordelen je ook
beetje jammer van cerrorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:18 schreef cerror het volgende:
Kappen met die onzin lepracocktailprikker.
nee want in een groepje van 4 zitten niet 3 lamstralenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.
Hier gebeurt dat wel een beetje, of ze lullen zich alsnog onder de negatieve beoordeling van medestudenten uit. Waarom dat mogelijk is begrijp ik echt niet..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan houden al die lamstralen elkaar toch de hand boven het hoofd? En als jij je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie keihard afgehakt door al die lamlullen, want stel toch dat je de waarheid bekend zou maken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik mezelf onderhand in de OP zetten trouwens?
Bij wijze van ik-heb-even-geen-zin-om-mijn-assesment-voor-te-bereiden
Ja hoor, swarma is er weerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
kom je op de meet ?
k mag mn reputatie niet naar de klote helpen natuurlijkquote:
ja als je in de op staat moet je naar de meet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:16 schreef LastRequest het volgende:
Jeej! Ik voeg de nieuwe topics ook wel even toe.
En de meet weet ik niet hoor
Ja, want iedereen die in de OP staat komt altijd naar de meetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als je in de op staat moet je naar de meet natuurlijk![]()
jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die in de OP staat komt altijd naar de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |